Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
orla13 βγάλε και τον καταλύτη , βάλε και ένα σιφτερ (και κάθε ανέβασμα (3-4) θα είναι ένας γυναικείος οργασμός )

Να ψάξω το λινκ από το decat kit που είχα στο δικό μου ;;;
ευχαριστω αλλα τελος η αλλαγες τετοιου τυπου.... ωρα για χωματινα λαστιχα και καμια βολτα!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παρέλαβα τεμάχιο γκλιτερ που έλειπε. Πολύ κρύο για να βγω να κολλήσω σήμερα, μια ματιά στο πώς κάθεται έριξα μόνο.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Σήμερα είχε σέρβις προετοιμασίας γιο το επικείμενο ταξίδι στην βέρα Ιταλίδα


Μένουν να βρω κάγκελα για τις βαλίτσες (givi dolomit) για αυτή και φύγαμε (α και πίσω τακάκια) αλλιώς τεχνική αλα sugariasgeorge ... :ha:friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ποιο να βάλω το μαύρο ή το χρυσό? Αμπεμπαμπλόμ του κιθεμπλομ...:thnkg:


(Έβγαλα δανεικό μαύρο και εβαλα το χρυσό το δικό μου. Δεν είναι τίποτα, 3 ώρες δουλειά)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ποιο να βάλω το μαύρο ή το χρυσό? Αμπεμπαμπλόμ του κιθεμπλομ...:thnkg:


(Έβγαλα δανεικό μαύρο και εβαλα το χρυσό το δικό μου. Δεν είναι τίποτα, 3 ώρες δουλειά)
Ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ποιο να βάλω το μαύρο ή το χρυσό? Αμπεμπαμπλόμ του κιθεμπλομ...:thnkg:


(Έβγαλα δανεικό μαύρο και εβαλα το χρυσό το δικό μου. Δεν είναι τίποτα, 3 ώρες δουλειά)
Ρε Κωστή πας να μας παγιδέψεις (σα τα παιδιά του Ζεβεδαίου...)

Εγώ βλέπω δυο χρυσά, το ένα με κίτρινο ελατήριο το άλλο με μαύρο. Χρυσό έβγαλες, χρυσό έβαλες :)

*έχω την αίσθηση όμως ότι το κίτρινο είναι λίγο πιο μακρύ ελατήριο ή κάνω λάθος;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ρε Κωστή πας να μας παγιδέψεις (σα τα παιδιά του Ζεβεδαίου...)

Εγώ βλέπω δυο χρυσά, το ένα με κίτρινο ελατήριο το άλλο με μαύρο. Χρυσό έβγαλες, χρυσό έβαλες :)

*έχω την αίσθηση όμως ότι το κίτρινο είναι λίγο πιο μακρύ ελατήριο ή κάνω λάθος;
Σωστός ο Στέφανος είναι δύο ίδια Sachs zf αμορτισέρ το ένα όμως έχει ohlins ελατήριο λίγο πιο σκληρό και πιο μακρύ.

Αυτό είναι το δικό μου, το έβαλα πάνω και δουλεύει πολύ ωραία με τις ανάλογες ρυθμίσεις

Το OEM αμορτισέρ ohlins (που είχε από μαμά το gasgas) αποδήμησε εις τόπους χλοερούς, τόπους αναπαύσεως.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την ξεκουκούλωσα. Λάθος μέρα βέβαια, το κορίτσι δεν ψήνεται για κοντινή.

Ας βάλω τα προστατευτικά πλαισίου στο 950 για να γίνει πιο τρου και πιο πορτοκαλί.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενα διωρακι χθες το πρωι και αλλη μιαμιση ωρα σημερα και pronto: αποφασισα να κοιταξω επιτελους τις βαλβιδες του VFR μετα απο ...17.5 χρονια χρησης και 116000χμ. Το ανεβαλα τοσα χρονια 1. επειδη οσοι τις ειχανε κοιταξει μεχρι και περασμενα 100Κ χμ δεν ειχανε βρει κατι σοβαρο και 2. επειδη νομιζα οτι ειναι κατι πολυ δυσκολο απ'οσα εχουν γραφει σε διαφορα φορουμ κλπ, τελικα οπως ειναι πια γνωστο δεν ειναι να παιρνεις στα σοβαρα τις γνωμες στο Ιντερνετ με το μακρυ και κοντο του καθενα.

