Τι τραβάτε κι εσείς...

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Nα προσπαθησω να σου λυσω οσο μπορω την απορια.
Τo adve εχει μεγαλυετρη διαδομη αναρτησεων και γενικα το στησιμο του, ειναι καλυτερο για χωμα.\
Για παραδειγμα οι βασεις των βαλιτσων και οι βαλιτσες, με το απλο gs....απλα δεν μπαινεις χωμα με βαλιτσες.
Βαλε και τα υπολοιπα, δηλαδη μεγαλο ρεζερβουαρ και φορτωμα οσο θελεις και εχεις οτι καλυτερο για δικαβαλο εκδρομικο εντουρο;)
Εγω με 1.75 υψος, δεν ειχα ποτε προβλημα με το βαρος του ......οποτε μου εχει πεσει σταματημενο, γιατι εκει πεφτει:D...εχω την κυρα λενη και με βοηθαει:p

Η παρακατω φωτο ειναι απο το καλοκαιρι, που καναμε ενα δεκαημερο φουλ φορτωμενοι, στα βουνα της θρακης, αν και φορουσα ασφαλτινα....;)


Και αυτη απο ενα δεκαημερο στα βουνα γυρω απο το παντα βρεχει και τα Αγραφα.
Και αυτη με ασφαλτινα, τα οποια πεταω μετα απο καθε τετοια εξορμηση:rolleyes:

Δεν είχε πούδρα εκεί που πας:secret:..!!!....πάντα όρθια φίλε :biker:..!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είχε πούδρα εκεί που πας:secret:..!!!....πάντα όρθια φίλε :biker:..!!
Ευχαριστω γιωργη, αλλα σαν πολυ εμπειρος στο χωμα, γνωριζεις πολυ καλα οτι αν γυρνας στα βουνα βρισκεις ολων των ειδων τα τερρεν;)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
μπραβο σε οσουσ το προσπαθουν.. μεγαλη κουβεντα!! το θεμα ειναι να το τολμησεις, μετα θα σ αρεσει και σιγα σιγα θα μαθεις.. θα πεσεις και θα μαθεις..
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ευχαριστω γιωργη, αλλα σαν πολυ εμπειρος στο χωμα, γνωριζεις πολυ καλα οτι αν γυρνας στα βουνα βρισκεις ολων των ειδων τα τερρεν;)
Σωστά !! Είπαμε δεν κάνουμε όλοι για όλα !! (Κουβέντα να κάνουμε !!)....(έμπειρος δεν είναι κανένας και δεν θα είχε ενδιαφέρον σωστά !! ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Nα προσπαθησω να σου λυσω οσο μπορω την απορια.
Τo adve εχει μεγαλυετρη διαδομη αναρτησεων και γενικα το στησιμο του, ειναι καλυτερο για χωμα.\
Για παραδειγμα οι βασεις των βαλιτσων και οι βαλιτσες, με το απλο gs....απλα δεν μπαινεις χωμα με βαλιτσες.
Βαλε και τα υπολοιπα, δηλαδη μεγαλο ρεζερβουαρ και φορτωμα οσο θελεις και εχεις οτι καλυτερο για δικαβαλο εκδρομικο εντουρο;)
Εγω με 1.75 υψος, δεν ειχα ποτε προβλημα με το βαρος του ......οποτε μου εχει πεσει σταματημενο, γιατι εκει πεφτει:D...εχω την κυρα λενη και με βοηθαει:p
Κωστα, ας γινω σαφεστερος. Το παω χωμα για μενα - και το παρεακι μου τους πουροντουρους - δεν ειναι απλα περναω εκδρομικα ορεινους χωματοδρομους, ας εχουν και ενα μεσο βαθμο δυσκολιας. Επειδη μας τρωει ο πωπος μας μπλεκουμε συχνα σε πολυ δυσκολα περασματα αλλα επισης παμε συνηθως με το γκαζι ανοιχτο και γρηγορα σε αγνωστες χωματινες διαδρομες, ακολουθωντας τον καπιτανο που δε λεει να το κλεισει το ρημαδι. Οπως εχω γραψει αλλου, περναμε ταπα απο ονειρικα μερη τα οποια βλεπουμε μονο ..απο τις φωτο των στασεων :rolleyes: :D Για τετοια (ψιλο-εντουραδικη) χρηση, το μεγαλο βαρος και ογκος ειναι σαφως θεμα εκτος και αν ειναι κανεις ..ο Σπανος ή σαν-τον-Σπανο.

