Τσιγκελάκι τις Δαλματικές και Δυτικά Βαλκάνια Ιούνιος '14

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Τι να γράψω εγώ σε ένα χώρο με τέτοιους ταξιδευτές,που χουν καταπιεί χιλιάδες χιλιόμετρα σε Ευρώπη,Ασία,Αφρική και έχουν ένα μοναδικό τρόπο να αποτυπώνουν με το γραπτό τους λόγο αυτές
τους τις εμπειρίες και να σε καθηλώνουν; Αυτά σκεφτόμουν,λίγο οι δουλειές,πολλά τρεχάματα Ιούνιος και μ'έπιασε Φλεβάρης.Από την άλλη,πολλοί είναι που προτρέπουν να γράφουμε τις εμπειρίες
μας,όχι για να μάθουμε κάτι καινούριο αλλά περισσότερο για να ξεσηκώνονται και άλλοι,να πνίγουν τις όποιες ανασφάλειες και να βγαίνουν εκεί έξω ζώντας το όνειρό τους.Πήρα λοιπόν την
απόφαση να γράψω και γω την εμπειρία μου,από τα δικά μου μάτια και να παραθέσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ,όπως μου άρεσε και μένα,τότε που πρήζονταν τα μάτια μου να
στίβω τα ταξιδιωτικά.Εκεί μου μπήκε το μικρόβιο,έγινε αρρώστια κ μάλλον ανίατη,αφού μετά το πρώτο σε δυο μήνες ακολούθησε το δεύτερο και ετοιμάζεται το τρίτο.....
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Στο Κοτόρ είχαμε ξαναπάει με μηχανή Σεπτέμβριο του '12 και είχαμε οδηγήσει όλο τον πανέμορφο κόλπο του σε ένα τριήμερο με άλλες 26! μοτοσυκλέτες κ τελικό προορισμό τη Budva
Μαυροβουνίου και επίσκεψη στο Ντουμπρόβνικ.Τότε είχαμε περάσει από το συνοριακό φυλάκιο της Κακαβιάς και διασχίσαμε την Αλβανία κάθετα μέχρι τα Τύραννα και από κει προς τα πάνω.
Στόχος αυτή τη φορά ήταν να πάμε τοίχο-τοίχο,από τα δυτικά της παράλια και να κινηθούμε βόρεια με τον ίδιο τρόπο,πλέκοντας όλες τις Δαλματικές ακτές,κινούμενοι από τον παραλιακό-επαρχιακό
δρόμο αποφεύγοντας τις Εθνικές και να φτάσουμε μέχρι το Σπλιτ της Κροατίας,εν συνεχεία Ζάκγρεμπ περνώντας από Λίμνες Πλίτβιτσε,κάθετα όλη τη Βοσνία Ερζεγοβίνη μέχρι Σαράγεβο μιας και
είχαμε ακούσει πολλά για την οδηγική απόλαυση που σου προσφέρει, και από κει Νις με τελικό προορισμό τη μαμά Θεσσαλονίκη.
Η παρέα:η αφεντομουτσουνάρα μου,ο αρχιμηχανικός (η γυναίκα μου δηλαδή,που μετά από τόσες συζητήσεις κοντεύει να ψωνίζει μπουζόκλειδα αντί μανό) και ο κολλητός(Πάνος).Τόσο-όσο που
λέμε...
Οι διανυκτερεύσεις 5,τα ημερήσια χιλιόμετρα αρκετά για επαρχιακές οδούς,αρχές Ιουνίου κ οι βροχές στη Δυτική Ελλάδα έχουν μόλις λίγες μέρες που ηρέμησαν,θα τα καταφέρουμε;
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
09/06/14
Μέρα 1η:Ηγουμενίτσα-Κοτόρ
Απόσταση:520χμ
Η διαδρομή : https://www.google.gr/maps/dir/Igoumen%C3%ADtsa,+%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AF%CE%B1/Himar%C3%AB,+Vlor%C3%AB,

Πρωί του Αγ.Πνεύματος,ακριβώς μία μέρα μετά την Πανελλήνια συγκέντρωση της ΜΟ.ΤΟ.Ε στην Ηγουμενίτσα και αφού χόρτασε το μάτι μας κάθε λογής δίτροχο ήρθε και η δικιά μας ώρα.Το σπίτι μέσα την προηγουμένη σαν μοτομάγαζο.Αυτό είναι και το μισό ταξίδι φίλε μου.


Φόρτωμα



αναχώρηση στις 09:10και σε μισή ώρα φτάνουμε στο συνοριακό σταθμό Μαυροματίου Σαγιάδας

όπου με συνοπτικές διαδικασίες περνάμε για τρίτη φορά σε Αλβανικό έδαφος.

Στο χιλιόμετρο φουλάρισμα τα τεπόζιτα με 17 λίτρα με 1,30ευρώ/λίτρο(1,82λεκ/λίτρο) και βουρ για Χιμάρα μέσω Αγ.Σαράντα.

Μέχρι τους Αγ.Σαράντα τη διαδρομή δεν την είχε ούτε το Zumo του Πάνου ούτε το Igo Primo που χα στο κινητό,αλλά είχα ξαναπάει.Μέχρι εκεί,γιατί μετά γιοκ.Δυο ανθρώπους ρωτήσαμε σε ΟΛΗ την Αλβανία,και οι δυο δεν ήξεραν Ελληνικά.Ε ο ένας ήταν εκεί!Το λέω γιατί σχεδόν σε όλη την Αλβανία μιλούν Ελληνικά και είναι πολλοί εξυπηρετικοί.Ύστερα από κάτι παντομίμες και κάτι Σουαχίλι κατάλαβα ότι αναφέρεται σε ένα μεγάλο πράσινο βενζινάδικο στο οποίο φίλοι μου χαν πει ότι εκεί έπρεπε να στρίψουμε δεξιά μπαίνοντας στους Αγ.Σαράντα,πράγμα που κάναμε αφήνοντας γρήγορα πίσω μας την πόλη και ανηφορίζοντας το βουνό όπου μετά από λίγο συναντάμε ένα γκρουπ μηχανών,οι οποίοι μας κάλεσαν προς ευχάριστη έκπληξη να στρίψουμε μαζί μέχρι την Χιμάρα ακολουθώντας τον SH8.


Χιμάρα


Μετά την Χιμάρα μέχρι τον Αυλώνα(Vlore) ακολουθεί μια πανέμορφη διαδρομή σαν ένα μίνι Trasfagarasan η οποία περνάει μέσα από έναν Εθνικό Δρυμό με παραδοσιακές ταβέρνες όπου και κάναμε την πρώτη μας στάση μιας και είχαν περάσει ήδη 3 ώρες και είχαμε διανύσει μόλις 160χμ.Σ'αυτό το σημείο θέλω να πω ότι σε τέτοιους επαρχιακούς, όπως είχα υπολογίσει,ο μέσος ρυθμός κίνησης είναι 1λεπτό το χιλιόμετρο (μαζί με ολιγόλεπτες στάσεις π.χ για γρήγορο αναφοδιασμό) κάτι το οποίο επαληθεύτηκε στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού μιας και με βάση αυτόν τον υπολογισμό σχεδιάστηκε.




Κάπου εδώ αλλάξαμε τα μπουφάν(παρόλο το 4 εποχών με βγαλμένες επενδύσεις) και βάλαμε όλοι τα καλοκαιρινά.Άλλη αίσθηση μ'αυτά.Οι πλαϊνες βαλίτσες ήταν αποκλειστικά για τα μπουφάν του ζεύγους,καθένας τη δικιά του,με επενδύσεις κλπ,και τα ρούχα ο καθένας στους αδιάβροχους σάκους πάνω από αυτές.Το τοπ case ήταν της Νάρας(η μηχανάρα μου).Ά,όλα κι όλα,δίκαια πράγματα.Η Αλβανία μου φαίνεται γενικά θερμότερη,αν και βορειότερα και τις τρεις φορές που πήγα μου φάνηκε πιο ζεστή.Τα χειμερινά ξαναχρειάστηκαν την 5η μέρα από Σαράγεβο για Νις,λόγω υψομέτρου και μιας μούφα βροχούλας...
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Στο Φίερι και ενώ είχαμε συμφωνήσει ότι αν δούμε νέες οδικές αρτηρίες,όπου απαιτούνταν και που τυχόν δεν έδειχναν τα gps,θα τις ακολουθούσαμε μιας και γνωρίζαμε ότι πολλά καινούρια κομμάτια είχαν δοθεί στην κυκλοφορία,λίγο πριν μπούμε σε ένα τέτοιο κομμάτι,και των δύο τα gps,μας κάνουν αναστροφή κ μας οδηγούν στον παραλιακό δρόμο.Οκ λέμε,δε πειράζει,αυτός είναι ο
σκοπός,συνεχίζουμε έως ότου βλέπουμε ότι το νέο αυτό κομμάτι που είχαμε στα δεξιά μας,ξεμακραίνει.Κάπου εκεί,σ'ένα απαρχαιωμένο βεζινάδικο,ρωτάμε το δεύτερο multileagual εργαζόμενο σ'αυτό παππού της Αλβανίας,που δε γνωρίζει Ελληνικά,αλλά μας δείχνει ή με κινήσεις χεριών kung fu να συνεχίσουμε ευθεία κ μετά δεξιά ή με κινήσεις ποδιών tae kwo do να κόψουμε αμέσως δεξιά και θα το βρούμε,χτυπώντας πάντα το πόδι στο πλακάκι.Διαλέγουμε τη δεύτερη,κοντυνότερη επιλογή αλλάααα έχουμε καταλάβει ότι το χτύπημα στο πόδι σημαίνει λακούβες!Gs έχεις φίλε μου δε μασάς λέμε,προχωράς....Το τί έγινε;Τρία χιλιόμετρα 20 λεπτά!Μπορεί στις φώτο να μη φαίνεται αλλά κατάπιναν μπροστά μου τον Παναγιώτη σαν κύματα.Μια τον έβλεπα,μια όχι!Αλλά είπαμε gs είσαι(εεεε).


Βγήκαμε παλικάρια και συνεχίσαμε για Τύρανα....
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Στο Κοτόρ είχαμε ξαναπάει με μηχανή Σεπτέμβριο του '12 και είχαμε οδηγήσει όλο τον πανέμορφο κόλπο του σε ένα τριήμερο με άλλες 26! μοτοσυκλέτες κ τελικό προορισμό τη Budva
Μαυροβουνίου και επίσκεψη στο Ντουμπρόβνικ.Τότε είχαμε περάσει από το συνοριακό φυλάκιο της Κακαβιάς και διασχίσαμε την Αλβανία κάθετα μέχρι τα Τύραννα και από κει προς τα πάνω.
Στόχος αυτή τη φορά ήταν να πάμε τοίχο-τοίχο,από τα δυτικά της παράλια και να κινηθούμε βόρεια με τον ίδιο τρόπο,πλέκοντας όλες τις Δαλματικές ακτές,κινούμενοι από τον παραλιακό-επαρχιακό
δρόμο αποφεύγοντας τις Εθνικές και να φτάσουμε μέχρι το Σπλιτ της Κροατίας,εν συνεχεία Ζάκγρεμπ περνώντας από Λίμνες Πλίτβιτσε,κάθετα όλη τη Βοσνία Ερζεγοβίνη μέχρι Σαράγεβο μιας και
είχαμε ακούσει πολλά για την οδηγική απόλαυση που σου προσφέρει, και από κει Νις με τελικό προορισμό τη μαμά Θεσσαλονίκη.
Η παρέα:η αφεντομουτσουνάρα μου,ο αρχιμηχανικός (η γυναίκα μου δηλαδή,που μετά από τόσες συζητήσεις κοντεύει να ψωνίζει μπουζόκλειδα αντί μανό) και ο κολλητός(Πάνος).Τόσο-όσο που
λέμε...
Οι διανυκτερεύσεις 5,τα ημερήσια χιλιόμετρα αρκετά για επαρχιακές οδούς,αρχές Ιουνίου κ οι βροχές στη Δυτική Ελλάδα έχουν μόλις λίγες μέρες που ηρέμησαν,θα τα καταφέρουμε;
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Πλοηγός ήμουν εγώ με το gps από το κινητό,όπου στο πιο κρίσιμο σημείο,λόγω του ότι το ρημάδι ξεφόρτιζε πιο γρήγορα απ'ότι το φόρτιζε το μπριζάκι (τελικά έφταιγε το ανταπτοράκι που μπαίνει στο 12ν και έχει θύρα usb για το καλώδιο,κινέζος γαρ και πλέον έχει αντικατασταθεί με επώνυμο) κλείνει το κινητό πάνω σε ένα σαλιγκάρι κ πέρνουμε λάθος έξοδο,λάθος το οποίο καταλαβαίνουμε μετά από ελάχιστα λεπτά αλλά εγώ φίλε μου,δε ξέρω για σένα,τρελένομαι όταν χάνομαι!Σταματάμε για να αλλάξω μπαταρία στο κινητό,βγάζω κράνος,γιατί η γείτονα σε αντίθεση με την Ελλάδα έχει 36 C,εγώ λιώνω και ουρλιάζω στο κινητό,και ένας παρακείμενος πλανόδιος με φρούτα παρατάει τον πάγκο και απομακρύνεται από τον ΤΡΕΛΟ.Έχοντας πλέον ανοίξει το κινητό, του κάνω νόημα επιτακτικά,λες και ήταν της γούνας μου το μανίκι,να μου δείξει στο χάρτη του κινητού προς τα που πρέπει να πάω για Τύραννα και το κάνει με περίσεια ευγένεια.Ποιος είναι ο τριτοκοσμικός φίλε μου το αφήνω σε σένα......
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Με τα πολλά έχει πάει 15:40 και μόλις που περνάμε έξω από το αεροδρόμιο των Τυράννων στο οποίο μας έιχε καλέσει ο συμφορουμίτης @elis_RT αλλά είναι αδύνατον να τον επισκεφτούμε.Ενδεικτικά της καθυστέρησης:τα 200χμ σε 4 ώρες,τα 360 σε 7. Φίλε την επόμενη φορά....Φουλάρουμε κάπου στα Τύραννα 16 λίτρα με 1,30ευρώ και τρένο για Σκόδρα(Shkoder) όπου είναι η βορειότερη πόλη πριν το Μαυροβούνιο και έχει δύο περάσματα προς αυτό.Το ένα μπαίνοντας στην πόλη,στη γέφυρα του ποταμού και βολεύει αυτούς που θέλουν να κινηθούν παραλιακά στο Μαυροβούνιο και το άλλο αφού έχεις διασχίσει την πόλη και βολεύει περισσότερο για αυτούς που θέλουν να κινηθούν προς την πρωτεύουσα του Μαυροβουνίου Podgorica,μιας και έχει γίνει πολύ καλός δρόμος.
Φτάνουμε λοιπόν στις 16:30 στα Σκόδρα,έχοντας διασχύσει όλη την Αλβανία με 36-38 βαθμούς,πάντα όμως σε ασφάλτινο τερέν,δεν έχουμε πατήσει πουθενά ούτε χαλίκι(εκτός εκεί που μελανιάζαμε τα κύματα παλεύοντας με τις λακούβες) και μετά από 20' στάση στη γέφυρα για τις καθιερωμένες φώτο,


