κ αναρωτιεμαι ευλογα..Και 180ml στα μετέπειτα αριστουργήματα, αυτά με την τρύπα στο κέντρο !!!
Δεν μπορώ να ξέρω τι κάνουν στα συνεργεία. Μπορεί να κάνουν αυτό που λες, μπορεί να βάζουν 230ml στη γωνιακή και τα υπόλοιπα στο κιβώτιο, μπορεί σωστες ποσότητες και στα δύο! Άγνωστο.....κ αναρωτιεμαι ευλογα..
ποσοι μαστοροι βαζουν 230?
ερωτω διοτι..
μπροστα στην μεταδοση παιρνει ιδιου τυπου βαλβολινη,800μλ
πισω θελει 230
αρα ποσοι ανοιγουν κ 2ο λιτρο για 30μλ
μηπως το κανουν 200 για να φτασει?
θα μου πεις 30μλ τι σημασια εχουν...
πως για βαλε ποσες περιστορφες με δυναμεις σοβαρες που καταπονουν το υλικο///
Έβγαλα ακριβώς 200ml την σωστή ποσότητα δηλαδή.Κωστα ουτε κ γω μπορω ακομα να σου απαντησω καθως την μια φορα που εγινε αλλαγη απο την αγορα της μοτο ηταν σε συνεργειο
ο Αντωνης ομως kuklinski ισως να εχει αποψη ως παλαιοτερος κατοχος.
μηπως ειδες ποση εβγαλες?ρωτω διοτι εαν ηταν λιγοτερη εχει μια εξηγηση...
σιγουρα ειναι ενα απο τα σημεια που εχει μεγαλη καταπονηση λογω γωνιας
επισης στο προηγουμενο ειχε οντως αλλαχθει...?
Έκανα λάθος 0,25 l λέει το βιβλίο άρα θέλει 250ml.Δεν μπορώ να ξέρω τι κάνουν στα συνεργεία. Μπορεί να κάνουν αυτό που λες, μπορεί να βάζουν 230ml στη γωνιακή και τα υπόλοιπα στο κιβώτιο, μπορεί σωστες ποσότητες και στα δύο! Άγνωστο.....
Εγώ πάντως, με σύριγγα βάζω 180ml, και με σύριγγα τα βγάζω!!!!
Η μούργα στο μαγνήτη μέταλο είναι ,αλλιώς δεν θα τον είχε.
Και στους σταυρούς στα πισωκίνητα η βαλβολίνη βγαίνει πιο μαύρη από αυτή του σασμάν.
Στο 1100 που είχα τα ίδια ήταν από καινούριο,το προβλημα θα είναι όταν αρχίζεις και βλέπεις ρίνισμα να γυαλίζει.
Δώστου να καταλάβει.....
Usd μπροστινό η κανονικό; Στα ανάποδα με το που δακρύσουν σκάνε κ τρεχουνΡε παιδιά δεν μου έχουν σκάσει ποτέ τσιμουχες....γρασακι μέσα από την εξωτερική τσιμουχα αν@ ταχτα διαστήματα και όλα είναι οκ!!!!!
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το manual του φ800 λέει ανά 30k ή 3 χρόνια. Εγώ ξέρω ότι ο γενικός κανόνας είναι 20k ή 2 χρόνια και προσπαθώ να το τηρώ.καθε ποσα κμ κανετε σερβις στις μπουκαλες και χρηση δρομο και χωμα? για το ktm ρωταω εχει 17000 κμ απο τοτε που εκανα σερβις στις μπουκαλες
800 εμπρός και 200 πίσω βάζουν σχεδόν όλοι. Πίσω αν γυρίσεις τροχό και ρίχνεις, με 180 η πατούρα να την πούμε, δείκτη να την πούμε, κάτω από την τάπα, είναι οκ.κ αναρωτιεμαι ευλογα..
ποσοι μαστοροι βαζουν 230?
ερωτω διοτι..
μπροστα στην μεταδοση παιρνει ιδιου τυπου βαλβολινη,800μλ
πισω θελει 230
αρα ποσοι ανοιγουν κ 2ο λιτρο για 30μλ
μηπως το κανουν 200 για να φτασει?
θα μου πεις 30μλ τι σημασια εχουν...
πως για βαλε ποσες περιστορφες με δυναμεις σοβαρες που καταπονουν το υλικο///
Άρα σωστά το είπα.800 εμπρός και 200 πίσω βάζουν σχεδόν όλοι. Πίσω αν γυρίσεις τροχό και ρίχνεις, με 180 η πατούρα να την πούμε, δείκτη να την πούμε, κάτω από την τάπα, είναι οκ.
και θα βγαινουν εις τους αιωνας των αιωνων. Αμην και βοηθεια σαςΔεν υπάρχει πρόβλημα Κώστα που βγαίνουν μαύρες, αρκεί όπως είπες να μην υπάρχουν ρινίσματα!
Σε όσες gs κάνω σέρβις, χρόνια τώρα (δικές μου και γνωστών), ακόμα και στα μεταγενέστερα μοντέλα με το "breather" που έβαλαν μετά, στα 10.000 χλμ μαυρισμένες έβγαιναν και βγαίνουν!
Εδώ ναι, ταιριάζει το "εις τους αιώνας των αιώνων"!!!!και θα βγαινουν εις τους αιωνας των αιωνων. Αμην και βοηθεια σας
Έχεις απόλυτο δίκιο και γι' αυτό πήρα άλλο ένα λίτρο για να συμπληρώσω άμεσα αυτά τα 30ml (και για να τις επόμενες αλλαγές.)Άρα σωστά το είπα.
Ομως 30 η κ 40 μλ κάτω είναι περί το 20% της ποσότητας λιγότερα... Δεν το λες κ αποδεκτό..
Αυτό πάντως που οι περισσότεροι αγνοούν τον κατασκευαστή κ κανουν τα δικά τους ανέκαθεν (ως τεχνικό) με ξεπερνάει....
Δεν έχεις άδικο κ είναι καλή ιδέα.Έχεις απόλυτο δίκιο και γι' αυτό πήρα άλλο ένα λίτρο για να συμπληρώσω άμεσα αυτά τα 30ml (και για να τις επόμενες αλλαγές.)
Γιώργο θα ήταν ωραίο να βρεθούμε παρέα και να κάνουμε καποιες κοινές εργασίες στα μηχανάκια. Ας πούμε να βγάλουμε τον άξονα για γρασσάρισμα ή μεγάλο σέρβις κτλ.
Αποστόλη, αν δεν βρήκες λύση ακόμα ή δεν έκανες κάτι άλλο, δοκίμασε πρώτα να πατήσεις τα έμβολα τέρμα μέσα για να φύγουν τυχόν φυσαλίδες εγκλωβισμένες στη δαγκάνα και μετά ξαναπροσπάθησε.Sos βοήθεια δεν μου σηκώνετε......η πίεση!!!! Μια βοήθεια από κάποιον , δεν φτιάχνει πετάλι του μπροστινό φρένο και δείχνει συνέχεια να κατεβάζει μπουρμπουλιθρες αλλά τίποτα από πίεση .... Έχω βάλει καινούργια ορικ στην δαγκάνα , έχω βάλει καινούργιο σωληνάκι υψηλής με καινούργιες βίδες καινουργιες ροδελες .... Έχω παντρέψει δαγκάνα από lc4 με μανέτα xrv ( στην οποία άλλαξε σετ επισκευής με μόνο μια βλακεία που έβαλα το λαστιχακι εξωτερικό το μεταχειρισμένο από βλακεία μου) .....την άφησα και όλο το βράδυ πατημένη με ανοικτό τον εξαερωτήρα δεν κατέβηκε καθόλου το υγρό.... Να αλλάξω πάλι ένα σετακι στην τρόμπα;;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν από λίγο έβγαλα την τρόμπα , και έβγαλα τρόμπα και σωλήνα από το xt που ήξερα ότι δούλευαν , οπότε κάτω δαγκάνα είναι οκ ....τώρα η η τρόμπα που ΧΑ πάρει από το Άφρικα είχε θέμα η το σωληνάκι που είχα φτιάξει επερνες ελάχιστα αέρα.....αύριο θα πάω να φτιάξω σωληνάκι για τον συνδιασμό κάτω δαγκάνα κτμ πάνω τρόμπα κι γιαμαχα και ελπίζω να μαρεσει στο χώμα και βλέπουμε......Αποστόλη, αν δεν βρήκες λύση ακόμα ή δεν έκανες κάτι άλλο, δοκίμασε πρώτα να πατήσεις τα έμβολα τέρμα μέσα για να φύγουν τυχόν φυσαλίδες εγκλωβισμένες στη δαγκάνα και μετά ξαναπροσπάθησε.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro