τον τελευταίο καιρό κυκλοφοροντας αρκετες ώρες διαπιστωσα οτι τείνουν να εξαλειφθούν απο τους δρομους (τουλαχιστον στο μεγάλο χωριο) οι supersport μηχανές.
Αυτό για μενα εχει τις εξής εξηγήσεις :
α) οι Ελληνες οδηγοι καταλαβαν επιτελους την χρηση τους και τις εχουν πλεον οχι για τις καφετερειες αλλα για μια γρηγορη βολτα ή για ξεμπουκομα μηχανης και αναβατη σε πιστες (μεγαρα...κλπ)
β)λογω κρισης (ατιμη κριση !!!) και επειδη τα γκαζια ρουφανε μπετζίνα (!!!) το ριξαμε σε πιο οικονομικα μοτορια...
γ)λογω μοδος αλλα και χρηστικοτητας εχουν αυξηθει τα σκουτεροειδή...(ακριβοτερα ισως στην συντήρηση τους)
δ) ο Ελληνας αναβατης κατευθυνθηκε πλεον σε on-off μοτοσυκλετες που σχεδον πλεον τα κανουν ολα και την καφετερια και την μακρινη βολτα και τα ταξιδια και λιγο περιπετεια(χωμα).
προσωπικα κρατω τις δυο τελευταίες εξηγήσεις παντα ομως με επιφυλάξεις.....
Αυτό για μενα εχει τις εξής εξηγήσεις :
α) οι Ελληνες οδηγοι καταλαβαν επιτελους την χρηση τους και τις εχουν πλεον οχι για τις καφετερειες αλλα για μια γρηγορη βολτα ή για ξεμπουκομα μηχανης και αναβατη σε πιστες (μεγαρα...κλπ)
β)λογω κρισης (ατιμη κριση !!!) και επειδη τα γκαζια ρουφανε μπετζίνα (!!!) το ριξαμε σε πιο οικονομικα μοτορια...
γ)λογω μοδος αλλα και χρηστικοτητας εχουν αυξηθει τα σκουτεροειδή...(ακριβοτερα ισως στην συντήρηση τους)
δ) ο Ελληνας αναβατης κατευθυνθηκε πλεον σε on-off μοτοσυκλετες που σχεδον πλεον τα κανουν ολα και την καφετερια και την μακρινη βολτα και τα ταξιδια και λιγο περιπετεια(χωμα).
προσωπικα κρατω τις δυο τελευταίες εξηγήσεις παντα ομως με επιφυλάξεις.....