Τζι πι Ες πλοηγοί κτλ κτλ το μπέρδεμα

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Καιρό είχα να σιχτιρισω το google maps

Βενζινάδικα κοντά μου πάρα πολύ χρήσιμη πληροφορία. Τι θέλεις από τα βενζινάδικα κοντά σου; Κατά κύριο λόγο βενζίνη ή τέλος πάντων κάποιο άλλο είδους καύσιμο. Βλέπεις το χάρτη να εμφανίζονται ένα σωρό τοποθεσίες, αρκετές από αυτές και με την τιμή του λίτρου που ισχύει στο πρατήριο.

Κλειστό το πρώτο κλειστό το δεύτερο.

Τελικά αναγκαστικά να βάλω γυαλιά και να δω ότι υπάρχει ένα έξτρα κουμπάκι το οποίο λέει ανοιχτά τώρα.

Είμαι σίγουρος ότι ο woke προγραμματιστής που κυκλοφορεί με ηλεκτρικό πατίνι για το καλό του πλανήτη δεν έχει σκεφτεί ότι όταν ψάχνεις για βενζινάδικο το κάνεις γιατί θέλεις βενζίνη τώρα όχι απλά για να πας να κάνεις περιήγηση στα πρατήρια της περιοχής. Εννοείται ότι μόλις πατήσεις στο κουμπί ανοιχτά τώρα εξαφανίζονται σχεδον όλα. Το καλό είναι ότι δεν έμεινα.
Θα συμφωνήσω για το θέμα της χρηστικότητας της πληροφορίας ωστόσο δεν νομίζω να φταίει αποκλειστικά το google maps ή ο "woke" προγραμματιστής.

Το πρώτο ζητούμενο για αυτούς είναι να παρέχουν αξιόπιστες πληροφορίες. Το αν υπάρχει η όχι θεωρείται σχετικά αξιόπιστη πληροφορία.
Tο ποιες ώρες είναι ανοιχτό βασίζεται στα λεγόμενα του φερόμενου ιδιοκτήτη της επιχείρησης που δυστυχώς δεν ενημερώνεται όπως θα έπρεπε και είναι πληροφορία που δεν διασταυρώνεται εύκολα από τους χρήστες (όπως πχ με την κίνηση στους δρόμους). Αυτό σημαίνει ότι ένα βενζινάδικο που φαίνεται κλειστό μπορεί να είναι ανοιχτό και το αντίθετο.

Επομένως κάνουν διαχωρισμό αυτής της πληροφορίας... με ένα κουμπί όπως είπες... Το ότι δεν ειναι φανερό όσο θα έπρεπε έχει να κάνει με το καθαρό interface που θέλουν να έχει η εφαρμογή με έμφαση στον χάρτη. Κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις.

Η καλύτερη προσέγγιση για μένα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να σου δίνουν την δυνατότητα στην αναζήτηση να έχεις προεπιλεγμένη την επιλόγή "ανοιχτό" και με μια υποσημείωση για ενδεχόμενη μη αξιοπιστία της πληροφορίας (όπως πχ όταν το βάζεις σαν προορισμό να σου λέει αν είναι ανοιχτό ή όχι). Αυτό βέβαια σημαίνει ότι έχεις μπει με προσωπικό λογαριασμό και όχι ανώνυμα.

Πάντως μου έχει τύχει να εξυπηρετηθώ από "κλειστό" βενζινάδικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Τελικά αναγκαστικά να βάλω γυαλιά και να δω ότι υπάρχει ένα έξτρα κουμπάκι το οποίο λέει ανοιχτά τώρα.

