Φιλικό Trail Ride 10 Μαρτίου 2024

Konkon

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R 1150GS
Ωραία ήταν, είδα αρκετούς συμφορουμιτες έστω για λίγο λόγω του χαμού που γινόταν! Θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντή με το βυτιοφορο του... συγνώμη με το 1150gs ήθελα να πω ( δεν γνωρίζω το Nickname) που μου έδωσε καύσιμο για να συνεχίσω τη βόλτα.
Ευχαρίστησής μου....
Φανταστική βόλτα, ωραία αίσθηση στο βουνό με τους σύντροχους, χωρίς ίχνος αντιπαλότητας και υπεροψίας...
Βάζω λάστιχα και προετοιμάζομαι για το Advtroffy...!!!
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ξέρω αν είχε ποτέ διακόπτη σταντ. Βασικά δεν είχε. Δεν είδα ακριβώς τί ήταν, κάποιο παλαιότερο enduro νομίζω δεν ήταν με το tenere ο Σταμάτης.
εχει διακοπτη σταντ αλλα δεν ηταν αυτο ..
 

Niou

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Honda Transalp 650 2001
Ξεκινήσαμε με το Μάριο (CBX500) που γνώρισα στην εκκίνηση λίγο μετά τις 9μισή και ταίριαξαν οι ρυθμοί μας.
Εγώ φυσικά είπα να βουτήξω με το transalp στην πρώτη μεγάλη λιμνούλα έτσι για να δροσιστώ λίγο, μας πρόλαβε και ο Τάσος με το GS, στάσεις αγναντεύοντας το τοπίο, στάσεις για ξεκούραση, και μετά στο εκκλησάκι η ωραία ανηφόρα. Κολλήσαμε σε ένα σημείο καθώς γλιστρούσαν τα μη χωμάτινα λάστιχα αλλά με λίγο σπρώξιμο ξεπεράστηκε και επετεύχθη η ικανοποίηση της κατάκτησης αλλά και η ώρα της επιστροφής.
Απολαυστικό και χορταστικό το trail ride και ας μην το ολοκληρώσαμε. Καινούριες εικόνες και για εμάς τους νεότερους που δεν έχουμε περάσει από τα σημεία. Αναμένουμε και τα επόμενα.

Υ.Γ. Περαστικά στον sfera. Αν δεν κάνω λάθος το κοκορέτσι πρέπει να ήταν καλό, σωστά;
 

chrismar

Μέλος
Όνομα
christos
Μοτό
Honda XADV 750 MY19
Καλησπέρα σε όλους!
Συμμετείχα κι εγώ στο trail ride, ήμουν το μοναδικό Xadv 750 με λάστιχα pirelli str.. Απ' ότι βλέπω στην ανηφόρα μετά το εκκλησάκι έγινε σφαγή...εγώ αρχικά ήμουν χωρίς παρέα στη διαδρομή,αλλά κόλλησα στην πορεία με 2 γκρουπακια..αλλά στο σημείο εκείνη τη στιγμή ήμουν μόνος,κόλλησα στην ανηφόρα, αγχώθηκα λίγο και επιχείρησα τελείως λανθασμένα να κατεβάσω τη μηχανή προς τα πίσω, διότι έβλεπα ότι δεν θα καταφέρω να την ανέβω,ενώ μετά από λίγα δευτερόλεπτα ακολουθούσαν άλλοι από πίσω και με τη βοήθεια τους ίσως να ανέβαινα.. τελικά ενώ ήμουν κάτω απ' τη μηχανή κάπως γλίστρησα και έπεσα πίσω και μου γύρισε το γόνατο ενώ μετά από 5' άρχισε να με πονάει ο δεξιός αγκώνας..εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά με τα Tuareg που βοήθησαν να σηκωθεί η μηχανή και την κατέβασαν στο εκκλησάκι καθώς και τα παιδιά που ήταν στο εκκλησάκι και αντάλλαξαμε τηλέφωνα μήπως χρειαστώ κάτι στην επιστροφή.Εν τέλει, γύρισα πίσω, βγήκα άσφαλτο στην παραλία του Λιμνιώνα και γύρισα ασφάλτινα Αθήνα μέσω Αγίων Αποστόλων και Καλάμου με αρκετό πόνο στο δεξί χέρι.. Ο τελικός απολογισμός ήταν μια σπασμένη δεξιά χούφτα στη μηχανή,μια ασήμαντη κάκωση στο δεξιό γόνατο αλλά ένα μικρό κάταγμα κερκίδας στο δεξί χέρι το οποίο θέλει 15-20 μέρες το χέρι σε ανάρτηση ώστε να θρέψει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπέρα σε όλους!
Συμμετείχα κι εγώ στο trail ride, ήμουν το μοναδικό Xadv 750 με λάστιχα pirelli str.. Απ' ότι βλέπω στην ανηφόρα μετά το εκκλησάκι έγινε σφαγή...εγώ αρχικά ήμουν χωρίς παρέα στη διαδρομή,αλλά κόλλησα στην πορεία με 2 γκρουπακια..αλλά στο σημείο εκείνη τη στιγμή ήμουν μόνος,κόλλησα στην ανηφόρα, αγχώθηκα λίγο και επιχείρησα τελείως λανθασμένα να κατεβάσω τη μηχανή προς τα πίσω, διότι έβλεπα ότι δεν θα καταφέρω να την ανέβω,ενώ μετά από λίγα δευτερόλεπτα ακολουθούσαν άλλοι από πίσω και με τη βοήθεια τους ίσως να ανέβαινα.. τελικά ενώ ήμουν κάτω απ' τη μηχανή κάπως γλίστρησα και έπεσα πίσω και μου γύρισε το γόνατο ενώ μετά από 5' άρχισε να με πονάει ο δεξιός αγκώνας..εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά με τα Tuareg που βοήθησαν να σηκωθεί η μηχανή και την κατέβασαν στο εκκλησάκι καθώς και τα παιδιά που ήταν στο εκκλησάκι και αντάλλαξαμε τηλέφωνα μήπως χρειαστώ κάτι στην επιστροφή.Εν τέλει, γύρισα πίσω, βγήκα άσφαλτο στην παραλία του Λιμνιώνα και γύρισα ασφάλτινα Αθήνα μέσω Αγίων Αποστόλων και Καλάμου με αρκετό πόνο στο δεξί χέρι.. Ο τελικός απολογισμός ήταν μια σπασμένη δεξιά χούφτα στη μηχανή,μια ασήμαντη κάκωση στο δεξιό γόνατο αλλά ένα μικρό κάταγμα κερκίδας στο δεξί χέρι το οποίο θέλει 15-20 μέρες το χέρι σε ανάρτηση ώστε να θρέψει.
μπράβο σου για τη συμμετοχή καταρχήν! Εγώ σε είδα λίγο μετά την εκκίνηση σε προσπέρασα είχες σταματήσει λίγο δεξιά σε μια διασταύρωσηήμουν με ένα ασπρο μπλέ 300 rally voge. μου έκανε εντύπωση που σε είδα να σου πω την αλήθεια και υπέθεσα πώς θα κάνεις κάποια λίγα κομμάτια για την εμπειρία.

Πές μας όμως και πώς είναι γενικά το Xadv στο χώμα. Τώρα για τα υπόλοιπα μη μασάς, το χώμα έχει και αβαρίες και μικροτραυματισμούς συνήθως. Περαστικά για το χέρι σου και μη κολώσεις. Για να είσαι όμως εδώ δεν κολώνεις, στη τελική αν το X-adv δεν σου κάνει τα γουστα σε τέτοιες βόλτες πάρε καλή ώρα σαν εμένα ένα 300 rally φτηνό είναι, να κάνεις τα γούστα σου και άσε το Xadv για τα υπόλοιπα. Κακώς βέβαια ξεκίνησες μόνος ειδικά με τέτοια μηχανή, αν είχες έρθει πιο νωρίς εδώ κάπου θα είχες κουμπώσει με μια παρέα.
 

chrismar

Μέλος
Όνομα
christos
Μοτό
Honda XADV 750 MY19
μπράβο σου για τη συμμετοχή καταρχήν! Εγώ σε είδα λίγο μετά την εκκίνηση σε προσπέρασα είχες σταματήσει λίγο δεξιά σε μια διασταύρωσηήμουν με ένα ασπρο μπλέ 300 rally voge. μου έκανε εντύπωση που σε είδα να σου πω την αλήθεια και υπέθεσα πώς θα κάνεις κάποια λίγα κομμάτια για την εμπειρία.

Πές μας όμως και πώς είναι γενικά το Xadv στο χώμα. Τώρα για τα υπόλοιπα μη μασάς, το χώμα έχει και αβαρίες και μικροτραυματισμούς συνήθως. Περαστικά για το χέρι σου και μη κολώσεις. Για να είσαι όμως εδώ δεν κολώνεις, στη τελική αν το X-adv δεν σου κάνει τα γουστα σε τέτοιες βόλτες πάρε καλή ώρα σαν εμένα ένα 300 rally φτηνό είναι, να κάνεις τα γούστα σου και άσε το Xadv για τα υπόλοιπα. Κακώς βέβαια ξεκίνησες μόνος ειδικά με τέτοια μηχανή, αν είχες έρθει πιο νωρίς εδώ κάπου θα είχες κουμπώσει με μια παρέα.
Γενικά είμαι σε περίοδο που σκέφτομαι αλλαγή και είμαι στο δίλημμα Tuareg -Tenere με προβάδισμα στο Tuareg. Είχα σκεφτεί και το σενάριο για ένα ελαφρύ 300ρι για χωμάτινα γούστα αλλά θα ήθελα 1 μηχάνημα για όσο το δυνατόν περισσότερες δουλειές(ασφάλτινα ταξίδια και λίγο adventure,όχι hard).. Γενικά το έχω βάλει αρκετά χώμα και γενικά ανταποκρίνεται καλά.Δηλαδη μέχρι εκείνο το σημείο δεν με είχε προβληματίσει στο παραμικρό,ακόμα και τους μεγάλους νερολακους τους πέρασε άνετα..αλλά για τερέν όπως αυτό της ανηφόρας δεν ενδείκνυνται και δεν υπάρχει και κάποιο πιο χωμάτινο ελαστικο(pirelli Scorpion rally str) για να βάλεις..Πριν 2 μήνες είχα συμμετάσχει και στο Attica adventure tour του Χελιώτη στη soft διαδρομή και την έβγαλε χωρίς κάποια δυσκολία..Γενικά για soft adventure καταστάσεις σε ρυθμούς travel enduro είναι οκ.
Ειχα σκεφτεί μετά το βενζινάδικο της shell να μην ξαναμπώ χώμα,αλλά τελευταία στιγμή αποφασίσα να βγάλω το κομμάτι μέχρι το Γραμματικό και μετά να σταματήσω,αλλά τελικά λίγα χιλιόμετρα πριν συνέβη το μικροατυχημα.
Επειδή δεν συμμετείχε κάποιος απ' τους γνωστούς μου , ήμουν στο 50-50 να έρθω ή όχι,αλλά σκέφτηκα ότι με κάποιο γκρουπακι θα κούμπωσω,όπως και συνέβη για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής,το σημείο στην ανηφόρα ήταν από τα ελάχιστα που ήμουν μόνος και τελικά ήταν το μόνο μέχρι τότε που χρειαζόταν βοήθεια..να σου πω ξενέρωσα λίγο, γιατί 15 χρόνια (στο χώμα μόνο 2 χρόνια και μόνο με το Xadv)που οδηγώ γενικά δεν έχω πάθει τπτ και μου έριξε λίγο το ηθικό και θυμώνω γιατί όλο αυτό συνέβη τελείως χαζα,ενώ δεν οδηγούσα και ήμουν κάτω απ' τη μηχανή και ενήργησα τελείως εγωιστικά και παρορμητικα,αλλά όσο περνάνε οι μέρες ανακτω την αυτοπεποίθηση μου.
ΥΓ. Νομίζω έχω δει και κάποια βίντεο σου στο YouTube...
 
Τελευταία επεξεργασία:

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Θα ήθελα πολύ να επανέλθει η φάση των Trail ride σε αγωνιστική μορφή.
Να βγαίνει δηλαδή ημερήσιο ή 3ήμερο δελτίο αθλητή και να παίζει κανονικά με χρονομετρημένες διαδρομές κλπ κλπ.
Είναι κρίμα να έχουμε στη χώρα 3 ράλυ (Hellas Rally, Rally Greece, Olympia Rally) που μαζεύουν διεθνείς συμμετοχές και να μην έχουμε μικρότερα μονοήμερα ή 2ήμερα.
Φαντάζομαι οτι το θέμα της μη ύπαρξης τέτοιων events θα έχει να κάνει με οικονομικά θέματα (λίγες συμμετοχές) ή κάποια τεχνικά.
Προσωπική μου άποψη πάντως είναι οτι σε σχέση με παλαιότερα, υπάρχουν πλέον πολλοί περισσότεροι που θα ενδιαφέρονταν για κάτι τέτοιο.
Συμφωνώ και με τους δύο και θα ήθελα και εγώ την επαναφορά των trail ride σε αγωνιστική μορφή

Στάθη συμφωνώ στο ότι ο πιθανότερος λόγος που δεν κάνουν πλέον αγώνες trail ride είναι ο οικονομικός με τις λίγες συμμετοχές
Και νομίζω και εγώ ότι οι συμμετοχές σήμερα θα είναι περισσότερες από το παρελθόν όπως γραφείς και εσύ
Και θα γράψω γιατί το λέω

Πριν όμως να γράψω δύο λόγια για το τι είναι οι αγώνες trail ride για οποίον πιθανός δεν γνωρίζει
Οι αγώνες trail ride είναι μια μικρογραφία των πολυμερών αγώνων rally με την διαφορά ότι τα trail ride διαρκούν λιγότερο είναι μονοήμερα ή διήμερα και γινόντουσαν στο παρελθόν σε μορφή ετήσιων Πρωταθλημάτων όπου κάθε Πρωτάθλημα αποτελούνταν απο κάποιους αγώνες μέσα στον χρόνο
Πάντως σήμερα και ολόκληρο Πρωτάθλημα να μην στήσουν εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος στην χειρότερη έστω και με έναν αγώνα τον χρόνο.. από ολότελα καλή και η Παναγιώταινα :laugh:

Όταν έτρεχα αγώνες trail ride στην πλοήγηση εκτός από roadbook υπήρχε και κατηγορία GPS στους αγώνες στην οποία ο αγωνιζόμενος έτρεχε τον αγώνα με ίχνος
Οι αγώνες trail ride έχουν σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια και όταν έγιναν οι τελευταίοι αγώνες τότε δεν υπήρχε πλοήγηση με smartphone όπως υπάρχει σήμερα
Τότε για να τρέξει κάποιος σε έναν αγώνα trail ride έπρεπε να ρίξει λεφτά για εξοπλισμό πλοήγησης ή στην καλύτερη για μια συσκευή GPS αν έτρεχε στην αντίστοιχη κατηγορία
Σήμερα όμως που η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και υπάρχουν πλέον τα smartphone που κάνουν πλοήγηση και ο καθένας έχει από ένα smartphone σήμερα δυνητικά ο καθένας που κάνει χώμα θα μπορούσε αν ήθελε να συμμετάσχει σε έναν αγώνα trail ride στην κατηγορία GPS με το smartphone του χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ για εξοπλισμό πλοήγησης και αυτό είναι κάτι που νομίζω ότι θα έφερνε περισσότερες συμμετοχές σήμερα στους αγώνες trail ride από ότι στο παρελθόν με την προϋπόθεση να βάλουν και κατηγορία GPS στους αγώνες trail ride όπως στο παρελθόν

Άλλος λόγος που νομίζω οτι θα έχει πολύ περισσότερες συμμετοχές Ελλήνων στους αγώνες trail ride από ότι στα rally που γίνονται στην Ελλάδα είναι το χαμηλό κόστος εξόδων των αγώνων trail ride σε σχέση με την συμμετοχή σε έναν πολυήμερο αγώνα rally και οι μικρότερες απαιτήσεις που έχουν τα trail ride στις μέρες που πρέπει να λείψει κάποιος από την δουλειά του για να συμμετέχει σε σχέση με ένα πολυήμερο rally
Για το κόστος πχ σε έναν μονοήμερο αγώνα trail ride στην Αττική το μόνο έξοδο σου αν έμενες Αθήνα σε σχέση με μια βόλτα ήταν το κόστος της συμμετοχής σου ενώ για να συμμετάσχει κάποιος σε ένα πολυήμερο rally εκεί τα έξοδα είναι σε άλλο level αλλά ακόμη και αν δεν μένει κάποιος στην πόλη που θα γίνει ο αγώνας trail ride και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση στα έξοδα του trail ride σε σχέση με έναν πολυήμερο αγώνα rally
Αυτά κάνουν τους αγώνες trail ride πιο προσιτούς στον πολύ κόσμο που θα ήθελε να ζήσει την εμπειρία ενός αγώνα αλλά δεν έχει την οικονομική ή την χρονική δυνατότητα για να συμμετάσχει σε έναν πολυήμερο αγώνα rally
Για αυτό κυρίως βλέπουμε σήμερα οτι οι συμμέτοχες στα rally που γίνονται στην Ελλάδα είναι στην πλειονότητα τους από ξένους που έρχονται στην Ελλάδα μόνο για τον αγώνα ενώ οι συμμέτοχες στους αγώνες trail ride ήταν όλες από Έλληνες και ανθρώπους που μένουν Ελλάδα

Νομίζω οτι αν ξεκινήσουν ξανά τους αγώνες tail ride θα είναι καλό για την φάση γενικότερα και θα φέρουν καινούριο κόσμο στο βουνό
Και θα γουστάρουμε και οι παλιότεροι που τρέχαμε και μας έχουν λείψει
Να γράψω και άλλον ένα λόγο που νομίζω ότι οι συμμετοχές στις μοτοσυκλέτες ίσως είναι περισσότερες από το παρελθόν αν ξανά γίνουν αγώνες trail ride
Οι τελευταίοι αγώνες trail ride σταμάτησαν την περίοδο της κρίσης για ευνόητους λόγους
Σήμερα δεν είμαστε στην ίδια φάση για αυτό είναι πιθανό οι συμμετοχές να είναι περισσότερες
Αυτό δείχνουν και οι συμμετοχές των αυτοκινήτων στον τελευταίο αγώνα στις 10/3/2024 που τόσες πολλές συμμετοχές σε αγώνα trail ride στα αυτοκίνητα είχαμε να δούμε πριν την κρίση οπότε κάτι αντίστοιχο είναι πιθανό να συμβεί και στις μοτοσυκλέτες αν μπουν στους αγώνες
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γενικά είμαι σε περίοδο που σκέφτομαι αλλαγή και είμαι στο δίλημμα Tuareg -Tenere με προβάδισμα στο Tuareg. Είχα σκεφτεί και το σενάριο για ένα ελαφρύ 300ρι για χωμάτινα γούστα αλλά θα ήθελα 1 μηχάνημα για όσο το δυνατόν περισσότερες δουλειές(ασφάλτινα ταξίδια και λίγο adventure,όχι hard).. Γενικά το έχω βάλει αρκετά χώμα και γενικά ανταποκρίνεται καλά.Δηλαδη μέχρι εκείνο το σημείο δεν με είχε προβληματίσει στο παραμικρό,ακόμα και τους μεγάλους νερολακους τους πέρασε άνετα..αλλά για τερέν όπως αυτό της ανηφόρας δεν ενδείκνυνται και δεν υπάρχει και κάποιο πιο χωμάτινο ελαστικο(pirelli Scorpion rally str) για να βάλεις..Πριν 2 μήνες είχα συμμετάσχει και στο Attica adventure tour του Χελιώτη στη soft διαδρομή και την έβγαλε χωρίς κάποια δυσκολία..Γενικά για soft adventure καταστάσεις σε ρυθμούς travel enduro είναι οκ.
Ειχα σκεφτεί μετά το βενζινάδικο της shell να μην ξαναμπώ χώμα,αλλά τελευταία στιγμή αποφασίσα να βγάλω το κομμάτι μέχρι το Γραμματικό και μετά να σταματήσω,αλλά τελικά λίγα χιλιόμετρα πριν συνέβη το μικροατυχημα.
Επειδή δεν συμμετείχε κάποιος απ' τους γνωστούς μου , ήμουν στο 50-50 να έρθω ή όχι,αλλά σκέφτηκα ότι με κάποιο γκρουπακι θα κούμπωσω,όπως και συνέβη για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής,το σημείο στην ανηφόρα ήταν από τα ελάχιστα που ήμουν μόνος και τελικά ήταν το μόνο μέχρι τότε που χρειαζόταν βοήθεια..να σου πω ξενέρωσα λίγο, γιατί 15 χρόνια (στο χώμα μόνο 2 χρόνια και μόνο με το Xadv)που οδηγώ γενικά δεν έχω πάθει τπτ και μου έριξε λίγο το ηθικό και θυμώνω γιατί όλο αυτό συνέβη τελείως χαζα,ενώ δεν οδηγούσα και ήμουν κάτω απ' τη μηχανή και ενήργησα τελείως εγωιστικά και παρορμητικα,αλλά όσο περνάνε οι μέρες ανακτω την αυτοπεποίθηση μου.
ΥΓ. Νομίζω έχω δει και κάποια βίντεο σου στο YouTube...
Εσύ ξέρεις τι θες αλλά εγώ αν είχα να επιλέξω ένα σετ Xadv και ένα 300 ψευδοεντουρο ή ένα Tuareg η tenere για όλα θα επέλεγα το πρώτο και οι λόγοι είναι πολλοί. Λίγοι απο αυτούς είναι οτι για αστική μετακίνηση τίποτα δεν κερδίζει το σκουτερ, στο χώμα τίποτα δεν κερδίζει τα -60 κιλά βάρος και στο ταξίδι το X-adv η στο τουριστικό χώμα δεν έχει πολλά να ζηλέψει απο ένα tenere-Tuareg άμα γουστα΄ρεις τη φάση του και την εμπειρία οδήγησης που σου δίνει. Στο αυστηρά οικονομοτεχνικό μία ή άλλη θα έρχεσαι με την οικονομία που κάνει το 300 και τις ελάχιστες φθορές του. Χώρια την εξαιρετική μείωση σε πιθανότητες τραυματισμού λόγω πιο εύκολου ελέγχου και πολύ μικρότερου βάρους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άργησα λίγο αλλά βρήκα χρόνο και έγινε καλό... Απολαυστε υπεύθυνα.. Μουσικό βίντεο με αρκετό editing. Παρακαλώ like, subscribe και donate ένα 690R φχαριστω..

nibo είσαι κι εσύ μέσα

 

chrismar

Μέλος
Όνομα
christos
Μοτό
Honda XADV 750 MY19
Εσύ ξέρεις τι θες αλλά εγώ αν είχα να επιλέξω ένα σετ Xadv και ένα 300 ψευδοεντουρο ή ένα Tuareg η tenere για όλα θα επέλεγα το πρώτο και οι λόγοι είναι πολλοί. Λίγοι απο αυτούς είναι οτι για αστική μετακίνηση τίποτα δεν κερδίζει το σκουτερ, στο χώμα τίποτα δεν κερδίζει τα -60 κιλά βάρος και στο ταξίδι το X-adv η στο τουριστικό χώμα δεν έχει πολλά να ζηλέψει απο ένα tenere-Tuareg άμα γουστα΄ρεις τη φάση του και την εμπειρία οδήγησης που σου δίνει. Στο αυστηρά οικονομοτεχνικό μία ή άλλη θα έρχεσαι με την οικονομία που κάνει το 300 και τις ελάχιστες φθορές του. Χώρια την εξαιρετική μείωση σε πιθανότητες τραυματισμού λόγω πιο εύκολου ελέγχου και πολύ μικρότερου βάρους.
Ναι το σκεπτικό σου έχει βάση , είμαι ακόμη σε σκέψη και λόγω του τραυματισμού μου τα πάγωσα όλα, απο την επόμενη εβδόμάδα επιστρέφω στο τιμόνι και θα δούμε,θέλω να κάνω και κάποια test rides..Επίσης ανασταλτικός παράγοντας είναι οτι δεν έχω χώρο τη δεδομένη στιγμή σε κλειστό γκαραζ για δεύτερο δικυκλο..
 
Top Bottom