Adam Riemann

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Τώρα έρχεται νεο βιντεάκι που θα καβαλήσει κινέζικο και θα βγάλει χρέπια τα υπερόπλα όπως έκανε και στο βίντεο αυτό.

Σιγα μην είναι το F900 ίδιο με world raid κι Αφρικα…
Είναι πάρα πολυ καλύτερο… αφου του εφυγαν επιφωνήματα οταν καβάλησε την BMW

Αυτα τα βίντεο απευθυνονται σε κοινό που έχει μείνει στις εποχές του ρόδα τσάντα και κοπάνα.
Αλλιως τρομερό clickbait.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μόνο χρέπι που αξίζει να πωλείται ακριβά είναι το 9Χ0 ,όλα τα άλλα χρέπια πρέπει να δίνονται τσάμπα.
αυτα λες και θα χρυσοπληρώσουμε του amyroukai!
Το νόημα της συζήτησης (τουλάχιστον από πλευράς μου, δεν ξέρω/δεν είμαι υπεύθυνος για το τι καταλαβαίνει και πως φιλτράρει ο κάθε ένας το κάθε τι) δεν ήταν να πω ότι εγώ είμαι πάνω από τον Άνταμ Ρήμαν (αν και, αξιοσημείωτο από άποψης ψυχολογίας το καθρεφτάκι που κρατάει ο κόΖμος). Επίσης μου είναι αδιάφορο (πλην LOL factor) το πόσο θεωρεί ο κάθε ένας ότι πρέπει να πληρωθεί ένα μηχανάκι. Βλέπω τις αγγελίες για το 950 που έχω γιατί είναι με το ένα πόδι στην πόρτα, μέχρι εκεί έχω ενδιαφέρον.
Μην τα στρίβετε ούτε στο προσωπικό (αφ' ενός γιατί δεν με νοιάζει ποιοί είστε γενικότερα, έχω διαβάσει τεράστια κριντζ πράγματα αλλά δεν το κάνω θέμα) ούτε στο ποιός την έχει πιο μεγάλη. Κάθε απάντηση στο "δεν μου αρέσει το μηχανάκι που σου αρέσει" η οποία περιέχει ένα ευγενικότερο "ναι αλλά είσαι μαλάκας" αντί για κάτι για το μηχανάκι προκαλεί γέλιο γιατί δείχνει πράγματα για τον συνομιλητή. Ένας θεούλης εδώ μέσα θυμάμαι ότι έφτασε να ανοίξει δικό του φόρουμ και έγραφε μόνος του.


ΟΛΟΙ οι ινφλουένσερς, είτε είναι ο Άνταμ είτε ο Μπιρτς είτε οποιοσδήποτε άλλος θα σου πουν αυτό που λέει και το μάρκετινγκ "offroad ABS, offroad γκάζι, offroad DCT, offroad TC, offroad ανάρτηση" και δες τι κάνει το μηχανάκι, υπονοώντας ότι καβαλάω εγώ που δεν ξέρω την τύφλα μου και πάω σούζα μπάντα περνάνε τα κομάντα; Γελάνε και τα διακοσμητικά βότσαλα στις γλάστρες. Το είχαν γράψει και οι Πυθίες/φωτεινοί παντογώσται του ελληνικού τύπου ότι "κρατάς το γκάζι ανοιχτό και γίνεσαι θεός", αλλά τους θεωρώ τεράστιους ψεύτες γιατί για να φτάσεις να έχεις το θάρρος να πας τέρμα μπαντιλίκι με το ηλεκτρονικό παπαρόλι να σε κρατάει στην γωνία που το ρύθμισες πρέπει να φας πολλές ώρες πτήσης ή να έχεις πλήρη άγνοια του σε πόσα κομμάτια σπάει το κορμί και τύχη πολλά βουνά.


