Ψαχνω DR-Z 400

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Το ξέρεις πως κάνεις λάθος... :)
αν έλεγα ότι το θέλω για εντουρο θα μου λέγατε να πάρω κτμ :p η αλήθεια είναι ότι το θέλω για τα πάντα για ότι μπορεί να συναντήσω μπροστά μου ώστε να το παλέψω πιο εύκολα αλλά σίγουρα δεν το αγοράζω για αποκλειστική χρήση εντουρο (το παίρνω πίσω ότι δεν κάνει :p )
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για εντουρο το ξέρω ότι δεν κάνει κ δεν το παίρνω με αυτό το σκοπό απλά θέλω να έχω ένα πιο ευέλικτο μηχανάκι σε σχέση με το τενερε που έχω τώρα από άποψη βάρους κτλπ
Όλα τα κάνει στο χώμα το drz με το ανάλογο γρανάζωμα. Το Ε είναι φυσικά πιο ικανό στο εντούρο αλλά από φόρτωμα δεν είναι για πολλά-πολλά γιατί έχει κοντό υποπλαίσιο σε αντίθεση με το s που έχει πιο μακρύ και στιβαρό.

Οπότε αν το θες για εντούρο πάρε Ε με πινακίδα οπωσδήποτε.( Στον δρόμο χωρίς πινακίδα, χωρις άδεια κυκλοφορίας δηλαδή και προφανώς χωρίς ασφάλεια, σε μια στραβή θα μπλέξεις πολύ άσχημα και θα χάσεις τη μηχανή αφού γίνεται κατάσχεση σε τέτοιες περιπτώσεις + αυτοφόρο κτλ.)

Αν θες πιο πολύ εκδρομικό εντούρο πάρε το s.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Εύχομαι να βρεις, είναι ωραίο μηχανάκι. Από ανταλλακτικά δεν έχει ακουστεί πως έχει πρόβλημα, αν και υπάρχουν πολλά από prox (ότι έχω χρειαστεί από περιφερειακά ρουλεμάν- ντίζες τα έχω πάρει από εκεί).
Για τη χρήση που λες μια χαρά θα σου είναι.
Κατά καιρούς βγαίνουν Ε με πινακίδα προς πώληση, θέλει υπομονή.
Όσο για το υποπλαίσιο, βρίσκεις εύκολα από S και κουμπώνει χωρίς πολλά-πολλά. (Λίγο κόψιμο στο πίσω πλαστικό φτερό θέλει σε 2 σημεία)
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Με την μικρή μου εμπειρία θα σου πω ότι για χαλαρό enduro είναι μια χαρά, φαντάσου το ελαφρύτερο από το tenere και με μεγαλύτερες αναρτήσεις που τα κάνουν όλα ευκολότερα.
Ακολούθησα την αντίθετη διαδρομή από εσένα και νομίζω ότι είναι πολύ καλός συνδυασμός.
Θες να πας μακριά με μεικτό δρόμο για να μπεις σε χώμα travel enduro καβαλάς το τενερέ.
Θέλεις κάπου κοντύτερα και να μπεις σε ότι βρεις με τις τακουνάρες σου, για να παίξεις, να πειραματιστείς, τότε το σουτζούκι.
Το μόνο θέμα είναι ότι πρέπει να βρεις ένα καλό και να έχεις στο μυαλό σου ότι είναι παλαιό, εγώ αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό το ξέρεις ότι γίνεται ή το υποθέτεις επειδή γινότανε παλιά ??? Γιατί το WR δεν είναι EURO5, ούτε έχει φλάς,καθρέπτες,κόρνες, κλπ,κλπ και δεν βγάζει πινακίδα........Αν γίνεται όμως θα με ενδιέφερε γιατί πήγα με φόρα να πάρω το WR αλλά μόλις μου το είπαν ξενέρωσα πάρα πολύ..........
Δε γράφω ποτέ πράγματα για τα οποία δεν ξέρω. Φλας, καθρέπτες κτλ ποτέ δεν είχε κανένα από τα εντούρο ανεξαρτήτως μάρκας, ερχόταν ένα κουτάκι μαζί με τη μοτοσυκλέτα υποτίθεται για να φορεθούν και να περάσει τις προδιαγραφές.

Για τα υπόλοιπα έχεις πμ.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Πάντως εγώ με το Ε πάω όπου πάνε και τα exc και τα tpi της παρέας...
Μπορεί να βγαίνω αργότερα από ένα μονοπάτι, αλλά δεν υπάρχουν πολλά μέρη που θα με κολλήσουν.

Η αλήθεια kordix είναι αυτή που λες. Γι αυτό αν δεν είναι κοντά του τύπου 5λεπτο (και με προσοχή) το πάω στο πεδίο με τρέιλερ...
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Πάντως εγώ με το Ε πάω όπου πάνε και τα exc και τα tpi της παρέας...
Μπορεί να βγαίνω αργότερα από ένα μονοπάτι, αλλά δεν υπάρχουν πολλά μέρη που θα με κολλήσουν.

Η αλήθεια kordix είναι αυτή που λες. Γι αυτό αν δεν είναι κοντά του τύπου 5λεπτο (και με προσοχή) το πάω στο πεδίο με τρέιλερ...
Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !
Η διαφορά είναι στην λειτουργία.
Το S φοράει καρμπιρατέρ υποπίεσης 36άρι ενώ το Ε έχει FCR .
Το Ε έχει πιο άγριους εκκεντροφόρους και βγάζει την δύναμη πιο ψηλά.

Χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος το Ε είναι και μερικά mm πιο ψηλό.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Έχει τόσο μεγάλη διαφορά το Ε ; Αυτό που κοιτάω είναι το Σ αλλά έχει το πιρούνι μπροστά του Ε έχει ρύθμιση και πάνω κ κάτω !
Έχει διαφορά σε βάρος (από το πλαστικό ντεπόζιτο κυρίως + λιγότερα καλώδια κλπ.. είναι σπαρτιάτικο) σε αναρτήσεις (ρυθμίσεις μπρος πίσω) και στο μοτέρ (εκκεντροφόρους και τροφοδοσία με fcr). Και όλα αυτά μαζί αλλάζουν την εμπειρία οδήγησης μεταξύ των 2.

Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
Δεν είναι στην ίδια κατηγορία.
Με το ΔρΖ θα κάνεις σχετικά εύκολα εντούρο/ μονοπάτια/ σκαρφαλώματα, το ΚΤΜ θα το χαρείς σε πιο ανοιχτά κομμάτια. Πιο ελαφρύ και μανιτζέβελο το ΔρΖ
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Χθες πήγα και είδα το παρακάτω που είναι εδώ στο Βόλο
Το συγκεκριμένο φοράει την μπροστινή ανάρτηση του Ε και fcr καρμπυρατέρ!
Επειδή πρώτη φορά καβαλούσα Drz μπορώ να πω ότι μ’ αρέσει πάρα πολύ και από γκάζι και από την λειτουργία του και το πως κάθησε πάνω !
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το drz είναι στην ίδια κατηγορία με το 640? Εννοώ απ' άποψη ικανότητας και αίσθησης στην οδήγηση κλπ.
Είναι στην κατηγορία εκδρομικό εντούρο αλλά μέχρι εκεί. Το 640 ειναι πολύ πιο σταθερό στα ανοικτά κομμάτια ενώ το drz ειναι απολαυστικό στα κλειστά. Το drz(Ε) έχει πολύ ωραίο μοτέρ με γραμμικοτητα που σε βοηθάει σε τεχνικά και δύσκολα σημεία ενώ το 640 θέλει πιο επιθετική οδήγηση και γκάζι για να δουλέψει και να το ευχαριστηθεις... Ελπίζω να βρεις κάποιο καλο-συντηρημενο και να το χαρείς.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα S απο 2002 και μετα εχουν φουλ ρυθμιζομενες αναρτησεις. Επισης ανταλλακτικα υπαρχουν τα παντα αφου ακομα παραγεται ιδιο και απαραλλαχτο. Ειχα το S, φοβερο μηχανακι με ηλιθιο κιβωτιο για το δρομο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:woot:

Κοίτα να δείς... Και εγώ ανέβηκα Βόλο για να πάρω το δικό μου !!! :roflmao:
Λες να έχουν φωλιά...?
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Χθες πήγα και είδα το παρακάτω που είναι εδώ στο Βόλο
Το συγκεκριμένο φοράει την μπροστινή ανάρτηση του Ε και fcr καρμπυρατέρ!
Επειδή πρώτη φορά καβαλούσα Drz μπορώ να πω ότι μ’ αρέσει πάρα πολύ και από γκάζι και από την λειτουργία του και το πως κάθησε πάνω !
Δεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Δεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.
Έχεις δίκαιο για τον ανορθωτή κάτι παίζει ούτε στην θέση του είναι ούτε μου μοιάζει να είναι ο Μαμα https://www.motoracing.gr/antallaktika/ilektrika-mixanis/anorthotis/anorthotis-suzuki-drz-400-00and39-12and39-dze-p-3222.html?gclid=Cj0KCQiAgOefBhDgARIsAMhqXA7twcS5CPvu77et7GLIaPrewh5YzC7GGh06kpIqXiFLmuFq8LRnyZ0aAvzJEALw_wcB
Είναι αρκετά μεγαλύτερος
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δεν μπορώ να θυμηθώ 100% αν η θέση του ανορθωτή είναι εκεί ή αν έχει μπει έτσι για να ταιριάξει το καρμπιρατέρ. Κάτι μου κλοτσάει σε σχέση με το δικό μου. Έχω την εντύπωση πως μπαίνει πλάκα πάνω στο πλαίσιο.
Ο ανορθωτής είναι απο κάποιο άλλο μηχανάκι. Ο δικός του είναι μικρότερος και μπαίνει κόντρα απο αυτό που είναι αυτός στην φωτογραφία.
 
Top Bottom