Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
καθε ποσα κμ κανετε σερβις στις μπουκαλες και χρηση δρομο και χωμα? για το ktm ρωταω εχει 17000 κμ απο τοτε που εκανα σερβις στις μπουκαλες
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Και 180ml στα μετέπειτα αριστουργήματα, αυτά με την τρύπα στο κέντρο :laugh:!!!
κ αναρωτιεμαι ευλογα..
ποσοι μαστοροι βαζουν 230?
ερωτω διοτι..
μπροστα στην μεταδοση παιρνει ιδιου τυπου βαλβολινη,800μλ
πισω θελει 230
αρα ποσοι ανοιγουν κ 2ο λιτρο για 30μλ
μηπως το κανουν 200 για να φτασει?
θα μου πεις 30μλ τι σημασια εχουν...
πως για βαλε ποσες περιστορφες με δυναμεις σοβαρες που καταπονουν το υλικο///
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
κ αναρωτιεμαι ευλογα..
ποσοι μαστοροι βαζουν 230?
ερωτω διοτι..
μπροστα στην μεταδοση παιρνει ιδιου τυπου βαλβολινη,800μλ
πισω θελει 230
αρα ποσοι ανοιγουν κ 2ο λιτρο για 30μλ
μηπως το κανουν 200 για να φτασει?
θα μου πεις 30μλ τι σημασια εχουν...
πως για βαλε ποσες περιστορφες με δυναμεις σοβαρες που καταπονουν το υλικο///
Δεν μπορώ να ξέρω τι κάνουν στα συνεργεία. Μπορεί να κάνουν αυτό που λες, μπορεί να βάζουν 230ml στη γωνιακή και τα υπόλοιπα στο κιβώτιο, μπορεί σωστες ποσότητες και στα δύο! Άγνωστο.....
Εγώ πάντως, με σύριγγα βάζω 180ml, και με σύριγγα τα βγάζω!!!!
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Η μούργα στο μαγνήτη μέταλο είναι ,αλλιώς δεν θα τον είχε.
Και στους σταυρούς στα πισωκίνητα η βαλβολίνη βγαίνει πιο μαύρη από αυτή του σασμάν.
Στο 1100 που είχα τα ίδια ήταν από καινούριο,το προβλημα θα είναι όταν αρχίζεις και βλέπεις ρίνισμα να γυαλίζει.
Δώστου να καταλάβει.....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστα ουτε κ γω μπορω ακομα να σου απαντησω καθως την μια φορα που εγινε αλλαγη απο την αγορα της μοτο ηταν σε συνεργειο
ο Αντωνης ομως kuklinski ισως να εχει αποψη ως παλαιοτερος κατοχος.

μηπως ειδες ποση εβγαλες?ρωτω διοτι εαν ηταν λιγοτερη εχει μια εξηγηση...
σιγουρα ειναι ενα απο τα σημεια που εχει μεγαλη καταπονηση λογω γωνιας
επισης στο προηγουμενο ειχε οντως αλλαχθει...?
Έβγαλα ακριβώς 200ml την σωστή ποσότητα δηλαδή.

Ναι αφού το έκανα εγώ.

Στην επόμενη βολτάρα στείλτε μήνυμα να είναι και ένα 1150 στην παρέα.

:friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν μπορώ να ξέρω τι κάνουν στα συνεργεία. Μπορεί να κάνουν αυτό που λες, μπορεί να βάζουν 230ml στη γωνιακή και τα υπόλοιπα στο κιβώτιο, μπορεί σωστες ποσότητες και στα δύο! Άγνωστο.....
Εγώ πάντως, με σύριγγα βάζω 180ml, και με σύριγγα τα βγάζω!!!!
Έκανα λάθος 0,25 l λέει το βιβλίο άρα θέλει 250ml.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η μούργα στο μαγνήτη μέταλο είναι ,αλλιώς δεν θα τον είχε.
Και στους σταυρούς στα πισωκίνητα η βαλβολίνη βγαίνει πιο μαύρη από αυτή του σασμάν.
Στο 1100 που είχα τα ίδια ήταν από καινούριο,το προβλημα θα είναι όταν αρχίζεις και βλέπεις ρίνισμα να γυαλίζει.
Δώστου να καταλάβει.....


