Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Όταν έψαχνα να βάλω το 2ο σετ e07 που φοράω τώρα ,μου είπαν ότι δεν το φέρνουν σε 110/90/19...λέω ο λόγος; ...έτσι μου λέει.....τρέχα γυρεύε....
Και αναγκαστικά πήρα από θεσνικη παλιο στοκ από αυτον που έφερνε.
Για την ιστορία ο επίσημος αντιπρόσωπος είναι ο Πατμανιδης και ο άνθρωπος που κάνει τις παραγγελίες για τα λάστιχα δεν κάνει σωστούς υπολογισμούς βάσει των μοντέλων. Αποτέλεσμα να υπάρχουν μισά λάστιχα και όχι πλήρη σετ και φυσικά όχι όλα τα μεγέθη. Αυτά μου τα μετέφερε κατάστημα που τα αγοράζει από αυτόν και τα τοποθετεί. Κρίμα, γιατί είναι καλή.μαρκα, έχει μεγάλη γκάμα και νορμάλ τιμές (ακόμα).

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Της άλλαξα παπά...

Έβαλα το mitas e09 αλλά δυστηχώς δεν είχε το απλό, οπότε έβαλα το dakar.

Από εδώ και στο εξής, θα κουβαλάω μαζί μου στο βνο το μαγικό συνδυαζμό vodka-redbull, σε περίπτωση που πάθω λάστιχο και δεν πιάσει το fast.





Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θέλω να τα βάλω και εγώ !! Στείλε καμία εντύπωση :friendship:

Ευχαριστώ!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θέλω να τα βάλω και εγώ !! Στείλε καμία εντύπωση :friendship:

Ευχαριστώ!
Έχουν γενικά πολύ καλά review σε σχεδόν όλα τα χωμάτινα τεραίν.

Θα το δοκιμάσω οσονούπω και θα επανέλθω.

Πάντως δεν είναι ελαστικό που πρέπει να το έχεις μόνιμα πάνω δεδομένου ότι αφενός η mitas το δίνει 80χώμα 20άσφαλστρο( :D ), αφετέρου η αρχιτεκτονική του έχει χωμάτινο προσανατολισμό και σε υγρασίες, βροχές κτλ θα είναι άκρως επικίνδυνο ειδικά σε βαρύ μηχανάκι ή δικάβαλο κτλ κτλ.

Εγώ το έβαλα επειδή έχω δεύτερο σετ ζαντώ.

Έάν είχα 1 σετ για όλα, θα επέλεγα το pirelli rally STR ή το Mitas e07 που γ@μει και δέρνει!

:)

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Έχουν γενικά πολύ καλά review σε σχεδόν όλα τα χωμάτινα τεραίν.

Θα το δοκιμάσω οσονούπω και θα επανέλθω.

Πάντως δεν είναι ελαστικό που πρέπει να το έχεις μόνιμα πάνω δεδομένου ότι αφενός η mitas το δίνει 80χώμα 20άσφαλστρο( :D ), αφετέρου η αρχιτεκτονική του έχει χωμάτινο προσανατολισμό και σε υγρασίες, βροχές κτλ θα είναι άκρως επικίνδυνο ειδικά σε βαρύ μηχανάκι ή δικάβαλο κτλ κτλ.

Εγώ το έβαλα επειδή έχω δεύτερο σετ ζαντώ.

Έάν είχα 1 σετ για όλα, θα επέλεγα το pirelli rally STR ή το Mitas e07 που γ@μει και δέρνει!

:)

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα αναμένω !
Για δεύτερο λάστιχο το θέλω ! Για χωμάτινες βόλτες οπως Troffy κτλ.
Πρώτο έχω το Heidanau k 60 . :):)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και τον τελευταίο καιρό το μικρό EXC μου έκανε αδικαιολόγητα νούμερα στο να πάρει εμπρός με την μίζα (φαινόταν σαν να είχε υπερβολική συμπίεση και δεν μπορούσε να γυρίσει) έχοντας καινούρια μπαταρία και απο service μίζα και έχοντας ελέγξει όλη την γραμμή του ρεύματος απο μπουτόν εως μίζα και μπαταρία το τελευταίο που μου έμεινε να κοιτάξω και σύμφωνα με την γνώμη ενος φίλου γνώστη στα KTM ήταν ο αυτόματος αποσυμπιεστής ο οποίος μάλλον είχε βλάβη και δεν δούλευε.
Να τονίσω οτι αυτός βρίσκεται πάνω στον εκκεντροφόρο και η αλλαγή του (μάλλον) γίνεται μαζί με αυτόν...:mad:
Ευτυχώς ο κατασκευαστής προνόησε να βάλει και εξωτερικά τα εξαρτήματα που χρειάζονται ώστε να μπει χειροκίνητος αποσυμπιεστής.
Ενδεχομένως όταν ήταν καινούριο να υπήρχε εξ' αρχής.Το δικό μου δεν είχε κάτι τέτοιο...
Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα την μια απο τις δυο ντίζες γκαζιού απο το 950 μαζί με το καπάκι της παλιάς τρόμπας συμπλέκτη...!!!:D






