Adam Riemann

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει πιο στημένο τεστ μόνο τα καραγκιοζηλικια επί κοβιντ.

Αν έκανε όλο το λουπ που είχε κάνει με την κοπέλα την άλλη φορά... Θα βλέπαμε όντως κάτι χρήσιμο.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εντάξει πιο στημένο τεστ μόνο τα καραγκιοζηλικια επί κοβιντ.

Αν έκανε όλο το λουπ που είχε κάνει με την κοπέλα την άλλη φορά... Θα βλέπαμε όντως κάτι χρήσιμο.
Γιατί στημένο ; Δεν μας συμφέρει ; :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί στημένο ; Δεν μας συμφέρει ; :ha
Γιατί είναι μισή αλήθεια.

Μια ανοιχτή στροφή τέρμα γκάζι.

Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ένα όριο στην χρήσιμη δύναμη στο χώμα, θυμάμαι ότι ήταν κάτω από 50 ίππους, άρα τα τρία μηχανάκια γίνονται "ίσα".

Σε ένα πιστάκι με ανοιχτές και κλειστές και αναχώματα όπου μετράει και το φρένο και η ποιότητα της ανάρτησης, αλλά και το πόσο ταλαιπωρεί τον αναβάτη το μηχανάκι βλέπουμε άλλα.

Δεν ξέρω αν θυμάσαι τεστ 990/790 κάποτε που φαγώθηκαν οι γέροντες ότι το παλιό σκουπιζει το πάτωμα με τον νέο, στην πίστα είχαν ίδιο χρόνο (η μικρό πλεονέκτημα του 990) αλλά είπε ο δοκιμαστής "αυτό που βλέπετε είναι ένας γύρος, με το 790 το κάνω όλη την ημέρα, με το 990 κουράστηκα" οπότε το πλεονέκτημα ήταν... Πλασματικό και η πρόοδος που δεν ήθελαν να δουν οι παλιοί υπήρχε.

Μένουμε στο ωραίο πλάνο, ο Άνταμ εξαιρετικό χέρι, για κανέναν από εμάς δεν ισχύει αυτό που λέει. Να μην θυμηθώ το πόσο λάδι καίει η Άφρικα σπασμένη έτσι ή το ότι στο ταξίδι του έμεινε από την βενζίνη που μια χαρά έκαψε το "ευαίσθητο* Norden..
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Γιατί είναι μισή αλήθεια.

Μια ανοιχτή στροφή τέρμα γκάζι.

Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ένα όριο στην χρήσιμη δύναμη στο χώμα, θυμάμαι ότι ήταν κάτω από 50 ίππους, άρα τα τρία μηχανάκια γίνονται "ίσα".

Σε ένα πιστάκι με ανοιχτές και κλειστές και αναχώματα όπου μετράει και το φρένο και η ποιότητα της ανάρτησης, αλλά και το πόσο ταλαιπωρεί τον αναβάτη το μηχανάκι βλέπουμε άλλα.

Δεν ξέρω αν θυμάσαι τεστ 990/790 κάποτε που φαγώθηκαν οι γέροντες ότι το παλιό σκουπιζει το πάτωμα με τον νέο, στην πίστα είχαν ίδιο χρόνο (η μικρό πλεονέκτημα του 990) αλλά είπε ο δοκιμαστής "αυτό που βλέπετε είναι ένας γύρος, με το 790 το κάνω όλη την ημέρα, με το 990 κουράστηκα" οπότε το πλεονέκτημα ήταν... Πλασματικό και η πρόοδος που δεν ήθελαν να δουν οι παλιοί υπήρχε.

Μένουμε στο ωραίο πλάνο, ο Άνταμ εξαιρετικό χέρι, για κανέναν από εμάς δεν ισχύει αυτό που λέει. Να μην θυμηθώ το πόσο λάδι καίει η Άφρικα σπασμένη έτσι ή το ότι στο ταξίδι του έμεινε από την βενζίνη που μια χαρά έκαψε το "ευαίσθητο* Norden..
Καλά ναι αστειεύομαι . Μια στροφή έκανε , λογικό να πάνε περίπου ίδια . Από κει και πέρα τι να συγκρίνεις τώρα , 30 χρόνια διαφορά τεχνολογίας
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά ναι αστειεύομαι . Μια στροφή έκανε , λογικό να πάνε περίπου ίδια . Από κει και πέρα τι να συγκρίνεις τώρα , 30 χρόνια διαφορά τεχνολογίας
Ναι αλλά βλέπεις τι μλκιες επαναλαμβάνουν στα φόρουμ μετά και να γιατί πουλάνε Άφρικα ένα πεντοχιλιαρο και γελάμε αλλά θεωρούν "τίμιο" το νούμερο. Αφού το λέει ο Άνταμ. Αφού.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Γιατί είναι μισή αλήθεια.

Μια ανοιχτή στροφή τέρμα γκάζι.

Ξέρουμε όλοι ότι υπάρχει ένα όριο στην χρήσιμη δύναμη στο χώμα, θυμάμαι ότι ήταν κάτω από 50 ίππους, άρα τα τρία μηχανάκια γίνονται "ίσα".

Σε ένα πιστάκι με ανοιχτές και κλειστές και αναχώματα όπου μετράει και το φρένο και η ποιότητα της ανάρτησης, αλλά και το πόσο ταλαιπωρεί τον αναβάτη το μηχανάκι βλέπουμε άλλα.

Δεν ξέρω αν θυμάσαι τεστ 990/790 κάποτε που φαγώθηκαν οι γέροντες ότι το παλιό σκουπιζει το πάτωμα με τον νέο, στην πίστα είχαν ίδιο χρόνο (η μικρό πλεονέκτημα του 990) αλλά είπε ο δοκιμαστής "αυτό που βλέπετε είναι ένας γύρος, με το 790 το κάνω όλη την ημέρα, με το 990 κουράστηκα" οπότε το πλεονέκτημα ήταν... Πλασματικό και η πρόοδος που δεν ήθελαν να δουν οι παλιοί υπήρχε.

Μένουμε στο ωραίο πλάνο, ο Άνταμ εξαιρετικό χέρι, για κανέναν από εμάς δεν ισχύει αυτό που λέει. Να μην θυμηθώ το πόσο λάδι καίει η Άφρικα σπασμένη έτσι ή το ότι στο ταξίδι του έμεινε από την βενζίνη που μια χαρά έκαψε το "ευαίσθητο* Norden..
Μου αρεσει που εχεις αποψη για ΟΛΑ,θα ηθελα να μας διαφωτισεις και να μας πεις την (ισχυρη) γνωμη σου σε θεματα μηχανολογιας και οδηγησης στο χωμα που τοσο καλα κατεχεις.Σε ευχαριστουμε ολοι μας εκ των προτερων.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μου αρεσει που εχεις αποψη για ΟΛΑ,θα ηθελα να μας διαφωτισεις και να μας πεις την (ισχυρη) γνωμη σου σε θεματα μηχανολογιας και οδηγησης στο χωμα που τοσο καλα κατεχεις.Σε ευχαριστουμε ολοι μας εκ των προτερων.
Έχω άποψη για αυτό που βλέπω. Αν έχεις άλλη, να την ακούσουμε. Αν απλά μπήκες για την κόντρα γιατί έτσι, ευχαριστούμε επίσης.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Έχω άποψη για αυτό που βλέπω. Αν έχεις άλλη, να την ακούσουμε. Αν απλά μπήκες για την κόντρα γιατί έτσι, ευχαριστούμε επίσης.
Μπροστα στους Γκουρου παω παντα πασο
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Πάντως εμένα μου φάνηκε ότι τοσο με το Yamaha όσο και με το Africa πήρε τη στροφή πολύ πιο ανοιχτά, κοινως βγηκε από το όριο της πίστας.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Πάντως εμένα μου φάνηκε ότι τοσο με το Yamaha όσο και με το Africa πήρε τη στροφή πολύ πιο ανοιχτά, κοινως βγηκε από το όριο της πίστας.
Γιατί να μην βγάλει το τρακτιον ; Αφού κανένα δεν έχει , ούτε το αφρικα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το τεστ δεν είναι δίκαιο...οχι μονο τα λάστιχα δεν είναι ίδια αλλά στα δυο πρώτα εβγαλε το traction...
Πάντως εμένα μου φάνηκε ότι τοσο με το Yamaha όσο και με το Africa πήρε τη στροφή πολύ πιο ανοιχτά, κοινως βγηκε από το όριο της πίστας.
