BMW F650 GS DAKAR για πρώτη μηχανή ή κάτι άλλο;

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Πλησιάζει ο καιρός που σκοπεύω να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή (αμέσως μετά τα Χριστούγεννα) και έχω αρχίσει να παίρνω πιο σοβαρά την αναζήτησή.
Πριν μπω στα μηχανάκια λίγα στοιχεία για μένα. Έχω μηδενική εμπειρία από δίκυκλα και μένω επαρχία. Το μηχανική το θέλω για να αντικαταστήσει όσο περισσότερο γίνεται το αυτοκίνητο, φυσικά σε όλες τις μετακινήσεις εντός και κοντά στην πόλη αλλά και να κάνω σιγά σιγά όλο και περισσότερα ταξίδια με στόχο όσο το δυνατόν συντομότερο να είμαι έτοιμος για Nordkapp, μεγ. Βρετανία κοκ.
Δεν με νοιάζει η ταχύτητα όσο η χαμηλή κατανάλωση και η αξιοπιστία ενώ με ύψος 1.88 και 120 κιλά θα πρέπει να έχει και έναν άλφα όγκο η μηχανή. Τα κιλά τα έχουμε βάλει μπρος και πέφτουν, το ύψος αποκλείεται.
Αρχικά σκεφτόμουν το Honda cb500x 19 η αν μου έπεφτε «μικρό» να ανέβαινα προς V-Strom 650 ή Mc 750 DCT.
Τελικά διάφορες εξελίξεις με έκαναν διστακτικό στο να ξοδέψω τόσα χρήματα και κοιτάω μεταχειρισμένα μηχανάκια. Κυρίως κοιτάω το BMW F650 GS DAKAR το οποίο βρίσκω στο καρ σε 2000-2500 χιλιάρικα τα οποία θα μου αφήσουν λίγο περιθώριο και για καμία αναβάθμιση.
Η πρώτη ερώτηση είναι; Θεωρούνται μηχανάκια που αντέχουν πολλα χρόνια και χιλιόμετρα ή να κοιτάξω κάτι άλλο; Πχ transalp 650.
Επίσης, αυτό με το διπλό μπουζί πέρα από το ότι είναι πιο πρόσφατο έχει αρκετά πλεονεκτήματα ώστε να αποκλείσω το μονό;
Γενικά τι να προσέξω σε τέτοια μεταχειρισμένα; Από κατανάλωση είναι πιο οικονομικά από τα transalp έτσι;
Πέρα από αυτό, σε λίγο μεγαλύτερο μπατζετ βλέπω και μεταχειρισμένα v Strom αλλά δεν ξέρω αν αξίζουν τα σχεδόν δίπλα λεφτά αλλά και F650GS στα 800 cc.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Πλησιάζει ο καιρός που σκοπεύω να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή (αμέσως μετά τα Χριστούγεννα) και έχω αρχίσει να παίρνω πιο σοβαρά την αναζήτησή.
Πριν μπω στα μηχανάκια λίγα στοιχεία για μένα. Έχω μηδενική εμπειρία από δίκυκλα και μένω επαρχία. Το μηχανική το θέλω για να αντικαταστήσει όσο περισσότερο γίνεται το αυτοκίνητο, φυσικά σε όλες τις μετακινήσεις εντός και κοντά στην πόλη αλλά και να κάνω σιγά σιγά όλο και περισσότερα ταξίδια με στόχο όσο το δυνατόν συντομότερο να είμαι έτοιμος για Nordkapp, μεγ. Βρετανία κοκ.
Δεν με νοιάζει η ταχύτητα όσο η χαμηλή κατανάλωση και η αξιοπιστία ενώ με ύψος 1.88 και 120 κιλά θα πρέπει να έχει και έναν άλφα όγκο η μηχανή. Τα κιλά τα έχουμε βάλει μπρος και πέφτουν, το ύψος αποκλείεται.
Αρχικά σκεφτόμουν το Honda cb500x 19 η αν μου έπεφτε «μικρό» να ανέβαινα προς V-Strom 650 ή Mc 750 DCT.
Τελικά διάφορες εξελίξεις με έκαναν διστακτικό στο να ξοδέψω τόσα χρήματα και κοιτάω μεταχειρισμένα μηχανάκια. Κυρίως κοιτάω το BMW F650 GS DAKAR το οποίο βρίσκω στο καρ σε 2000-2500 χιλιάρικα τα οποία θα μου αφήσουν λίγο περιθώριο και για καμία αναβάθμιση.
Η πρώτη ερώτηση είναι; Θεωρούνται μηχανάκια που αντέχουν πολλα χρόνια και χιλιόμετρα ή να κοιτάξω κάτι άλλο; Πχ transalp 650.
Επίσης, αυτό με το διπλό μπουζί πέρα από το ότι είναι πιο πρόσφατο έχει αρκετά πλεονεκτήματα ώστε να αποκλείσω το μονό;
Γενικά τι να προσέξω σε τέτοια μεταχειρισμένα; Από κατανάλωση είναι πιο οικονομικά από τα transalp έτσι;
Πέρα από αυτό, σε λίγο μεγαλύτερο μπατζετ βλέπω και μεταχειρισμένα v Strom αλλά δεν ξέρω αν αξίζουν τα σχεδόν δίπλα λεφτά αλλά και F650GS στα 800 cc.
Λοιπον....ειχα ιδιες αποριες και γω οταν αρχισα να καβαλαω πριν κανα 2-3 χρονια...και εχω περασει και απο f650gs και απο τρανσαλπ 650...γενικα οντας μονοκυλινδρο το bmw θα σε κουρασει περισσοτερο απο το χοντα σε ταξιδια(κραδασμοι παραπανω λιγοι βεβαια για μονοκυλινδρο,καλυψη απο τον αερα οχι τοσο καλη οσο το χοντα οπως και το φορτωμα δεν δεχεται οπως το χοντα) ..και επισης η αγορα του θελει προσοχη γιατι κυκλοφορουν πολλα διαλυμενα bmw.λογω υψους και βαρους θα πηγαινες μονο σε dakar οποτε γινεται ακομα πιο μικρη η λιστα απο τα μηχανακια που εχεις να διαλεξεις στα bmw.η καταναλωση του bmw στα υπερ του..κανα 2- 2.5 λιτρα κατω απο το τρανσαλπ.τα δυο μπουζι εχουν και ελαχιστα καλυτερη καταναλωση περα αποτι είναι πιο συγχρονο...αν πρωταρχικος σκοπος ειναι τα ταξιδια θα πηγαινα τρανσαλπ γιατι με 2500 χιλιαρικα θα βρεις σιγουρα πολυ καλο μηχανακι.αν εχεις τα φραγκα το δικυλινδρο f650 ειναι μονοδρομος...σερβις πανω κατω τα ιδια και στα τρια.. μπερδευτηκα και γω ετσι οπως τα γραψα...στο συμπερασμα..τρανσαλπ αν ειναι μεταξυ των δυο αλλιως το 800 το δικυλινδρο στα περισοτερα λεφτα..

