ktmktmktmktmΈγραψα αυτά που πιστεύω πως θα γίνουν όταν ανέβουν οι θερμοκρασίες για τα καλά, φαντάσου ότι κάθεσαι στη σέλα και βράζει λίγο ο κωλος σου, φαντάσου τι γίνεται από κάτω εκεί που βρίσκετε το τουρουτουτου
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ε πες μας ντε, μη μας κρατας σε αγωνία!Λοιπον,αργησα να ασχοληθω αλλα το εβαλα σημερα...επιτελους.
Επειδη ειμαι λιγο μυστηριος ασχοληθηκα περαιτερω με σωστους τροπους τοποθετησης (και τυπο λαδιου,θα αναφερθω σ αυτο αργοτερα).
Τωρα λοιπον αφου ειδα και τα ποσταρισματα και σχολια ολων ,καταληξα οτι σωστα (απ αυτους που εκαναν περιγραφη η εβαλαν φωτο)το τοποθετησαν μονο ο Γατουλης @el-Gatto και ο @Savvas62 .Quiz: Βρειτε γιατι
Τζαμπα μας την ειπες.Οποιος παει χωμα πρεπει να βαλει το ακροφυσιο μπροστα,πισω _αργα η γρηγορα_ θα φαει πετρες η λασπη.Αν καποιος παει μονο ασφαλτο τοτε μπορει να το βαλει πισω.
Χαχα,εσενα σε ξεχασα και εσυ ασφαλτινος εισαι.Απλα ειδα πολλους με ον-οφ που πανε χωμα και το βαζουν πισω,
Για να με συγχωρησεις θα σου πω κατι για το λαδι(δεν το παιζω εξυπνος,ισως ουτε κ να ειμαι,απλα ψαχτηκα),οι βαλβολινες εκτος που ειναι πολυ παχυρευστες στα ψυχρα κλιματα εχουν προσθετα που μαλλον χαλανε το πλαστικο απ το ποτηρακι,γι αυτο γραφει να μην τις βαζεις.Χρησιμοποιησε υδραυλικο λαδι(ορυκτελαιο-mineral) ISO 32 ,Θα το βρεις στα λιπαντικα γεωργικων μηχανηματων με κοστος 1,8-2,5ευρω/λιτρο/
Εγω δεν σου την ειπα, απλα ανεφερα τυπο λαδιου ,ΕΣΥ μου την λες και μαλιστα Τζαμπα αφου ο ιδιος ο κατασκευαστης υδραυλικα λαδια προτεινει,επισης το λαδι μολις παει στην αλυσιδα μετα αντικαθισταται μονιμα και δεν μας νοιαζει ποσο καιρο θα κρατησει τις ιδιοτητες του,Επισης ακομα και αν μας ενδιεφερε η αλλαγη ιδιοτητων (μαλλον στην οξειδωση αναφερεσαι),η βαλβολινη σου δεν οξειδωνεται οταν χτυπιεται με αερα -νερα-λασπες κι οτι αλλο? τεσπα το συστημα το πληρωσες,δικο σου ειναι και βαλτου και λιπος αρκουδας αμα γουσταρεις.Και παλι τζαμπα μου την λες.
Oχι υδραυλικα λαδια για κανεναν λογο.Ειναι καλα για κλειστα συστηματα πχ μπουκαλες ασανσερ,
αλλα οταν ερχονται σε επαφη με το οξυγονο αλλαζουνε οι ιδιοτητες τους.
Εβαλα βαλβολινη ενος ιξοδους,70w,αφου πρωτα περασα απο σεμιναριο.
θα ανεβασω αυριο ,ειμαι στο τρεξιμο τωρατι εννοεις με το ακροφυσιο ρε μαστορα?
Ανεβασε φωτο να δουμε τοποθετηση
Εγω δεν σου την ειπα, απλα ανεφερα τυπο λαδιου ,ΕΣΥ μου την λες και μαλιστα Τζαμπα αφου ο ιδιος ο κατασκευαστης υδραυλικα λαδια προτεινει,επισης το λαδι μολις παει στην αλυσιδα μετα αντικαθισταται μονιμα και δεν μας νοιαζει ποσο καιρο θα κρατησει τις ιδιοτητες του,Επισης ακομα και αν μας ενδιεφερε η αλλαγη ιδιοτητων (μαλλον στην οξειδωση αναφερεσαι),η βαλβολινη σου δεν οξειδωνεται οταν χτυπιεται με αερα -νερα-λασπες κι οτι αλλο? τεσπα το συστημα το πληρωσες,δικο σου ειναι και βαλτου και λιπος αρκουδας αμα γουσταρεις.
Οσο γι αυτα που ανεφερα εγω,δεν τα εβγαλα απ το στομαχι μου ,στο κατω κατω τα ιδια λεει κ ο κατασκευαστης
Τι να σου πω ,εγω παλι πιστευω οτι καλα λεει ,η βαλβολινη εχει πολυ κολλωδες υλικο και μαζευει οτι βρωμια θελεις πανω της,το λαδι λιπαινει και μετα αφηνει ενα πολυ λεπτο φιλμακι ενω το υπολοιπο εκσφενδονηζεται,ισως γι αυτο να το προτεινουν.Απο το λιγο που το χρησιμοποιησα ειδα οτι δεν μου κολλαει το χωμα πανω στην αλυσιδα,οι κρικοι και οι ενωσεις μενουνε καθαροι.Ρε μην αρπαζεσε,δεν θεωρω ουτε οτι στην λεω,ουτε οτι μου την λες,πλακα κανω.
Το εψαξα λιγο παραπανω οταν μου προτειναν υδραυλικο λαδι.Ητανε η ευκολη λυση γιατι εχω αρκετο,αλλα θελησα να το ψαξω λιγο παραπανω.Εψαξα αρκετα μοτοφορουμ του εξωτερικου,που εκει χρησιμοποιουνε χρονια τα συστηματα λιπανσης.Ολοι τους μετα απο δοκιμες,καταληγανε σε καποιο τυπο βαλβολινης.
Δεν ειναι μονο η οξειδωση,πιθανοτατα χανει τις λιπαντικες του ιδιοτητες.Αυτο ειναι κατι που το εχω δει και στην πραξη.Χρησιμοποιουμε υδραυλικα υγρα σε μειωτηρες και οσο καιρο και να κατσουνε θες η ελειψη οξυγονου,θες οι μικρες ταχυτητες περιστροφης,δεν παρατηρω αλυωση.Οταν το ιδιο υγρο το εβαλα προσωρινα για λιπανση αλυσιδας αλλα και σε αλλα σημεια.μετα απο λιγο απλα δεν υπηρχε.
Υποθετω,χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ο κατασκευαστης με αυτο τον ορο,κατι αλλο εννοει.
Tουτ' έστινH TUTORO λέει εδώ : https://www.tutorochainoiler.com/pages/which-oil-should-i-use ακριβώς ποιο είναι το εναλλακτικό στο δικό της λάδι για θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου και άνω των 25 ήτοι :
Mineral Hydraulic Oil ISO 32 for temps up to 25° C and ISO 68 for higher ambient temps are the best alternative oil to TUTORO Oil - other mineral oils may be compatible but its use is at the users own risk. See our page on Plastics and Lubricant compatibility.
Τιμές παίζουν γύρω στα 3,60 ευρώ το λίτρο και για το ένα και για το άλλο.
2 ποντους μετα το γραναζιεμενα το μπροστα γραναζι εχει συνεμπλοκ οποτε δεν μπαινει και να ηθελα