Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Άρα, πρακτικά θες 2 μέρες τουλάχιστον. 1 μέρα μούλιασμα και 1 μέρα φυσικό στέγνωμα, σωστά?? Μετά λαδωμα και τοποθέτηση....
Μπορεί να γίνει κ σε λιγότερο χρόνο ,αλλά ,όπως είπα πιό πάνω ,αυτή η λύση είναι ΜΟΝΟ :
Σε περίπτωση ύπαρξης 2ου φίλτρου αέρα ,άρα κ άνεση χρόνου ,...

Το φιλτροκουτι με απλό βρεγμένο πανί?? Με wd40? Με καθαριστικό επαφών?? Καρμπυρατέρ??
Ενα πανάκι ψεκασμένο με WD είναι ότι πρέπει για να λάμψει.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έχω ένα dna και ένα απλό.
Βεβαια το χώμα που κάνω ειναι αστείο ,είπαμε όλα κιόλας χαχαχαχα.
Όταν βγαίνει το ελεύθερο μένει ένα διήμερο να στεγνώσει .
Ε βάζω το απλό μανισιο πάνω και σε μια μέρα το ξαναλλαζω.
Το φίλτρο στο gs είναι αστεία υπόθεση να αλλαχθει,βγαίνει από το πλάι σε πέντε λεπτά;
Μη λέω και πολλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γενικά ,στις μοτοσυκλέτες που κάνουν χώμα ,πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 φίλτρα αέρα.
Ενα καθαρό φορεμένο στη μοτοσυκλέτα ,κι ένα καθαρό στο γκαράζ.

Μετά από ένα σκονισμένο 2ήμερο-3ήμερο ,εκτός από την γενική καθαριότητα της μοτοσυκλέτας ,πρέπει πάντα να ανοίγεται το φιλτροκούτι ,να βγαίνει το σκονισμένο φίλτρο ,να καθαρίζεται καλά ο εσωτερικός χώρος του φιλτροκουτιού ,κ να μπαίνει το spare καθαρό φίλτρο που υπάρχει.

Το βρώμικο καθαρίζεται ,λαδώνεται ,μπαίνει σε σακουλάκι ,κ αναμένει τη σειρά του μετά την επόμενη χωμάτινη.

ΠΟΛΥ Σημαντικό το καθαρό φίλτρο αέρα.

Κι αναρωτιέμαι το πως κ το γιατί ,υπάρχουν αρκετοί που κάνουν χώμα ,κι όμως αφήνουν το ίδιο φίλτρο μέχρι το επόμενο service ...
Οταν ο κατασκευαστής λέει έλεγχος-καθαρισμός-αλλαγή φίλτρου κάθε 7,500 χλμ ,εννοεί με ασφάλτινη χρήση.
Η χωμάτινη χρήση απαιτεί κ εντελώς διαφορετικό τρόπο συντήρησης της μοτοσυκλέτας ,αν θέλει κάποιος να την έχει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση εξωτερικά κ εσωτερικά.
Έτσι είναι, λόγω ενασχόλησης με το Enduro έχω μάθει για αρκετές περιπτώσεις που χαλάσε η επίστρωση nikasil στον κύλινδρο σε δίχρονα/τετράχρονα από ελλιπή συντήρηση (μη συχνή αλλαγή ή λάθος λάδωμα) ή και κακή τοποθέτηση του φίλτρου αέρα.

Σε κάθε χωμάτινη βόλτα έχω πάντα φρέσκο φίλτρο αέρα και στο GASGAS και στο CCM.
Στις πολυήμερες βόλτες σαν το τροφυ το αλλάζω και πλένω/λαδωνω το βρώμικο.

Το χάρτινο μαμά του gs αν έχει πολύ σκόνη το φυσάω στο βενζινάδικο που γίνεται ο ανεφοδιασμός της βολτας και καθαρίζω το φιλτροκουτι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ετσι ακριβως, σε μοτο που πανε συχνα χωμα χρειαζονται δυο φιλτρα ωστε να βγαινει και να καθαριζεται το ενα συχνα χωρις να μενει η μοτο στατικη. Και στο χωμα καλυτερα χαρτινο φιλτρο απο το οποιο δεν περνανε ευκολα σωματιδια.

Στο CRF εχω χαρτινο-μαμα πανω για τις χωματινες και ενα DNA που το βαζω πανω για μακρινα ασφαλτινα ταξιδια. Θα αφηνα παντα πανω το μαμα (το οποιο βγαζω και φυσαω μετα απο καποιες χωματινες) αλλα ειναι σχετικα ακριβο (γυρω στα 80€) οποτε το εναλλασω με το DNA.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Έτσι είναι, λόγω ενασχόλησης με το Enduro έχω μάθει για αρκετές περιπτώσεις που χαλάσε η επίστρωση nikasil στον κύλινδρο σε δίχρονα/τετράχρονα από ελλιπή συντήρηση (μη συχνή αλλαγή ή λάθος λάδωμα) ή και κακή τοποθέτηση του φίλτρου αέρα.

Σε κάθε χωμάτινη βόλτα έχω πάντα φρέσκο φίλτρο αέρα και στο GASGAS και στο CCM.
Στις πολυήμερες βόλτες σαν το τροφυ το αλλάζω και πλένω/λαδωνω το βρώμικο.

Το χάρτινο μαμά του gs αν έχει πολύ σκόνη το φυσάω στο βενζινάδικο που γίνεται ο ανεφοδιασμός της βολτας και καθαρίζω το φιλτροκουτι.
Αν μιλάμε για φίλτρο αέρα αφρού (που κατά βάση φοράνε τα χωμάτινα), μια εναλλακτική λύση του να κουβαλάς δεύτερο (λαδωμένο) φίλτρο για μεγάλες - πολυήμερες χωμάτινες βόλτες σε στεγνό τερέν με πολλή σκόνη είναι και το κάλυμμα φίλτρου, το οποίο είναι ένα πανάκι (από την ίδια εταιρία συνήθως με το φίλτρο, twinair, hiflo klp) με λάστιχο, που αγκαλιάζει το φίλτρο εξωτερικά και συγκρατεί τα χοντρά πριν περάσουν στο φίλτρο. Είναι ευκολότερο και γρηγορότερο να πλύνεις-στεγνώσεις το κάλυμμα αυτό ή να έχεις ένα δευτερο σε μια τσέπη του τζάκετ....
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Έβγαλα τις χειρολαβές επιβάτη και αντικατέστησα με σχάρα αποσκευών ”perun moto”
Αμφιταλαντευόμουν ποια σχάρα να παραγγείλω αλλά μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε αυτήν.





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έβγαλα τις χειρολαβές επιβάτη και αντικατέστησα με σχάρα αποσκευών ”perun moto”
Αμφιταλαντευόμουν ποια σχάρα να παραγγείλω αλλά μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε αυτήν.





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Σε τέτοια "νέα αποκτήματα" πάντα δυο φωτό, μια σαν αυτή που έχεις και μια μακρινή να βλέπουμε το σύνολο σε παρακαλώ!
:friendship:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Σε τέτοια "νέα αποκτήματα" πάντα δυο φωτό, μια σαν αυτή που έχεις και μια μακρινή να βλέπουμε το σύνολο σε παρακαλώ!
:friendship:
Και μια μακρινή:




Επι της ευκαιρίας να πω πως είχα ένα έξτρα ram ball και το έβαλα στο σταντ της μηχανης.
Βολεύει παρά πολύ, ειδικά στο κατέβασμα του.






Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και μια μακρινή:




Επι της ευκαιρίας να πω πως είχα ένα έξτρα ram ball και το έβαλα στο πόδι της μηχανης.
Βολεύει παρά πολύ, ειδικά στο κατέβασμα του.






Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ωραίος!
Το ram ball σε αυτή τη θέση να είναι καλή ιδέα και για κάποιες περιστασιακές ειδικές λήψεις με κάμερα; :thinking:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω ότι ο Γιώργος το έβαλε μόνο για να κατεβάζει το πλαϊνό σταντ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω ότι ο Γιώργος το έβαλε μόνο για να κατεβάζει το πλαϊνό σταντ.
Το κατάλαβα φιλαράκι, άλλωστε το στάντ μπορεί να αναπηδάει στο χώμα συνέχεια αλλά μια λήψη εγώ θα την έκανα από περιέργεια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η αλήθεια είναι ότι έχει σκληρό ελατήριο και σε νορμαλ δρόμο θα δουλεύει καλά η κάμερα εκεί. Δεν το είχα σκεφτεί να δοκιμάσω.
Έξτρα έξοδα... μιας και δεν έχω βάση για τη GoPro που να πιάνει σε ram ball

Την ιδέα την πήρα από το σταντ του 1190R που είχα:



Στο σταντ του απλού 1190 λείπει αυτό το έξτρα κομμάτι, μπορεί επειδή είναι πιο κοντό.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν μιλάμε για φίλτρο αέρα αφρού (που κατά βάση φοράνε τα χωμάτινα), μια εναλλακτική λύση του να κουβαλάς δεύτερο (λαδωμένο) φίλτρο για μεγάλες - πολυήμερες χωμάτινες βόλτες σε στεγνό τερέν με πολλή σκόνη είναι και το κάλυμμα φίλτρου, το οποίο είναι ένα πανάκι (από την ίδια εταιρία συνήθως με το φίλτρο, twinair, hiflo klp) με λάστιχο, που αγκαλιάζει το φίλτρο εξωτερικά και συγκρατεί τα χοντρά πριν περάσουν στο φίλτρο. Είναι ευκολότερο και γρηγορότερο να πλύνεις-στεγνώσεις το κάλυμμα αυτό ή να έχεις ένα δευτερο σε μια τσέπη του τζάκετ....
Ναι υπάρχει και αυτή η λύση. Το κάνουν πολλοί φίλοι κυρίως σε αμμώδη τερέν.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ναι υπάρχει και αυτή η λύση. Το κάνουν πολλοί φίλοι κυρίως σε αμμώδη τερέν.
Αν μιλάμε για φίλτρο αέρα αφρού (που κατά βάση φοράνε τα χωμάτινα), μια εναλλακτική λύση του να κουβαλάς δεύτερο (λαδωμένο) φίλτρο για μεγάλες - πολυήμερες χωμάτινες βόλτες σε στεγνό τερέν με πολλή σκόνη είναι και το κάλυμμα φίλτρου, το οποίο είναι ένα πανάκι (από την ίδια εταιρία συνήθως με το φίλτρο, twinair, hiflo klp) με λάστιχο, που αγκαλιάζει το φίλτρο εξωτερικά και συγκρατεί τα χοντρά πριν περάσουν στο φίλτρο. Είναι ευκολότερο και γρηγορότερο να πλύνεις-στεγνώσεις το κάλυμμα αυτό ή να έχεις ένα δευτερο σε μια τσέπη του τζάκετ....
Eνα κομματι απο καλσον δεν θα εκανε την ιδια δουλεια?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Eνα κομματι απο καλσον δεν θα εκανε την ιδια δουλεια?
Ναι άλλα άντε να το βγάλεις ιδρωμένος όπως θα είσαι..
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Eνα κομματι απο καλσον δεν θα εκανε την ιδια δουλεια?
Πιθανόν, αν μπορούσες να το στερεώσεις με κάποιον τρόπο...

Το υφασμάτινο κάλυμμα για το οποίο μιλάω είναι αυτό:


Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε παιδες αυτό το κάλυμμα δε μειώνει τη ροή του αέρα?
Χαζή ερώτηση ίσως, αλλά μήπως το παραπάνω μειώνει τον όγκο που χρειάζεται ο χώρος καύσης για να γίνει η ανάφλεξη?
 
Top Bottom