πυξιδας990
Μέλος
μια χαρα ειναι το μπενελακι,εχει καλη αντιπροσωπεια και πολυ καλο κλαμπ,
λογικα θα το εχουν και test ride
λογικα θα το εχουν και test ride
Οκ πασο, αλλα για να κανω τον συνηγορο του διαβολου, στα φορα για συγκεκριμενα μηχανακια συνηθως ποσταρουν ειτε για μοντες/τροποποιησεις ειτε για προβληματα, σχεδον κανεις δεν αναφερει καθε μερα που περναει απροβληματιστα με τη μηχανη του. Βαλε στην εξισωση το γεγονος οτι αυτα τα μηχανακια εχουν κυριως αγοραστικο κοινο πιτσιρικαδες εως νεαρους, στην πλειοψηφια τους αρχαριους... δεν αργει να βγει η φημη για προβληματα και βλαβες.Πήγα και το είδα, κρίνοντας και από όσα διάβασα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι τους δεν θα το προτιμήσω
Οχι.Μια απορία ... έχει θέση ένα σημερινό Benelli στις ιταλίδες;
Να περιμένουμε δηλαδή την εξαγορά της BSA από κινέζους και την κινεζιά που θα βγάλουν να την ονομάσουν Βίκτωρα και να είναι εγγλέζα; την Laverda από Ταϊβάν και το καινούργιο Jota Ιταλίδα;Αντιλαμβανομαι το σκεπτικο, αλλα ετσι θα επρεπε να φυγουν ας πουμε μερικα BMW απο τις Γερμανιδες να πανε στις Κινεζες, το ιδιο μερικα ΚΤΜ προς Κινα και Ινδια, ενα καρο Ιαπωνεζες να πανε σε Γαλλιδες, Ιταλιδες, Ισπανιδες, Ταιβανεζες, τα Ducati να μετακομισουν απο Ιταλια στη Γερμανια και τα Husqvarna να διαμελιστουν σε Σουηδεζες/Γερμανιδες/Αυστριακες...
Με λιγα λογια χαμουλης.
Το πρόβλημα είναι στον αγοραστή ή στον πωλητή;Να περιμένουμε δηλαδή την εξαγορά της BSA από κινέζους και την κινεζιά που θα βγάλουν να την ονομάσουν Βίκτωρα και να είναι εγγλέζα; την Laverda από Ταϊβάν και το καινούργιο Jota Ιταλίδα;
Αυτά που συμβαίνουν δεν είναι εξαγορές. Περισσότερο για κλοπή μου φέρνουν. Κλοπή ιστορίας και Πολιτισμού
Όταν μια εταιρεία γίνεται πολυεθνική μη ψάχνεις αντιδράσεις.Έχεις απόλυτο δίκιο. Ήθελα να δω αντιδράσεις στην Αμερική εάν πουλιόταν η Χαρλεη , στην Ιταλία η Φερραρι και Γερμανία η Πόρσε
Δεν κατάλαβα καλά τη σύγκριση. Τα σχόλια μου δεν σχετίζονται με τις πωλήσεις. Όπως είπα... πολυεθνικές.Ενω τα Ιαπωνεζικα που φτιαχνονται τοσα χρονια στην Ευρωπη , πολυ πριν πανε οι Ευρωπαιοι στην Ασια, ειναι ολα για πεταμα...
CBF600, XT660, τωρα το Τ700, μερικα παραδειγματα, made in Spain/France. Γνωστες μοτοσυκλετομανες χωρες... Κι ομως, μια χαρα βγηκαν, μια χαρα πουλησαν, μια χαρα τα χαιρεται ο κοσμος.
Ουτε τα δικα μου σχετίζονται με τις πωλησεις. Σχετίζονται με το ποσο κρινουμε καταστροφικο το γεγονος οτι παραγονται μηχανακια σε χωρες της Ασιας απο Ευρωπαικες μαρκες. Λεω πχ γιατι ειναι τοσο τρατζικ το οτι ο γερμανικος κολωσσος αρχισε να φτιαχνει μηχανακια στην Κινα ή γιατι οι Αυστριακοι πηγαν παραγωγη στην Ινδια, ή γιατι οι σκληροπυρηνικοι Ιαπωνες αρχισαν να κατασκευαζουν μηχανακια σε Ευρωπη και Ταιβαν, λες και τόσα χρονια δεν εχουμε οδηγήσει υπεραξιοπιστα Τοyota Τουρκιας ή Νισσαν ελληνικα.Δεν κατάλαβα καλά τη σύγκριση. Τα σχόλια μου δεν σχετίζονται με τις πωλήσεις. Όπως είπα... πολυεθνικές.
Αν με ρωτάς ως άνθρωπο η γειτονιά μου είναι η Ευρώπη. Διαβάζοντας την ιστορία της Ducati, της Gagiva, της BMW κτλ μπορώ να ταυτιστώ με τον τρόπο που σκεφτόντουσαν και λειτουργούσαν οι οραματιστές ιδιοκτήτες κατασκευαστές τους.
Επομένως δε με ζορίζει και πολύ που Ιάπωνες ήρθαν στην Ευρώπη να φτιάξουν μοτοσυκλέτες για να μειώσουν το κόστος των δασμών στην αξία μεταπώλησης. Αν ήμουν Ιάπωνας μπορεί και να με ενοχλούσε. Και ευτυχώς ακόμη δεν έχω δει Honda 600+ κυβικών εκατοστών να κατασκευάζεται στη China (θα γίνει και αυτό, δεν έχω αυταπάτες).
