Τι να παρω;!

jimjimas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Adventure
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή on off μοτοσυκλετας κ έχω 2 επιλογές στο μυαλό μου: f650 gs(διμπουζο) ή g650 Xcountry ,κυριως λόγω της τιμη τους. Η χρήση θα είναι εκδρομική(επαρχιακοί δρόμοι κ εύκολοι χωματόδρομοι). Στο παιχνίδι είναι κ το Xchallenge αλλά έχω ακούσει ότι είναι πανύψηλο ( είμαι 1,78). Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας, δεκτές κ άλλες προτάσεις μοτο
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimjimas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Adventure
(Συμπληρωματικό )
Γέρνω περισσότερο προς το Xcountry θεωρώντας το πιο ικανό εκτός δρόμου..(διαδρομές αναρτήσεων, βάρος, στήσιμο κλπ)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την επιλογή on off μοτοσυκλετας κ έχω 2 επιλογές στο μυαλό μου: f650 gs(διμπουζο) ή g650 Xcountry ,κυριως λόγω της τιμη τους. Η χρήση θα είναι εκδρομική(επαρχιακοί δρόμοι κ εύκολοι χωματόδρομοι). Στο παιχνίδι είναι κ το Xchallenge αλλά έχω ακούσει ότι είναι πανύψηλο ( είμαι 1,78). Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας, δεκτές κ άλλες προτάσεις μοτο
Oταν λες F650GS διμπουζο εννοεις το μονοκυλινδρο στην τελευταια διμπουζη εκδοση του ή το πολυ νεοτερο δικυλινδρο ξαδερφακι του F800GS?

Οπως και να εχει, ειτε το μονοκυλινδρο ειτε το δικυλινδρο F650GS θα ηταν η δικη μου επιλογη για κυριως εκδρομικη χρηση.
 

jimjimas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Adventure
Ευχαριστώ φίλε! Για το παλιό μονοκύλινδρο gs με τα 2 μπουζί! Ειδικά το Dakar πρέπει να είναι πολύ καλό
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Αντίστοιχη απκρια εχω και εγω, για ίδιο πεδιο χρησης σκεφτομουν το κλε 500, θα ηθελα να ακουσω αποψεις, γιατι ναι, γιατί όχι ή αλλες προτάσεις
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το κακό με τα Xchallenge είναι το ύψος. Για τους έμπειρους, κακή είναι η λειτουργία της ανάρτησης, αλλά το πόσο placebo είναι οι βελτιώσεις στο επίπεδο του ερασιτέχνη αναβάτη δεν το ξέρω.

Το ζήτημα κατά την ταπεινή μου είναι το μονός ή όχι, με αποσκευές ή όχι.

Για μονός και σχετικά λιτός, το Xcountry υπερτερεί λόγω βάρους αλλά συζητάμε για μικρές εύκολες χωμάτινες διαδρομές και δεν έχει νόημα να στερηθείς την άνεση στην άσφαλτο.

Για διάσχιση χωματόδρομων, απλά δεν υπάρχει λάθος επιλογή. Και το F650/G650 μονοκύλινδρο καλό είναι, και το Pegaso καλό είναι, το KLE καλό είναι, το ΧΤ καλό είναι, το Transalp καλό είναι, το Freewind καλό είναι, οτιδήποτε ψηλότερο από στριτ κάνει. Τα λεφτά και το γούστο σας δείτε μόνο να βγαίνουν, για να υπάρχει η όρεξη για βόλτα μετά.
 

jimjimas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Adventure
το κακό με τα Xchallenge είναι το ύψος. Για τους έμπειρους, κακή είναι η λειτουργία της ανάρτησης, αλλά το πόσο placebo είναι οι βελτιώσεις στο επίπεδο του ερασιτέχνη αναβάτη δεν το ξέρω.

Το ζήτημα κατά την ταπεινή μου είναι το μονός ή όχι, με αποσκευές ή όχι.

Για μονός και σχετικά λιτός, το Xcountry υπερτερεί λόγω βάρους αλλά συζητάμε για μικρές εύκολες χωμάτινες διαδρομές και δεν έχει νόημα να στερηθείς την άνεση στην άσφαλτο.

