Σπίτι.
Αισθάνεται χορτάτος στην τοποθεσία Αφίδνες. Το τοπίο υπέροχο, αν ήξερα να οδηγώ θα το είχα απολαύσει περισσότερο γιατί ήταν σχεδόν όλη η προσοχή μου στον δρόμο. Κουράστηκα, βασικά έλιωσα στον ιδρώτα και 1,5 λίτρο νερό μου ήταν μόλις επαρκές. Το μηχανάκι είναι εξαιρετικό και έσωσε την κουλαμάρα μου αρκετές φορές. Χωρίς το καλώδιο για το εμπρός φρένο δεν έκαψε τίποτα πέρα από βενζίνη.
Βέβαια η κουλαμάρα, μαζί με ένταση της στιγμής, τάργκετ φιξέισον και σερβάιβαλ ριάξιονς έκαναν το θαύμα και μέτρησα πουρνάρι, βράχο γοφό και βράχο κεφάλι ενώ δεν έπρεπε (το κατάλαβα μετά βέβαια ότι το έδαφος ήταν ΠΟΛΥ πιο σταθερό από όσο πίστευα ότι είναι και η κλίση του πολύ πιο ήπια από όσο πίστευα ότι είναι). Εννοείται δεν έπαθα τίποτα, ο LEATT απλά εξαιρετικός και το BELL MX9 το ίδιο, ΟΚ αύριο θα έχω μικρά μυικά τράβηγματα εδώ και εκεί, αλλά όλα καλά και στο μηχανάκι θέλει λίγο ίσιωμα το πεντάλ φρένου. Παρθενική βόλτα και πτώση, να ξεμπερδεύουμε με τις φοβίες σιγά σιγά. Ανέβηκα ανηφόρες που δεν το περίμενα, κατέβηκα κατηφόρες που δεν το περίμενα. Αργά, τραγικά αργά, εννοείται.
Θέλει χιλιόμετρα το χώμα και θέλει reset ο εγκέφαλος γενικά, το σχολείο ήταν καλό που το έκανα, το ότι δεν ξαναπήγα χώμα από τότε όχι. Δεν πειράζει.
Ο Παντελής είναι φοβερό τυπάκι (λόγω μεγέθους μάλλον τυπάρα), χάρηκα που είδα και τους άλλους πρώτη φορά. Η διαδρομή ήταν τόσο-όσο, αν πιστέψω κάποια στιγμή ότι το θεριό περνάει απροβλημάτιστα από εκεί που το μάτι λέει "θάνατος" θα είναι καλύτερα.
Χρειάζεται άλλο πεντάλ ταχυτήτων, πιο μακρύ. Χρειάζεται "σκαλοπατάκι" στο πίσω φρένο. Ίσως risers στο τιμόνι, το είχε πει ο Σπύρος, είπα να το δοκιμάσω, σε άλλα σημεία ένιωθα να ταλαιπωρώ την μέση μου σε άλλα ήταν ΟΚ.
Μιά ομορφιά... Και στα επόμενα!
Την καλύτερη απάντηση στο ερώτημά σου μόνο ένας μπορεί να τη δώσει.
Φημίζεται και για την τέλεια εφαρμογή του πυθαγορείου θεωρήματος στο τρίγωνο καβάλος - γόνατο - πελμα.
Κάτσε να το δει και θα απαντησει.
Πήγα να πέσω ΑΡΚΕΤΕΣ φορές γιατί δεν πατούσα καλά κάτω. Το ότι είμαι κάμποσα κιλά και σηκώνω κιλά τα τελευταία χρόνια έσωσαν την κατάσταση, αλλά είναι θεματάκι το "δεν πατάω" μέχρι να μάθεις. Στροφή ανηφόρα νεροφάγωμα κουλομαρία σβήσιμο ΝΑΣΟΥΓΑΜ... και να πέσεις και να πρέπει να το ξεκινήσεις, σεναριάκι τρελό. Τελικά παθαίνοντας ΚΑΠΩΣ μαθαίνεις, τις επόμενες φορές ελπίζω ότι θα είναι πιο καλά. Γενικά το πρόβλημα "φουρκέτα/κλίση/χάλια επιφάνεια" είναι πιο δύσκολο να το λύσεις από ότι είναι στην άσφαλτο.