Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σωστόοος...Ενίοτε, η μεν καρδιά πρόθυμη, η δε τσέπη ασθενής...
Καλύτερα έτσι παρά το ανάποδο
Σωστόοος...Ενίοτε, η μεν καρδιά πρόθυμη, η δε τσέπη ασθενής...
κανεις δεν ειπε οτι ειναι καλυτερο το παλιοτερο πιο αξιοπιστο ειπαμε οτι ειναι απο του 13Φαντάσου τότε 2 διαφορετικά μοντέλα, τα 1200ρια '11-'12 και το LC μετα... Το ίδιο πράγμα λέμε.... Και αυτό είναι το ερώτημα νομίζω...
Δε θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός, απλά παραθέτω τη δικιά μου...
Είναι σα να έχω εγώ την τελευταία έκδοση του lc και στο πρώτο μοντέλο με τα 1250cc να πω ότι το δικό μου είναι "καλύτερο".... Ε δε γίνεται....!!
Εξού κι οι μεγαλύτερες πωλήσεις του ADVe από το απλό GS......
η καρδια εχει τον πρωτο λογο!
Είναι μια προσέγγιση και αυτήΕξού κι οι μεγαλύτερες πωλήσεις του ADVe από το απλό GS...
"Από τις σελίδες του περιοδικού σας έχουμε πει δεκάδες φορές ότι το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS; Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. Δεν διαφωνούμε ότι για πολλούς το όνομα BMW έχει περισσότερο κύρος, ούτε λέμε ότι ο επιβλητικός όγκος του Adventure δεν προσελκύει ανθρώπους που θέλουν να επιδεικνύουν ότι η δική τους (μοτοσυκλέτα…) είναι μεγαλύτερη από των υπόλοιπων. Αυτό που θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε εδώ, είναι γιατί αν αγοράσεις και ζήσεις με ένα R1200GS ή Adventure, δεν ξανακοιτάς άλλο mega On-Off. "
Πηγή: Moto
Πόσο μάλλον από έναν αναβάτη που το οδήγησε σε μια μέρα.Είναι μια προσέγγιση και αυτή
Απο την άλλη, χρονια μελέτης μιας μότοβιομηχανιας για ένα προϊόν δεν μπορεί να αναλυθεί μεσα από ένα κείμενο χιλίων λέξεων
Αδερφέ ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλειΠόσο μάλλον από έναν αναβάτη που το οδήγησε σε μια μέρα.
Και δεν ήταν παρατηρητικος, ώστε να γράψει τις διαφορές που είναι ορατές από οποιονδήποτε.
Πως κατέληξε σε συμπέρασμα καλύτερης μοτοσυκλέτας... Με ξεπερνάει.
Εξού κι ο υποψιαζμένος αναγνώστης αναρτά έκαστο σχετικό ανάγνωσμα στο ADVride προς σχολιασμό και "χτένισμα"....Αδερφέ ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει
Ο αναγνώστης επιβάλλεται να είναι πάντα υποψιαζμενος
Μιλάνε βασικά για σκληρό σαζμαν και κάποιο αντίβαρο στον στρόφαλο, το οποίο επανασχεδιαστηκε μετά το 2017.Καταλαβαινω οτι ενα lc του 13 σαν πρωτη εκδοση θα εβγαλε καποια θεματακια αυτα ομως δε λύνονται συνηθως με τις ανακλησεις?δηλαδη ειναι τοσο επιφοβο να πας γενικοτερα για μια μηχανη που στην ουσια ειναι καινουργια σειρα?γιατι αν ειναι να δώσω 13κ και στο πρωτο χρονο να χρειαστω αλλα 2-3 για τυχον βλαβες και θεματα...μετα καλυτερα να κοιταξω σε αλλη εταιρια που με αυτα τα λεφτα παιρνεις πχ ενα v strom 1000 καινουργιο η ενα tiger 800 xcx.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1. Δεν εχει σταμπιλιζατερ τιμονιου που μπηκε στα μοντ. 2014+Καταλαβαινω οτι ενα lc του 13 σαν πρωτη εκδοση θα εβγαλε καποια θεματακια αυτα ομως δε λύνονται συνηθως με τις ανακλησεις?δηλαδη ειναι τοσο επιφοβο να πας γενικοτερα για μια μηχανη που στην ουσια ειναι καινουργια σειρα?γιατι αν ειναι να δώσω 13κ και στο πρωτο χρονο να χρειαστω αλλα 2-3 για τυχον βλαβες και θεματα...μετα καλυτερα να κοιταξω σε αλλη εταιρια που με αυτα τα λεφτα παιρνεις πχ ενα v strom 1000 καινουργιο η ενα tiger 800 xcx.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάνο έχει ξαναπέσει το άρθρο αυτό κάπου εδώ μέσα και έφαγε το ανάλογο "στόλισμα".Εξού κι ο υποψιαζμένος αναγνώστης αναρτά έκαστο σχετικό ανάγνωσμα στο ADVride προς σχολιασμό και "χτένισμα"....
Δεδομένου του σκυλίσιου μοτέρ τους (και όχι μόνο), νομίζω ότι η επιλογή του '11 - '12 gsa (με τα διπλά εκκεντροφόρια) είναι η καλύτερη επιλογή. Νομίζω αρκετοί από εδώ έχουν την ίδια άποψη.Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δηλαδή για να καταλάβω....
Βγάζει η toyota (τυχαίο όνομα) rav4 (τυχαίο μοντέλο) έκδοση από το 2004 μέχρι το 2012 και το 2013 βγάζει ολοκαίνουρια έκδοση του rav4....
Εγώ το 2018 θα μπω σε διαδικασία να σκεφτώ αν θα πάρω το "παλιό" μοντέλο του '12 ή το "καινούριο" του '13....;??
Άσχετα αν μου αρέσει το παλιό ή το καινούριο... Μιλάμε για ένα βήμα τουλάχιστον τεχνολογικά μπροστά.......
Πραγματικά τέτοια τρελά πράγματα μόνο για τα 1200 gs ακούω.....
Μη βάλουμε στο παιχνίδι και τους 1150 γιατί διαβάζω άλλα παράξενα πράγματα.... Για να μη πω κουλά....
Αγαπάμε 1150
Αγαπάμε 1200
Αγαπάμε lc
Αυτή είναι η άποψη μου όμως....!!!
Φιλικά πάντα..
ΟΚ, μια χαρά.Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχω οδηγησει LC του 2013 (ειχα γραψει τοτε και σχετικη παρουσιαση) και του 2015 και η διαφορα ειναι φανερη ακομα και σε δοκιμη των 2 ωρων. Επισης παρακολουθουσα τοτε το www.ukgser.com για τα LC και υπηρχε πολυ γκρινια/παραπονα/θεματα για τα μοντελα 2013-2014. Το αναφερω πληροφοριακα. Αν θελεις σιγουρα 1200 GS και εφ'οσον δε φτανεις τα μεταγενεστερα, τοτε τα 2010-12 με τον διπλο εκκεντροφορο ειναι νομιζω πιο σιγουρη επιλογη.Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.