Μεχρι προχθες το μηχανακι ητανε στο δρομο.




Σημερα, μετα απο συνολικα τρισημιση ωρες δουλειας χθες και σημερα το πρωι, εγινε ετσι, με τα διακενα των (μη-vtec) βαλβιδων μετρημενα:










Verdict: οι 3 εισαγωγης ουσιαστικα στο διακενο τους 0.20mm, με 1 μονο στο 0.185mm οποτε well within bounds (+-0.03). Οι 2 εξαγωγης στους μπροστινους κυλινδρους στο 0.32mm με προδιαγραφη 0.35mm+-0.03, και οι εξαγωγης στους πισω κυλινδρους η μια στο 0.315mm (δηλ τελειως οριακα εκτος οριου) και η αλλη στο 0.33. Θα μπορουσα και να τις αφησω ετσι για αλλα 40-45000χμ.

Αυτ(ι)α, ο φιλος Αναστασης με το ιδιο μηχανακι ειχε βρει περιπου τα ιδια στα ιδια χιλιομετρα (το δικο του ειχε 112000χμ οταν τις κοιταξε) και τωρα σκεφτεται να το ξανανοιξει στα 160000χμ για τα κοιταξει πιθανα και τις VTEC, οι οποιες πληροφοριακα εχουν πολυ μεγαλυτερες ανοχες στο +-0.08mm. Ο Αναστασης ειχε πιει τοτε μια μαλαματινα στην υγειά του Σοϊτσιρο, εγω πινω οπως γραφω scotch on the rocks στην υγεια του - ή μαλλον στην υγεια των σχεδιαστων/μηχανικων του Big H :friendship::friendship:


ΥΓ Και ενα ευτραπελο καθως η βιασυνη δεν ειναι φιλος κανενος. Ειχα μετρησει χθες το πρωι τις βαλβιδες των πισω κυλινδρων που εχουν ευκολη προσβαση αλλα γι'αυτες των μπροστινων κυλινδρων επρεπε να βγει το δεξι ψυγειο. Κατεβαινω λοιπον το πρωι στο γκαραζ γυρω στις 9:15 για να προλαβω να δουλεψω επειδη ειχαμε κανονισει να παμε χωματαδα στις 11-11:30. Οποτε αδειασα ψυκτικο, εβγαλα το δεξι ψυγειο που με καθυστερησε σχετικα γιατι ειχα δυσκολια να τραβηξω τα κολαρα που φυσικα δεν ειχανε βγει ποτε, καθαρισα τους μπροστα κυλινδρους απο μακα που ειχανε πιασει πριν βγαλω το καπακι της κεφαλης, και μεχρι να πιαστω να μετρησω βαλβιδες ειχε παει σχεδον 10:15. Μετραω την εισαγωγης του #4 και τη βρισκω μια χαρα και παω να μετρησω την εξαγωγης. Δοκιμαζω αρχικα 0.30 (αντι για 0.35) και δε μπαινει με τιποτα. Ωχ λεω, αυτη εκλεισε! Δοκιμαζω 0.25, το ιδιο!! Δοκιμαζω 0.20 παλι το ιδιο!!! Αμαν σκεφτομαι, πως δεν εχει καει αυτη η βαλβιδα πουχει κλεισει του κερατα o_O Και μετα τρωω φλασια οτι αυτη ειναι vtec βαλβιδα οποτε δε μπαινει φιλερ οπως ειναι, phew μαμω το φελεκι μου!! :ok::D
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom