ADVtrOFFy 2018 The ADV story!!

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Η σκέψη που έκανες μέσα από το κράνος την έκαναν ΟΛΟΙ όσοι ανέβαιναν πρώτη φορα κοκκαλια και η άλλη σκέψη που θα έκαναν όταν είδες(αμε) τον elf να πεφτει και βρεθήκαμε αρκετοί σε αυτοί την θεση είναι τώρα την π@@τσισαμε:blh:

Και του χρόνου να είμαστε καλα!!!:):):)
Ετσι ακριβώς οπως το γράφεις.

Ο @Carooly δίνει οδηγιες

Ο @Phoenix περνά στο χαλαρό με το αγριοκατσικο
ο @KORAX σε τρελα κέφια κάνει πλάκα

ο @ELF Περιμένει κάποια βοήθεια
κ εγώ ξαπλαρω με την σειρά μου.

 
Τελευταία επεξεργασία:

John-Aigio

Nα γιατί GS
Περιοχή
ΑΙΓΙΟ
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS
δεν πατάω χώμα
1η 1η και ο θεος βοηθός:woot:
Χαχαχα
Εάν τα ξαναπήγαιναμε θα τα περνάγαμε αεροπορία (λεμε τωρα)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ετσι ακριβώς οπως το γράφεις.

Ο @Carooly δίνει οδηγιες

Ο @Phoenix περνά στο χαλαρό με το αγριοκατσικο
ο @KORAX σε τρελα κέφια κάνει πλάκα

ο @ELF Περιμένει κάποια βοήθεια
κ εγώ ξαπλαρω με την σειρά μου.

Ανέβαινε και με δεύτερα αλλά οσοι δεν είχαν πολύ εμπειρία δεν θα προλάβαιναν να κατεβάσουν στο δεύτερο πιο απότομο ανηφορι. Πάντως ανεβηκε πολύς κόσμος που αρχικα τρόμαζε κοιτάζοντας την ανηφόρα απο κάτω. Εγω χάρηκα πιο πολύ με τους πιο άπειρους αναβάτες που τα κατάφεραν εντέλει!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ανέβαινε και με δεύτερα αλλά οσοι δεν είχαν πολύ εμπειρία δεν θα προλάβαιναν να κατεβάσουν στο δεύτερο πιο απότομο ανηφορι. Πάντως ανεβηκε πολύς κόσμος που αρχικα τρόμαζε κοιτάζοντας την ανηφόρα απο κάτω. Εγω χάρηκα πιο πολύ με τους πιο άπειρους αναβάτες που τα κατάφεραν εντέλει!
Ξέρεις Αποστόλη, ανασταλτικός παράγοντας στο ανηφόρι ήταν κι όσοι κάθονταν δεξιά & αριστερά για βοήθεια. Προσωπικά έβλεπα μόνο ένα κομμάτι για να ανέβω και αναγκαστικά έπεσα στο αριστερό λούκι. Όταν πήγα να το βγάλω πάλι στο χόρτο κρέμασε και ξεψύχισε με αποτέλεσμα να μείνω στα μισά...
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
1η 1η και ο θεος βοηθός:woot:
Χαχαχα
Εάν τα ξαναπήγαιναμε θα τα περνάγαμε αεροπορία (λεμε τωρα)
Πιστεύω την επόμενη που θα ξανα περασουμε θα ειναι λιγο πιο εύκολα.


(Λεμε τωρα);)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ξέρεις Αποστόλη, ανασταλτικός παράγοντας στο ανηφόρι ήταν κι όσοι κάθονταν δεξιά & αριστερά για βοήθεια. Προσωπικά έβλεπα μόνο ένα κομμάτι για να ανέβω και αναγκαστικά έπεσα στο αριστερό λούκι. Όταν πήγα να το βγάλω πάλι στο χόρτο κρέμασε και ξεψύχισε με αποτέλεσμα να μείνω στα μισά...
Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.

Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.

Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!:yew:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.

Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.

Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!:yew:
Απολυτες συγκρισεις δεν υπαρχουν,καθε φορα που περνα μια μοτο το τεραιν αλλαζει προς το χειροτερο,εαν βρεξει και πας μετα απο 2-3 μερες το τεραιν θαναι παλι πολυ ευκολο,εαν παλι περασει ενα μεγαλο και λιγο ατσουμπαλα μπορει να γινει παλι βασανο για τους επομενους κοκ
 

ELF

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW 1200 GS ADVENTURE
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ΌΛΟΥΣ που συμμετείχαν, φάτσες που είχα να δω καιρό και νέα άτομα που γνώρισα και άφησαν ένα υπέροχο κλίμα αυτό το 3μέρο και ένα πιο μεγάλο ευχαριστώ στον @Carooly, @Phoenix, @gsmaniac και @thenos o katemis που ήταν στην gay....ε την ροζ ομάδα όπου βοήθησαν όλους και έδωσαν τα φώτα τους στις δύσκολες στιγμές

Ένα μικρό βιντεάκι από μένα και θα ακολουθήσει αυτές τις μέρες και ένα compilation καλό.
Δείτε το μέχρι τέλος.
Η πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

John-Aigio

Nα γιατί GS
Περιοχή
ΑΙΓΙΟ
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS
δεν πατάω χώμα
Η πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καναμε πολλοι το ίδιο μάθημα με εσένα:yew:και ευτυχώς το περάσαμε
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Η πτώση στο βίντεο έγινε για εκπαιδευτικούς σκοπούς! Πλάκα πλάκα.κανω....

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως σε αντιγραψαμε οσο μπορέσαμε κ εκπαιδευτηκαμε;):p.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τις εφτιαξα ενα καινουργιο λεύκωμα και τις εβαλα κοινη χρήση με άλλους κλπ.

Κάνε το νέο σου λεύκωμα κοινόχρηστο και αφού το κάνεις, βάλε ξανά, μία-μία τις φώτο στο ποστ σου με επεξεργασία!
 
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Θεμιστοκλής
Μοτό
Honda XRV 750 Africa Twin
Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.

Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.

Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!:yew:[/qu
Η πιο "safe" επιλογή με τις δεδομένες συνθήκες του τεραίν,δηλαδή στεγνό γρασίδι, ήταν τελικά να βγεις εκτός από τα "λούκια" που 'ηταν σαθρά,ιδιαίτερα γιάυτούς που περάσανε τελευταίοι, και να κινηθείς πάνω στο γρασίδι προσέχοντας βεβαίως βεβαίως για υποβόσκουσες πέτρες...
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
@nick_VFR παίζει να εισαι και ο πιο σκληρός adv του τετραημερου.
Η διαφορά οδηγική που είχες σε σχέση με το troffy 2017 ήταν τεράστια λες και ησουνα ο riemann:) φέτος.
Ωραία παρουσίαση φίλε
Thanks! :friendship:

Στην οδήγηση με βοήθησε ξεκάθαρα το σχολείο οδήγησης σε χώμα, καθώς είχα να μπω χώμα από πέρσι τον Οκτώβριο.
Δεν θα ήθελα να θεωρηθεί διαφήμιση, δεν έχω κάνει 10 σχολεία για να συγκρίνω και να πω "το ένα είναι καλύτερο από το άλλο" , αλλά αρπάζω την ευκαιρία να πω ότι ένα σχολείο είναι πολύ καλή επένδυση. Και όσο νωρίτερα την κάνει κανείς, τόσο καλύτερα.


Ειναι οντως,υπνοσακο και κατω απο τα αστερια.Ο μοναδικος που ηταν ετσι!
Μόνο μια Βουγιουκλάκη μου έλειπε! :oops:



Τελικά μονοκύλινδρο η μπεντονιερα ? Ότι και να διαλέξεις καπου κερδίζεις κάπου χάνεις . Αν πω ότι δεν ζηλεψα τα καρεκλακια και όλα τα άλλα που μετέφεραν με περίσσια άνεση οι μαούνες θα έλεγα ψέματα. Τελικά αυτό που μετράει είναι τι γουστάρεις να έχεις εκεί κάτω ανάμεσα από τα πόδια σου . Και για μένα ήταν το πρώτο τροφυ και ελπίζω όχι το τελευταίο τελευταίο . Εις το επανιδείν λοιπόν ..........


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Προσωπικά ψηφίζω μονοκύλινδρο. Τα κάνει όλα πιο εύκολα!
Αν και η αλήθεια είναι ότι και εγώ ζήλεψα τα καρεκλάκια... αλλά όχι τις σκηνές! Βαριέμαι να στήνω και να ξεστήνω κάθε μέρα. :rolleyes:


Το κομματι δυσκόλεψε κάποιους αναβάτες και αυτό ηταν λογικό.
Θα σας πω την γνωμημου συγκρίνοντας τον ίδιο αναβάτη με διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Με το 690 λοιπον ανέβηκα απο το κεντρο με τριτη και το γκάζι ανοιχτό με άνεση.
Με το Τενερέ ανεβηκα με πρωτη έτσι ώστε να μην έχω μεγάλη ταχύτητα για να μην με προδώσουν οι αναρτήσεις και ανέβηκα με ασφάλεια.
Όταν ανέβασμα τα gs και το ducati ένιωσα αμέσως το βαρος το οποίο δεν συγχωρούσε λάθος. Έπρεπε να βρεις την πρόσφυση να αναπτύξεις ταχύτητα και να την διατηρησεις χωρίς να γλιστρησεις πολύ και να χάσεις ισορροπία γιατί το βαρος ηταν μεγαλο και δεν μπορούσες να διορθώσεις σε περιπτωση λάθους.

Αν συγκρινω λοιπον στο ανέβασμα αυτο το 690 με τα gs θας σας πω οτι είναι η μέρα με την νύχτα.

Να ξαναπαμε να δοκιμασουμε!!!:yew:

Απολυτες συγκρισεις δεν υπαρχουν,καθε φορα που περνα μια μοτο το τεραιν αλλαζει προς το χειροτερο,εαν βρεξει και πας μετα απο 2-3 μερες το τεραιν θαναι παλι πολυ ευκολο,εαν παλι περασει ενα μεγαλο και λιγο ατσουμπαλα μπορει να γινει παλι βασανο για τους επομενους κοκ
Αυτό με το τεραίν και τις μοτό που περνάνε το βίωσα από πρώτο χέρι καθώς ανέβηκα τελευταίος από την ομάδα μου από το αριστερό λούκι που είχε πλέον γίνει μια σειρά από σαθρές πέτρες. Και πάλι όμως, ίσως ανέβαινα άνετα με δευτέρα, καθώς η πρώτη στο 610 είναι πολύ κοντή.
 
Top Bottom