Ενα διωρακι χθες το πρωι και αλλη μιαμιση ωρα σημερα και pronto: αποφασισα να κοιταξω επιτελους τις βαλβιδες του VFR μετα απο ...17.5 χρονια χρησης και 116000χμ. Το ανεβαλα τοσα χρονια 1. επειδη οσοι τις ειχανε κοιταξει μεχρι και περασμενα 100Κ χμ δεν ειχανε βρει κατι σοβαρο και 2. επειδη νομιζα οτι ειναι κατι πολυ δυσκολο απ'οσα εχουν γραφει σε διαφορα φορουμ κλπ, τελικα οπως ειναι πια γνωστο δεν ειναι να παιρνεις στα σοβαρα τις γνωμες στο Ιντερνετ με το μακρυ και κοντο του καθενα.
Μεχρι προχθες το μηχανακι ητανε στο δρομο.
Σημερα, μετα απο συνολικα τρισημιση ωρες δουλειας χθες και σημερα το πρωι, εγινε ετσι, με τα διακενα των (μη-vtec) βαλβιδων μετρημενα:
Verdict: οι 3 εισαγωγης ουσιαστικα στο διακενο τους 0.20mm, με 1 μονο στο 0.185mm οποτε well within bounds (+-0.03). Οι 2 εξαγωγης στους μπροστινους κυλινδρους στο 0.32mm με προδιαγραφη 0.35mm+-0.03, και οι εξαγωγης στους πισω κυλινδρους η μια στο 0.315mm (δηλ τελειως οριακα εκτος οριου) και η αλλη στο 0.33. Θα μπορουσα και να τις αφησω ετσι για αλλα 40-45000χμ.
Αυτ(ι)α, ο φιλος Αναστασης με το ιδιο μηχανακι ειχε βρει περιπου τα ιδια στα ιδια χιλιομετρα (το δικο του ειχε 112000χμ οταν τις κοιταξε) και τωρα σκεφτεται να το ξανανοιξει στα 160000χμ για τα κοιταξει πιθανα και τις VTEC, οι οποιες πληροφοριακα εχουν πολυ μεγαλυτερες ανοχες στο +-0.08mm. Ο Αναστασης ειχε πιει τοτε μια μαλαματινα στην υγειά του Σοϊτσιρο, εγω πινω οπως γραφω scotch on the rocks στην υγεια του - ή μαλλον στην υγεια των σχεδιαστων/μηχανικων του Big H
ΥΓ Και ενα ευτραπελο καθως η βιασυνη δεν ειναι φιλος κανενος. Ειχα μετρησει χθες το πρωι τις βαλβιδες των πισω κυλινδρων που εχουν ευκολη προσβαση αλλα γι'αυτες των μπροστινων κυλινδρων επρεπε να βγει το δεξι ψυγειο. Κατεβαινω λοιπον το πρωι στο γκαραζ γυρω στις 9:15 για να προλαβω να δουλεψω επειδη ειχαμε κανονισει να παμε χωματαδα στις 11-11:30. Οποτε αδειασα ψυκτικο, εβγαλα το δεξι ψυγειο που με καθυστερησε σχετικα γιατι ειχα δυσκολια να τραβηξω τα κολαρα που φυσικα δεν ειχανε βγει ποτε, καθαρισα τους μπροστα κυλινδρους απο μακα που ειχανε πιασει πριν βγαλω το καπακι της κεφαλης, και μεχρι να πιαστω να μετρησω βαλβιδες ειχε παει σχεδον 10:15. Μετραω την εισαγωγης του #4 και τη βρισκω μια χαρα και παω να μετρησω την εξαγωγης. Δοκιμαζω αρχικα 0.30 (αντι για 0.35) και δε μπαινει με τιποτα. Ωχ λεω, αυτη εκλεισε! Δοκιμαζω 0.25, το ιδιο!! Δοκιμαζω 0.20 παλι το ιδιο!!! Αμαν σκεφτομαι, πως δεν εχει καει αυτη η βαλβιδα πουχει κλεισει του κερατα
Και μετα τρωω φλασια οτι αυτη ειναι vtec βαλβιδα οποτε δε μπαινει φιλερ οπως ειναι, phew μαμω το φελεκι μου!!