ασύμμετρη φθορά ελαστικού

jblesias

Μέλος
Όνομα
john
Μοτό
x adv 750
καλησπέρα! Ειμαι κάτοχος x adv 750. Το μηχανάκι έπειτα απο διαπίστωση φιλου με μεγαλύτερη εμπειρία απο εμένα φαίνεται οτι φθείρει τα ελαστικά του μονο απο την αριστερή μεριά (σαν να εισαι μόνιμα σε αριστερή κλίση) .
Εχετε παρατηρήσει κατι αντίστοιχο ποτέ; σημειωτέον οτι ο φίλος το παρατήρησε αρχικά σε βόλτα όπου ύστερα απο βροχη περάσαμε σε στεγνό οδόστρωμα οπότε και παρατήρησε τη διαφορά στο που ήταν νωπό το ελαστικό. Όταν σταματήσαμε διαπιστώθηκε η ασυμμετρία στη φθορά.
Ευχαριστώ πολύ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το ίδιο παρουσίαζε ένα Μπέβερλι φίλου.
Όταν κοιτάξαμε από "κάτω", το αριστερό "σινεμπλόκ" (να το πω έτσι;; ) στήριξης του κινητήρα, ηταν το μισό!
Ξεραμένο και διαλυμένο. Πήγαινε "μονόπαντα" όλο το σύστημα (κινητηρας- μεταδοση- ρόδα)!!!!
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Γινεται να συμβαινει αυτο και να μην τραβαει συνεχως αριστερα το μηχανακι,
ωστε να γινει αντιληπτο το προβλημα προτου το προδωσει το φθαρμενο ελαστικο?
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Πάντως απ' ότι βλέπω,δεν είναι μόνομπρατσο πίσω και έχει και την ανάρτηση στο κέντρο.
Οπότε δύσκολο να είναι ταλαιπορημενο το ένα το σινεμπλόκ.
Βασικά το πιο πιθανο είναι να μην έχει καν σινεμπλόκ στο ψαλίδι καθώς είναι η κλασσική διάταξη.
Το κάνει και στο μπροστά ελαστικό;
Ή μόνο στο πίσω;
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Πάντως απ' ότι βλέπω,δεν είναι μόνομπρατσο πίσω και έχει και την ανάρτηση στο κέντρο.
Οπότε δύσκολο να είναι ταλαιπορημενο το ένα το σινεμπλόκ.
Βασικά το πιο πιθανο είναι να μην έχει καν σινεμπλόκ στο ψαλίδι καθώς είναι η κλασσική διάταξη.
Το κάνει και στο μπροστά ελαστικό;
Ή μόνο στο πίσω;
Μαλλον λόγω βάρους και τοποθεσίας DCT . Και του κολλητου μου μονόπαντα το τρώει.
Εχει ξαναγίνει συζήτηση γιαυτο νομίζω. Καλημέρα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν αφήνεις τα χέρια έχει την τάση να τραβάει αριστερά;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ειδικά σε τόσο καινούργιο μηχανάκι βάσεις κινητήρα και τέτοια δε παίζει. Ένας καλός έλεγχος στα ρουλεμάν στις ρόδες και ένας ακόμα καλύτερος έλεγχος προσοχή, στους ρεγουλατόρους πίσω της αλυσίδας να είναι σωστά ρυθμισμένοι. Αλλιώς έιναι θέμα κατασκευαστικό απο το DCT(?) Που αναφερθηκε?
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
ειδικά σε τόσο καινούργιο μηχανάκι βάσεις κινητήρα και τέτοια δε παίζει. Ένας καλός έλεγχος στα ρουλεμάν στις ρόδες και ένας ακόμα καλύτερος έλεγχος προσοχή, στους ρεγουλατόρους πίσω της αλυσίδας να είναι σωστά ρυθμισμένοι. Αλλιώς έιναι θέμα κατασκευαστικό απο το DCT(?) Που αναφερθηκε?
Και μένα πρώτη σκέψη στους ρυθμιστές της αλυσίδας πήγε. Δεν ξέρω το σύστημα του x adv αλλά θεωρητικά εύκολα μπορείς να το μετρήσεις/ δεις αυτό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και μένα πρώτη σκέψη στους ρυθμιστές της αλυσίδας πήγε. Δεν ξέρω το σύστημα του x adv αλλά θεωρητικά εύκολα μπορείς να το μετρήσεις/ δεις αυτό.
Ένα κλασσικό σύστημα με ρεγουλατόρους

 

jblesias

Μέλος
Όνομα
john
Μοτό
x adv 750
Πάντως απ' ότι βλέπω,δεν είναι μόνομπρατσο πίσω και έχει και την ανάρτηση στο κέντρο.
Οπότε δύσκολο να είναι ταλαιπορημενο το ένα το σινεμπλόκ.
Βασικά το πιο πιθανο είναι να μην έχει καν σινεμπλόκ στο ψαλίδι καθώς είναι η κλασσική διάταξη.
Το κάνει και στο μπροστά ελαστικό;
Ή μόνο στο πίσω;
και στα δύο παρατηρήθηκε στο δικό μου έπειτα επειδή άρχισε να στεγνώνει ομοιόμορφα έπειτα απο οδήγηση σε βροχή και πέρασμα σε στεγνό. σε αλλο φιλο μου δείτε τη φθορά. πιστεύω και εμένα έτσι θα καταλήξει...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μίλησε ο γρήγορος τώρα να'ούμε
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
παραθέτω φωτογραφία φίλου μου με το ίδιο πρόβλημα
αλλη γωνία
Το σκάλισμα των ελαστικών..
Τα διαφορετικά μείγματα(γόμες) σε κέντρο και πλάγια..
Οι μη σωστές πιέσεις ελαστικών..
Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις οι "σουμιές" αναρτήσεις..

Είναι κατά την γνώμη μου οι λόγοι για το παραπάνω αποτέλεσμα..
Το έχω δει σε ελαστικό ακόμα και σαν "σκαλοπατάκια".
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
jblesias ,IoannisB & tc-drift έχει ξαναζήτηθει κι εδώ :
 

jblesias

Μέλος
Όνομα
john
Μοτό
x adv 750
σήμερα στην επιστροφή απο βόλτα ακούμπησα το μπροστά ελαστικό και η θερμοκρασία του αριστερά ήταν μεγαλύτερη απο δεξιά. Δεν έστριψα πουθενά ευθεία πήγαινα. Του φιλου στις φωτό δε φαίνεται καλα αλλα μονο η αριστερή πλευρά εχει φαγωθεί....η δεξιά ειναι άθικτη σχεδόν. Του φίλου εχει 5000χλμ....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ειδικά σε τόσο καινούργιο μηχανάκι βάσεις κινητήρα και τέτοια δε παίζει.
Δεν μπορώ να γνωρίζω την "ηλικία" της συγκεκριμένης μηχανής, αλλά και το Μπέβερλι του φίλου, παλιό δεν το λες σίγουρα!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
σήμερα στην επιστροφή απο βόλτα ακούμπησα το μπροστά ελαστικό και η θερμοκρασία του αριστερά ήταν μεγαλύτερη απο δεξιά. Δεν έστριψα πουθενά ευθεία πήγαινα. Του φιλου στις φωτό δε φαίνεται καλα αλλα μονο η αριστερή πλευρά εχει φαγωθεί....η δεξιά ειναι άθικτη σχεδόν. Του φίλου εχει 5000χλμ....
Οδήγησε ευθεία, σήκω όρθιος γείρε το σώμα σου μπροστά και παρατήρησε αν η μπροστινή ρόδα είναι ευθυγραμμισμένη με το φτερό και πες μας
 
Top Bottom