Πάμε πάλι στο μηδέν, παίρνοντας έναν τετράκουλο/πανάσχετο για παράδειγμα, εμένα. Από τις πρώτες επαφές με χώμα, με καλά συντηρημένο μηχανάκι από αναρτήσεις κλπ αλλά "βασικές" ήτοι μηδέν ρυθμίσεις, είδα ότι υπάρχει ένα όριο πέραν του οποίου δεν βοηθάει το μηχανάκι και γλίτωσα θυμουμενος βίντεο στο youtube "τι να μην κάνεις όταν..." και πολλή τύχη. Με μηδέν πρόοδο σαν ικανότητες είδα ότι το όριο πάει ΠΟΛΥ ψηλά με ένα καλό μηχανάκι με καλές αναρτήσεις σεταρισμένες στα κιλά που πρέπει και ουσιαστικά το μηχανάκι πάει βόλτα μόνο του και μένεις επιβάτης να χαζεύεις το τοπίο ή μένεις πίσω να κυνηγάς τους άλλους (πετρόδρομος αλλά hold on for dear life και pin it to win it γιατί όταν πας αργά είναι χειρότερα και βαράς κόκκινο όλα τα αισθήματα αυτοσυντήρησης). Τι να κάνεις, όταν πας και δεν ξέρεις τι κάνεις και απλά πρέπει να πας γιατί δεν μπορείς να μείνεις στο βουνό να κάνεις τον ερημίτη...


Και τώρα που συμφωνήθηκε ότι δεν ξέρω να οδηγώ και ότι δεν υπάρχει hardware που θα κάνει τον άσχετο "Ταρρές" αυτόματα και δεν υποκαθιστά τις ικανότητες (αλλά μπορείς να πληρώσεις 20,000 ευρώ σε GYTR εξαρτήματα για να νιώσεις γκλάμορους), γυρνάω πάλι στο βίντεο γιατί εγώ μιλάω για επιστημονική παρατήρηση με κανόνες έρευνας. Έρευνα "μίας στροφής" και "δύο μετρήσεων" επί τρία μηχανάκια, δεν περνάει το paper σε κανένα σχολείο σαν έγκυρο. Οι ικανότητες του Ρίμαν είναι τέτοιες που φέρνει την άφρικα "στα ίσα" με πολύ πιο σύγχρονα μηχανάκια. Χρονομέτρηση με δέκατα, πιθανότατα από βίντεο, με κουβάδες για σημάδια αρχής και τέλους, ακρίβεια μηδέν. Πρακτικά λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι το συμπέρασμα του βίντεο είναι "τα άλογα δεν έχουν σημασία σε μία στροφή για έναν αναβάτη". Ψέμα; Όχι. Τι δείχνει για τις μοτοσικλέτες; Τι-πο-τα. Αλλά όπως το βίντεο του Ράιαν με τα προστατευτικά, τα κλικ τα μαζεύει ;)

Οι παρατηρήσεις για τα υπόλοιπα "μπόνους κανονάκι".
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το νόημα της συζήτησης (τουλάχιστον από πλευράς μου, δεν ξέρω/δεν είμαι υπεύθυνος για το τι καταλαβαίνει και πως φιλτράρει ο κάθε ένας το κάθε τι) δεν ήταν να πω ότι εγώ είμαι πάνω από τον Άνταμ Ρήμαν (αν και, αξιοσημείωτο από άποψης ψυχολογίας το καθρεφτάκι που κρατάει ο κόΖμος). Επίσης μου είναι αδιάφορο (πλην LOL factor) το πόσο θεωρεί ο κάθε ένας ότι πρέπει να πληρωθεί ένα μηχανάκι. Βλέπω τις αγγελίες για το 950 που έχω γιατί είναι με το ένα πόδι στην πόρτα, μέχρι εκεί έχω ενδιαφέρον.
Μην τα στρίβετε ούτε στο προσωπικό (αφ' ενός γιατί δεν με νοιάζει ποιοί είστε γενικότερα, έχω διαβάσει τεράστια κριντζ πράγματα αλλά δεν το κάνω θέμα) ούτε στο ποιός την έχει πιο μεγάλη. Κάθε απάντηση στο "δεν μου αρέσει το μηχανάκι που σου αρέσει" η οποία περιέχει ένα ευγενικότερο "ναι αλλά είσαι μαλάκας" αντί για κάτι για το μηχανάκι προκαλεί γέλιο γιατί δείχνει πράγματα για τον συνομιλητή. Ένας θεούλης εδώ μέσα θυμάμαι ότι έφτασε να ανοίξει δικό του φόρουμ και έγραφε μόνος του.