Ξερω οτι το Adventure εχει 2εκ μεγαλυτερη διαδρομη στις αναρτησεις και ακτινες απο μαμα, οπως επισης και φαρδυτερα/πιο καταλληλα μασπιε οδηγου, αλλα εγω προσωπικα για τον σωματοτυπο μου θα επαιρνα το απλο (που εχει αρκετα καλες διαδρομες αναρτησεων) με ακτινες και θα του εβαζα μαρσπιε της motech. Αυτο για τις βασεις των βαλιτσων δεν τοξερα αλλα εγω στο χωμα θα εβαζα καγκελα και αφτερμαρκετ αλουμινενιες βαλιτσες. Χωρις να εχω παει κανενα απο τα δυο στο χωμα, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα μπορουσα να παω σαφως καλυτερα το απλο απο το adventure στη χρηση που περιγραφω. Οσο για το μεγαλο ρεζερβουαρ, αν ητανε να παω στην Μογγολια ή καπου αλλου που πιθανα να το χρειαστω, απλα θα επαιρνα και δυο κανιστρα των 4 λιτρων. Ασε που σε τετοιο ταξιδι στο αγνωστο θα πηγαινα με "τζαμπαν" και καρμπυρατερατο, το αφηνω για κουιζ με τι θα πηγαινα :D

Επαναλαμβανω, αυτο που εγραψα "ΚΑΙ για χωμα" εχει να κανει με τη δικη μου χρηση στο χωμα. Παντως συγχαρητηρια ρε μπαγασα που το πας με στρηταδικα λαστιχα φορτωμενο σε χωματοδρομους :ok: Με παρεα ισως το πηγαινα και γω, μονος μου με την κυρα-Κριστιν οχι γιατι δε γουσταρω ποδαροδρομους μεχρι το πιο κοντινο χωριο να ζητησω βοηθεια :p :)


ΥΓ Καποτε επεσα νυχτα μονος μου δικαβαλος και φορτωμενος σε γκρεμι στη Νιαλα οπου το μηχανακι ευτυχως σταματησε στα δυο μετρα κατω. Επειδη το XLV ειναι "μονο" 200 κιλα (με μισο-γεματο ρεζερβουαρ), καταφερα και τοβγαλα μονος μου παλι στο δρομο - απλα κονομησα μια τενοντιτιδα στο χερι για κανα δυο μηνες. Αυτη ειναι ιστορια που θα ανεβασω σε αλλο νημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα, ας γινω σαφεστερος. Το παω χωμα για μενα - και το παρεακι μου τους πουροντουρους - δεν ειναι απλα περναω εκδρομικα ορεινους χωματοδρομους, ας εχουν και ενα μεσο βαθμο δυσκολιας. Επειδη μας τρωει ο πωπος μας μπλεκουμε συχνα σε πολυ δυσκολα περασματα αλλα επισης παμε συνηθως με το γκαζι κλειδωμενο σε αγνωστες χωματινες διαδρομες, ακολουθωντας τον καπιτανο που δε λεει να το κλεισει το ρημαδι. Οπως εχω γραψει αλλου, περναμε ταπα απο ονειρικα μερη τα οποια βλεπουμε μονο ..απο τις φωτο των στασεων :rolleyes: :D Για τετοια (ψιλο-εντουραδικη) χρηση, το μεγαλο βαρος και ογκος ειναι σαφως θεμα εκτος και αν ειναι κανεις ..ο Σπανος ή σαν-τον-Σπανο.

Ξερω οτι το Adventure εχει 2εκ μεγαλυτερη διαδρομη στις αναρτησεις και ακτινες απο μαμα, οπως επισης και φαρδυτερα/πιο καταλληλα μασπιε οδηγου, αλλα εγω προσωπικα για τον σωματοτυπο μου θα επαιρνα το απλο (που εχει αρκετα καλες διαδρομες αναρτησεων) με ακτινες και θα του εβαζα μαρσπιε της motech. Αυτο για τις βασεις των βαλιτσων δεν τοξερα αλλα εγω στο χωμα θα εβαζα καγκελα και αφτερμαρκετ αλουμινενιες βαλιτσες. Χωρις να εχω παει κανενα απο τα δυο στο χωμα, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα μπορουσα να παω σαφως καλυτερα το απλο απο το adventure στη χρηση που περιγραφω. Οσο για το μεγαλο ρεζερβουαρ, αν ητανε να παω στην Μογγολια ή καπου αλλου που πιθανα να το χρειαστω, απλα θα επαιρνα και δυο κανιστρα των 4 λιτρων. Ασε που σε τετοιο ταξιδι στο αγνωστο θα πηγαινα με "τζαμπαν" και καρμπυρατερατο, το αφηνω για κουιζ με τι θα πηγαινα :D

Επαναλαμβανω, αυτο που εγραψα "ΚΑΙ για χωμα" εχει να κανει με τη δικη μου χρηση στο χωμα. Παντως συγχαρητηρια ρε μπαγασα που το πας με στρηταδικα λαστιχα φορτωμενο σε χωματοδρομους :ok: Με παρεα ισως το πηγαινα και γω, μονος μου με την κυρα-Κριστιν οχι γιατι δε γουσταρω ποδαροδρομους μεχρι το πιο κοντινο χωριο να ζητησω βοηθεια :p :)


ΥΓ Καποτε επεσα νυχτα μονος μου δικαβαλος και φορτωμενος σε γκρεμι στη Νιαλα οπου το μηχανακι ευτυχως σταματησε στα δυο μετρα κατω. Επειδη το XLV ειναι "μονο" 200 κιλα (με μισο-γεματο ρεζερβουαρ), καταφερα και τοβγαλα μονος μου παλι στο δρομο - απλα κονομησα μια τενοντιτιδα στο χερι για κανα δυο μηνες. Αυτη ειναι ιστορια που θα ανεβασω σε αλλο νημα.
Την πας αλλού την κουβέντα, ως προς το πάμε ταπα κλπ.
Η διαφορά με το transalp στο θέμα δύναμη και ροπή κινητήρα, διαφοροποιεί πολύ τα πράγματα.
Το gs με κλειδωμένο το γκάζι στο χωμα, το πάνε επαγγελματίες αθλητές.
Έχει πολύ δύναμη για εμας τους κουλους και δεν χρειάζεται τέρμα γκάζι για να κινηθούμε γρήγορα.

Όταν με το καλό ψωνισεις το gs:p.....θα καταλάβεις τι εννοώ.
Τα όρια του είναι πολύ ψηλά στο θέμα δύναμη και ροπή.
Το μεγάλο ρεζερβουαρ είναι πολύ χρήσιμο και δεν χρειάζεται Μογγολια.
Ξεκινάς από Αθήνα με 33 λίτρα, κάνεις 200 χλμ με ταχύτητες 140-150 δικαβαλος -φορτωμένος και μπαίνεις χωμα, έχοντας στο ρεζερβουαρ 20 λίτρα να γυρνάς μια εβδομαδα τα βουνά.
Αυτό εμένα με έχει βολέψει, πέρα από την προστασία που προσφέρει σε πολλές συνθήκες, όλο το σύστημα .
Αν βάλεις και την ζελατίνα, που ανάβεις τσιγάρο με 180:eek::D.....
Adve.....φίλε σου λέω και τα μυαλά στο μπλέντερ.


P.s.....Αυτό με τους ποδαροδρομους για ΒΟΉΘΕΙΑ σε καταλαβαίνω
Honda έχεις και πρεπει να τα σκέφτεσαι ολα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
....................................

Ξερω οτι το Adventure εχει 2εκ μεγαλυτερη διαδρομη στις αναρτησεις και ακτινες απο μαμα, οπως επισης και φαρδυτερα/πιο καταλληλα μασπιε οδηγου, αλλα εγω προσωπικα για τον σωματοτυπο μου θα επαιρνα το απλο (που εχει αρκετα καλες διαδρομες αναρτησεων) με ακτινες και θα του εβαζα μαρσπιε της motech. Αυτο για τις βασεις των βαλιτσων δεν τοξερα αλλα εγω στο χωμα θα εβαζα καγκελα και αφτερμαρκετ αλουμινενιες βαλιτσες. Χωρις να εχω παει κανενα απο τα δυο στο χωμα, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα μπορουσα να παω σαφως καλυτερα το απλο απο το adventure στη χρηση που περιγραφω. Οσο για το μεγαλο ρεζερβουαρ, αν ητανε να παω στην Μογγολια ή καπου αλλου που πιθανα να το χρειαστω, απλα θα επαιρνα και δυο κανιστρα των 4 λιτρων....................................

όπως ακριβώς το δικό μου:):ok:
Με μασπιέ του ADVE και κάγκελα-βαλίτσες Touratech. Οι ακτίνες δεν υπερέχουν των χυτών στο χώμα (οι συγκεκριμένες, της BMW).
Τα μείον 40 κιλά του GS, το κάνουν παιχνίδι ;) σε σχέση πάντα με το ADVE. Κι αυτό όταν είναι σταματημένο το μηχανάκι, πεσμένο ή με ταχύτητες πολύ μικρές, κάτω από 5 χαω. Σε κανονική κίνηση ποτέ δε φαίνονται τα κιλά του ADVE.
Τα λοιπά περί "κλειδωμένο γκάζι στο τέρμα", όπως τα είπε ο @gsmaniac .... Άλλο 50-60 ίπποι στα 200-220 κιλά, κι αλλο 110 στα ίδια κιλά (μιλάω για το δικό μου πχ...). Για να το πας τέρμα γκάζι στο χώμα, πρέπει να είσαι εντουράς και προπονημένος μάλιστα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
όπως ακριβώς το δικό μου:):ok:
Με μασπιέ του ADVE και κάγκελα-βαλίτσες Touratech. Οι ακτίνες δεν υπερέχουν των χυτών στο χώμα (οι συγκεκριμένες, της BMW).
Τα μείον 40 κιλά του GS, το κάνουν παιχνίδι ;) σε σχέση πάντα με το ADVE. Κι αυτό όταν είναι σταματημένο το μηχανάκι, πεσμένο ή με ταχύτητες πολύ μικρές, κάτω από 5 χαω. Σε κανονική κίνηση ποτέ δε φαίνονται τα κιλά του ADVE.
Τα λοιπά περί "κλειδωμένο γκάζι στο τέρμα", όπως τα είπε ο @gsmaniac .... Άλλο 50-60 ίπποι στα 200-220 κιλά, κι αλλο 110 στα ίδια κιλά (μιλάω για το δικό μου πχ...). Για να το πας τέρμα γκάζι στο χώμα, πρέπει να είσαι εντουράς και προπονημένος μάλιστα.
Έχουν 40 κιλά διάφορα? ???
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Την πας αλλού την κουβέντα, ως προς το πάμε ταπα κλπ.
Η διαφορά με το transalp στο θέμα δύναμη και ροπή κινητήρα, διαφοροποιεί πολύ τα πράγματα.
Το gs με κλειδωμένο το γκάζι στο χωμα, το πάνε επαγγελματίες αθλητές.
Έχει πολύ δύναμη για εμας τους κουλους και δεν χρειάζεται τέρμα γκάζι για να κινηθούμε γρήγορα.

Όταν με το καλό ψωνισεις το gs:p.....θα καταλάβεις τι εννοώ.
Τα όρια του είναι πολύ ψηλά στο θέμα δύναμη και ροπή.
Παιδες, για να καταλαβαινομαστε, η εκφραση "ταπα" δεν σημαινει τερμα γκαζι, σημαινει πηγαινοντας ψιλο-εντουραδικα και οχι απλα σβελτα-περιηγητικα. Τα 45-50 αλογα τροχο των μεσαιων γιαπωνεζικων on-off ειναι υπερ-αρκετα για να παει κανεις γρηγορα στο χωμα αν το μηχανακι ειναι καλοστημενο και ο οδηγος μπορει και ξερει. Η αλλιως, τα αγρια 90+ αλογα των 950/990 ειναι ..too much, ακομα και τα πιο ραθυμα 90 αλογα του 1200 GS. Φυσικα η ροπη ειναι ευπροσδεκτη και σαφες πλεονεκτημα των μεγαλων.

Στην εορταστικη - σχετικα ευκολη - πουροντουραδα, ειδα τον Forester και τον φιλο του τον Γιωργο να τα πανε πολυ σβελτα τα (απλα) GS. Αλλα δε νομιζω οτι το 1200 GS Adventure μπορει ν'ακολουθησει καλοστημενα μεσαια on-off (ΧΤΖ, Domi, Transalp, Αφρικα - κλπ, δεν βαζω το 800 GS γιατι αυτο εχει ΚΑΙ γκαζι) πηγαινοντας ψιλο-εντουραδικα σε πιο δυσκολες διαδρομες - και μιλαω για οδηγους παρομοιων ικανοτητων. Οπως ειπε και ο Forester, αυτα τα 40 κιλα κανουν διαφορα. Αυτα, ας το αφησουμε εδω.

ΥΓ Κωστα-maniac, μη με τσιγκλας με το ps σου περι αξιοπιστιας, ξυνεσαι στη γκλιτσα του τσομπανη :p :D
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
τα gs ειναι φτιαγμενα για ασφαλες προσεγγισεις οπου, και ειναι, ασταματητα!!
(εννοω διαφορα επιπεδα χωματοδρομων ακομα και μονοπατια με υπαρξη μικρων!!εμποδιων, δυναται να περασει και μεγαλα εμποδια αν η παρεα ειναι πανω απο 3 ατομα για τις ανυψωσεις και φυσικα να υπαρχουν και ιμαντες)
τωρα αν θελεις να τα πας ταπα πρεπει να εχεις εμπειρια και μεγαλη τσεπη για να μπορεις να πληρωνεις η αν εχεις μικρη να εχεις δυνατοτητα να τα κανεις δοσεις!!!!!διοτι ολοι πεφτουν(πτωσεις) και διαφορες βλαβες απο αλματα (αμορτισερ ,αξονες,ζαντες ....βλεπετε ειναι 220 το απλο 245 το αντβε)
πολυ το βαρος !!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κοσμα.....πραγματικα εχω δει πολλα παιδια που δεν ειχαν ιδεα απο χωμα και το πρωτο τους μηχανακι ηταν το adve, με πολυ καλα αποτελεσματα μετα απο πολυ προπονηση στο χωμα.
Να συμφωνησω οτι δεν ειναι ολοι για ολα, αλλα μπραβο σε οσους προσπαθουν.
Μπράβο ρε Κώστα, ήσουν ακριβώς στο μυαλό μου.
Ακόμη και αν δεν είναι όλοι για όλα χαίρομαι για όσους το προσπαθούν μέχρι να εντοπίσουν μόνοι τους ότι δεν είναι η κατάλληλη επιλογή για αυτούς.
Η ουσία του πράγματος είναι να βοηθάμε ανθρώπους με κοινά όνειρα ώστε να γίνουν και αυτοί ικανότεροι και όχι να τους αποθαρρύνουμε, είναι εν δυνάμει φίλοι συνχομπύστες. Επίσης το συγκεκριμένο παλικάρι έκανε ένα λάθος, βγήκε μόνος του, αλλά πολλές φορές και για αυτό το λάθος... φταίνε άλλοι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα

Κανενα μηχανακι ειτε τοσων πολλων κυβικων, ειτε τοσων πολλων κιλων, ειτε τοσο μεγαλου ογκου ή και αθροιστικα των προηγουμενων δεν κανει για την χρηση που παρουσιαζεται στο τριτο βιντεο (αλλα ουτε και για πιο λαιτ ακομα χωματινη χρηση) Και τα τζι εσ δεν ειναι η εξαιρεση σε αυτον τον κανονα Ποσο μαλλον το adv! Το οτι καποιοι θελουν και μπορουν δεν σημαινει οτι το μηχανακι μπορει Μην σας πω οτι δεν θελει κιολας (παρατηρηστε πχ πως χανεται το μπροστινο σε καμποσες στιγμες...εκτος των αλλων)! Για χρηση ταξιδιωτικη ασφαλτινη και περασμα απο ομαλες φλαταδουρες φτιαχτηκαν οι μαουνες μας

Το να λεμε οτι παμε ταπα στο χωμα με τετοια μηχανακια ετσι γενικα και αοριστα ειναι μαλλον αστοχο Γιατι με ταχυτητες 30-90 χλμ/ω (συνηθεις εκδρομικες ταχυτητες στο χωμα) μονο υπο δεδομενες συνθηκες (χωματινο τεραιν, μοτοσυκλετα, οδηγος κλπ) μπορει να ισχυριστει καποιος οτι παει ταπα Και αν και πολλες φορες αυτες οι ταχυτητες δεν ειναι καθολου "λιγες", πολλες φορες απλα νομιζουμε οτι παμε ταπα Φροντιζει για αυτο η αδρεναλινη, η ενιοτε προερχομενη και απο την αγωνια να κουμανταρουμε 200+ κιλα πλαστικα και σιδερα Ειδικα αν αυτα τα κιλα πρεπει να στριψουν ή να σταματησουν αμεσα

Τελος αν ενα μηχανακι εχει 50 ή 150 αλογα για τις ανωτερω χωματινες τουριστικες ταχυτητες καμια σημασια δεν εχει Να μιλησουμε για την ροπη και σε ποιες στροφες του κινητηρα και με ποιον τροπο αυτη βγαινει τοτε μαλιστα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τελος αν ενα μηχανακι εχει 50 ή 150 αλογα για τις ανωτερω χωματινες τουριστικες ταχυτητες καμια σημασια δεν εχει Να μιλησουμε για την ροπη και σε ποιες στροφες του κινητηρα και με ποιον τροπο αυτη βγαινει τοτε μαλιστα!
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που το GS πάει τόσο καλά και τόσο εύκολα , σε αντικειμενικά δύσκολα εδάφη!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εσύ πες.
Εμένα είναι 220 γεμάτο, τίγκα όλα! Εσένα?
Θα πάω να την ζυγισω:p
...........................βλεπετε ειναι 220 το απλο 245 το αντβε)
πολυ το βαρος !!!

Το βάρος αφού παίζει στα 200+ είναι πολύ, δεν τίθεται θέμα!
Επί του θέματος GS τώρα...:
Το GS είναι 204 άδειο (στεγνό που λένε στα manual) και 220 γεμάτο (μπαταρία και 2/3 ρεζερβουάρ βενζίνης).
Το ADVE το κόβω στα 245 κενό.... ;) Απ' όσο θυμάμαι κιόλας.... Γι αυτό είπα 260 γεμάτο, στο δρόμο. Θα ψάξω καλύτερα και θα επανέλθω με το βάρος του ADVE.
Σε 1ο πρόσωπο, το ADVE με δυσκολεύει πολύ περισσότερο όταν είναι πεσμένο και πρέπει να το σηκώσω, σε σχέση με το δικό μου. Το ίδιο και σταματημένο σε επιτόπιους ελιγμούς. Πριν αγοράσω, δοκίμασα κι έτσι το αναφέρω. Όχι θεωρητικά, αλλά μετά από συγκεκριμένη δοκιμή!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που το GS πάει τόσο καλά και τόσο εύκολα , σε αντικειμενικά δύσκολα εδάφη!
Μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε τζι ες δεχομαι δανεικο τζι ες για να το δω στην πραξη αυτο, αν και νομιζω οτι εννοεις οτι ελεγχεται ευκολα η δυναμη που κατεβαινει στον πισω τροχο Κατι που φυσικα δεν ειναι το ιδιο με το γενικο παει καλα και ευκολα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
BMW R 1200 GS 2011

Physical measures and capacities
Dry weight:203.0 kg (447.5 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:229.0 kg (504.9 pounds)
Power/weight ratio:0.5351 HP/kg
Seat height:850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height:1,450 mm (57.1 inches)
Overall length:2,210 mm (87.0 inches)
Overall width:915 mm (36.0 inches)
Wheelbase:1,507 mm (59.3 inches)
Fuel capacity:20.00 litres (5.28 gallons)
Reserve fuel capacity:4.00 litres (1.06 gallons)

από εδ'ω: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_2011.php



BMW R 1200 GS Adventure 2011


Physical measures and capacities
Dry weight:223.0 kg (491.6 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:256.0 kg (564.4 pounds)
Power/weight ratio:0.4871 HP/kg
Seat height:890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height:1,525 mm (60.0 inches)
Overall length:2,240 mm (88.2 inches)
Overall width:990 mm (39.0 inches)
Wheelbase:1,510 mm (59.4 inches)
Fuel capacity:33.00 litres (8.72 gallons)
Reserve fuel capacity:4.00 litres (1.06 gallons)


Από εδώ: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_adventure_2011.php


Στα 27 κιλά η διαφορά στα μηχανάκια γεμάτα (2/3 του πλήρους ντεπόζιτου, οπότε στο 100% γεμάτο το adve είναι ακόμα λίγο βαρύτερο).

ΟΚ λοιπόν, έπεσα έξω 10 κιλά:D
+30 κιλά και κάτι ψιλά κατά περίπτωση οι χοντρές σας... κι όχι 40 που είπα.:pointu:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε τζι ες δεχομαι δανεικο τζι ες για να το δω στην πραξη αυτο, αν και νομιζω οτι εννοεις οτι ελεγχεται ευκολα η δυναμη που κατεβαινει στον πισω τροχο Κατι που φυσικα δεν ειναι το ιδιο με το γενικο παει καλα και ευκολα
Παει ευκολα παντου και αυτος είναι ο λόγος που έχει γεμίσει ο τόπος μπετονιερες.
Όποιος το κάνει βόλτα αισθάνεται οδηγαρα και καβαλαρης:D
Για μένα ο λόγος που πούλησε τόσο πολύ είναι το πόσο εύκολα οδηγείται από όλους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιας και δεν εχω οδηγησει ποτε τζι ες δεχομαι δανεικο τζι ες για να το δω στην πραξη αυτο, αν και νομιζω οτι εννοεις οτι ελεγχεται ευκολα η δυναμη που κατεβαινει στον πισω τροχο Κατι που φυσικα δεν ειναι το ιδιο με το γενικο παει καλα και ευκολα
Όποτε θες ;)
Θα δεις ότι πάει πολύ εύκολα! Ειδικά στα σαθρά σκαρφαλώματα, ανεβαίνει μοναχό του ! :) Ούτε σπιναρίσματα, ούτε ανάγκη για τέρμα γκάζι, για "φόρες" κλπ....Εύκολα με "μια πάνω"! Μαγικό σε λέω!
 
Top Bottom