Για την ώρα φαίνεται να δουλεύει...
Ενα τσίμπημα στον μοχλό ταυτόχρονα με την μίζα και γυρνάει όπως πρέπει...
Κάναμε δουλειά...???:thumbsdown:
Θα δείξει...:)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Έάν είχα 1 σετ για όλα, θα επέλεγα το pirelli rally STR ή το Mitas e07 που γ@μει και δέρνει!
με τα pirelli θα βγαίνει λες το trOFFy???

υπόψιν, τα θέλω για μόνιμα πάνω

(και μάλλον πρέπει να ανοίξω θέμα με ασφαλτοχωμάτινα ελαστικά στο v-strom...)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Service 110.000 Km σήμερα :)
Και κάτι μαζεματάκια που της χρώσταγα... Ένα φλασάκι, κάτι αποστάτες στο σταντ, μια φούσκα στο μονόμπρατσο, ένα εξαερωτήρα πίσω φρένου. Brand new ο μπλάκυ ! ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
με τα pirelli θα βγαίνει λες το trOFFy???

υπόψιν, τα θέλω για μόνιμα πάνω

(και μάλλον πρέπει να ανοίξω θέμα με ασφαλτοχωμάτινα ελαστικά στο v-strom...)
Θοδωρή και το pirelli και το mitas που αναφέρω είναι αξιόλογα λάστιχα και μπορούν να πατήσουν σε χωμάτινα τεραίν, όχι όμως για επιθετική οδήγηση.

Ο κύριος παράγοντας είναι η ικανότητα του αναβάτη να διαχειριστεί την οποιαδήποτε δυσκολία που παρουσιάζεται στη βόλτα, όπως γλιστερά, δύσβατα και σαθρά τεραίν.

Όπωσδήποτε ένας αρχάριος αναβάτης θα δυσκολευτεί παραπάνω, από το να είχε ένα αμιγώς χωμάτινο λάστιχο, αλλά εφόσον δεν υπάρχει η επιλογή αλλαγής ελαστικών, τότε θα πρέπει να πάρει μια βαθιά ανάσα και να συμβιβαστεί με αυτό που έχει. Σου μιλώ από προσωπική πείρα, γιατί και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου αρχάριο.

Επειδή η πολυήμερη χωμάτινη οδήγηση με την παρέα του φόρουμ, είναι εκπληκτική εμπειρία που όχι μόνο ξεκουράζει ψυχολογικά, αλλά διαμορφώνει και το μοτοσυκλετιστικό χαρακτήρα του εκάστοτε αναβάτη γι αυτό σου προτείνω να πάρεις μέρος με ό,τι έχεις! (όχι με ασφάλτινα βέβαια!) Η παρέα θα είναι εκεί, να σε βοηθήσει να περάσεις τα δύσκολα (που θα είναι μπόλικα απ'ότι λένε τα αφεντικά). Επίσης μην ξεχνάς, πως κανείς δε γεννήθηκε καρατιμόνα. Όλοι ξεκίνησαν από το μηδέν και στη συντρηπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων η παρέα ήταν εκεί να τους βοηθήσει. :ok:

Επίσης, προσπάθησε να πατάς χώμα σιγά σιγά έτσι ώστε να μάθεις τα πατήματα τα δικά σου αλλά και της μηχανής, και γενικά να βελτιώσεις την αντίληψή σου πάνω στο αντικείμενο.

Παιδιά από εδώ μέσα και όχι μόνο, με 50/50 ελαστικά, έχουν βγάλει χωμάτινες βόλτες του φόρουμ, όπως ο @ΛΕΩΝΙΔΑΣ. (pirelly STR), o @kaf (mitas e07), ο @dkom (mitas e07), φαντάζομαι και πολλοί άλλοι.

Go for it! και θα δεις ότι θα σου αρέσει και μετά δε θα ξεκολλάς.

Sorry για το σεντόνι, αλλά ως γνωστόν όποιος δεν είναι γνώστης μιλάει πολύ! :hh:

:)
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Θοδωρή και το pirelli και το mitas που αναφέρω είναι αξιόλογα λάστιχα και μπορούν να πατήσουν σε χωμάτινα τεραίν, όχι όμως για επιθετική οδήγηση.

Ο κύριος παράγοντας είναι η ικανότητα του αναβάτη να διαχειριστεί την οποιαδήποτε δυσκολία που παρουσιάζεται στη βόλτα, όπως γλιστερά, δύσβατα και σαθρά τεραίν.

Όπωσδήποτε ένας αρχάριος αναβάτης θα δυσκολευτεί παραπάνω, από το να είχε ένα αμιγώς χωμάτινο λάστιχο, αλλά εφόσον δεν υπάρχει η επιλογή αλλαγής ελαστικών, τότε θα πρέπει να πάρει μια βαθιά ανάσα και να συμβιβαστεί με αυτό που έχει. Σου μιλώ από προσωπική πείρα, γιατί και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου αρχάριο.

Επειδή η πολυήμερη χωμάτινη οδήγηση με την παρέα του φόρουμ, είναι εκπληκτική εμπειρία που όχι μόνο ξεκουράζει ψυχολογικά, αλλά διαμορφώνει και το μοτοσυκλετιστικό χαρακτήρα του εκάστοτε αναβάτη γι αυτό σου προτείνω να πάρεις μέρος με ό,τι έχεις! (όχι με ασφάλτινα βέβαια!) Η παρέα θα είναι εκεί, να σε βοηθήσει να περάσεις τα δύσκολα (που θα είναι μπόλικα απ'ότι λένε τα αφεντικά). Επίσης μην ξεχνάς, πως κανείς δε γεννήθηκε καρατιμόνα. Όλοι ξεκίνησαν από το μηδέν και στη συντρηπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων η παρέα ήταν εκεί να τους βοηθήσει. :ok:

Επίσης, προσπάθησε να πατάς χώμα σιγά σιγά έτσι ώστε να μάθεις τα πατήματα τα δικά σου αλλά και της μηχανής, και γενικά να βελτιώσεις την αντίληψή σου πάνω στο αντικείμενο.

Παιδιά από εδώ μέσα και όχι μόνο, με 50/50 ελαστικά, έχουν βγάλει χωμάτινες βόλτες του φόρουμ, όπως ο @ΛΕΩΝΙΔΑΣ. (pirelly STR), o @kaf (mitas e07), ο @dkom (mitas e07), φαντάζομαι και πολλοί άλλοι.

Go for it! και θα δεις ότι θα σου αρέσει και μετά δε θα ξεκολλάς.

Sorry για το σεντόνι, αλλά ως γνωστόν όποιος δεν είναι γνώστης μιλάει πολύ! :hh:

:)
Το δικο μου δεν είναι rally str φίλε είναι το rally σκέτο.
Εχει λιγο παραπάνω τακουνι:ok:
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Κοροϊδεύετε αλλά το απόλυτο όπλο πάει παντού :p

Το δικό μου είναι αυτό, το αναπολώ...

Με το 300 ζορίστηκα όταν πάτησα χιόνι :friend:
a.k.a. "το απόλυτο όπλο"
:D
Τι μπορεί να πήρε αυτό το παιδί για χωμάτινες εμφανίσεις ;;;;


To βρήκα , transalp! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Η σταυροφορία των TransAlp ξεκινά ... η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται !!:nnj::ha
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Στεφανε συντελεσε και αυτο το ποστ αλλα ηξερα τι εψαχνα.Το ΝΧ ηταν αναμεσα σε TDR,TENERE 600,660Z κτλ. με το σκεπτικο να προοριστει για χρηση καθημερινη και αργοτερα ως 2ο μηχανακι.Εχασα το 660 του Γιαννη απο την Κρητη που με ενδιεφερε αλλα ημουν καμια 10000 μιλια μακρια απο την Ελλαδα οποτε επεσε αυτο στο διαβα μου με 49000χλμ αληθινα και σε πολυ καλη κατασταση γα τα χρονια του.Με την πρωτη ευκαιρια θα κατηφορησει στην Αθηνα και ευελπιστω στην βοηθεια των γνωστων χεραδων-μαστορων του advride για την ολοκληρωση του φρεσκαρισματος του.
Ευχαριστω για την υποδειξη του ποστ.
σημερα ηρθε στα χερια μου και ψαχνω τι να κανω και πως θα το κανω
Εγώ έψαχνα να αγοράσω στην Κρήτη και δεν έβρισκα.
Μοτοσυκλέτα on-OFF με τα όλα της.Θα την ευχαριστηθείς.:yes:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Της φτιάξαμε και της κολλήσαμε στα μούτρα αυτοσχέδιο αυτοκόλλητο ;) Δοκίμασα να βάλω και τους μεγάλους μασπιεδες απο το 1190 αλλά ο αριστερός δεν μπαίνει έχει αλλο σύστημα η γιαγιάκα .


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Της φτιάξαμε και της κολλήσαμε στα μούτρα αυτοσχέδιο αυτοκόλλητο ;) Δοκίμασα να βάλω και τους μεγάλους μασπιεδες απο το 1190 αλλά ο αριστερός δεν μπαίνει έχει αλλο σύστημα η γιαγιάκα .


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι αλλο συστημα εχει? Γιατι δεν μπαινει?
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Τι αλλο συστημα εχει? Γιατι δεν μπαινει?
Δεν θηλυκωνει . Ενω δεξια ταιριαζει κανονικα στην αριστερη πλευρα ειναι αλλιως θα το βγαλω φωτο γτ δεν μπορω να το εξηγησω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θα αναμένω !
Για δεύτερο λάστιχο το θέλω ! Για χωμάτινες βόλτες οπως Troffy κτλ.
Πρώτο έχω το Heidanau k 60 . :):)
Δοκίμασα το Mitas e09 Dakar (πίσω), σε συνδυασμό με Conti TKC80 (μπροστά), στη χθεσινή βόλτα στο όρος Καντήλι στην Εύβοια, που φημίζεται για την πολυπλοκότητα του τεραίν καθώς επίσης και για τα βαλτώδη κομμάτια του, ήταν λοιπόν ένα πολύ καλό test ride για το λάστιχο.

Φίλε το λάστιχο ΞΕΜΠΑΖΩΝΕΙ :D. Φοβερή πρόσφυση παντού, σε κάνει μάγκα απ'το πουθενα! Σκέψου ότι προσπαθούσα να διώξω τον κώλο του 990 και δε μπορούσα, το λάστιχο γάτζωνε στο χώμα και έτρωγα κλωτσιά επιτάχυνσης, και αμέσως πλακωνόμουν στα φρένα γιατί θα "φίλαγα" τον μπροστινό μου.

Εν τω μεταξύ, διαπίστωσα πόσο λίγο είναι το μπροστινό TKC σε σχέση με το mitas, γιατί γινόταν πολύ αντιληπτό οτι έχανα το μπροστινό, εάν πίεζα λίγο παραπάνω το πίσω.
Επίσης, επειδή θυμάμαι την αίσθηση ενός καινούργιου πίσω ΤΚC80, δεν έχει καμία σχέση με το mitas.

Στη λάσπη δε, και σε βούρκο μάλιστα, γραπώνει το μαλακό και γλιστερό χώμα και σου δίνει φοβερή αυτοπεποίθηση. Μια φάση σταμάτησα σε ένα βαλτώδες ανηφορικό μονοπάτι και λέω...τώρα τη γ@μήσαμε...εδώ θα μείνουμε! Κι όμως, ενα μπίστιγμα πάνω στη σέλα και μια γκαζιά και το 990 με τα 220 κιλά του, και τα 100 δικά μου (είμαι και φαγανό παιδί στα 175 εκ. μου :D ) ξεκόλλησε και ανέβηκα το ανηφόρι.

Όπως κατάλαβες μόνο καλά έχω να πω, οπότε εφόσον έχεις 2η ζάντα για τα χώματα, go for it και δε θα το μετανιώσεις.
:ok:
 
Top Bottom