Μωρέ θα του δώσω, ξανά και ξανά μιλάμε :friendship:
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Ρε παιδιά δεν μου έχουν σκάσει ποτέ τσιμουχες....γρασακι μέσα από την εξωτερική τσιμουχα αν@ ταχτα διαστήματα και όλα είναι οκ!!!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Usd μπροστινό η κανονικό; Στα ανάποδα με το που δακρύσουν σκάνε κ τρεχουν
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
καθε ποσα κμ κανετε σερβις στις μπουκαλες και χρηση δρομο και χωμα? για το ktm ρωταω εχει 17000 κμ απο τοτε που εκανα σερβις στις μπουκαλες
Το manual του φ800 λέει ανά 30k ή 3 χρόνια. Εγώ ξέρω ότι ο γενικός κανόνας είναι 20k ή 2 χρόνια και προσπαθώ να το τηρώ.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
κ αναρωτιεμαι ευλογα..
ποσοι μαστοροι βαζουν 230?
ερωτω διοτι..
μπροστα στην μεταδοση παιρνει ιδιου τυπου βαλβολινη,800μλ
πισω θελει 230
αρα ποσοι ανοιγουν κ 2ο λιτρο για 30μλ
μηπως το κανουν 200 για να φτασει?
θα μου πεις 30μλ τι σημασια εχουν...
πως για βαλε ποσες περιστορφες με δυναμεις σοβαρες που καταπονουν το υλικο///
800 εμπρός και 200 πίσω βάζουν σχεδόν όλοι. Πίσω αν γυρίσεις τροχό και ρίχνεις, με 180 η πατούρα να την πούμε, δείκτη να την πούμε, κάτω από την τάπα, είναι οκ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
800 εμπρός και 200 πίσω βάζουν σχεδόν όλοι. Πίσω αν γυρίσεις τροχό και ρίχνεις, με 180 η πατούρα να την πούμε, δείκτη να την πούμε, κάτω από την τάπα, είναι οκ.
Άρα σωστά το είπα.
Ομως 30 η κ 40 μλ κάτω είναι περί το 20% της ποσότητας λιγότερα... Δεν το λες κ αποδεκτό..
Αυτό πάντως που οι περισσότεροι αγνοούν τον κατασκευαστή κ κανουν τα δικά τους ανέκαθεν (ως τεχνικό) με ξεπερνάει....
 
Reactions: STF

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Sos βοήθεια δεν μου σηκώνετε......η πίεση!!!! Μια βοήθεια από κάποιον , δεν φτιάχνει πετάλι του μπροστινό φρένο και δείχνει συνέχεια να κατεβάζει μπουρμπουλιθρες αλλά τίποτα από πίεση .... Έχω βάλει καινούργια ορικ στην δαγκάνα , έχω βάλει καινούργιο σωληνάκι υψηλής με καινούργιες βίδες καινουργιες ροδελες .... Έχω παντρέψει δαγκάνα από lc4 με μανέτα xrv ( στην οποία άλλαξε σετ επισκευής με μόνο μια βλακεία που έβαλα το λαστιχακι εξωτερικό το μεταχειρισμένο από βλακεία μου) .....την άφησα και όλο το βράδυ πατημένη με ανοικτό τον εξαερωτήρα δεν κατέβηκε καθόλου το υγρό.... Να αλλάξω πάλι ένα σετακι στην τρόμπα;;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Μήπως να δοκίμαζες πρώτα να "ρουφήξεις" το υγρό δημιουργώντας υποπίεση στον εξαερωτήρα με μία σύριγγα και κατάλληλο σωληνάκι προσαρμογής?
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Δεν υπάρχει πρόβλημα Κώστα που βγαίνουν μαύρες, αρκεί όπως είπες να μην υπάρχουν ρινίσματα!
Σε όσες gs κάνω σέρβις, χρόνια τώρα (δικές μου και γνωστών), ακόμα και στα μεταγενέστερα μοντέλα με το "breather" που έβαλαν μετά, στα 10.000 χλμ μαυρισμένες έβγαιναν και βγαίνουν!
και θα βγαινουν εις τους αιωνας των αιωνων. Αμην και βοηθεια σας
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Άρα σωστά το είπα.
Ομως 30 η κ 40 μλ κάτω είναι περί το 20% της ποσότητας λιγότερα... Δεν το λες κ αποδεκτό..
Αυτό πάντως που οι περισσότεροι αγνοούν τον κατασκευαστή κ κανουν τα δικά τους ανέκαθεν (ως τεχνικό) με ξεπερνάει....
Έχεις απόλυτο δίκιο και γι' αυτό πήρα άλλο ένα λίτρο για να συμπληρώσω άμεσα αυτά τα 30ml (και για να τις επόμενες αλλαγές.)

