Γενικά ,στις μοτοσυκλέτες που κάνουν χώμα ,πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 φίλτρα αέρα.
Ενα καθαρό φορεμένο στη μοτοσυκλέτα ,κι ένα καθαρό στο γκαράζ.
Μετά από ένα σκονισμένο 2ήμερο-3ήμερο ,εκτός από την γενική καθαριότητα της μοτοσυκλέτας ,πρέπει πάντα να ανοίγεται το φιλτροκούτι ,να βγαίνει το σκονισμένο φίλτρο ,να καθαρίζεται καλά ο εσωτερικός χώρος του φιλτροκουτιού ,κ να μπαίνει το spare καθαρό φίλτρο που υπάρχει.
Το βρώμικο καθαρίζεται ,λαδώνεται ,μπαίνει σε σακουλάκι ,κ αναμένει τη σειρά του μετά την επόμενη χωμάτινη.
ΠΟΛΥ Σημαντικό το καθαρό φίλτρο αέρα.
Κι αναρωτιέμαι το πως κ το γιατί ,υπάρχουν αρκετοί που κάνουν χώμα ,κι όμως αφήνουν το ίδιο φίλτρο μέχρι το επόμενο service ...
Οταν ο κατασκευαστής λέει έλεγχος-καθαρισμός-αλλαγή φίλτρου κάθε 7,500 χλμ ,εννοεί με ασφάλτινη χρήση.
Η χωμάτινη χρήση απαιτεί κ εντελώς διαφορετικό τρόπο συντήρησης της μοτοσυκλέτας ,αν θέλει κάποιος να την έχει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση εξωτερικά κ εσωτερικά.