Θα συμφωνήσω για τα λάστιχα. Το bmw έχει λάστιχο 50/50 τα άλλα έχουν το rally της pirelly. Αλλά είναι ξερό χώμα οπότε λίγη σημασία έχει...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Θεωρητικα τα ηλεκτρονικα τα απενεργοποιουν αλλά οι εταιρείες πλεον λενε οτι καποια απο αυτα βοηθανε περισσοτερο απο το να μην το εχεις και καποιοι δοκιμαστες αναβατες το υποστηρίζουν...δλδ αν εχει επιλογη για off road traction control και abs εχει νοημα να δεις αν αυτο οντως βοηθάει...Δηλαδή το να παίρνεις μια συγχρονη μηχανή και να αφαιρείς τα οποια εξτρα σε σχεση με μια παλαιότερη για να πεις ότι τελικα αποδίδουν το ίδιο...Επίσης σε αυτες τις δοκιμές κάνεις αρκετούς γύρους και βγάζεις ενα μέσο όρο ή εστω τον καλύτερο γύρο από το καθένα. Δεν κατάλαβα αν εκανε κατι απο αυτά. Κι επίσης τα λάστιχα παίζουν ρόλο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ολα είναι σχετικά...είπε ότι ο κινητηρας της Africa είναι αθάνατος γιατι εχει πιο χαμηλή συμπίεση. πριν 30+ χρόνια το να είναι αθάνατος σίγουρα μετρούσε πολύ περισσότερο γιατί ο κόσμος έψαχνε ενα μηχανάκι για να κάνει εκατοντάδες χλμ...Στο δυτικό κόσμο όμως οχι μονο στις μηχανές αλλά και σε άλλα οχήματα δεν είναι τόσο μεγάλη αξία τα τελευταία χρόνια το να είναι αθάνατο και απλό το μηχανάκι...γιατί καθε 4-5 χρόνια το πολύ θα το αλλάξουν...γιατί ίσως η πλειοψηφία δε θα ασχοληθεί με εργασίες συντήρησης, γιατί με τα τόσα ηλεκτρονικά χρειάζεσαι μηχανήματα διαγνωστικά κτλ αρα συνεργείο...και ουτως καθεξης. Μπορεί να πει κανείς ότι η Africa η οριτζιναλ συμβολίζει εναν κόσμο και μια κοινωνία αναβατών που δεν υπάρχει πια...ή ας πούμε ότι φθίνει.
 

Mindcrime

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Klr 650
Ρε παιδιά για άλογα μίλησε ο άνθρωπος, όχι για το γενικό σύνολο (αναρτήσεις, φρένα κλπ). Εμένα πιο πολύ με χάλασε η έμμεση επίθεση στα φθηνότερα- κινεζικα
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ναι αλλά βλέπεις τι μλκιες επαναλαμβάνουν στα φόρουμ μετά και να γιατί πουλάνε Άφρικα ένα πεντοχιλιαρο και γελάμε αλλά θεωρούν "τίμιο" το νούμερο. Αφού το λέει ο Άνταμ. Αφού.
Σωστος….. με κατι τετοια βιντεο πανε ταβανι και τα views και οι τιμες απο τα χρεπια….
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σωστος….. με κατι τετοια βιντεο πανε ταβανι και τα views και οι τιμες απο τα χρεπια….
Το πρόβλημα μου με τέτοια βίντεο δεν είναι οι τιμές, αυτό το λέω για να γελάσουμε λίγο.

Το θέμα είναι ότι βλέπει ένας νέος άνθρωπος (όχι ηλικιακά κατ' ανάγκη, νέος στο "όχι αποκλειστικά άσφαλτος" γενικά) και λέει "α, να, να βρω και εγώ μιά Άφρικα" γιατί μισά λεφτά από Τ7.
Και θα πάρει ένα γελάδι 240+ κιλών (αν δεν σας αρέσει η μέτρηση τα παράπονα στον Φελούκα και στο ΜΟΤΟ περιοδικό που είχε κάνει συγκριτικό RD07a εναντίον R1200GS εναντίον δεν θυμάμαι τι άλλο και η άφρικα ήταν ίδια κιλά με το γελάδι) με 55 ίππους ρόδα (παράπονα ως πριν), αναρτήσεις ανέκδοτο σε σχέση με το Τ7 και μπορεί όντως κάποτε να έφτιαχναν κάποια μηχανάκια πιο γερά από σήμερα, αλλά η Άφρικα ούτε εύκολη είναι να δουλέψεις σε αυτήν, ούτε τόσο "αλεξίσφαιρη" είναι όσο θέλουν να θυμούνται οι χονταδιστές.

Ο Άνταμ που έχει φάει από παιδί τα πρωταθλήματα με το κουτάλι, που είναι αυτός που είναι γενικότερα έχει όλα τα προσόντα να οδηγήσει οτιδήποτε όσο κακό και να είναι και να καλύψει τις αδυναμίες του και να ασχοληθεί με τα πάντα επάνω του.

Έλα τώρα στον omega που γράφει στο άλλο νήμα ότι "μακάρι να είχα χρόνο να πάρω μηχανάκι να βγω στην ύπαιθρο" και πες του ότι πρέπει να λύνει ντεπόζιτα και να αδειάζει νερά γιατί δεν δουλεύει καλά το καρμπιρατέρ και γενικότερα να κάνει ανακατασκευή (εκτός από την ζελατίνα που έσπασε στο χαντάκι, badge of honor) το μηχανάκι για να πηγαίνει βόλτα και κατά τα 60 του ίσως να βγει στο δρόμο...

Οπότε ναι ΟΚ η ιπποδύναμη δεν είναι το παν, αυτό δεν είναι νέο όμως.

Το νέο είναι ότι με μιά μοτοσικλέτα που ΜΠΟΡΕΙ να βοηθήσει τον αναβάτη, που ΜΠΟΡΕΙ να έρθει στα μέτρα του καθ' ενός, που ΜΠΟΡΕΙ να κάψει ακόμα και κακή βενζίνη, που ΜΠΟΡΕΙ να έχει συντήρηση σε μαγαζί γιατί δεν θες και δεν μπορείς να ασχοληθείς και που έχει όλα τα ανταλλακτικά ένα τηλέφωνο (και ένα αεροπλάνο) μακριά... Θα περάσεις καλύτερα.

Εννοείται ότι η μεγάλη φάκα σε αυτό είναι αν μπορείς να το πληρώσεις.

Και εκεί πάμε στην άλλη μεγάλη παγίδα των ημερών, κάτω το κεφάλαιο και κάθε τι άλλο σχετικό με το να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
1.Με ένα γρήγορο ψάξιμο στο car είδα πολλά (βασικά τα περισσότερα) ΑΤ750 γύρω στα 2500 ευρώ .
Το ότι κάποιοι ζητάνε 4000 δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους παίρνει όλους η μπάλα και είμαι σίγουρος ότι αυτοί που ζητάνε 4000 δεν ξέρουν καν ποιός είναι ο Riemann και τι μπορεί να κάνει το ρημάδι που καβαλάνε.
2.Όσο αφορά το χώμα,είναι αποδεδειγμένο ότι τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα,παίδες τα ράσα δεν κάνουν τον παππά.
3.Πραγματικά κουράζει* η συνεχής 'κόντρα' του τύπου "Χρέπια Vs Καινούργια" , "Κινέζοι Vs Οι άλλοι" Υπάρχει πολύ ζουμί εδώ (όσο αφορά το γιατί) αλλά δεν έχω καμία όρεξη να πω την άποψη μου πάνω από ένα πληκτρολόγιο.
Βγείτε έξω,χαρείτε ότι έχετε, βελτιωθείτε (αν θέλετε) σαν αναβάτες και μην καταναλώνετε φαιά ουσία στο ποιός την έχει μεγαλύτερη.

IMG-20240425-103142
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι σε ένα μέσο για δημόσια συζήτηση όταν μιλάει κάποιος το κάνει απλά γιατί θεωρεί ότι έχει μεγάλο πουλί, και όποιος δεν μιλάει ξέρει γιατί δεν μιλάει... Είναι λίγο περίεργο ως νοοτροπία συμμετοχής.
 
Top Bottom