περνάμε στις 17:00 στο πανέμορφο Μαυροβούνιο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Εδώ ΟΛΑ αλλάζουν.Τα τοπία,η άσφαλτος,τα σπίτια,τα πάντα.Κατηφορίζουμε προς τη θάλασσα και μετά το Bar την ξαναέχουμε στο αριστερό μας χέρι,σύντροφο,ύστερα από αρκετή ώρα.Άλλη αίσθηση φίλε μου.Τί κούραση και κουραφέξαλα...μαγεία!

Γρήγορα φτάνουμε στο Sveti Stefan όπου τυχαία συναντάμε γνωστούς από Ηγουμενίτσα οι οποίοι ξεκίνησαν την ίδια ώρα με μας,με αυτοκίνητο,μπήκαν όμως από Κακαβιά,κινούμενοι δηλ σε πιο κύριες οδούς στις οποίες είπαν ότι προχωράν τα έργα τάχιστα,έκαναν και μια ώρα στάση.Αυτά ενδεικτικά των χρόνων......
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Αφήνουμε πίσω μας το ελληνικών συμφερόντων νησάκι,περνάμε σύντομα τη Budva στις 18:30

και στις 19:00 φτάνουμε επι τέλους στο μαγευτικό Κοτόρ ύστερα από 520χμ και 10ώρες

 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Σταθμεύοντας στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου
βλέπουμε κ άλλες μηχανές οι ιδιοκτήτες των οποίων(Ούγγροι) με το άκουσμα των δικών μας,πετάγονται στα μπαλκόνια,μας χαιρετάνε χαμογελαστοί και καταβαίνουν όλοι κάτω να μας προϋπαντήσουν λες και μας περίμεναν,λες και μας ήξεραν και από χτές. Συστήνονται όλοι ένας ένας και το ίδιο κάνουμε και μεις έκπληκτοι,στα χαμένα....εμείς οι πολιτισμένοι φίλε μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Πετάμε τα πράγματα,μπανάκι(ο Πάνος δεν άντεξε και βούτηξε στον Κόλπο να σβήσει) και με τα πόδια πια,να ξεμουδιάσουν,προχωράμε δίπλα στον Κόλπο με προρισμό την παλιά πόλη του Κοτόρ.Τί ομορφιά,ταξίδι σε άλλη εποχή......μακάρι να ρθεις και συ φίλε μου!


Και η ορθόδοξη Εκκλησία
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Τελικός απόλογισμός πρώτης μέρας για το ζευγάρι
17l x1.30 =22e
16l x 1.30=21e
φαγητό=24e δύο άτομα ,12e/άτομο(tip:καλύτερα να φάτε εκτός των τειχών τις παλιάς πόλης δίπλα στον Κόλπο)
μπύρες+νερά=5+2,5e
ξενοδοχείο=60 τρίκλινο(μεγάλο),20e/άτομο

Συνεχίζεται.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από τα πιο όμορφα πρωινά ξυπνηματα. ...:)
Να είσαι καλά Νικόλα, μου έφτιαξες την μέρα ....
 
Reactions: n.l

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Μπραβο Νικο!!!!!
Πολυ ωραια περιγραφη και οντως οτι καλυτερο για πρωινο ξυπνημα!!!!
Δεν φανταζεσαι τι ομορφες αναμνησεις μου ξυπνησες απο αυτο το ταξιδι!!!
 
Reactions: n.l

nikanthi

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νικος
Μοτό
fzs1000
Μπράβο συνονόματε! Τι και αν ο καιρός της Θεσσαλονίκη είναι μουντός και βροχερός, εσύ όμως με ταξίδεψες ήδη πολύ μακριά ...
 
Reactions: n.l
Top Bottom