Και οι μεν και οι δε μια χαρά πουλάνε. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω Κινέζικη BMW ή Ινδικό KTM ή Κινέζικο Benelli.
Ιαπωνικό κατασκευασμένο στην Ιαπωνία (προτιμώ) ή στη Γαλλία (αποδεκτό).
Αυστριακό KTM, ναι.
Γερμανική BMW ναι (αν και αυτηνής της κρατάω μούτρα για επιπλέον λόγους).
Θέμα προσωπικής ιδιοσυγκρασίας και τρόπου σκέψης που ουδεμία σχέση έχει με τη ποιότητα κατασκευής. Ούτε και ουσιώδη επιχειρήματα έχω.
Μεγάλη συζήτηση.
το εχει κανει τεστ το μοτο,δεν το εχω ευκαιρο αλλα θα το ψαξωΜε τέσσερα χιλιάρικα (έστω χωρίς τέλη ταξινόμησης που δεν ξέρω και θα έπρεπε να γράφει πόσα είναι, έστω με σημείωση ΣΗΜΕΡΑ τόσα αύριο δεν ξέρει κανείς με το δημόσιο) δεν βρίσκεται κάτι αντίστοιχο τζαπάν. Συχνά λέμε "έλα μωρέ δώσε ακόμα ένα και..." και φυσικά άλλο χιλιάρικα, άλλο φιστίκια που και τα φιστίκια φτηνά δεν είναι δηλαδή. Οπότε για το βεστρόμ 250 ανεβαίνεις τόσο-όσο για τις βενζίνες ενός εξαμήνου ας πούμε.
Για το "κινέζικο" δεν έχω να πω πολλά, όταν κοιτάζω δύο συνεργατικά πονήματα στην αυλή, το ένα με μοτέρ που φτιαχνόταν (και) στην Κίνα κατά την διάρκεια της ζωής του μοντέλου και που το Κινέζικο είχε βελτιώσεις.
Τελικά αυτό το 251 είναι καλό; Για το μεγάλο αδερφάκι έχουμε διαβάσει, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καν προσέξει αν το πήραν αυτό περιοδικά, τα μικρά τα αγνοεί το μάτι μου.
Από όλα αυτά, κράτα το "νοσταλγία" για εμένα, τίποτα άλλο.Ουτε τα δικα μου σχετίζονται με τις πωλησεις. Σχετίζονται με το ποσο κρινουμε καταστροφικο το γεγονος οτι παραγονται μηχανακια σε χωρες της Ασιας απο Ευρωπαικες μαρκες. Λεω πχ γιατι ειναι τοσο τρατζικ το οτι ο γερμανικος κολωσσος αρχισε να φτιαχνει μηχανακια στην Κινα ή γιατι οι Αυστριακοι πηγαν παραγωγη στην Ινδια, ή γιατι οι σκληροπυρηνικοι Ιαπωνες αρχισαν να κατασκευαζουν μηχανακια σε Ευρωπη και Ταιβαν, λες και τόσα χρονια δεν εχουμε οδηγήσει υπεραξιοπιστα Τοyota Τουρκιας ή Νισσαν ελληνικα.
Ξαναλεω, αντιλαμβανομαι το σκεπτικο και το brand loyalty, ακομη και τη νοσταλγια, αλλα δεν εχει επ'ουδενι να κανει με αξιοπιστια και τραγικη εξελιξη.
Ειναι σαν πχ το Σανατοριο που ανακατασκευαζουμε στην Γορτυνια. Ναι, η οραματιστρια αδερφη του Π. Μελα το εχτισε τη δεκαετια του 1920 για να περιθαλπτει τους στρατιωτες που γυριζαν απο το μετωπο των Βαλκανικων, και σημερα το κανουμε 5στερο ξενοδοχειο. Σιγουρα δεν ηταν αυτο το όραμά της, σίγουρα θα υπαρχει κοσμος που το βλεπει σαν "ιεροσυλια" , αλλα απο την αλλη η αλλη επιλογη ειναι το παρατησουν για αλλα 100 χρονια ωστε να καταρρευσει τελειως, κατι που εγω θεωρω τραγικο.
Ή με κατι πιο σχετικο, ειναι σαν να νοσταλγουνε ξερω γω οι Τσεχοι που τους εξαγορασαν οι Γερμανοι την εταιρία-σημαια τους και απο κατι τετοια διαμαντια κατεληξαν να φτιαχνουν αυτοκινητα... Οπως το δει κανεις.
:fun κέντησες640 adventure. Θα πέσεις απευθείας στα βαθειά, αλλά αξίζει.
Γιατί η αυτοκτονία με ξυράφι είναι για τους λελους.
Κατανοητοτατος.Από όλα αυτά, κράτα το "νοσταλγία" για εμένα, τίποτα άλλο.
Τα περί αξιοπιστίας έχω λόγους και πάμπολλα παραδείγματα να θεωρώ ότι έχει μια επίπτωση αλλά δεν είναι αυτό που με νοιάζει (καθώς στο βωμό του κέρδους πολλά Ευρωπαϊκά και Japan έχουν "θέματα". Αυτό θα είχε μια βαρύτητα στην επιλογή μου αν ήμουν στη φάση θα το πάρω ή δε θα το πάρω. Αφού αυτό -λόγω νοσταλγίας- εξ' αρχής είναι "δε θα το πάρω"... το αφήνω στην άκρη.