ιδεα μου ειναι ; ή μηπως οχι...

esel

Μέλος
Περιοχή
δωθε
Όνομα
Stelios tzianetopoulos
Μοτό
bmw R1200LC adv
τον τελευταίο καιρό κυκλοφοροντας αρκετες ώρες διαπιστωσα οτι τείνουν να εξαλειφθούν απο τους δρομους (τουλαχιστον στο μεγάλο χωριο) οι supersport μηχανές.
Αυτό για μενα εχει τις εξής εξηγήσεις :
α) οι Ελληνες οδηγοι καταλαβαν επιτελους την χρηση τους και τις εχουν πλεον οχι για τις καφετερειες αλλα για μια γρηγορη βολτα ή για ξεμπουκομα μηχανης και αναβατη σε πιστες (μεγαρα...κλπ)
β)λογω κρισης (ατιμη κριση !!!) και επειδη τα γκαζια ρουφανε μπετζίνα (!!!) το ριξαμε σε πιο οικονομικα μοτορια...
γ)λογω μοδος αλλα και χρηστικοτητας εχουν αυξηθει τα σκουτεροειδή...(ακριβοτερα ισως στην συντήρηση τους)
δ) ο Ελληνας αναβατης κατευθυνθηκε πλεον σε on-off μοτοσυκλετες που σχεδον πλεον τα κανουν ολα και την καφετερια και την μακρινη βολτα και τα ταξιδια και λιγο περιπετεια(χωμα).
προσωπικα κρατω τις δυο τελευταίες εξηγήσεις παντα ομως με επιφυλάξεις.....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
οι γνησιοι ss τα βγαζουν εκει που ξερουν και τα πανε,ενιοτε κυκλοφορανε και καθημερινα
οι αλλοι μολις φαγωθει το λαστιχο :sleep:
επισης τα μεγαλα ΟΝ πια παιζουν σε σοβαρες ιπποδυναμεις και πολλοι εχουν στραφει και εκει
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Μήπως είναι και θέμα ηλικιών;

Έχω την εντύπωση πως το κοινό των ss έχει τον μικρότερο μέσο όρο ηλικίας. Οι "παππούδες" που καβαλανε ακόμη ss ξέρουν τη χρήση τους και δεν πανε για καφέ με αυτά.
Οπότε μήπως τελικά η γενιά των σημερινων 25-28 και κάτω απομακρύνονται σιγα σιγα από ολες τις κατηγοριες μηχανων;
Δεν συμπεριλαμβανω αυτούς που θα αγοράσουν ένα μηχανακι ή μια μηχανή μόνο για τις δουλειές της πόλης...
 

dudukas

Μέλος
Περιοχή
Ζακυνθος
Όνομα
Ντενης
Μοτό
xrv 750-fzs 600
Ειναι χειμωνας κ τα μηχανακια δεν κανει να βραχουν.... γιατι πως θα κανουμε ποζερια στις καφετεριες με βρεγμενη καπετα κ μηχανακι που δεν γυαλιζει....Σοβαρα τωρα πλεον δεν ασχολουνται οι πιτσιρικαδες με μηχανακια τους εχει μ@λακισει ολους το ιντερνετ δεν βλεπεις παπακια εξω απο τα σχολεια πλεον μεχρι πριν 10 χρονια που τελειωσα εγω οπου κ να εκανες υπηρχαν μηχανακια τωρα τιποτα....Τα SS ειναι σπορ μηχανακια αρα κ απεφθηνονται σε μικροτερης ηλικιας ατομα λιγοι μεγαλοι υπαρχουν με τετοια...Κ δεν θεωρω οτι υπαρχει κριση στον κ@υλωμενο πιτσιρικα το αντιθετο πλεον βρισκεις πολυ φτηνα πολλα αλογα.....
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Γινεσαι λιγο προσβηλτικος για τους νεους χωρις να εχεις επιχειρηματα. Τι σε κανει να πιστευεις πως το ιντερνετ εχει μαλακισει τους νεους περισσοτερο απο τους μεγαλους;
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
τον τελευταίο καιρό κυκλοφοροντας αρκετες ώρες διαπιστωσα οτι τείνουν να εξαλειφθούν απο τους δρομους (τουλαχιστον στο μεγάλο χωριο) οι supersport μηχανές.
Αυτό για μενα εχει τις εξής εξηγήσεις :
α) οι Ελληνες οδηγοι καταλαβαν επιτελους την χρηση τους και τις εχουν πλεον οχι για τις καφετερειες αλλα για μια γρηγορη βολτα ή για ξεμπουκομα μηχανης και αναβατη σε πιστες (μεγαρα...κλπ)
β)λογω κρισης (ατιμη κριση !!!) και επειδη τα γκαζια ρουφανε μπετζίνα (!!!) το ριξαμε σε πιο οικονομικα μοτορια...
γ)λογω μοδος αλλα και χρηστικοτητας εχουν αυξηθει τα σκουτεροειδή...(ακριβοτερα ισως στην συντήρηση τους)
δ) ο Ελληνας αναβατης κατευθυνθηκε πλεον σε on-off μοτοσυκλετες που σχεδον πλεον τα κανουν ολα και την καφετερια και την μακρινη βολτα και τα ταξιδια και λιγο περιπετεια(χωμα).
προσωπικα κρατω τις δυο τελευταίες εξηγήσεις παντα ομως με επιφυλάξεις.....
Δίνω ένα προβάδισμα στο β, χωρίς να αποκλείω τα υπόλοιπα. Ξέρω αρκετούς που κλείδωσαν το καλό σε γκαράζ και αποθήκες. Δεν είναι μόνο η βενζίνη, είναι και το υψηλό κόστος συντήρησης. Και κυκλοφορούν με χρέπια σκούτερ και τρί-χρεπια παπιά.
Το α από μόνο του δεν με πολυφαίνεται ικανοποιητική εξήγηση, διότι οι Έλληνες ή οποιοιδήποτε άλλοι, δεν αλλάζουν, διαχρονικά η κοινωνία και οι συμπεροφορές των διαφόρων ατόμων / ομάδων που την απαρτίζουν, παραμένουν μέσες-άκρες ίδιες. Κάποιο ποσοστό αγοράζει συνειδητοποιημένα, κάποιο από μόδα, γιά να ζήσει το μύθο του, κοκ.
Νομίζω είναι συνδυασμός όλων των λόγων που αναφέρεις. Μείξη των ως άνω αιτιών σε διαφορετικά ποσοστά ανά άτομο. Π.χ. ξέρω τρελαμένο με τις ιπποδυνάμεις και τις καγκουρίλες πιτσιρικά που μιά ζωή ονειρευότανε ss. Μετά απ΄όσα ζήσαμε όμως τα τελευταία χρόνια, αν με κάποιο μαγικό τρόπο είχε σήμερα να διαθέσει ένα σεβαστό ποσό γιά αγορά μοτό, κατά δική του ομολογία θα λειτουργούσε πιό ορθολογιστικά, αγοράζοντας tiger.
 

petros1987

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Ducati 748 sp 1997
Φιλε esel για ρωτα και μας που καβαλαμε ss να σου πουμε τι τραβανε καρποι-αγκωνες-μεση!:)Περα απο την πλακα αυτες οι μηχανες δεν ειναι για καθημερινη μετακινηση.Καταπονειται ο οδηγος και πολυ περισσοτερο η μηχανη.Αν κρινω απο μενα δεν θα μπορουσα να φανταστω την καθημερινη μετακινηση με το ss.Για αυτη τη χρηση εχω ενα ταπεινοτατο innova και κανω τη δουλεια μου μια χαρα!;)
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
τον τελευταίο καιρό κυκλοφοροντας αρκετες ώρες διαπιστωσα οτι τείνουν να εξαλειφθούν απο τους δρομους (τουλαχιστον στο μεγάλο χωριο) οι supersport μηχανές.
Αυτό για μενα εχει τις εξής εξηγήσεις :
α) οι Ελληνες οδηγοι καταλαβαν επιτελους την χρηση τους και τις εχουν πλεον οχι για τις καφετερειες αλλα για μια γρηγορη βολτα ή για ξεμπουκομα μηχανης και αναβατη σε πιστες (μεγαρα...κλπ)
β)λογω κρισης (ατιμη κριση !!!) και επειδη τα γκαζια ρουφανε μπετζίνα (!!!) το ριξαμε σε πιο οικονομικα μοτορια...
γ)λογω μοδος αλλα και χρηστικοτητας εχουν αυξηθει τα σκουτεροειδή...(ακριβοτερα ισως στην συντήρηση τους)
δ) ο Ελληνας αναβατης κατευθυνθηκε πλεον σε on-off μοτοσυκλετες που σχεδον πλεον τα κανουν ολα και την καφετερια και την μακρινη βολτα και τα ταξιδια και λιγο περιπετεια(χωμα).
προσωπικα κρατω τις δυο τελευταίες εξηγήσεις παντα ομως με επιφυλάξεις.....
Το βασικότερο ΟΛΩΝ (προσωπική άποψη):
Δεν υπάρχει χρήμα. Παλιότερα ο 25αρης, ο 30αρης
είχε λαλά να ψωνίσμει κ να συντηρήσει, τώρα δεν έχει.
Ανεργία μεγάλο πρόβλημα, ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Συμφωνω απόλυτα!
Και οχι μονο ο νεαρός αλλα όλοι!
Στη ναξο δεν εχουμε πολλα μεγάλα μοτοσακά ούτως η αλλως αλλα οποτε ανεβαινω Αθήνα, τα καινουρια μηχανάκια που βλεπω, ποσο μαλλον τα μεγάλα ειτε ον-οφ ειτε ss ειναι ελάχιστα. Μπορει να ειναι και ιδεα μου δεν ξερω..
Θα μου αρεσε να εχω σουπερ σπορ μηχανη για τις καβλαντες στην άσφαλτο αλλα δυστυχως οταν ανεβαινω πανω σε τετοιες μου κάθονται μικρες (1.90+ ειμαι) νιωθω σαν να οδηγάω το μπρελόκ απο τα κλειδια μου..
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πάντως, όταν έβλεπα σκουτεράδες, παπάκηδες με ακριβά κράνη και μπουφάν, καταλάβαινα ότι ήταν παράλληλα ιδιοκτήτες μεγάλης μοτοσυκλέτας!
Τώρα, είναι λίγο περίεργα τα πράγματα με την μακροχρόνια οικονομική κρίση...

Πολλοί τις έχουν ακόμη...
Άλλοι τις έχουν παραδώσει πινακίδες...
Κάποιοι τις έχουν ήδη πουλήσει...

Αλλά τους έμεινε ο εξοπλισμός!
 

aldel

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το βασικότερο ΟΛΩΝ (προσωπική άποψη):
Δεν υπάρχει χρήμα. Παλιότερα ο 25αρης, ο 30αρης
είχε λαλά να ψωνίσμει κ να συντηρήσει, τώρα δεν έχει.
Ανεργία μεγάλο πρόβλημα, ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Μπα, ούτε και προ κρίσης υπήρχε τόοοοσο χρήμα. Υπήρχε όμως "τραπεζική πίστωσις", τουτέστιν έμπαινε ο καθένας χωρίς φράγκο στην τσέπη στον έμπορα και έφευγε με χιλιάρι ss και 12343353 δόσεις στην πλάτη. Αυτή η εποχή μας τελείωσε, αλλά γμτ μας λείπει τόσο πολύ... :inlove:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Επειδή τυχαίνει να έχω αρκετούς φίλους με SS, τουλάχιστον στο δικό μου κοντινό περιβάλλον,
όλοι όσοι άφησαν το "σπόρ" το άφησαν λόγω κόστους.
Εμείς με τα ¨μάρμαρα¨ έχουμε καταναλώσεις 6-7 lt/100 km, και αγοράζουμε λάστιχα, σε κάποιες περιπτώσεις
ακόμα και κάτω από 200 € ... αυτά τα νούμερα, είναι απλά αστεία, για SS ...
Και φυσικά δεν πιάνουμε στο στόμα μας, την πτώση ... μακριά από όλους ...o_O
Το ζεστό αλουμινένιο SS, πάει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ καλίμπρα, όπως επίσης πανεύκολα γίνεται "κοτέτσι" ... πάλι μακριά απ όλους :ok:

Το λέω αρκετά συχνά, θα το ξαναπώ άλλη μία " Τίποτα δεν γίνεται σε αυτή τη παλιοζωή, αν δεν πληρώσεις ..."
Τα καημένα τα άλογα, θέλουνε σανό ... :D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επειδή τυχαίνει να έχω αρκετούς φίλους με SS, τουλάχιστον στο δικό μου κοντινό περιβάλλον,
όλοι όσοι άφησαν το "σπόρ" το άφησαν λόγω κόστους.
Εμείς με τα ¨μάρμαρα¨ έχουμε καταναλώσεις 6-7 lt/100 km, και αγοράζουμε λάστιχα, σε κάποιες περιπτώσεις
ακόμα και κάτω από 200 € ... αυτά τα νούμερα, είναι απλά αστεία, για SS ...
Και φυσικά δεν πιάνουμε στο στόμα μας, την πτώση ... μακριά από όλους ...o_O
Το ζεστό αλουμινένιο SS, πάει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ καλίμπρα, όπως επίσης πανεύκολα γίνεται "κοτέτσι" ... πάλι μακριά απ όλους :ok:

Το λέω αρκετά συχνά, θα το ξαναπώ άλλη μία " Τίποτα δεν γίνεται σε αυτή τη παλιοζωή, αν δεν πληρώσεις ..."
Τα καημένα τα άλογα, θέλουνε σανό ... :D
ΑΥΤΟ !!!! :(
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Συμφωνω απόλυτα!
Και οχι μονο ο νεαρός αλλα όλοι!
Στη ναξο δεν εχουμε πολλα μεγάλα μοτοσακά ούτως η αλλως αλλα οποτε ανεβαινω Αθήνα, τα καινουρια μηχανάκια που βλεπω, ποσο μαλλον τα μεγάλα ειτε ον-οφ ειτε ss ειναι ελάχιστα. Μπορει να ειναι και ιδεα μου δεν ξερω..
Θα μου αρεσε να εχω σουπερ σπορ μηχανη για τις καβλαντες στην άσφαλτο αλλα δυστυχως οταν ανεβαινω πανω σε τετοιες μου κάθονται μικρες (1.90+ ειμαι) νιωθω σαν να οδηγάω το μπρελόκ απο τα κλειδια μου..
Ευθύμη, σου έχω ευχάριστα νέα ... :D
Υπάρχει μηχανάκι και για μας τα μεγάλα παιδιά ... εγώ δεν ειμαι 1.90 + αλλά είμαι πιο φαρδύς από σένα σίγουρα ...
Είναι πανέμορφο, είναι πανγρήγορο, είναι μεγάλο, και τζάμπα πια ...
Το εχει ένας καλός φίλος, και μου το δανείζει, όποτε θέλω να μεγαλώσουν οι τρίχες στο στήθος ...:D:p:D

 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Ευθύμη, σου έχω ευχάριστα νέα ... :D
Υπάρχει μηχανάκι και για μας τα μεγάλα παιδιά ... εγώ δεν ειμαι 1.90 + αλλά είμαι πιο φαρδύς από σένα σίγουρα ...
Είναι πανέμορφο, είναι πανγρήγορο, είναι μεγάλο, και τζάμπα πια ...
Το εχει ένας καλός φίλος, και μου το δανείζει, όποτε θέλω να μεγαλώσουν οι τρίχες στο στήθος ...:D:p:D

Λες;:thinking:
Τελευταία φορά που οδήγησα τέτοιο ήταν το 2007.. Στα φανάρια όταν σταματούσα ένοιωθα σα να κάθομαι σε σκαμπό..
Στην εθνική βέβαια...:hungry:
Εμείς παιδί μου άμα δε σκονιστουμε οι χωματεροί, ειναι σα να μη βγήκαμε καν βόλτα...:friendship:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Εμείς παιδί μου άμα δε σκονιστουμε οι χωματεροί, ειναι σα να μη βγήκαμε καν βόλτα...:friendship:
βρε εγώ μαζί σου ... 1000% ... κι εγώ μες στη βρώμα και την απλυσιά είμαι, αλλά ...
χρειάζεται μια στό τόσο ρε παιδί μου, έτσι για να καθαρίζει το αντεράκι μας ... :D

 

dudukas

Μέλος
Περιοχή
Ζακυνθος
Όνομα
Ντενης
Μοτό
xrv 750-fzs 600
Οταν εχεις ενα τετοιο μηχανακι συνηδητα τοτε το χαιρεσαι... η καθημερινη χρηση με τετοια ειναι ζορικη ομως οχι αδυνατη.....το θεμα με τους νεοτερους (κατω των 30) ειναι οτι περνουν οτι πουλαει φετος τι εννοω εδω πχ φετος κ περυση ολοι γυρναγαν με TDM πριν απο αυτο με beverly 300 πριν με Z750 δηλαδη μιλαμε για αλλαγες μεσα σε ενα χρονο λογο μοδας......Απο την αλλη σπανια βλεπω ανηλικο με παπι πλεον....οι σημερινοι εφηβοι δεν εχουν την αρρωστεια που ειχαμε εμεις μονιμα με ενα κατσαβιδι στο χερι για να κανουμε τα 83χμ, 85χμ....πλεον εγω στην Ζακυνθο δεν βλεπω νεους ανθρωπους με αληθινο παθος για τη μοτο, ειναι ελαχιστοι... η μοτο ειναι τροπος ζωης χαλαρωσης να ξεφυγεις ρε παιδι μου....Σπανια βλεπω νεο που να τρεχει βενζινη στις φλεβες του....Δεν γραφω τιποτα για να θιξω καποιον προσωπικα απλα βλεπω τις αλλαγες μπροστα μου...μας εχει φαει η ποζερια κ η μουρη πλεον κανεις δεν ασχολειται με την ουσια 9 στα 10 μηχανακια του νισιου δεν εχουν μπει ποτε στο καραβι κ 5 στους 10 δεν εχουν καν κρανος οχι να το φορανε κιολας....Αυτα για τωρα τα υπολοιπα καποια στιγμη που θα μπορεσω να τα πουμε απο κοντα......
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Την Παρασκευη αλλαξα λαδια στο συνεργειο μου που ειναι γνωστη γιαφκα πολυ στριφτερων superbike τυπων.
Οι απαντησεις τους στο θεμα συγκεκριμενες και παρομοιες.
Αυτες οι μοτοσυκλετες συνοδευονται και απο δευτερη για χρηση πολης,δεν βολευουν για καθημερινη χρηση και κυριως δεν πρεπει να φθειρονται σε αυτην.
Πολλες φορανε ειδικα συστηματα συμπλεξης αποσυμπλεξης εχουν βελτιωσεις στα μοτερ και πανακριβα λαστιχα.
Ηρθε στο μυαλο μου η εικονα των superbike της εδω ''παραλιας'' με τα διαλυμενα πισω λαστιχα τις χρωματιστες racing μανετες
τις ιδεες του καθε μπογιατζη ζωγραφισμενες επανω τους και τους supermodel ξεκρανωτους επανω τους και το παζλ συμπληρωθηκε.
(Μαζι μου λυθηκε η απορια του γιατι δεν βλεπω πλεον ΚΤΜ 450 ΕXC στους δρομους οπως εβλεπα π.χ. παλιοτερα τα ΧR 600).






Οταν εχεις ενα τετοιο μηχανακι συνηδητα τοτε το χαιρεσαι... η καθημερινη χρηση με τετοια ειναι ζορικη ομως οχι αδυνατη.....το θεμα με τους νεοτερους (κατω των 30) ειναι οτι περνουν οτι πουλαει φετος τι εννοω εδω πχ φετος κ περυση ολοι γυρναγαν με TDM πριν απο αυτο με beverly 300 πριν με Z750 δηλαδη μιλαμε για αλλαγες μεσα σε ενα χρονο λογο μοδας......Απο την αλλη σπανια βλεπω ανηλικο με παπι πλεον....οι σημερινοι εφηβοι δεν εχουν την αρρωστεια που ειχαμε εμεις μονιμα με ενα κατσαβιδι στο χερι για να κανουμε τα 83χμ, 85χμ....πλεον εγω στην Ζακυνθο δεν βλεπω νεους ανθρωπους με αληθινο παθος για τη μοτο, ειναι ελαχιστοι... η μοτο ειναι τροπος ζωης χαλαρωσης να ξεφυγεις ρε παιδι μου....Σπανια βλεπω νεο που να τρεχει βενζινη στις φλεβες του....Δεν γραφω τιποτα για να θιξω καποιον προσωπικα απλα βλεπω τις αλλαγες μπροστα μου...μας εχει φαει η ποζερια κ η μουρη πλεον κανεις δεν ασχολειται με την ουσια 9 στα 10 μηχανακια του νισιου δεν εχουν μπει ποτε στο καραβι κ 5 στους 10 δεν εχουν καν κρανος οχι να το φορανε κιολας....Αυτα για τωρα τα υπολοιπα καποια στιγμη που θα μπορεσω να τα πουμε απο κοντα......
Ενδιαφερουσα καταγραφη φιλε μου....
 

El Capitan

Μέλος
Περιοχή
Εξαρχεια-Αιγαλεω-Λιμνη Πλαστηρα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
BMW R 1200 GS 08'
Οταν εχεις ενα τετοιο μηχανακι συνηδητα τοτε το χαιρεσαι... η καθημερινη χρηση με τετοια ειναι ζορικη ομως οχι αδυνατη.....το θεμα με τους νεοτερους (κατω των 30) ειναι οτι περνουν οτι πουλαει φετος τι εννοω εδω πχ φετος κ περυση ολοι γυρναγαν με TDM πριν απο αυτο με beverly 300 πριν με Z750 δηλαδη μιλαμε για αλλαγες μεσα σε ενα χρονο λογο μοδας......Απο την αλλη σπανια βλεπω ανηλικο με παπι πλεον....οι σημερινοι εφηβοι δεν εχουν την αρρωστεια που ειχαμε εμεις μονιμα με ενα κατσαβιδι στο χερι για να κανουμε τα 83χμ, 85χμ....πλεον εγω στην Ζακυνθο δεν βλεπω νεους ανθρωπους με αληθινο παθος για τη μοτο, ειναι ελαχιστοι... η μοτο ειναι τροπος ζωης χαλαρωσης να ξεφυγεις ρε παιδι μου....Σπανια βλεπω νεο που να τρεχει βενζινη στις φλεβες του....Δεν γραφω τιποτα για να θιξω καποιον προσωπικα απλα βλεπω τις αλλαγες μπροστα μου...μας εχει φαει η ποζερια κ η μουρη πλεον κανεις δεν ασχολειται με την ουσια 9 στα 10 μηχανακια του νισιου δεν εχουν μπει ποτε στο καραβι κ 5 στους 10 δεν εχουν καν κρανος οχι να το φορανε κιολας....Αυτα για τωρα τα υπολοιπα καποια στιγμη που θα μπορεσω να τα πουμε απο κοντα......
Οταν εχεις ενα τετοιο μηχανακι συνηδητα τοτε το χαιρεσαι... η καθημερινη χρηση με τετοια ειναι ζορικη ομως οχι αδυνατη.....το θεμα με τους νεοτερους (κατω των 30) ειναι οτι περνουν οτι πουλαει φετος τι εννοω εδω πχ φετος κ περυση ολοι γυρναγαν με TDM πριν απο αυτο με beverly 300 πριν με Z750 δηλαδη μιλαμε για αλλαγες μεσα σε ενα χρονο λογο μοδας......Απο την αλλη σπανια βλεπω ανηλικο με παπι πλεον....οι σημερινοι εφηβοι δεν εχουν την αρρωστεια που ειχαμε εμεις μονιμα με ενα κατσαβιδι στο χερι για να κανουμε τα 83χμ, 85χμ....πλεον εγω στην Ζακυνθο δεν βλεπω νεους ανθρωπους με αληθινο παθος για τη μοτο, ειναι ελαχιστοι... η μοτο ειναι τροπος ζωης χαλαρωσης να ξεφυγεις ρε παιδι μου....Σπανια βλεπω νεο που να τρεχει βενζινη στις φλεβες του....Δεν γραφω τιποτα για να θιξω καποιον προσωπικα απλα βλεπω τις αλλαγες μπροστα μου...μας εχει φαει η ποζερια κ η μουρη πλεον κανεις δεν ασχολειται με την ουσια 9 στα 10 μηχανακια του νισιου δεν εχουν μπει ποτε στο καραβι κ 5 στους 10 δεν εχουν καν κρανος οχι να το φορανε κιολας....Αυτα για τωρα τα υπολοιπα καποια στιγμη που θα μπορεσω να τα πουμε απο κοντα......
Με όλη την καλή διάθεση σε δεύτερο ποστ σας βλέπω ότι γενικευεται..και μιας και είμαι μόλις 30 με έκπληξη διαβάζω να λέτε για φτιαγμένα παπια και βενζίνη στις φλέβες και μετα να μας κάνετε επίκληση στην λογική για το κρανος...Νομίζω πως κάπως αυτά και τα δύο είναι της δικής σας γενιάς μιας και τσουβαλιαζουμε με άλλο λαιφ σταιλ τύπου σταθη ψάλτη και άσπρη κάλτσα στο Τζιν!Δεν ξέρω τι γίνετε στο νησί όπως λέτε αλλά όσο αφορά τον προστατευτικο εξοπλισμό να σας ενημερώσω ότι οι νέοι είναι αυτοί που φοράνε μπουφανακια κρανακια και προστατευτικο εξοπλισμο γενικότερα σε σχέση με κάποιους παλιούς που τους πνιγει τ κράνος η ακομα και αν φοράνε το φοράνε για την κλήση..Όσο για το τι αγοράζουν αναφερθηκατε σε εμπορικά μηχανάκια κάντε την εξίσωση με την οικονομία της χώρας και θα δείτε γιατί επιλέγουν αυτά..Η ακομα και γιατί έγινε μόδα το βίνταζ..πριν κρινουμε τους νέους μήπως να τους δίνουμε το καλό παράδειγμα..;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ειμαι ήδη 49 και αυτο που μπορω να πω ειναι οτι όσο αφορα τον εξοπλισμό για μηχανή την σημερινή εποχή τον εχουν πολυ περισοτεροι απο οτι οταν ήμουν 30 χρονων, για να μην μιλήσω για τα 20 μου χρονια που οποίος φορούσε κράνος θεωρείτο γραφικός !!!!
Αυτη ηταν η κοινωνία μας και η παιδεία μας τοτε!!!!, αυτα λέγαμε!!!!!
Όσο αφορα για τα modification στην υπό δύναμη της κάθε μηχανής αλλα και σε αλλα υποσυστήματα της θεωρώ οτι καλα κρατούν απο ολες τις ηλικίες !!!!!!και για όλων των τύπων μηχανών !!!
Ειδικα για τα πάπια , εχω φίλο μηχανικό που 8 στα 10 μηχανάκια που φτιάχνει , ανακατασκευάζει, ειναι πάπια που κυρίως του ζητάνε να τα ενδυνάμωση !!!!
Αν ρωτησετε στατιστικά κάποιον που εχει δυναμομετρο θα σας πει οτι τα παπάκια εχουν περίοπτη θέση στο πελατολόγιο του
Αφήστε δε τις κόντρες των παπιών που γίνονται με μεγάλα ποσά όσο αφορα για τον νικητή
Τωρα για τα ss θεωρώ οτι η τάση που παιζει εδω και χρονια ειναι τα ταξιδια, μεγάλα μικρα και κατεπεκτασιν το κοινο προσανατολίσετε σε μηχανές που μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτο το τομέα απο άποψη εργονομίας κόστους και ευκολίας πολύωρης χρήσης στο δρομο καθως και φόρτωματος
Παράμετροι που ενα ss δε μπορει να προσφέρει !!!!
 
Top Bottom