ΟΛΟΙ οι ινφλουένσερς, είτε είναι ο Άνταμ είτε ο Μπιρτς είτε οποιοσδήποτε άλλος θα σου πουν αυτό που λέει και το μάρκετινγκ "offroad ABS, offroad γκάζι, offroad DCT, offroad TC, offroad ανάρτηση" και δες τι κάνει το μηχανάκι, υπονοώντας ότι καβαλάω εγώ που δεν ξέρω την τύφλα μου και πάω σούζα μπάντα περνάνε τα κομάντα; Γελάνε και τα διακοσμητικά βότσαλα στις γλάστρες. Το είχαν γράψει και οι Πυθίες/φωτεινοί παντογώσται του ελληνικού τύπου ότι "κρατάς το γκάζι ανοιχτό και γίνεσαι θεός", αλλά τους θεωρώ τεράστιους ψεύτες γιατί για να φτάσεις να έχεις το θάρρος να πας τέρμα μπαντιλίκι με το ηλεκτρονικό παπαρόλι να σε κρατάει στην γωνία που το ρύθμισες πρέπει να φας πολλές ώρες πτήσης ή να έχεις πλήρη άγνοια του σε πόσα κομμάτια σπάει το κορμί και τύχη πολλά βουνά.


Πάμε πάλι στο μηδέν, παίρνοντας έναν τετράκουλο/πανάσχετο για παράδειγμα, εμένα. Από τις πρώτες επαφές με χώμα, με καλά συντηρημένο μηχανάκι από αναρτήσεις κλπ αλλά "βασικές" ήτοι μηδέν ρυθμίσεις, είδα ότι υπάρχει ένα όριο πέραν του οποίου δεν βοηθάει το μηχανάκι και γλίτωσα θυμουμενος βίντεο στο youtube "τι να μην κάνεις όταν..." και πολλή τύχη. Με μηδέν πρόοδο σαν ικανότητες είδα ότι το όριο πάει ΠΟΛΥ ψηλά με ένα καλό μηχανάκι με καλές αναρτήσεις σεταρισμένες στα κιλά που πρέπει και ουσιαστικά το μηχανάκι πάει βόλτα μόνο του και μένεις επιβάτης να χαζεύεις το τοπίο ή μένεις πίσω να κυνηγάς τους άλλους (πετρόδρομος αλλά hold on for dear life και pin it to win it γιατί όταν πας αργά είναι χειρότερα και βαράς κόκκινο όλα τα αισθήματα αυτοσυντήρησης). Τι να κάνεις, όταν πας και δεν ξέρεις τι κάνεις και απλά πρέπει να πας γιατί δεν μπορείς να μείνεις στο βουνό να κάνεις τον ερημίτη...


Και τώρα που συμφωνήθηκε ότι δεν ξέρω να οδηγώ και ότι δεν υπάρχει hardware που θα κάνει τον άσχετο "Ταρρές" αυτόματα και δεν υποκαθιστά τις ικανότητες (αλλά μπορείς να πληρώσεις 20,000 ευρώ σε GYTR εξαρτήματα για να νιώσεις γκλάμορους), γυρνάω πάλι στο βίντεο γιατί εγώ μιλάω για επιστημονική παρατήρηση με κανόνες έρευνας. Έρευνα "μίας στροφής" και "δύο μετρήσεων" επί τρία μηχανάκια, δεν περνάει το paper σε κανένα σχολείο σαν έγκυρο. Οι ικανότητες του Ρίμαν είναι τέτοιες που φέρνει την άφρικα "στα ίσα" με πολύ πιο σύγχρονα μηχανάκια. Χρονομέτρηση με δέκατα, πιθανότατα από βίντεο, με κουβάδες για σημάδια αρχής και τέλους, ακρίβεια μηδέν. Πρακτικά λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι το συμπέρασμα του βίντεο είναι "τα άλογα δεν έχουν σημασία σε μία στροφή για έναν αναβάτη". Ψέμα; Όχι. Τι δείχνει για τις μοτοσικλέτες; Τι-πο-τα. Αλλά όπως το βίντεο του Ράιαν με τα προστατευτικά, τα κλικ τα μαζεύει ;)

Οι παρατηρήσεις για τα υπόλοιπα "μπόνους κανονάκι".
Δεν ήξερα ότι το μόνο 9Χ0 που κυκλοφορεί είναι το δικό σου και πρέπει ντε και καλά να αναφέρομαι σε εσένα.

Αλλά αφού το θες ,το σχόλιο μου αφορά καθαρά και μόνο τις τιμές των 20χρονων μηχανών. Υπάρχουν πολλοί που έχουν στα σχέδιά τους να πάρουν ΜΙΑ μηχανή για παπί , ταξίδια , χώμα και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχούλα τους , να τα κάνουν όλα μέτρια ,αλλά όλα. Γιατί μια τέτοια μηχανή να μην αξίζει 3κ ή 3μιση , αλλά τα 9Χ0 επειδή είναι κανίβαλοι με αναρτησάρες ΑΛΛΑ δεν κάνουν το παπί , δεν κάνουν χώμα ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ ,δεν κάνουν τελοσπάντων για καθημερινό μηχανάκι φτηνής συντήρησης , να αξίζει τα 7κ και τα 8κ ?
Βίντεο στον σωλήνα έχουμε δει όλοι και προφανώς καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει ένα τέτοιο βίντεο όπως και το ύφος του συγκεκριμένου ινφλουενσερ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην αρπαζεσαι Μήτσο, δεν υπάρχει μπιφ και το αστείο του Ιωάννη ήταν πολύ πληρωμενο και γέλασα και χρειαζόταν σήμερα :)

Συγγνώμη αν σε έφερα σε άσχημη διάθεση με το quote, δεν είχα καμία πρόθεση.

Το 990 επειδή έχει abs δεν θα το απέκλεια από χρήση παπιού, με πλήρη επίγνωση των συνεπειών σε έξοδα. Επίσης ως άσχετος με χώμα, το 950 δεν έχει ανασφάλεια γιατί το πατάω καλά :)
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μην αρπαζεσαι Μήτσο, δεν υπάρχει μπιφ και το αστείο του Ιωάννη ήταν πολύ πληρωμενο και γέλασα και χρειαζόταν σήμερα :)

Συγγνώμη αν σε έφερα σε άσχημη διάθεση με το quote, δεν είχα καμία πρόθεση.

Το 990 επειδή έχει abs δεν θα το απέκλεια από χρήση παπιού, με πλήρη επίγνωση των συνεπειών σε έξοδα. Επίσης ως άσχετος με χώμα, το 950 δεν έχει ανασφάλεια γιατί το πατάω καλά :)
Κανένα μπιφ Γιάννη ,σιγά...κουβέντα κάνουμε.


Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω τι γίνεται στο φβ, αλλά και στο ίνσταγκραμ οι ερωτήσεις είναι άλλες.





θυμήθηκα και ότι κάποτε έφτιαχνε εντυπωσιακό περιεχόμενο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
... πάντως ο "φούστης" παίζει να είναι μέγας σπάγκος :
από τότε που μπάλωσε τη ζελατίνα στο άφρικα με τα τάιρ-απ, ακόμα έτσι την έχει...
/// Β
Δεν είναι θέμα τσιγκουνιάς. Είναι σημάδι της αληθινής περιπέτειας η επισκευή η οποία έγινε στο δρόμο.
 
Top Bottom