Γιώργο θα ήταν ωραίο να βρεθούμε παρέα και να κάνουμε καποιες κοινές εργασίες στα μηχανάκια. Ας πούμε να βγάλουμε τον άξονα για γρασσάρισμα ή μεγάλο σέρβις κτλ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Έχεις απόλυτο δίκιο και γι' αυτό πήρα άλλο ένα λίτρο για να συμπληρώσω άμεσα αυτά τα 30ml (και για να τις επόμενες αλλαγές.)

Γιώργο θα ήταν ωραίο να βρεθούμε παρέα και να κάνουμε καποιες κοινές εργασίες στα μηχανάκια. Ας πούμε να βγάλουμε τον άξονα για γρασσάρισμα ή μεγάλο σέρβις κτλ.
Δεν έχεις άδικο κ είναι καλή ιδέα.
Στέγη υπάρχει. Εργαλεία εχουμε..θα βρουμε
Το μόνο πρόβλημα είναι ο κοινός μας χρόνος
Αυτές οι ενναλασομενες βάρδιες δεν βολεύουν ρε γμτ..
Ομως άμα υπάρχει θέληση όλα γίνονται.
Εαν έχεις κάτι τώρα κοντά ευχαριστώς να βρεθούμε να το παλεψουμε...
Εμένα μετά το σχετικά πρόσφατο γενικό σέρβις σε όλα θα αργήσω να χρειαστώ κάτι..

:friendship:
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Sos βοήθεια δεν μου σηκώνετε......η πίεση!!!! Μια βοήθεια από κάποιον , δεν φτιάχνει πετάλι του μπροστινό φρένο και δείχνει συνέχεια να κατεβάζει μπουρμπουλιθρες αλλά τίποτα από πίεση .... Έχω βάλει καινούργια ορικ στην δαγκάνα , έχω βάλει καινούργιο σωληνάκι υψηλής με καινούργιες βίδες καινουργιες ροδελες .... Έχω παντρέψει δαγκάνα από lc4 με μανέτα xrv ( στην οποία άλλαξε σετ επισκευής με μόνο μια βλακεία που έβαλα το λαστιχακι εξωτερικό το μεταχειρισμένο από βλακεία μου) .....την άφησα και όλο το βράδυ πατημένη με ανοικτό τον εξαερωτήρα δεν κατέβηκε καθόλου το υγρό.... Να αλλάξω πάλι ένα σετακι στην τρόμπα;;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αποστόλη, αν δεν βρήκες λύση ακόμα ή δεν έκανες κάτι άλλο, δοκίμασε πρώτα να πατήσεις τα έμβολα τέρμα μέσα για να φύγουν τυχόν φυσαλίδες εγκλωβισμένες στη δαγκάνα και μετά ξαναπροσπάθησε.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Αποστόλη, αν δεν βρήκες λύση ακόμα ή δεν έκανες κάτι άλλο, δοκίμασε πρώτα να πατήσεις τα έμβολα τέρμα μέσα για να φύγουν τυχόν φυσαλίδες εγκλωβισμένες στη δαγκάνα και μετά ξαναπροσπάθησε.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Πριν από λίγο έβγαλα την τρόμπα , και έβγαλα τρόμπα και σωλήνα από το xt που ήξερα ότι δούλευαν , οπότε κάτω δαγκάνα είναι οκ ....τώρα η η τρόμπα που ΧΑ πάρει από το Άφρικα είχε θέμα η το σωληνάκι που είχα φτιάξει επερνες ελάχιστα αέρα.....αύριο θα πάω να φτιάξω σωληνάκι για τον συνδιασμό κάτω δαγκάνα κτμ πάνω τρόμπα κι γιαμαχα και ελπίζω να μαρεσει στο χώμα και βλέπουμε......

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom