Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα αντβ ανταποκρινονται τρομερα στο χαμηλωμα στις τιμονοπλακες...μονο κερδιζεις, ειδικα αν μιλαμε για οδηγηση στο δρομο αν χαμηλωσεις το μπροστινο 10-15χιλ (δε θυμαμαι ποσο τα ειχα βαλει εγω)

τα 950/990 adv στον δρομο πασχουν απο high speed weave το οποιο εχει να κανει περισσοτερο με τον τροπο που ειναι κατανεμημενο το βαρος πανω στη μοτο και το οτι εχουν προσπαθησει να αφαιρεσουν οσο πιο πολυ βαρος απο τον μπροστινο τροχο για χωμα, κατι που κανει ασταθες το μηχανακι μετα τα 150-160...ριχνοντας το μπροστινο λιγο το μηχανακι γινεται τρενο μεχρι την τελικη του, χωρις ιχνος κουνηματος...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρίχνοντας τιμονόπλακα ,κερδίζεις σε ευελιξία ,έχει πιό γρήγορες αντιδράσεις ,αλλά κ πιθανή νευρικότητα.
Σηκώνοντας τιμονόπλακα ,γίνεται λίγο πιό ουδέτερο ,έχει πιό αργές αντιδράσεις ,αλλά αυξάνεται η σταθερότητα.
Σωστά Κώστα, τα έγραψα ανάποδα λόγω βιασυνης
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
gsmaniac αφού υπάρχει μηχανάκι για χώμα ρε τρελέ.. Περα απ'αυτο είναι σούπερ απολαυστικο να το οδηγας σε στροφιλικι.

pumba δεν το τελικιασα στην παραλιακή αλλά μέχρι 180 το μηχανάκι ήταν πολύ σταθερό γενικά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
gsmaniac αφού υπάρχει μηχανάκι για χώμα ρε τρελέ.. Περα απ'αυτο είναι σούπερ απολαυστικο να το οδηγας σε στροφιλικι.

pumba δεν το τελικιασα στην παραλιακή αλλά μέχρι 180 το μηχανάκι ήταν πολύ σταθερό γενικά.

κανε μια δοκιμη σε αυτο που σου ειπα, ειναι κυριολεκτικα 5 λεπτα υποθεση, και θα εκπλαγεις ευχαριστα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα ψάχνω να δω τι "παρδαλό" ταιριάζει στις νέες βέσπες, βέβαια με πρόλαβε αυτός ο Γουίδερσπουν, στις παλιές ταιριάζει οποιαδήποτε "παρατυπία". Κουκλάκι φτουφτου. Ποιό μοντέλο είναι αυτό; άκυρο τώρα είδα το καρτελάκι δίπλα.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ποιο καρτελακι ειδες?
px ειναι arcobaleno 200cc πρωτη αδεια το 90
και ειναι για καθημερινη χρηση.

μενει να γινει μονοσελη με κοκοβιο και μια εξατμιση.
και τελος...

στις καινουριες δε μπορεις να κανεις κ πολλα
οι παλιες ειναι ο καλυτερος καμβας.
εχω αλλη μια πιο παλια px που εν καιρο θα γινει πιο extreme
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το κατεβασμα στις τιμονοπλακες εχει να κανει με τη γεωμετρια της μηχανης και δινει διαφορετικα αποτελεσματα απο μηχανακι σε μηχανακι. Ειχα κατεβασει παλιοτερα το VFR VTEC κατα 8mm και παραεγινε νευρικο γιατι εχει ηδη σχετικα γρηγορη γεωμετρια, οποτε το ξαναπηγα στη μαμα θεση - ενω στα προηγουμενα VFR FI αυτο το κατεβασμα θεωρειται βασικη αλλαγη. Θα μπορουσα να μειωσω το κατεβασμα στα 5mm αλλα επειδη βλεπω οταν μπορω την τελικη του, προτιμησα να το αφησω μαμα για φουλ σταθεροτητα στα πολλα.

Προσφατα κατεβασα το μπροστινο στο ΤΑακι κατα 7mm και ενω εστριβε σαφως καλυτερα, βαρυνε αρκετα το μπροστινο, στα κυνηγημενα φρενα μπρουμυτιζε σαφως περισοτερο και επισης το πισω αμορτισερ κοπαναγε. Το κουβεντιασα και με τον Κωστα kordix που τοχε κανει σε ΑΤ750 και μουπε τα ιδια και οτι κι'αυτος το γυρισε μαμα. Στην δικη μου περιπτωση, το μειωσα στα 2.5mm και παρα το οτι τοσο κατεβασμα ειναι λιγο, εκανε και παλι αντιληπτη διαφορα στην ευελιξια χωρις απολυτως κανενα παρατραγουδο, οποτε το αφησα ετσι.

Οπως γραφτηκε πιο πανω, ειναι πολυ ευκολο να αλλαξει κανεις τη θεση των πλακων (εφ'οσον εχει κεντρικο σταντ), οποτε αξιζει να πειραματιστει κανεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ποιο καρτελακι ειδες?
px ειναι arcobaleno 200cc πρωτη αδεια το 90
και ειναι για καθημερινη χρηση.

μενει να γινει μονοσελη με κοκοβιο και μια εξατμιση.
και τελος...

στις καινουριες δε μπορεις να κανεις κ πολλα
οι παλιες ειναι ο καλυτερος καμβας.
εχω αλλη μια πιο παλια px που εν καιρο θα γινει πιο extreme
Για την καστομιά έχεις δίκιο, αλλά είναι αλλιώς ο νέος με το abs του και τις πιο μεγάλες ρόδες και την σταθερότητα. Στις παλιές δεν ξέρω αν χωράω κιόλας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για την καστομιά έχεις δίκιο, αλλά είναι αλλιώς ο νέος με το abs του και τις πιο μεγάλες ρόδες και την σταθερότητα. Στις παλιές δεν ξέρω αν χωράω κιόλας.
Χωρας ανετα. Εδω χωραω εγω σε Βεσπινο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χωρας ανετα. Εδω χωραω εγω σε Βεσπινο.
Δεν ξέρω ποιό είναι αυτό, κάτι παλιές κουφάρια έτοιμες για χίψτερς που είχε στον Θεοδωράκη έμοιαζαν φτιαγμένες για παιδάκι 10 ετών.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξέρω ποιό είναι αυτό, κάτι παλιές κουφάρια έτοιμες για χίψτερς που είχε στον Θεοδωράκη έμοιαζαν φτιαγμένες για παιδάκι 10 ετών.
Τα smallframe που λενε, τα παλια 50αρια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χθες που άλλαξα τα λάδια έκανα μια καθαριότητα στους χώρους κάτω από τη σέλα με ένα νοτισμένο πανάκι. Υπήρχαν όμως κάποια σημεία που δεν μπαίνει χέρι, οπότε... χρειαζόταν μια λίγο πιο δραστική λύση. Επίσης δεν καθάρισα το φίλτρο αέρα.
Οπότε σήμερα είχαμε συνέχεια εργασιών.


Χρησιμοποίησα δυο μπαλονάκια σαν καπότες στην είσοδο που έχει το φιλτροκούτι κάτω από την σέλα. Ένα πορτοκαλί και ένα μπλε (αφού έχουμε "αδελφοποιηθεί" με τους KTM-άδες). Το αλαβάστρινο χεράκι είναι του τετράχρονου γιου μου, που συμμετέχει σε όλες τις εργασίες.









Μήνυμα προς κατόχους Ευρωπαϊκών μοτοσυκλετών: Μην το δοκιμάσετε μόνοι στο σπίτι σας στη δική σας μοτοσυκλέτα.









Μετά έβγαλα το φίλτρο και συγκινήθηκα....









Το έπλυνα και περιμένω να στεγνώσει καλά, αργά και βασανιστικά στη βεράντα. Θα λαδωθεί και θα επανατοποθετηθεί στη θέση του.

 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ωραια πατεντα εκανες με τα μπαλονια. Και το πλυσιμο μεσα ενδεικνύεται. Εγω βεβαια επειδη εχω bmw δεν ρισκαρω να ριξω νερο κατω απο τη σελα :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Ωραιο πατεντα εκανες με τα μπαλονια. Και το πλυσιμο μεσα ενδεικνύεται. Εγω βεβαια επειδη εχω bmw δεν ρισκαρω να ριξω νερο κατω απο τη σελα :ha
[/QUO Εγώ βγάζω μπαταρία καλύπτω ότι μου φαίνεται ευαίσθητο και ρίχνω άπλετο βέβαια αυτό δεν πάει να πει ότι το συνιστώ και στους άλλους
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ολες μου τις μοτοσυκλέτες ,ΚΤΜ BMW HONDA YAMAHA ,ειδικά μετά από χωμάτινες διαδρομές ,τις γδύνω κ τις πλένω με πιεστικό "εν βάθει".
Μετά από ασφάλτινες ,εκτός από το εξωτερικό της ,βγάζω πάντα κ τη σέλα ,κ καθαρίζω τα πάντα απο κάτω.
Σε ΟΛΕΣ όμως.
Ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.
Καλύπτω πάντα εισαγωγή φιλτροκουτιού κ τίποτ άλλο.
Το μοναδικό σημείο που δεν πρέπει να εισχωρήσει νερό ,είναι αυτό.
Τα υπόλοιπα ,όλα ,ακόμα κ τα ηλεκτρικά ,είναι σχεδιασμένα κ κατασκευασμένα να δουλέυουν και μούσκεμα.(βλ, βροχές κ καταιγίδες κ ποτάμια)
Ξέρω όμως που ,πως ,από ποιά απόσταση ,υπό ποιά γωνία ,κ πόσο νερό να ρίξω.
Μετά το πλύσιμο ,κι αφού στραγγίσει στο πλαϊνό σταντ ,φυσάω τα πάντα με πιστόλι αέρα ,τουλάχιστον από απόσταση 30 πόντων.
ΠΟΛΥ σχολαστικά.

Σε εξωτερικό πλυντήριο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ!!..,μια φορά τόλμησα να ανοίξω σέλα μετά από χωμάτινη διαδρομή.
Ηταν το χτ660ζ Τενερε μου.
Ο "επαγγελματίας" ,τρύπησε το πολυρελέ με την πίεση ,στην πρώτη μιζιά έγινε βραχυκύκλωμα ,κι έκαψε ECU.
Ηταν 2013 θυμάμαι ,Τετάρτη πρίν του Αγ.Πνεύματος ,κι είχα κλείσει 3ήμερο στο Πρυτανείο στον Πάρνωνα με την γυναίκα.
Εσκασα...Κρατήθηκα...Δεν σκότωσα...Γλύτωσα την φυλακή...Πλήρωσα...Και ΕΜΑΘΑ!!
Απο τότε έχω να πλύνω μοτοσυκλέτα μου σε εξωτερικό πλυντήριο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom