Μάλλον απαιτείται και ένα τρέιλερ ή βανάκι -για τα μακρινά- ......
Αποφάσισε αν θες Enduro η ονοφαδες. Εκτός αν ξέρεις ήδη. Επίσης αν θες μια μηχανή ή δύο.
// Β
Μάλλον απαιτείται και ένα τρέιλερ ή βανάκι -για τα μακρινά- ......
Αποφάσισε αν θες Enduro η ονοφαδες. Εκτός αν ξέρεις ήδη. Επίσης αν θες μια μηχανή ή δύο.
Όχι Βαγγέλη δεν έχω κάνει ποτέ enduro. Η εμπειρία μου στο χώμα είναι ότι πρόλαβα να κάνω με το 990. Δηλαδή εκδρομικά τύπου advride και δυο χωμάτινα σχολεία, το ένα του Μανιάτη και το άλλο με τον Χελιώτη που μας έχωσε σε κάτι μονοπάτια που είπα ότι θα το βγάλω με ελικόπτερο από κει μέσα το θηρίοΑντώνη αν δεν απατώμαι δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με enduro. Μονοπάτι, κοπανημα κλπ. Έχεις αποφασίσει πως θες να ασχοληθείς? Γιατί για να κάνεις κάτι τέτοιο θες ένα ελαφρύ Enduro με enduro λάστιχα. Ονειρεύεσαι δηλαδή να μπορείς να πηγαίνεις Βαρυμπόμπη με παρέα να κάνετε μονοπαταδες? Να μπορείς να πας στο επόμενο enduro meeting και να κοπανηθεις?
Αν υποθέσουμε πως μπορείς να το κάνεις αυτό με πολιτικό μηχανακι(το έχω κάνει με klx 250 και Xr 250)ειναι μέχρι εκεί. Είχα το Xr 250 για αυτή τη δουλειά και έκανα και 1-2 μακρυά χωμάτινα. Και αυτά τα 300-400 χλμ άσφαλτο σακατεμα πως να το κάνουμε. Θα βγεις εθνική με το 250, δεν είναι χαβαλές. Θα βαρεθείς να το κάνεις.
Επισης θα λυπηθείς γρήγορα ένα wr250r να το λιώνεις μονοπάτι και θα δεις πως υπάρχει λόγος που το λένε dual sport και όχι Enduro. Το κάναν κι άλλοι πριν από σένα και μετά μπήκε αγγελία στο car ανταλλασεται με enduro.
Γενικά θες ένα μηχανακι για όλα? Σόρυ δε γίνεται.
Αποφάσισε αν θες Enduro η ονοφαδες. Εκτός αν ξέρεις ήδη. Επίσης αν θες μια μηχανή ή δύο.
Στη πραγματικότητα αυτό που θες είναι ονοφαδες advride! Να ερχόσουνα ξέρω γω την Κυριακή στο Καντήλι. Δε θες Enduro, αυτό ειναι κάτι άλλο από μόνο του. Έχεις μια καθημερινότητα, δεν είσαι 20 χρόνων, θες κάτι εύκολο και διαφορετικό για την Κυριακή να μπορείς να καβάλας να ξεφεύγεις. Να μην είναι όμως ένα βαρίδι μηχανάκι αλλά ένα εύκολο κατά προτίμηση μονοκυλινδρο να ντριφταρεις εύκολα χωρίς να είσαι ο Birch και άμα φας και καμιά γλυστρα να μη κλαις.Όχι Βαγγέλη δεν έχω κάνει ποτέ enduro. Η εμπειρία μου στο χώμα είναι ότι πρόλαβα να κάνω με το 990. Δηλαδή εκδρομικά τύπου advride και δυο χωμάτινα σχολεία, το ένα του Μανιάτη και το άλλο με τον Χελιώτη που μας έχωσε σε κάτι μονοπάτια που είπα ότι θα το βγάλω με ελικόπτερο από κει μέσα το θηρίο
Απλά είχα πάντα την αίσθηση ότι το έχω πιάσει από το τέλος. Ήθελα κάτι λοιπόν που να μπορώ να ρισκάρω το λάθος και να πειραματιστώ με μεγαλύτερη άνεση και όχι με τις συνέπειες που έχουν τα πολλά κιλά.
Προσωπικά προτιμώ το πιο ανοικτό τερέν τύπου rally, πλασαρίσματα, άλματα κλπ. Εντάξει κάπου θα σου τύχουν όλα, απλά λέω που διασκεδάζω περισσότερο.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας όμως είναι να φτιάξω μια διαδικασία μάθησης και οδηγικής εξέλιξης. Το να πηγαίνω κάθε Κυριακή και να κάνω το ίδιο πράγμα δεν θα είχε κανένα νόημα. Σε έξι μήνες θα βρεθεί και πάλι στο car το μηχανάκι.
