Για αρχη, προσεξε ακομα μην το παρκαρεις με τη μουρη σε κατηφορα σε ασφαλτο με αδιεξοδο γιατι θα χρειαστεις βοηθεια να το γυρισεις - ή θα σου βγει η πιστη, τοχα παθει σε καποιο ορεινο χωριο οταν ειχα πρωτοπαρει το Τρανσαλπ συνηθισμενος απο τα ελαφρα ονοφακια που ειχα πριν.
Εχω δυο φιλους, ο ενας πολυ στενος (Leon), που ειχαν παλια Τρανσαλπ και τωρα εχουν χωματοφτιαγμενα Βαραντερο με αλουμινενιες ποδιες, απενεργοποιηση του ABS, αλλα τιμονια/μασπιε και αναβαθμισμενες αναρτησεις. Και οι δυο ειναι σχεδον επιπεδου Σπανου και τους δινουν και καταλαβαινουν στο χωμα (αλλα το βραδυ θελουν χειροπρακτικο γιατρο
). Οταν λοιπον ο αλλος (KChatz) ειχε πρωτοπαρει το Vara και συνεχισε να παει στο χωμα οπως με το Τρανσαλπ, καναμε την εξης κουβεντα, επειδη εχει κι'αυτος το χουϊ να παει σε δυσκολα περασματα μονος του με τη γυναικα του.
XLG: "Ρε συ Κωστα, δε φοβασαι μη μπλεξεις σε κανενα κατηφορικο αδιεξοδο δρομακι-μονοπατι που δε γυρναει με τιποτα το μηχανακι?"
KChatz: "(παυση) Το ξερω, και σε τετοια περιπτωση με μηχανακι σαν το Vara τον εχεις πιει. (παυση) Η μονη λυση αν εισαι στη μεση του πουθενα χωρις βοηθεια, ειναι να λυσεις το μηχανακι, δηλ. να κατεβασεις κινητηρα, και να το συναρμολογησεις να κοιταει αναποδα!"