Είμαι σίγουρος ότι ο woke προγραμματιστής που κυκλοφορεί με ηλεκτρικό πατίνι για το καλό του πλανήτη δεν έχει σκεφτεί ότι όταν ψάχνεις για βενζινάδικο το κάνεις γιατί θέλεις βενζίνη τώρα όχι απλά για να πας να κάνεις περιήγηση στα πρατήρια της περιοχής.
Η καλύτερη προσέγγιση για μένα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να σου δίνουν την δυνατότητα στην αναζήτηση να έχεις προεπιλεγμένη την επιλόγή "ανοιχτό" και με μια υποσημείωση για ενδεχόμενη μη αξιοπιστία της πληροφορίας (όπως πχ όταν το βάζεις σαν προορισμό να σου λέει αν είναι ανοιχτό ή όχι).
η δικη μου αποψη ....
βασικη αρχη - δεν υπαρχουν προιοντα που να "αρεσουν" 100% στους καταναλωτες -
η google ειναι μια εταιρεια με παγκοσμια αποδοχη. Σχεδον σε 200 χωρες κανουν χρηση της εφαρμογης πλοηγησης που εχουν σχεδιασει. Αυτος λοιπον ο λειτουργικος σχεδιασμος αλλαζει στην παροδο του χρονου με τα εξης κριτηρια. Υιοθετουν 1. τις τεχνολογικες εξελιξεις 2.αυτα που ζητουν οι καταναλωτες και 3. αυτα που νομιζει η εταιρεια πως βοηθουν - τους καταναλωτες και την ιδια.
Ειναι απολυτα λογικο, σε καποιες χωρες οπως η ελλαδα να υπαρχουν καταναλωτες που δεν τους αρεσει "κατι" στην λειτουργια της εφαρμογης. Αν αυτο που αναφερθηκε απο τους 2 χρηστες στα μηνυματα τους ειχε προβλημα σε μεγαλες και πλουσιες χωρες, με αλλη σταση ζωης απο τους πολιτες, ειναι προφανες πως η google θα το ειχε αλλαξει
Αλλα και να κανω λαθος σε αυτο που περιεγραψα, αν συντομα βρεθει προβλημα, θα το καταλαβουν και θα το αλλαξουν. Για να γινει ομως συντομα, καλο θα ειναι να το μαθει η εταιρεια. Και για να γινει αυτο, πρεπει οι χρηστες να ενημερωσουν ..... εκει που πρεπει

νεο μηνυμα
οι χρητες εφαρμογων πλοηγησης πως αναγνωριζουν τα πρατηρια υγρων καυσιμων ?
σαν κομματι των POI ή σαν live υπηρεσια ?
οι αλλες εφαρμογες πλοηγησης εχουν αυτες τις πληροφοριες στα POI τους ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως μου έχει τύχει να εξυπηρετηθώ από "κλειστό" βενζινάδικο.
Επαρχία αυτό που λες παίζει συχνά, είτε το βενζινάδικο να είναι αρχαίο λείψανο κλειστό χρόνια είτε να δουλεύει "εκτός ωραρίου" που κάποιος κάποτε δήλωσε.

Τώρα μιλάμε για προάστιο με μια ντουζίνα βενζινάδικα σε ακτίνα 800 μέτρων, όλα κλειστά.

Ανοιχτό ήταν ένα εταιρικό που θυμόμουν από χρόνια, έλεγα μήπως εξυπηρετηθώ πιο κοντά.

Τέλος πάντων, το "κουμπί" είναι χρήσιμο να θυμόμαστε ότι υπάρχει.

Το "βενζινάδικο ο μητσαρας Αιγάλεω" δεύτερο αποτέλεσμα όχι, όταν είσαι στην άλλη άκρη της πόλης. Για τα λεφτά...
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
υπενθυμιση

καλο θα ειναι κατα την πλοηγηση με συσκευες smartphones που τρεχουν πολλες εφαρμογες ταυτοχρονα, να εχουμε ρυθμισει την εφαρμογη μας σε battery optimization OFF
Ειδικα οταν κανουμε καταγραφη διαδρομης, τοτε ειναι απαραιτητο. Καποιες εφαρμογες το αναγνωριζουν και μας ενημερωνουν. Σε περιπτωση που το εχουμε ξεχασει και σβησουμε την οθονη, τοτε ειναι πολυ απιθανο να λειτουργησει σωστα η εφαρμογη πλοηγησης.

 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Βέβαια υπάρχει πλέον το ευρωπαϊκό GLONAS και το αντίστοιχο ρώσικο σύστημα (γιατί έληξε η ισχύς της αποκλειστικότητας της Αμερικάνικης ευρεσιτεχνείας) και κάποιες συσκευές (εννοείται και τα νέα Μοντανα), δουλεύουν και στο ευρωπαϊκό σύστημα (σιγά μην τα κάναν και συμβατά με το ρώσικο....., που έχουν οι τύποι κάτι χάρτες "άντε γεια"!!!).
σημερα που ετυχε να διαβασω αυτο το ποστ, θα ηθελα να διορθωσω μερικα λαθη, με σκοπο να μην συνεχιζουμε με κατι που δεν ισχυε ποτε
  • το ευρωπαικο συστημα πλοηγησης ονομαζεται Galileo και λειτουργει επισημα μετα το 2016
  • το Glonass ειναι της Ρωσιας και λειτουργει επισημα μετα το 2010
  • ποτε δεν υπηρχε καμια ευρεσιτεχνια απο την Αμερικη για το δικο τους συστημα. Απλα οι ανταγωνιστες δεν μπορουσαν αμεσα να παρουσιασουν κατι ανταγωνιστικο. Επρεπε να περασουν πανω απο 20 χρονια για να τους φτασουν πρωτα οι Ρωσοι.

 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οι συσκευες τυπου fold εχουν μηδεν αντοχες στις κακουχιες. Κραδασμοι, πτωσεις, σκονη, υγρασια, λασπη, κτλ.
?

Οπότε το μπέρδεμα είναι το ότι μια σύγχρονη συσκευή android τρέχει έναν πλοηγό android χωρίς προβλήματα, αλλά κάποια στιγμή ίσως χαλάσει η κάμερα ή η συσκευή από κραδασμούς; ipx8, νέο πλαίσιο, νέος μηχανισμός αλουμινίου κλπ γράφει η Samsung χωρίς προστασία από σκόνη. Μπορεί να το πλύνει στην βρύση όμως.

Σαν να λέμε ξέρω γω, φόρεσα τα ωραία μου αθλητικά παπούτσια στο βουνό και σκίστηκαν στις πέτρες, true story, σοκ και δέος, ποιος να το φανταστεί;

Ας συνεχίσουμε να συζητάμε "απρόοπτα" στο νήμα.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Οπότε το μπέρδεμα είναι το ότι μια σύγχρονη συσκευή android τρέχει έναν πλοηγό android χωρίς προβλήματα, αλλά κάποια στιγμή ίσως χαλάσει η κάμερα ή η συσκευή από κραδασμούς; ipx8, νέο πλαίσιο, νέος μηχανισμός αλουμινίου κλπ γράφει η Samsung χωρίς προστασία από σκόνη. Μπορεί να το πλύνει στην βρύση όμως.
το καλυτερο θα ηταν η επιλογη σε συσκευη τυπου rugged. Μοντελα οπως το samsung xcover 7 στα 300€, εχουν σχεδιαστει για τετοιες καταστασεις

Σαν να λέμε ξέρω γω, φόρεσα τα ωραία μου αθλητικά παπούτσια στο βουνό και σκίστηκαν στις πέτρες, true story, σοκ και δέος, ποιος να το φανταστεί;
ολα τα αθλητικα παπουτσια, δεν κανουν για ολες τις χρησεις. Για το βουνο υπαρχουν ειδικα που να αντεχουν. Αν πας με αυτα που ειναι για τον στιβο, τοτε φταις εσυ που θα χαλασουν γρηγορα, ισως και απο την πρωτη φορα.
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ολα τα αθλητικα παπουτσια, δεν κανουν για ολες τις χρησεις. Για το βουνο υπαρχουν ειδικα που να αντεχουν. Αν πας με αυτα που ειναι για τον στιβο, τοτε φταις εσυ που θα χαλασουν γρηγορα, ισως και απο την πρωτη φορα.
Αυτό είναι το θέμα μου με την ανάρτηση σου στο νήμα. Δεν έχει τίποτα απρόοπτο, έχει υποψία λάθους χρήστη.

Καλύτερα να την έβαζες στο νήμα σου με τα ανθεκτικά τηλεφωνα με σημείωση "λάθος συσκευή για την χρήση".


Πέρα από αυτό, για το πρόβλημα του δεν ξέρω αν απαντήσατε στο Reddit ή αν έγινε ομαδική πεσιματική για την "λάθος" συσκευή. Δεν είχε να κάνει με το fold.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
(από τα λίγα βίντεο που... Είναι to the point)
αλλο ενα βιντεο που ο παρουσιαστης του νομιζει πως τα ξερει ολα και οτι λεει ειναι σωστο. Δυστυχως ...
Δεν θα αναφερθω σε αυτα που ειναι σωστα, μονο στα λαθη.

κοκκινη καρτα στα παρακατω

4:55 κανει λανθασμενα συγκριση με smartphone των 1200 € και οχι με rugged smartphone. Μεγαλη ζαβολια
τα smartphones σχεδιαστηκαν για χρηση χειρος απο πεζους. Στην περιπτωση πλοηγησης με αυτοκινητο, ποτε κανενας δεν ειχε προβλημα στις τυπικες βασεις στο τζαμι.
Το ιδιο ισχυει και με τα PND αυτοκινητου, που μοιαζουν πολυ με τα smamrtphones. Αν χρησιμοποιησουμε Garmin PND αυτοκινητου σε μοτοσυκλετα, θα χαλασει πολυ γρηγορα. Και φυσικα στον ηλιο δεν θα βλεπουμε. Για καθε αλλη χρηση θα πρεπει να αγορασουμε ειδικα σχεδιασμενα προιοντα, οπως ειναι η χρηση μοτοσυκλετας.

6:06 αναφερει (ο ασχετος) πως πρεπει να κλεισουμε την εφαρμογη προηγησης, να κανουμε καποια αλλη εργασια και μετα να ξανατρεξουμε την εφαρμογη πλοηγησης.
Απο το android 7 μπορουμε να εχουμε 2 εφαρμογες foreground σε split sceen. Σε android 13 εχουμε και picture in picture εφαρμογων. Ακομα και η χρηση εφαρμογων πλοηγησης στο background γινεται οταν εχουν ρυθμιστει καταλληλα και μπορουμε πχ να ακουμε μονο τις φωνητικες οδηγιες (αφου αυτο θελουμε μονο). Προσωπικα εχω κανει δοκιμες σε ολα αυτα με εφαρμογες πλοηγησης.

8:50 αναφερει πως τα PND ειναι καλυτερα επειδη λειτουργουν χωρις mobile network. Γιατι τοση βλακεια ? Οπως κανουμε στο σπιτι μεσα απο το wifi download τους χαρτες στο PND, ας το κανουμε και στο smartphone. ή μηπως θελει να σαμποταρει τα rugged smartphones ?

- Γενικα
γιατι κανενας δεν κανει δοκιμη smartphone vs PND, που το smartphone να ειναι μετα απο hard reset - χωρις καρτα sim σε airplane mode - μονο με καποια εφαρμογη πλοηγησης, ωστε να ειναι τα 2 προιοντα σε ιδιες συνθηκες αντιπαραθεσης ? Να σταματησει καποια στιγμη αυτη "η καραμελα", πως το smartphone τρεχει πολλες εφαρμογες και θα μας αδειαζει γρηγορα την μπαταρια, ζεστανεται, πρεπει να εχουμε ιντερνετ για τους χαρτες, κτλ. Ειναι θεμα βλακειας ή προσπαθουν να κανουν ενα πληρωμενο review ?

απαραδεκτο για δοκιμη προιοντων
  1. να μην γινεται παρουσιαση του λογισμικου, εστω τα βασικα. Ακομα χειροτερα σε ενα συγκριτικο test η αντιπαραθεση των ανταγωνιστικων προιοντων με τα θετικα ή τα αρνητικα που εχουν
  2. καμια αναφορα στα specs ή δοκιμη του δεκτη πλοηγησης. Γιατι αραγε ? Το κομματι αυτο δεν ειναι σημαντικο ? ή μηπως δεν γνωριζει την μεθοδο ?

Υ.Γ.
. υπαρχουν και αρκετα αλλα που κανει λαθη στην αναλυση του, αλλα θα γινει το ποστ τεραστιο
. ειμαι και εγω απο αυτους που γραφω σε ποστ οταν ερωτηθω για χρηση μοτοσυκλετας σε adventure χρηση, η πλοηγηση να γινει με garmin zumo
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η λογική του τηλεφώνου είναι "αυτό που έχεις ήδη στην τσέπη"/μηδέν έξτρα έξοδα.

Και έτσι κάνουν οι περισσότεροι, η σύγκριση είναι σωστή.

Αν πάρεις ένα DMD phone η οποιοδήποτε άλλο rugged μόνο για την πλοήγηση, πας στην κατηγορία των "τάμπλετ".

Επίσης βάζεις δύο παραμέτρους, τον διαχωρισμό οθόνης (αν ξέρεις να το κάνεις, αν βλέπεις αρκετά στην μισή οθόνη, εμένα δεν με βολεύει), και το θέμα των background processes, αν έχουν ρυθμιστεί... Που κανείς απλός χρήστης δεν ασχολείται. Προχτές στην βόλτα κρασαρε το Osmand σε iPhone από τα "μπρος πίσω" στην μνήμη. Ο άνθρωπος πάει μια βόλτα το μήνα, δεν ενδιαφέρεται να κάνει τον "χάκερ" για να ακολουθήσει ένα ίχνος.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Προχτές στην βόλτα κρασαρε το Osmand σε iPhone από τα "μπρος πίσω" στην μνήμη.

χαιρομαι που επιβεβαιωνεις οτι εγραψα στο ποστ 633.

μια μικροσκοπικη handheld συσκευη Η/Υ που προσπαθει να τρεξει ενα λειτουργικο και ταυτοχρονα να εχει 20-30 background tasks. Και μια εφαρμογη πλοηγησης σε foreground, οταν αυτη μοιαζει πρακτικα με ενα game (σε απαιτησεις hardware). Τα προβληματα ειναι πολυ πιθανα. Κατι που φυσικα δεν ισχυει στα PND, αφου τα background tasks ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου και φυσικα light. Η μοναδικη εφαρμογη που τρεχει ειναι σε χαμηλη αναλυση και ετσι ολα λειτουργουν μετα απο 30 χρονια - απροβληματιστα.

Δεν νομιζεις πως ειναι αδικες οι συγκρισεις smartphones vs PND ?
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβεις κάτι απλό.

Αυτοπροσδιορίζεται κάποιος ως "power user". Του αρέσει το Χ αντικείμενο, κάθεται, διαβάζει, μαθαίνει ότι μπορεί, κατά μία έννοια εξειδικεύεται σε κάτι. Δουλεύει η κατάσταση για αυτόν μια χαρά.



Και έχουμε τον φίλο μου. Έχει ένα μηχανάκι που του αρέσει, ένα τηλέφωνο που του αρέσει και θέλει να πάει βόλτα, ακολουθώντας ένα ίχνος, ούτε καν ενδιαφέρεται σε αυτή την φάση να ασχοληθεί με χάρτη, να δει νέα μέρη θέλει και να έχει μια "ασφάλεια" του ότι αν κάτι πάει λάθος θα ξέρει που να συνεχίσει την διαδρομή του.


Έχει μια βάση τηλεφώνου, βγάζει το τηλέφωνο από την τσέπη, το τοποθετεί στην βάση και πάμε. Στην διαδρομή θα βγάλει φωτογραφίες, θα στείλει μηνύματα, θα κάνει κλήσεις, οτιδήποτε κάνουμε όλοι μας γενικότερα. Που δεν είναι και δεν χρειάζεται να είναι και δεν θέλει να γίνει power τίποτα, απλά "πάω μια βόλτα ως την Καλαμάτα να μαζέψω εικόνες και να διασκεδάσω".



Ο power χρήστης δυστυχώς έχει ξεχάσει ότι υπάρχει όλος ο υπόλοιπος κόσμος που απλά θέλει να κάνει το κέφι του με δύο κλικ, όχι με ώρες προετοιμασία.



Άδικο δεν είναι το συγκριτικό. Αν δεν είσαι power user και ψάχνεσαι, ο Ίαν τα λέει μια χαρά τα συν και πλην των συσκευών και αυτά που λέει τα έχω ζήσει και ο ίδιος. Οπότε θεωρώ ότι λέει αλήθεια, αυτά που περιγράφει θα τα βρει η συντριπτική πλειοψηφία των απλών χρηστών μπροστά τους.

Σε τελική ανάλυση, θα "πάθει" και θα "μάθει" ο κάθε ένας τι χρειάζεται σε αυτό που κάνει. Σε πετάει στο βουνό το Garmin αντί να σε πάει από παραλία; Έμαθες ότι δεν είναι αξιόπιστο στην πλοήγηση. Σβήνει το τηλέφωνο από θερμοκρασία, χάλασε η κάμερα από κραδασμούς, έμεινες χωρίς σήμα και χωρίς χάρτη; Έμαθες ότι δεν είναι αξιόπιστο.

Στο τέλος θα βρεις αυτό που θες. Εσύ. Για εσένα. Μόνο. (woke edit για να μην έχουμε παρεξήγηση, το "εσύ" είναι γενικός λόγος για κάθε αναγνώστη, όχι για εσένα προσωπικά)
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
θα ήθελα να γίνω power ranger (ο κοκκινος)

εμένα μου αρέσει ο Ineam ( να οργανωσεις ενα σεμιναριο , εγω θα ερθω)
Ακόμα παίζω με το xt2 που ειναι ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με το zumo 390 που ειχα , αλλα και παλι ειναι πολυπλοκο σε σχεση με ενα smartphone .

Υγ.Είμαι από αυτούς που τους έχει καεί το τηλέφωνο σε πλοήγηση και μάλιστα σε ξένη χώρα .
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
για τα ΧΤ, ΧΤ2 έχει η τούρατεκ "βίντεο-σεμινάριο" που τα λέει immersion.

Μπορεί τα αξεσουάρ να είναι ΓΤΠΚ αλλά τα βίντεο είναι χρήσιμα να δεις την συσκευή. Αν αποφασίσει να κάνει "τα δικά της" γιατί έτσι κάνουν τα Garmin, άλλο θέμα.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
σαυRα 1250 R
θα ήθελα να γίνω power ranger (ο κοκκινος)

εμένα μου αρέσει ο Ineam ( να οργανωσεις ενα σεμιναριο , εγω θα ερθω)
Ακόμα παίζω με το xt2 που ειναι ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με το zumo 390 που ειχα , αλλα και παλι ειναι πολυπλοκο σε σχεση με ενα smartphone .

Υγ.Είμαι από αυτούς που τους έχει καεί το τηλέφωνο σε πλοήγηση και μάλιστα σε ξένη χώρα .
Πάντα δύο συσκευές όταν ταξιδεύουμε
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μουσικο διαλειμμα

 
Top Bottom