Στον ΓέρακαΜανιακε από το στόμα σου...σε ποιο συνεργείο πηγες;
Δεν τα βιαζομαι,τα δικαιουμαι.Σίγουρα τα ευρα θα τα πάρουν πρώτοι αυτοί που είναι τακτικοι σε σέρβις στις αντιπροσωπειες, οι σταθεροί πελάτες δλδ
Χεχε!Εγω ακομα περιμενω, 8η εργασιμη σημερα, να με παρουν απο το τμημα after sales.
Ακομα κι αν δεν ξερουν την απαντηση θα επρεπε να επικοινωνησουν.
Θυμιζω πως εχω το παραστατικο της αγορας απο τον εξουσιοδοτημενο
αλλα οχι της τοποθετησης που την εκανα σε συνεργειο της επιλογης μου.(Ισως εντοπισω καπου την αποδειξη)
Και ανυπομονω να δω πως θα το στηριξουν νομικα και πανευρωπαικα αν αρνηθουν την αποζημιωση σε οσους ακολουθησαν αυτη την οδο.
Περιμενε.....αφου δεν εχεις θεμα.Να ασχοληθώ ή να περιμένω ακόμα;
(εννοώ έχουν διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα;...)
Δεν βιάζομαι είναι οκ το μουαγιέ μου.
Εξάρτάται από που εξυπηρετήσαι, εγώ ούτε πρόβλημα είχα, ούτε σέρβις έκανα, απλά έκανα ένα τηλέφωνο μου είπαν ότι έχουν παραλάβει τσέκαραν ότι συνήθως κάνω σέρβις σε αυτούς μου έκλεισαν ραντεβού και το παλιό μουαγιέ είναι παρελθόν.Να ασχοληθώ ή να περιμένω ακόμα;
(εννοώ έχουν διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα;...)
Δεν βιάζομαι είναι οκ το μουαγιέ μου.
ok....υπαρχει και αυτοΕξάρτάται από που εξυπηρετήσαι, εγώ ούτε πρόβλημα είχα, ούτε σέρβις έκανα, απλά έκανα ένα τηλέφωνο μου είπαν ότι έχουν παραλάβει τσέκαραν ότι συνήθως κάνω σέρβις σε αυτούς μου έκλεισαν ραντεβού και το παλιό μουαγιέ είναι παρελθόν.
Τώρα στο Γέρακα επειδή δεν είμαι και πελάτης θα φτάναμε Χριστούγεννα...
Και ποιός και με τι τρόπο πιστοποιεί αν υπάρχει πρόβλημα ή όχι?Περιμενε.....αφου δεν εχεις θεμα.
Μουαγιε αλλαζονται οταν υπαρχει προβλημα και αν εισαι σε σερβις
ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχουν τοσα, ωστε να ειδοποιηθουν ολοι μαζι οι πελατες.
Αυτο θελει τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων Μπαμπη..Και ποιός και με τι τρόπο πιστοποιεί αν υπάρχει πρόβλημα ή όχι?
Sent from my iPad using Tapatalk
H απαντηση που περιμενα ηρθε τηλεφωνικα την Παρασκευη και ηταν αρνητικη.H πρωτη επαφη με τον μηχανικο του αντιπροσωπου εδω, ακαρπη.
Μου διαβασε στα Αγγλικα την εγκυκλιο της Bmw που αναφερει δυο κριτηρια για την αποζημιωση.
1.Η αντικατασταση να εχει γινει σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο
2.Να υπαρχουν τα σχετικα παραστατικα.
Εγω εχοντας μονο το 2 στα χερια μου μιας και η αντικατασταση εγινε σε συνεργειο της επιλογης μου
το οποιο εχει φυσικα την προβλεπομενη αδεια λειτουργιας επικοινωνησα με το τμημα ΜΟΤΟ της Bmw Hellas.
Το αιτημα αποζημιωσης μου οσον αφορα την αξια του ανταλλακτικου καταγραφηκε και αναμενω απαντηση.
p.s.
Οσοι εχετε κανει την αντικατασταση σε επισημο συνεργειο της BMW
πατε στο ταμειο που ελεγε και μια διαφημιση