Κι ομως, ο εκπροσωπος επεμενε στο οτι η αποζημιωση γινεται απο τον εξουσιοδοτημενο που εκανε την αντικατασταση επι πληρωμη.Δεν νομίζω ότι είναι θέμα δικαιολογίας του εξουσιοδοτημένου ρε παιδιά. Η απόδειξη προφανώς πάει στη "μαμά".
Θανο δεν το γνωριζω αυτο.Το μουαγιε ειναι πανω στο διαφορικο απο το Νοεμβριο του 13 που αγοραστηκε κι εχω στα χερια μου και το παλιο.Ίσως να είναι χαζή η ερώτησή μου αλλά θα την κάνω, το ανταλλακτικό που αγόρασες Πασχάλη δεν έχει πάνω κάποιον κωδικό ώστε να αναγνωρίσει ο εξουσιοδοτημένος πως το πέρασες και να μην βρίσκει δικαιολογία για να αποφύγει την πληρωμή?
πριν μια βδομαδα που αντικατεστησα την αντλια βενζινης τους ειπα οτι περσι τον Ιουνη αλλαξα το μουαγιε(αγορα φυσικα απο την περιφημη αντιπροσωπεια,αλλα τοποθετηση αλλου),η απαντηση ιδια στερεοτυπη ....αφου δεν κανεις εδω σερβις.....βρε κολλημα με τα σερβις
Το 100 μείον. ...είναι πολύ υπερβολικόΌταν το σέρβις των 20.000 (κάθε 20 εννοώ) κοστίζει σε κάποια εξουσιοδοτημένα 250€, ενώ σε μη εξουσιοδοτημένα θα πήγαινε 100 μείον, πώς να μην έχουν κόλλημα?
Η πλάκα είναι ότι και σε άλλα εξουσιοδοτημένα το ίδιο σέρβις θα πήγαινε γύρω στα 180-200€....*
Όλα τα λ7 είναι το σέρβις φιλαράκια
*Μάρτιο έκανα εγώ των 60000 στα 188€ , όλα μέσα, λάδια-ξύδια ,μπουζιά, υγρά φρένων, βαλβολίνες, έλεγχος βαλβίδων, όλα. Και την περασμένη εβδομάδα φίλος έκανε των 60000 στα 250€ και κάτι ψιλά.
Θα πληρωθείς. ....Εγω παντως ξαναπηγα απο Μεσογειων και ανεφερα παλι οτι εχω παραστατικο αγορας ανταλλακτικου και εργασιας απο αυτους, και οτι αυτο μονο ζηταει η BMW. Το ειχαν ξεχασει μου ειπαν, και ξαναπεριμενω να ενημερωθουν για να μου πουν.. Τι να πω;
Μακάρι Κώστα (νομιζω!)Θα πληρωθείς. ....
Εγώ πληρώθηκα. ..
advφον!!
Θυμίσου να σου δείξω απόδειξη 170€ από σέρβις 40000χλμ, με ιμάντα μέσα.....Δεκέμβριος 2013.Το 100 μείον. ...είναι πολύ υπερβολικό
Εκτός και δεν κοπεί απόδειξη
Κάτι που στα επίσημα ....δεν υπαρχει
advφον!!
Δεν έγραψα αυτό...Δεν έχει 100 ευρώ ο ιμάντας τεο.
advφον!!
Φυσικά και δεν μου κάνει εντύπωση, το 30 διάφορα.Θυμίσου να σου δείξω απόδειξη 170€ από σέρβις 40000χλμ, με ιμάντα μέσα.....Δεκέμβριος 2013.
Μείον ο ιμάντας (δεν υπάρχει αλλαγή σε σέρβις 20αρι), είσαι στα 100 μείον, όπως είπα!
Επίσης έχω από αντιπροσωπεία απόδειξη με 180 γιούρα, όλα μέσα. Χωρίς ιμάντα βέβαια.
Γιατί σου κάνει εντύπωση Κωστή το μείον 30 γιούρα σε μη εξουσιοδοτημένο? (και σύνολο -100€ από Γέρακα ας πούμε).
Βγάζεις περίληψη από όσα έγραψα και συμπέρασμα σύμφωνα με την περίληψή σου.....Φυσικά και δεν μου κάνει εντύπωση, το 30 διάφορα.