Το συγκρίνω λίγο με την εμπειρία μου από το αγωνιστικό καρτ που είχα παλιότερα. Ήταν το μεγαλύτερο σχολείο και η σημαντικότερη επένδυση όσον αφορά την ασφάλεια μου στο δρόμο που έχω κάνει ποτέ. Εκεί λόγο πίστας όλοι οι παράγοντες ήταν μετρήσιμοι και αυτό το έκανε εξαιρετικά ενδιαφέρον. Η διαφορά που είδα στις ικανότητές μου πριν το καρτ και μετά είναι κάτι που δεν θα μπορούσα ούτε να φανταστώ.
Κάπως έτσι λοιπών βλέπω το χώμα και αν τελικά πάρω την απόφαση να εμπλακώ ξανά αυτός είναι ο στόχος μου
Όπως και να έχει μέσα στις γιορτές θα κλείσω για κάποιες μέρες το μαγαζί και έτσι θα έχω χρόνο για σοβαρό ψάξιμο. Άντε γιατί έχω αρχίσει και ρετάρω χωρίς μηχανάκι
Εννοείται αλλά για να είσαι μάχιμος παίζεις 11.500-12.000€. Δεν τα λες και λίγα για να κυλιέσαι στα χώματα!Yamaha Tenere 700
Και κάμεις ολα τα παραπάνω που λες μαζί με πολλά άλλα!!!
Πάρε το στανιό μου ένα varadero να το ευχαριστηθείς να χωρέσεις το μπόι σου!Απλά ο Πατεράκης είναι 170 ακούρευτος ή κάτι τέτοιο και κιλά μισού κατσικιού για φούρνο χωρίς τις πατάτες, δεν τον λαμβάνουμε ποτέ σοβαρά υπ' όψη, αυτά που γράφει είναι απλώς ενδεικτικά. Είναι τιμονάρα, αλλά οι διαστάσεις του δεν. Ο Φελούκας που είναι πιο κοντά σε άνθρωπο ας πούμε έχει πιο βαρύνουσα γνώμη (κυριολεκτικά γιατί είναι πιο ψηλός και πιο βαρύς).
Το SuperDual είναι όντως "προκλητικό" γιατί δείχνει φτιαγμένο για αυτά που θέλει ο Αντώνης.
Το τενερέ ακόμα περισσότερο αν και τα bold στο κείμενο δεν ξέρω ποιό καινούριο τα καλύπτει. Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούριο μηχανάκι και να το κάνω σχολείο να φάει 10 τούμπες μέχρι να ξεστραβωθώ (εξαιρείται κάτι σε καθαρόαιμο/ημίαιμο εντούρο με πλαστικά που είναι φτιαγμένα για πέσιμο και βάρος 140 κιλά μαξ).
Οπότε πάρε ένα μεγάλο σπίτι για τον σκύλο και θα κοιμάστε μαζί, δίπλα στο τουριστικό/καθημερινό μηχανάκι και το 250αράκι του χαβαλέ και των σχολείων.
Είστε πολύ κωλόπαιδα οι δύο με τις αγγελίες, γιατί είναι ωραία μηχανάκια και τα δύο και στο σκυλόσπιτο δεν χωράει ούτε ο σκύλος πια και έχουμε περισσότερο κρύο εδώ.
10.500 και με ενα καγκελο 150 euro κυλιέσαι πολύ άνετα στο χώμα.Εννοείται αλλά για να είσαι μάχιμος παίζεις 11.500-12.000€. Δεν τα λες και λίγα για να κυλιέσαι στα χώματα!
Καλά κάνεις και ρωτάς γιατί και εγώ έχω την ίδια απορία, ας μας ξεστραβώσει κάποιος τι παίζει με αυτά. Μιλάμε πάντα για τετράχρονα με λιγότερες απαιτήσεις συντήρησης σωστά; Και υποτίθεται ότι μπορούν να διεκπεραιώσουν και χιλιόμετρα ταξιδιού;Καταχρώμενος τον χώρο του Αντουάν αλλά μιά που τα προτείνετε και σε αυτόν, να ερωτήξω:
Διάβαζα προχτές την σύνοψη του νήματος ενός RTW ταξιδιώτη τον οποίο παρακολουθώ στην χάση και στην φέξη. Ο άνθρωπΑς έκανε (για διάλειμμα) ένα τουρ οφ Γιου Ες Έι (είναι και λόκαλ οπότε δεν είχε θέματα με βίζες τρίμηνες) με τενερέ 1200 και τώρα έφτιαξε ένα ΚΤΜ 530 για το επόμενο RTW, το οποίο θα δοκιμάσει σε BDR διαδρομές για να δει αν τα έχει κάνει όλα καλά πριν φύγει πάλι εκτός.
Το μηχανάκι είχε αλλάξει δύο χέρια και συνολικά δεν είχε καν γράψει τα 1000 χλμ του στρωσίματος πριν το πάρει γιατί οι δύο προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν τρομάξει και το πήγαν από ΜΙΑ βόλτα ο κάθε ένας.
Τελικά το 450-500 τι στο καλό έχει και υπάρχει αρκετός κόσμος που είτε το φοβάται είτε το προσπερνάει για να πάει σε 250-300; Πρακτικά μιλάμε για διαφορές μηδενικές σε βάρος ανάμεσα στο 250 και στο 450.
tc-drift έχω το πλάνο μου λέμε, μην μπερδεύεσαι με τα προϊόντα του χοιροστάσιου και του βουστάσιου.
Είναι πολύ απλό.. Τα εργοστάσια έχουν απο χρόνια μια λογική που φτιάχνουν τα Enduro Μηχανάκια τους. Τα 125-200-250-300 παίζουν στην κατηγορία enduro-extreme enduro με trial καταβολές. Αυτό έχει να κάνει με την γεωμετρία, με τον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς και το μέγεθος της ισχύος. Όπως και το βάρος τους.Καταχρώμενος τον χώρο του Αντουάν αλλά μιά που τα προτείνετε και σε αυτόν, να ερωτήξω:
Διάβαζα προχτές την σύνοψη του νήματος ενός RTW ταξιδιώτη τον οποίο παρακολουθώ στην χάση και στην φέξη. Ο άνθρωπΑς έκανε (για διάλειμμα) ένα τουρ οφ Γιου Ες Έι (είναι και λόκαλ οπότε δεν είχε θέματα με βίζες τρίμηνες) με τενερέ 1200 και τώρα έφτιαξε ένα ΚΤΜ 530 για το επόμενο RTW, το οποίο θα δοκιμάσει σε BDR διαδρομές για να δει αν τα έχει κάνει όλα καλά πριν φύγει πάλι εκτός.
Το μηχανάκι είχε αλλάξει δύο χέρια και συνολικά δεν είχε καν γράψει τα 1000 χλμ του στρωσίματος πριν το πάρει γιατί οι δύο προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν τρομάξει και το πήγαν από ΜΙΑ βόλτα ο κάθε ένας.
Τελικά το 450-500 τι στο καλό έχει και υπάρχει αρκετός κόσμος που είτε το φοβάται είτε το προσπερνάει για να πάει σε 250-300; Πρακτικά μιλάμε για διαφορές μηδενικές σε βάρος ανάμεσα στο 250 και στο 450.
tc-drift έχω το πλάνο μου λέμε, μην μπερδεύεσαι με τα προϊόντα του χοιροστάσιου και του βουστάσιου.
Ρε Βαγγέλη αυτό ακριβώς μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχα διαβάσει για τους τύπους που κάναν RTW ταξίδι με 530. Δηλαδή τι, μέτραγαν ώρες λειτουργίας ή άνοιγαν μοτέρ στο Καζακστάν για συντήρηση; Τι ισχύει με αυτά από συντήρησηΕίναι πολύ απλό.. Τα εργοστάσια έχουν απο χρόνια μια λογική που φτιάχνουν τα Enduro Μηχανάκια τους. Τα 125-200-250-300 παίζουν στην κατηγορία enduro-extreme enduro με trial καταβολές. Αυτό έχει να κάνει με την γεωμετρία, με τον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς και το μέγεθος της ισχύος. Όπως και το βάρος τους.
Τα 450-525-530 κλπ πάντα είχαν τη λογική πιο ανοιχτής γεωμετρίας, ενδεχομένως με λίγο μακρύτερο μεταξόνιο, ένα τσικ λιγότερο κοφτερή γεωμετρία και βαρβάτους ροπάτους κινητήρες. Για να διαπρέπουν απο Single trails μέχρι flat κομμάτια πατημένα, fire zones και φυσικά Rally!!
Οι κινητήρες τους δεν χρειάζεται να λυσσάνε ψηλά και στην πράξη έχουν αποδειχτεί πιο αξιοπιστα απο τα 4χρονα 250 φυσικά και με λιγότερη ανάγκη για overhauling. Έχω δει μηχανάκια (exc 450 π.χ.) με 400 και 500 ώρες λειτουργίας (με αγωνιστική χρήση) (κάπου 10.000χλμ) χωρίς να λυθεί μοτέρ. Μερικά WRF 450 η EXC 400 αμφιβάλλω αν έχουν λυθεί ποτέ!
Στην Αμερική ειδικά υπάρχουν πολλοί με τέτοια εργαλεία φτιαγμένα Dual Sport για χρήση χωμάτινο ταξίδι.
ΟΚ, όταν είχα το EXC 450 το μηχανακι ήταν φανταστικό παντού. Στο χώμα πέταγε και στην άσφαλτο με το μαμά γρανάζωμα πέταγε 170km/h χωρίς κάν κούνημα ιδιαίτερο! Δηλαδή με ένα νορμάλο λάστιχο ταξίδευε 130 χαλαρά!
Αν κάποιος πει πως θα το τολμήσω και αν κάποια στιγμή ανατιναχτεί ανατινάχτηκε σίγουρα είναι μια επιλογή. Δεν παύουν όμως αυτά τα μοτέρ να είναι αγωνιστικά και όχι πολιτικά και ο νοών νοείτω..
Σημείωση: Κάποια στιγμή βγήκαν τα 350 για να γεφυρώσουν το χάσμα 250-450 για απόδοση παντού.