o Γερακας δεν κανει ελεγχο...Γιατι λοιπόν να γίνεται ελεγχος ενω ρητά ο Γερμανός λέει
"αλλαγη λόγο ανάκλησης "
Sent from arkoudotsarko.iphoni
την αλλαζει
o Γερακας δεν κανει ελεγχο...Γιατι λοιπόν να γίνεται ελεγχος ενω ρητά ο Γερμανός λέει
"αλλαγη λόγο ανάκλησης "
Sent from arkoudotsarko.iphoni
Σε οποιαδήποτε ανάκληση έτσι πρέπει να γίνετε..o Γερακας δεν κανει ελεγχο...
την αλλαζει
Σ' αυτή την περίπτωση θέλει "μέλι" στη ΓερμανίαΓιατι λοιπόν να γίνεται ελεγχος ενω ρητά ο Γερμανός λέει
"αλλαγη λόγο ανάκλησης "
Sent from arkoudotsarko.iphoni
Αυτό με τη Γερμανία στο απάντησε ο Κώστας. Και πώς να είναι αλλιώς? Αν την έχουν στοκ, θα στην αλλάξουν, προφανώς. Αν δεν την έχουν, θα πρέπει εσύ να έχεις μέρες και να σε παίρνει να περιμένεις. Αλλιώς, στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ, δεν έχω αντιληφθεί τη βιασύνη μας, για την αλλαγή ενός εξαρτήματος που δουλεύει, σώνει και καλά και μάλιστα το συντομότερο!!! Δε λέω ότι δε θα το αλλάξουμε. Αλλά γιατί "τώρα"??? "Χθες" αν ήταν δυνατόν......Με τη συμπεριφορά αυτή, οι φαντομαδες δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες...
Επίσης θέλω να γνωρίζω αν παω διακοπές στη Γερμανία και εμφανιστώ φαντομας και ζητήσω να γινει η ανάκληση τι θα γινει;
Θα μου πουν πήγαινε Ελλαδα;
Η συμπεριφορά που περιγράφει ο Ζκωστας δεν ειναι επαγγελματική ειναι του Έλληνα επαγγελματία. Δεν πρεπει να την ανεχόμαστε αλλο...
Εγω πάντως όχι. Περιμένω ακομη απο το γνωστό μαγαζί των Β.Π.
Κώστα δεν εχεις δίκιο...o Γερακας δεν κανει ελεγχο...
την αλλαζει
αυτο που καταλαβα εγώ, ειναι οτι δεν υπαρχουν αρκετες αντλιες και κοιτανε να εξυπηρετησουν πρωτα τους τακτικους πελατες τους και μετα τους "φαντομαδες"
κατι που κανουμε ολοι οι επαγγελματιες στην δουλεια μας.
αυτο που ειναι σιγουρο, ειναι οτι θα αλλαχτουν...ολες
Στάλθηκε από adveφον
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να λεγομαι φαντομας...σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις μονο στις αντιπροσωπειες?? ειναι διαταγη της μαμας να κανεις σερβις εκει για να σου περνανε ανακλησεις?? ΟΧΙ!! αντιθετα ειναι διαταγη της μαμας να αντικαταστησει ολες τις αντλιες της ανακλησης σε οποιον παει η οποιον εχει ειδοποιησει, οχι ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ πιο γρηγορα σε πελατες και ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΆ! Αν ηταν ετσι θα το εγραφε στην ανακοινωση οτι προτεραιοτητα εχουν οι πελατες της... λες και εμεις που αγορασαμε την μηχανη και τα ακουμπαμε σε αξεσουαρ δεν ειμαστε πελατες και ειναι μονο αυτοι που πανε και σερβις :confused:Το άλλο Αιμίλιε, αυτό το "Με τη συμπεριφορά αυτή, οι φαντομαδες δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες...", σου λέω με βεβαιότητα, ότι οι "φαντομάδες" δε θα γίνουν ποτέ πελάτες στα εξουσιοδοτημένα με όποια συμπεριφορά κι αν υιοθετηθεί εκ μέρους των. Ψάξε το όσο θες (για το πρακτικό -πραγματικό του θέματος), ανάλυσέ το και θεωρητικά και θα δεις ότι έτσι είναι. Δεν είναι δυνατόν να προσδοκά κάποιος πελάτες, επειδή τους εξυπηρέτησε σε μια ανάκληση. Τη στιγμή μάλιστα, που μιλάμε για δεκάδες περιπτώσεις μηχανών δεκαετίας σχεδόν, που έχουν να πάνε σε εξουσιοδοτημένα εδώ και 7-8 χρόνια κι έχουν 2-3 ανακλήσεις στην πλάτη, οι οποίες βγήκαν στη φόρα τώρα που έγινε ντόρος με τις αντλίες βενζίνης.
Έχω την αίσθηση ότι τα θέμε όλα δικά μας. Μονά-ζυγά....
δεν καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχουν στις αποθηκες χιλιαδες αντλιες???Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να λεγομαι φαντομας...σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις μονο στις αντιπροσωπειες?? ειναι διαταγη της μαμας να κανεις σερβις εκει για να σου περνανε ανακλησεις?? ΟΧΙ!! αντιθετα ειναι διαταγη της μαμας να αντικαταστησει ολες τις αντλιες της ανακλησης σε οποιον παει η οποιον εχει ειδοποιησει, οχι ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ πιο γρηγορα σε πελατες και ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΆ! Αν ηταν ετσι θα το εγραφε στην ανακοινωση οτι προτεραιοτητα εχουν οι πελατες της... λες και εμεις που αγορασαμε την μηχανη και τα ακουμπαμε σε αξεσουαρ δεν ειμαστε πελατες και ειναι μονο αυτοι που πανε και σερβις :confused:
Αυτο που δεν καταλαβαινεις Κωστα ειναι οτι η ανακληση ειναι της μαμας BMW οχι του εκαστοτε αντιπροσωπου εγω ΕΙΜΑΙ πελατης της μαμας BMW αγοραζοντας το προιον της και τα διαφορα αξεσουαρ, οι εξουσιοδοτημενοι εκτελουν εντολη της μαμας BMW κι οχι απο του κεφαλιου τους, πληρωνονται γι αυτο αλλωστε! Αρα δεν εχει να κανει με τους πελατες τους! Δλδ αν καποιος μετακομισει Αθηνα επειδη δεν εχει κανει σερβις στο γερακα η οπουδηποτε αλλου θα τον βαλουν μετα τους πελατες τους?? :confused:δεν καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχουν στις αποθηκες χιλιαδες αντλιες???
θα αλλαχτουν ολες....στην ωρα τους.
αλλα η απαιτηση να σε βλεπει ισα και ομοια , με καποιον που συντηρει την μηχανη του στο μαγαζι του επαγγελματια, δεν ειναι παραλογη??
σε ολα τα επαγγελματα ισχυει αυτο..
τον πελατη σου τον προσεχεις
Στάλθηκε από adveφον
δεν βγαζουμε ακρη!!!Αυτο που δεν καταλαβαινεις Κωστα ειναι οτι η ανακληση ειναι της μαμας BMW οχι του εκαστοτε αντιπροσωπου εγω ΕΙΜΑΙ πελατης της μαμας BMW αγοραζοντας το προιον της και τα διαφορα αξεσουαρ, οι εξουσιοδοτημενοι εκτελουν εντολη της μαμας BMW κι οχι απο του κεφαλιου τους, πληρωνονται γι αυτο αλλωστε! Αρα δεν εχει να κανει με τους πελατες τους! Δλδ αν καποιος μετακομισει Αθηνα επειδη δεν εχει κανει σερβις στο γερακα η οπουδηποτε αλλου θα τον βαλουν μετα τους πελατες τους?? :confused:
Τι δεν καταλλλλλλαβαινεις!!!
δεν νομιζω οτι οι μισοι κατοχοι κανουν σερβις μονοι τους. ..Ένας από τους λόγους που γούσταρα ΒΜW ήταν που έμαθα να την κάνω σέρβις μόνος μου, κι αυτό είναι τεράστια επιτυχία για την εταιρία, οπότε οι μισοί είμαστε φαντομάδες...
Έλα ρε... Κι εμένα μ' άρεσε η λέξη...
δεν νομιζω οτι οι μισοι κατοχοι κανουν σερβις μονοι τους. ..
αληθεια με τα update και διαγνωσεις που γινονται μονο στα εξουσιοδοτημενα τι κανεις???
το "φαντομαδες"..ειναι σχημα λογου
δεν το ειπα για να προσβαλω καποιον.
ετσι μου ηρθε
Στάλθηκε από adveφον
Αυτό εννοείται και δε μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο...Μιας και έχω την πρώτη μηχανη που άλλαξαν την αντλια στα πλαίσια της ανάκλησης ,ο μηχανικός που ειχε παει Δευτέρα (νομίζω φεβρουαριου) στον Γέρακα μου ειχε πει οτι ήρθε ανάκληση για την αντλια σε ολα τα μοντέλα απο 05 και μετα και αλλάζεται ολόκληρη.
Άφησα την μηχανη και επειδη είχαν το ανταλλακτικό την αντικατέστησαν.
Τωρα γιατι η συγκεκριμένη να ειναι διαφορετική απο τις προηγούμενες ένας θεός ξέρει ,.
Οσο για τις δικαιολογίες φυσικό ειναι να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν την πελατεία τους ο καθε αντιπρόσωπος πρώτο και μετα ολους τους άλλους.
Τωρα αν ένας παει με διαρροη οπως εγω πιστευω εχει προτεραιότητα απο κάποιον που παει προληπτικά
Με τέτοιους που μπλέκετε, έχετε δίκιο να τα παίρνετε κρανίο:banghead::banghead::banghead::banghead:Σημερα εγινε η ανακληση απο τον αντιπροσωπο στα Χανια, ολα αψογα, ελεγχο ειχε κανει και σε μενα την προηγουμενη εβδομαδα και σε 5 μερουλες τακτοποιηθηκα!
Α στις παρατηρησεις επειδη εκανε ενα γενικο ελεγχο μου εγραψε οτι εχω ημιτασιον τακακια μικρότερης αποδοσης μπροστα (οχι bmw δλδ, ασχετο εχω τα κοκκινα brembo ) επισης εχω ημιτασιον μπαταρια :confused: (Varta) και Odyssey να ειχα το ιδιο θα εγραφε...επισης θελω τακακια πισω σε λιγο καιρο (ειναι γνησια αυτα μαλλον τα χε αλλαξει ο προηγουμενος στα 20.000χλμ που πηρα την μηχανη ) Και τελος μου λεει εχει κατι σφαλματα καταγραψει ο εγκεφαλος για χαμηλη ταση μπαταριας (αλλαξα μπαταρια τον Οκτωμβριο) και RDC (πιεση ελαστικων, κανα δυο φορες δεν ειχε διαβασει το πισω) και τα εσβησες τον ρωταω, οχι γιατι δεν ηρθες για service μου λεει, του λεω δεν πειραζει αστα εκει να υπαρχουν να τα σβησεις μαζεμενα οταν το μπριζωσω (1 φορα το χρονο), για service θα με βλεπεις σε αυτα που δεν μπορω να κανω εγω του απαντησα...
Και μετα μου λετε για αντιπροσωπειες.... τι αλλο θ'ακουσουμε