Για διάσχιση χωματόδρομων, απλά δεν υπάρχει λάθος επιλογή. Και το F650/G650 μονοκύλινδρο καλό είναι, και το Pegaso καλό είναι, το KLE καλό είναι, το ΧΤ καλό είναι, το Transalp καλό είναι, το Freewind καλό είναι, οτιδήποτε ψηλότερο από στριτ κάνει. Τα λεφτά και το γούστο σας δείτε μόνο να βγαίνουν, για να υπάρχει η όρεξη για βόλτα μετά.
Λιτός κ μόνος φίλε όπως το είπες
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομίζω ότι δεν θα έχεις κάποιο θέμα λόγω ύψους εάν θες να πας στο Xchallenge...
Θα άφηνα ως τελευταία επιλογή το Xcountry μιας και θεωρώ ότι τα με υπόλοιπα θα έχεις μεγαλύτερο εύρος χρήσης...
Ναι το Dakar είναι ένα πολύ καλό κομμάτι και αν δεν μπεις στο τριπακι των επιμέρους βελτιώσεων η χρήση του θα είναι οικονομικότατη.
Το είχα και δεν είχε ζητήσει τίποτα πλην των αναλώσιμων.
Εκεί που μου πέσαν τα αυτιά βέβαια ήταν όταν χρειάστηκε να αλλάξω ψυγείο λόγω τρυπήματος από πέτρα Αγράφων και η τιμή του ήταν πριν από 6 χρόνια 350€...
Ευτυχώς που έκλεισε η τοπική αντιπροσωπεία την επόμενη μέρα και δεν το παρήγγειλα... :roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχει πουλησει πολυ ομως και βρισκεις καλα και φθηνα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι δεν θα έχεις κάποιο θέμα λόγω ύψους εάν θες να πας στο Xchallenge...
Θα άφηνα ως τελευταία επιλογή το Xcountry μιας και θεωρώ ότι τα με υπόλοιπα θα έχεις μεγαλύτερο εύρος χρήσης...
Ναι το Dakar είναι ένα πολύ καλό κομμάτι και αν δεν μπεις στο τριπακι των επιμέρους βελτιώσεων η χρήση του θα είναι οικονομικότατη.
Το είχα και δεν είχε ζητήσει τίποτα πλην των αναλώσιμων.
Εκεί που μου πέσαν τα αυτιά βέβαια ήταν όταν χρειάστηκε να αλλάξω ψυγείο λόγω τρυπήματος από πέτρα Αγράφων και η τιμή του ήταν πριν από 6 χρόνια 350€...
Ευτυχώς που έκλεισε η τοπική αντιπροσωπεία την επόμενη μέρα και δεν το παρήγγειλα... :roflmao:
Γινεται επισκευή με 150 ευρώ... Μεταλλικά τα μάγουλα και δεν ξανασπάει ποτέ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γινεται επισκευή με 150 ευρώ... Μεταλλικά τα μάγουλα και δεν ξανασπάει ποτέ
Έγινε επισκευή τελικά με πολύ λιγότερα αλλά στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα... ;)
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Νομίζω φίλε πώς θα πάρεις στο τέλος αυτό που θέλεις πιο πολύ, άσχετα με το που γέρνει η ζυγαριά. Από εκεί και έπειτα καλό είναι να δεις το κόστος συντήρησης που μπορεί να έχει το κάθε μηχανάκι και τα σημεία που πονάει. Από την στιγμή που το θες και για off road χρήση σκέψου και το κόστος των περιφερειακών που μπορεί να σπάνε και το ποσό εύκολα αλλάζουν. Τώρα από εκεί και έπειτα εγώ σε μονοκυλινδρο εγώ θα διάλεγα tenere, ενώ δυκυλινδρο transalp όχι το 700 (εχω το 650 και μέσα σε 2,5 χρόνια έχω κάνει περίπου 40.000 και πέρα από τα προβλήματα που είχε από τον προηγούμενο και τα αναλώσιμα δεν έχει άλλα θέματα και την είχα πάρει με 90.000 χλμ)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κτμ 690 το ψυγείο κανει 500+

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να παίρνατε Dakar τότε... :p
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δημητρη τα εχουμε πει απο κοντα....μεγαλο μηχανακι εχεις..
Χτυπα ενα κουλουρι..ανετα σε καλυπτει για τη χρηση που λες..με πολυ λιγοτερα γιουρο σε αποκτηση κ συντηρηση απο αυτα που ανεφερες..
Προχθες πηρε φιλος klr...του '06...με 50.000χλμ... 1500γιουρο
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εχει πουλησει πολυ ομως και βρισκεις καλα και φθηνα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα.
Δεν έχεις άδικο όσον αφορά μηχανικά κλπ
Όμως ,μιας και είναι στο ταργκετ γκρουπ μου, χαζευα στο καρ για πλαστικά για το Ντακάρ.
Βρήκα πολύ λίγες αγγελίες για το πρώτο μοντέλο και για το διμπουζο καμία.
Βέβαια λογικά ταιριάζει του απλού gs η του μονομπουζου μοντέλου,πλην του φτερού εμπρός.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν έχεις άδικο όσον αφορά μηχανικά κλπ
Όμως ,μιας και είναι στο ταργκετ γκρουπ μου, χαζευα στο καρ για πλαστικά για το Ντακάρ.
Βρήκα πολύ λίγες αγγελίες για το πρώτο μοντέλο και για το διμπουζο καμία.
Βέβαια λογικά ταιριάζει του απλού gs η του μονομπουζου μοντέλου,πλην του φτερού εμπρός.
Mιλαω κυριως για ebay και Ευρωπη. 9 στα 10 ανταλλακτικα που πηρα για το ΧΤΖ ηταν πιο φθηνα απο Γερμανια μαζι με μεταφορικα, παρα απο εδω...
 

Kas91

Μέλος
Όνομα
Σιμος
Μοτό
Honda Innova 125
Αντίστοιχη απκρια εχω και εγω, για ίδιο πεδιο χρησης σκεφτομουν το κλε 500, θα ηθελα να ακουσω αποψεις, γιατι ναι, γιατί όχι ή αλλες προτάσεις
Υπάρχουν σίγουρα 2 νυν κάτοχοι Κλέ στο φόρουμ οπως και πρώην ιδιοκτήτες , πιστεύω ειναι οι καταλληλότεροι για να απαντήσουν!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom