Ταξινομησεις...ιουλιος 2017!!

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Και εγω αναρωτιέμαι αν ειναι σωστοί οι πίνακες διότι ξερω οτι ο Μιμίκος εχει πουλήσει καποια κομμάτια
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Ρε σεις, αφηστε τον κοσμο να ψωνιζει μπολικα GS. Να υπαρχει ποικιλια οταν θα εχουμε λεφτα να παρουμε κι εμεις κανενα μεταχειρ LC απ αυτα τα χαλασμενα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι παράγοντες των πωλήσεων μιας εταιρείας ή ενός συγκεκριμένου τύπου μοτοσυκλέτας είναι πάρα πολλοί και αλλάζουν διαρκώς!

Οι ήδη κάτοχοι ενός συγκεκριμένου τύπου μοτοσυκλέτας όταν έχουν περάσει 5,6 ή και 10 χρόνια από την απόκτηση της είχαν διαφορετικούς λόγους απόκτησης σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα καθώς αυτά έχουν αλλάξει κατά πολύ!

Πρέπει πάντοτε να θυμόσαστε πως το πλήθος της καταναλωτικής αγοράς των μοτοσυκλετών δεν έχουν καμία σχέση με τη μειονότητα των μελών ενός forum (διαφορετικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χρηστών).

Άποψη μου είναι πως το 1200GS είναι η κατ' εξοχήν επιλογή των γραβατάκηδων και των φραγκάτων (και μιλάω για τους γραβατάκηδες και τους φραγκάτους που δεν έχουν καμία σχέση με το άθλημα αλλά ούτε με το κατσαβίδι). Δεν μου αρέσει να τσουβαλιάζω και είναι σίγουρο πως υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι που κατέχουν το σπορ, όμως η πλειοψηφία δεν είναι αυτοί.
Με τον όρο γραβατάκηδες (είμαι ένας από αυτούς αφού το επάγγελμα μου είναι ιατρικός επισκέπτης) δεν εννοώ απαραίτητα κατόχους χρημάτων, αλλά ανθρώπους γραφείων, πωλητές κτλ, των οποίων ο τρόπος ζωής εμπεριέχει και λίγο life style. Σε όλους αυτούς έχει "δουλέψει" περισσότερο το marketing παρά οι πωλήσεις, αρκεί να δείτε σε ποια περιοδικά διαφημίζονται τα GS (και δεν εννοώ μοτοπεριοδικά). Προσθέστε σε αυτό πως η διατήρηση του prestige είναι πιο εύκολή σήμερα με μια ακριβή μοτοσυκλέτα από ότι με ένα ακριβό αυτοκίνητο, όχι μόνο σε επίπεδο αγοράς αλλά και σε επίπεδο φορολογικής συντήρησης (ψάξτε σε αυτό να βρείτε μια επιπλέον εξήγηση στις πωλήσεις BMW).

Σε ένα βαθμό τέτοιο πελατειακό κοινό έχουν και τα μεγάλα KTM. Όμως σε αναλογία ποσοστών (και όχι απλώς πραγματικών πωλήσεων καθώς αυτές υστερούν) οι KTM έχει πολύ λιγότερους από αυτούς και πολλοί περισσότερο αυτό που θα λέγαμε "ειδικό κοινό". Επομένως είναι λογικό οι πωλήσεις να μη μπορούν να συγκριθούν. Η άποψη μου είναι πως η ΚΤΜ θα ακολουθήσει το marleting της BMW (η εξαγορά της Husqvarna θα καλύψει το κενό που θα αφήσει η μέχρι σήμερα -για να μη πω χθες- ΚΤΜ) και σε μερικά χρόνια θα ξανασυζητήσουμε για το τι γίνετε στις πωλήσεις. μεταξύ τους πόλεμος όμως έχει τον κίνδυνο να μην υπολογίσουν την αντεπίθεση του Ιαπωνικού γίγαντα.

Θεωρώ πως 2 στους 10 κατόχους ΚΤΜ την έχουν για να πηγαινοέρχονται απλώς στη δουλειά τους. Η ακριβώς ανάποδη αναλογία ισχύει για τη BMW.

Μέχρι σήμερα η γενική φιλοσοφία ήταν πως οι Ευρωπαϊκές εταιρείες χρησιμοποιούσαν την καινοτομία ως μέσο έλξης πελατών και η Ιαπωνική σχολή ποντάριζε και εξαργύρωνε με τον καλύτερο τρόπο την ιδέα της αξιοπιστίας. Θα έχετε παρατηρήσει όλοι πως τα τελευταία χρόνια και οι Ευρωπαϊκές εταιρείες πλασάρουν την αξιοπιστία ως δεδομένη αλλά και οι Ιαπωνικές φέρνουν καινοτομίες. Η αγορά συνεχίζει και λειτουργεί με κάποια "φαντάσματα" από το marketing του παρελθόντος αλλά σε 10 χρόνια -ίσως και λιγότερο- όλα αυτά θα εξαλειφθούν.

Στο ζουμί λοιπόν! Οι πωλήσεις δεν επηρεάζουν καθόλου τον καταναλωτή, αλλά ΚΑΘΟΛΟΥ.
Το marketing είναι αυτό που επηρεάζει τις πωλήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους επηρεάζονται από εμάς και όχι το αντίθετο. Το κλασικό παράδειγμα του V-Strom βασίστηκε στο marketing που έλεγε: "φθηνό, αξιόπιστο και On/Off" και πούλησε.

Θα μου πει κάποιος: μα το ίδιο δεν είναι; marketing και πωλήσεις είναι συνυφασμένα πράγματα. Ψέμα! Και είναι ψέμα γιατί το marketing πολλές φορές -όχι πάντα- "πουλάει" ψέμα... κι έτσι ένας γραβατάκιας πάει και αγοράζει ένα KTM 1290 και νομίζει ότι έγινε ADVεντσουράς...

Επομένως... χειροκροτήστε το marketing της BMW -μέχρι σήμερα- και μη ψάχνετε να βγάλετε συμπεράσματα ουσίας μέσα από τις πωλήσεις. Αν μη τι άλλο τα μέλη ενός ειδικού forum όπως είναι το παρόν ξέρουν τι διαλέγουν με βάση τη δική του "ψαγμένη" κρίση ο καθένας.

Δεν είναι παρά μόνον η άποψη μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το οτι έβγαλε το 1190 και μετα το 1050 και μετα το 1290 και μετα !! έκοψε το 1190 και διαφοροποίησε το 1050 σε 1090 θεωρώ οτι δημιούργησε μια αναταραχή στην αγορά της η Ktm, μια αβεβαιότητα
Φυσικα τωρα μπαίνει στο παιχνιδι της εμπορευματικόποιησης του ονόματος που έφτιαξε με το 950-και 990 αλλα εχει ακομα πολυ δρομο να διανυσει στο μυαλό του καταναλωτή αλλα και επι της ουσιας οσο αφορα την καταναλωση αξιοπιστία και σταθερότητας στο χειρίζμο της μηχανής
Με λίγα λογια ακομα το ψάχνει στο μεγαλο εντουρο
Η ποιο σωστή προσέγγιση
Μας τα επριξε και η κατεμ κάθε τρεις και λιγο μεκανακια
Τι να προτοπαρεις;;;;



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
στην ελλαδα οι πωλησεις που κανει η bmw ωφειλονται σε εναν και μοναδικο λογο...ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που εχει.
εγω προσωπικα εδω και 30 χρονια που ταξιδευω σε ελλαδα και εξωτερικο στις 10 μοτοσυκλετες που θα δω οι 8 ειναι bmw gs.
τα τελευταια χρονια δε, οι 6 απο τις 8 ειναι gs lc.
δεν ξερω και δεν μ απασχολει ποιος αγοραζει bmw,με ποια κριτηρια την αγοραζει και τι μαρκετινκ ακολουθει η εταιρεια.
αυτο που ξερω ειναι οτι ολα τα gs (παλια και καινουργια) ειναι απ τα καλυτερα,αν οχι τα καλυτερα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.
ειναι ακριβα? ΝΑΙ
ειναι αναξιοπιστα? ΝΑΙ
δεν ειναι τα πιο γρηγορα?ΝΑΙ
ομως ειναι εξαιρετικα τουριστικα μηχανακια για να γυρισεις ολον τον κοσμο,δικαβαλος,φοτρωμενος,αδιαφορωντας για το τερραιν.
αυτην την γνωμη τουλαχιστον εχει η πλειοψηφια τον ταξιδευτων παγκοσμιως,αφου τις επιλεγουν για τα ταξιδια τους
γι αυτο σε οποια ακρη του κοσμου και να παει καποιος,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δει bmw gs.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
στην ελλαδα οι πωλησεις που κανει η bmw ωφειλονται σε εναν και μοναδικο λογο...ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που εχει.
εγω προσωπικα εδω και 30 χρονια που ταξιδευω σε ελλαδα και εξωτερικο στις 10 μοτοσυκλετες που θα δω οι 8 ειναι bmw gs.
τα τελευταια χρονια δε, οι 6 απο τις 8 ειναι gs lc.
δεν ξερω και δεν μ απασχολει ποιος αγοραζει bmw,με ποια κριτηρια την αγοραζει και τι μαρκετινκ ακολουθει η εταιρεια.
αυτο που ξερω ειναι οτι ολα τα gs (παλια και καινουργια) ειναι απ τα καλυτερα,αν οχι τα καλυτερα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.
ειναι ακριβα? ΝΑΙ
ειναι αναξιοπιστα? ΝΑΙ
δεν ειναι τα πιο γρηγορα?ΝΑΙ
ομως ειναι εξαιρετικα τουριστικα μηχανακια για να γυρισεις ολον τον κοσμο,δικαβαλος,φοτρωμενος,αδιαφορωντας για το τερραιν.
αυτην την γνωμη τουλαχιστον εχει η πλειοψηφια τον ταξιδευτων παγκοσμιως,αφου τις επιλεγουν για τα ταξιδια τους
γι αυτο σε οποια ακρη του κοσμου και να παει καποιος,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δει bmw gs.


Ολόσωστος! ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
στην ελλαδα οι πωλησεις που κανει η bmw ωφειλονται σε εναν και μοναδικο λογο...ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που εχει.
εγω προσωπικα εδω και 30 χρονια που ταξιδευω σε ελλαδα και εξωτερικο στις 10 μοτοσυκλετες που θα δω οι 8 ειναι bmw gs.
τα τελευταια χρονια δε, οι 6 απο τις 8 ειναι gs lc.
δεν ξερω και δεν μ απασχολει ποιος αγοραζει bmw,με ποια κριτηρια την αγοραζει και τι μαρκετινκ ακολουθει η εταιρεια.
αυτο που ξερω ειναι οτι ολα τα gs (παλια και καινουργια) ειναι απ τα καλυτερα,αν οχι τα καλυτερα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.
ειναι ακριβα? ΝΑΙ
ειναι αναξιοπιστα? ΝΑΙ
δεν ειναι τα πιο γρηγορα?ΝΑΙ
ομως ειναι εξαιρετικα τουριστικα μηχανακια για να γυρισεις ολον τον κοσμο,δικαβαλος,φοτρωμενος,αδιαφορωντας για το τερραιν.
αυτην την γνωμη τουλαχιστον εχει η πλειοψηφια τον ταξιδευτων παγκοσμιως,αφου τις επιλεγουν για τα ταξιδια τους
γι αυτο σε οποια ακρη του κοσμου και να παει καποιος,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δει bmw gs.
Αυτό με έχει εντυπωσιάσει και εμένα σε βόλτες στο εξωτερικό!
9 μέρες στα βαλκανια μόνο gs....:cool:
Να συμφωνήσω μαζί σου, ότι χωρίς τέτοιο χρηματοδοτικό τα gs στην Ελλάδα θα ήταν το 1/3 αυτών που υπαρχουν....και βγάλε!

Ιδίως το lc...με την οικονομική κατάσταση των τελευταίων χρονων.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το χρηματοδοτικό είναι σημαντικού ΑΦΟΥ βάλεις τη μηχανή στις 2-3 επιλογές σου. Για να μπει στις επιλογές έπαιξαν ρόλο "άλλα" πράγματα.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
στην ελλαδα οι πωλησεις που κανει η bmw ωφειλονται σε εναν και μοναδικο λογο...ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που εχει.
εγω προσωπικα εδω και 30 χρονια που ταξιδευω σε ελλαδα και εξωτερικο στις 10 μοτοσυκλετες που θα δω οι 8 ειναι bmw gs.
τα τελευταια χρονια δε, οι 6 απο τις 8 ειναι gs lc.
δεν ξερω και δεν μ απασχολει ποιος αγοραζει bmw,με ποια κριτηρια την αγοραζει και τι μαρκετινκ ακολουθει η εταιρεια.
αυτο που ξερω ειναι οτι ολα τα gs (παλια και καινουργια) ειναι απ τα καλυτερα,αν οχι τα καλυτερα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.
ειναι ακριβα? ΝΑΙ
ειναι αναξιοπιστα? ΝΑΙ
δεν ειναι τα πιο γρηγορα?ΝΑΙ
ομως ειναι εξαιρετικα τουριστικα μηχανακια για να γυρισεις ολον τον κοσμο,δικαβαλος,φοτρωμενος,αδιαφορωντας για το τερραιν.
αυτην την γνωμη τουλαχιστον εχει η πλειοψηφια τον ταξιδευτων παγκοσμιως,αφου τις επιλεγουν για τα ταξιδια τους
γι αυτο σε οποια ακρη του κοσμου και να παει καποιος,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δει bmw gs.
Τα είπες όλα.

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι απλο, το 1200 GS ειναι η πιο δημοφιλης μοτο ολων των εποχων και οχι αδικα καθως συνδυαζει πολλα χαρακτηριστικα για (δικαβαλο) ταξιδι σε καθε ειδους δρομο οπως ειπανε οι προλαλησαντες. Ακομα και στο Νησι που οι αναβατες ειναι κολλημενοι/"obsessed" με super sports και sports touring μηχανακια, το 1200 GS εχει πουλησει απιστευτα - κατι που δεν ειχανε καταφερει ποτε τα 1100 και 1150 GS. Και ο προφανης λογος ειναι οτι η Αγγλοι το χρησιμοποιουνε κυριως σαν "sports touring" μηχανακι, και γι'αυτο εδω το απλο GS πουλαει παραπανω απο το Adventure.

Δειτε για παραδειγμα την επομενη προσφατη λιστα του Visordown (Ιουλης 2017) για τα πιο κοινα μηχανακια στους βρεταννικους δρομους, μετρωντας πωλησεις μοντελων απο τοτε που πρωτοβγηκανε. Αν βαλει κανεις μαζι το απλο 1200 GS και το Adventure, εχουνε με διαφορα τις περισοτερες παρουσιες στο δρομο (βλεπε πωλησεις). Η λιστα εχει ως εξης (παραλειπω 125 κυβικα και κατω), πηγη http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-most-common-bikes-uk-roads

1200 GS all 19163 (11598+7565)

1000 CBR 13273
1200 GS 11598
1000 R1 9901
600 CBR-F 9284
1200 GS Adv 7565
1000 GSX-R 6895


Και εδω υπαρχει φυσικα το χρηματοδοτικο που βοηθαει τις πωλησεις αλλα το μηχανακι πουλαει γι'αυτο που ειναι (+ τη φοβερη υποστηριξη της αντιπροσωπειας στο Νησι). Απο την αλλη, οι πωλησεις σε συγκριση με αλλα on-off δεν εχουν τη φοβερη διαφορα της Ελλαδας. Για παραδειγμα, στις πωλησεις μεχρι τον Ιουλη του 2016 (οι αντιστοιχες για το 2017 δεν εχουν ακομη δημοσιοποιηθει), τα 1200 GS και GS Adv πουλησανε 662 κομματια ενω τα 1000 CRF και DCT 603 δηλ. σχετικα συγκρισιμα νουμερα και οχι η χαοτικη διαφορα της Ελλαδας, πηγη http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-best-selling-bikes-so-far-2016
 
Τελευταία επεξεργασία:

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Τα στοιχεία είναι από τη ΣΕΕΑ!Χλωμό να μην είναι αληθινά
Το λοιπόν, επικοινώνησα με τα παιδιά στο bikeit και μου απάντησαν το εξής:
Γεια σου Λεωνίδα, έχεις δίκιο για τον πίνακα, τα ΚΤΜ έμειναν έξω γιατί έχουν καταχωρηθεί ως "enduro κατηγορίας" στα στοιχεία που μας στέλνει ο ΣΕΑΑ. Δικό μας βέβαια τα λάθος και ζητούμε συγνώμη για αυτό, ο πίνακας έχει διορθωθεί συμπεριλαμβάνοντας και τα μοντέλα της ΚΤΜ. Ευχαριστούμε για την επισήμανση!
Αν μπείτε τώρα και δείτε τον
πίνακα
, συμπεριλαμβάνονται και τα μοντέλα της ΚΤΜ με 8 ταξινομήσεις συνολικά για τον Ιούλιο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ε ναι......τωρα ηρέμησα!!:D
Ευχαριστούμε Λεωνίδα :)
Φημες σε θελουν να εχεις χασει τον υπνο σου...

Παρτο ρε Κωστα το κτμ...:roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φημες σε θελουν να εχεις χασει τον υπνο σου...

Παρτο ρε Κωστα το κτμ...:roflmao:
Χωρίς πλάκα.....εχω κλείσει ραντεβού για ολοήμερο τεστ ride....το οποίο θα γίνει και δικαβαλο, για προφανής λογους:D
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Χωρίς πλάκα.....εχω κλείσει ραντεβού για ολοήμερο τεστ ride....το οποίο θα γίνει και δικαβαλο, για προφανής λογους:D
Υπαρχει ενα 1190R διαθεσιμο για πολυ μακρας διαρκειας τεστ....

Ο ιδιοκτητης αλλαζει πανες...και καταλαβαινεις

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπαρχει ενα 1190R διαθεσιμο για πολυ μακρας διαρκειας τεστ....

Ο ιδιοκτητης αλλαζει πανες...και καταλαβαινεις

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Χτύπημα κάτω από την .....πανα!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Υπαρχει ενα 1190R διαθεσιμο για πολυ μακρας διαρκειας τεστ....

Ο ιδιοκτητης αλλαζει πανες...και καταλαβαινεις

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Τι είπες τωρα !!!!!!!!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Χωρίς πλάκα.....εχω κλείσει ραντεβού για ολοήμερο τεστ ride....το οποίο θα γίνει και δικαβαλο, για προφανής λογους:D
Κωστα δεν Κανει για σενα!! Αστο αγάπη μου σου λεω !!! Καλο ειναι και το μοσχαράκι σου ! Ειςαι σε ηλικία αμα φας κανα βρόντο με το αγρίμι το κ τ μ θα στα κοψει μαχαίρι η κυρα λενη ολα !! :laugh:
 
Top Bottom