Και να συμπληρωσω...
Εσυ για παραδειγμα εισαι ενας αναβατης/χρηστης που δεν παιφτει θυμα του μαρκετιγκ (ας μου επιτραπει ο ορος)
Ψωνιζεις βαση της χρησης του προιοντος. Εαν ησουν θυμα τοτε θα το αλλαζες με καθε λιφτιγκ.
Τελος παντως ειχα γραψει και παλαιοτερα οτι για μενα δεν αποσκοπουν πουθενα οι ανακοινωσεις πωλησεων για εμας τους χρηστες. Εκτος και αν ειμαστε επενδυτες ή θελουμε να χτισουμε το image και το prestige της εκαστοτε μαρκας.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Σ' αυτό :"Τελος παντως ειχα γραψει και παλαιοτερα οτι για μενα δεν αποσκοπουν πουθενα οι ανακοινωσεις πωλησεων για εμας τους χρηστες. Εκτος και αν ειμαστε επενδυτες ή θελουμε να χτισουμε το image και το prestige της εκαστοτε μαρκας. "
χωρίς να έχεις άδικο, δε συμφωνώ 100%.
Εννοώ ότι οι πωλήσεις κάποιου μοντέλου αποτελούν το βασικό παράγοντα εμπορικότητάς του. Για το 80% των χρηστών που αγοράζουν κάτι για να κάνουν τη δουλειά τους, με σκοπό να το πουλήσουν σε μια πενταετία, οι πωλήσεις παίζουν ρόλο!
Τα V-strom/Transalp πουλάνε σα ζεστά ψωμάκια ακόμα και σαν μεταχειρισμένα! Σαφώς αυτό έχει να κάνει και με τις πωλήσεις σαν καινούρια!
Τα GS δεκαετίας, έχουν 6500€!!!! (μοντέλα 2007 μιλάω, εκτός από ένα αστέρι που έχει 5600..). Από τα 6500 ξεκινάς για να βρεις ένα GS του 2007 σε καλή κατάσταση!!! Δεν έχει σχέση με τις πωλήσεις τότε και τις πωλήσεις σήμερα, του ίδιου μοντέλου και του διαδόχου? Πέρα από την αξία της μηχανής κλπ....
Σίγουρα οι πίνακες πωλήσεων είναι πολύ χρήσιμοι σε άλλους, παρά στον καταναλωτή. Αλλά και σ' αυτόν, κάτι λένε...