Γενικά η επιλογή εξουσιοδοτημενου, έχει τα καλά του και τα κακά του .
Τα ζυγιζεις και ανάλογα πρατεις.
advφον!!
Ας μην απαξιώνουμε και τις δύο πλευρές......Γενικά η επιλογή εξουσιοδοτημενου, έχει τα καλά του και τα κακά του .....
advφον!!
Και αυτό με το δίκτυο είναι ένα θέμα, και ειδικά σε πόλεις που δεν βρίσκεις καν μάστορες με οποιαδήποτε ιδέα για συγκεκριμένα μηχανάκια..Ας μην απαξιώνουμε και τις δύο πλευρές.
Καλά μαστόρια υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις.
Στα εξουσιοδοτημένα όμως είναι λιγάκι πιο δύσκολο να το εντοπίσεις, καθότι κρύβονται πίσω από την βιτρίνα της επωνυμίας.
Αλλά δεν μπορώ με τίποτα να δικαιολογήσω την τραγική διαφορά στην τιμολογιακή τους πολιτική.
Άκομψη τουλάχιστον επίσης η εκδικητική τους πολιτική σε ανάλογες περιπτώσεις ανακλήσεων, εκμεταλλευόμενοι το μονοπώλειο και την αποκλειστικότητα.
Δεν γίνεται να παρερμηνεύουν γενική οδηγία προς όφελος των ¨πελατών¨ τους και μόνο.
Να υπενθυμίσω επίσης οτι το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων δεν καλύπτει ολόκληρη την Ελλάδα.
Υπάρχουν δηλ και πρακτικά προβλήματα και ευθύνες στην ´πελατειακή¨ αυτή σχέση.
Μετά από 8 μεταθέσεις είναι η πρώτη μου φορά που βρίσκομαι σε ακτίνα μικρότερη των 50 χλμ από το δίκτυο της μαμάς BMW για παράδειγμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Συμφωνω Μπαμπη,ετσι ακριβως συμβαινει,συμπεριφερονται με εκδικητικο τροπο που δεν εχουν το δικαιωμα και μονοκακο κανουν στη γερμανιδα μαμα.....μηπως πρεπει να το δουν αυτο;Ας μην απαξιώνουμε και τις δύο πλευρές.
Καλά μαστόρια υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις.
Στα εξουσιοδοτημένα όμως είναι λιγάκι πιο δύσκολο να το εντοπίσεις, καθότι κρύβονται πίσω από την βιτρίνα της επωνυμίας.
Αλλά δεν μπορώ με τίποτα να δικαιολογήσω την τραγική διαφορά στην τιμολογιακή τους πολιτική.
Άκομψη τουλάχιστον επίσης η εκδικητική τους πολιτική σε ανάλογες περιπτώσεις ανακλήσεων, εκμεταλλευόμενοι το μονοπώλειο και την αποκλειστικότητα.
Δεν γίνεται να παρερμηνεύουν γενική οδηγία προς όφελος των ¨πελατών¨ τους και μόνο.
Να υπενθυμίσω επίσης οτι το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων δεν καλύπτει ολόκληρη την Ελλάδα.
Υπάρχουν δηλ και πρακτικά προβλήματα και ευθύνες στην ´πελατειακή¨ αυτή σχέση.
Μετά από 8 μεταθέσεις είναι η πρώτη μου φορά που βρίσκομαι σε ακτίνα μικρότερη των 50 χλμ από το δίκτυο της μαμάς BMW για παράδειγμα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Κάνε τον κόπο να περάσεις από το συνεργείο και να ρωτήσεις από κοντά.Καλημέρα παιδιά,
Απάντηση ακόμα δεν εχω πάρει, απο τον .......Ιούνιο αρχές κιόλας. Θυμιζω οτι ολα έγιναν σε εξουσιοδοτημένο, στο οποίο γίνονταν και τα σέρβις μέχρι τότε. Κάποιος που πηρε πίσω τα χρήματα (Forester, Magelanos ;; ) ας μου στείλει ενα πμ με τηλέφωνο για να μιλήσουμε.
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk