Απο οτι βλεπω δυστυχως η τρομπα του φρενου στα 950/990 ειναι ενα ενιαιο κομματι με το δοχειο των υγρων Αρα δεν μπορει να τοποθετηθει απλα ενα οποιοδηποτε δοχειο που απλα να χωραει την απαιτουμενη ποσοτητα υγρων
Τωρα τρομπα-δοχειο ενιαιο ή ξεχωριστα μπορει να τοποθετηθει οποιαδηποτε αρκει αυτο να ειναι χωροταξικα εφικτο Ακομα και απο κινεζικο παπι! Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει καποιος να ξερει εκ των προτερων αν η τρομπα απο αλλο μηχανακι θα ειναι ικανη να σταματησει επαρκως και με ασφαλεια την μηχανη και αν ειναι καταλληλη για για τον τροπο που φρεναρει ο καθενας μας
Ο μονος μπουσουλας που υπαρχει ειναι οτι οσο μεγαλυτερη ειναι η τρομπα τοσο περισσοτερη δυναμη απαιτειται απο το ποδι (και αντιστοιχα απο το χερι αν μιλαμε για την τρομπα του μπροστα φρενου) ωστε να εχουμε το επιθυμητο φρεναρισμα
Συμβαινει δηλαδη το αντιθετο απο οτι πιστευουν πολλοι (και ο
lmb990 παραπανω) Οτι δηλαδη μια τρομπα με μεγαλυτερη διαμετρο εμβολου θα δωσει ισχυροτερο φρεναρισμα με λιγοτερη δυναμη απο το χερι μας ή το ποδι μας