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Και εγω μια από τα ίδια... Την αγόρασα σαν οικονομικό all-around +abs μιας και νέος οδηγός! Στην εθνική μέχρι τα 120 με μια ψιλή ζελατίνα είσαι καλά μετά ξεκινάς να τρως πολύ αέρα,μεχρι 200χλμ τα κάνω μονοκοπανιά, μετά θέλω στάση. Σε επαρχιακούς δρόμους κυλάει πολύ ωραία. από κατανάλωση σε χαλαρούς ρυθμούς 300χλμ και μετά ανάβει ρεζέρβα,4λ τα 100χλμ!
Για να φτάσεις Μ. Βρετανία μου φαίνεται extreme με αυτη την μηχανή θέλει αντοχές καλύτερα να δεις κάτι άλλο από μονοκυλινδρο..
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Ναι είμαι ειλικρινείς και ρεαλιστής... δεν νομίζω ότι αυτά τα μεγάλα ταξίδια θα γίνουν μέσα στα πρώτα 1-2 χρόνια που θα οδηγάω μηχανή για πολλούς και διάφορους λόγους ανεξάρτητα της μηχανής. Η ρεαλιστική σκέψη λέει μια μηχανή για ταξίδια πιο κοντινά με 100-110 χλμ άμα ώρα και 300 χλμ την ημέρα μαξ και ταυτόχρονα να μην φοβάμαι και να μάθω μαστορέματα πάνω της και να μην μου πέσει σε κανα off
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Φιλαράκι, πριν από 2 χρόνια ήμουν και εγώ στο ίδιο σημείο.

Πιστεύω έτσι όπως τα έκανα ήταν το σωστό και με βόλεψε. Το μέλλον θα δείξει.

1,88 υψος με 95κιλα. Ξεκίνησα με το Xt660r που με μεν δεν έχει προστασία από τον αέρα αλλά ειναι σκύλος.

Περασα στο αφρικα 750. Στο χωμα με δυσκολεύει αρκετά το αφρικα.

Αρκετές φορές σκέφτομαι αν έπραξα σωστα που περασα από ελαφρύ σε βαρύ. Βέβαια στο ταξίδι το αφρικα είναι πολύ καλύτερο. Αλλά στο χωμα είναι πολύ δύσκολο.

Άμα έχεις σκοπό το χωμα πριν τα ταξίδια θα σου έλεγα να πας σε μονοκυλινδρο ελαφρύ.

Που ξέρεις μπορεί να είσαι σαν και εμένα και να σε ενοχλούν οι ζελατίνες και να θες να σε χτυπάει καθαρός αέρας. Όταν πηρα το αφρικα του έκοψα τη ζελατινα για να είμαι στον καθαρό αέρα και όχι πίσω από τη ζελατινα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Το χώμα με ενδιαφέρει αλλά κυρίως σε άσφαλτο θα το πηγαίνω. Εδώ που είμαι τώρα δεν έχω και πολλές off επιλογές αλλά θέλω να βγαίνω με την μηχανή Τρίκαλα (Αθήνα Τρίκαλα θα το κάνω συχνά) και αν έχω την ευκαιρία να πατάω και λίγο χώμα, χωρίς τίποτα extreme όμως. Ποσό καιρό μετά πέρασες στο Αφρικα;
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
εγώ πάλι θα έλεγα ότι το vstrom είναι μια χαρά επιλογή για ότι επιλέξεις να κάνεις!!
πρακτικά κι εγώ σαν πρώτη μηχανή το είχα ( δε μετράνε οι 2 μήνες που είχα ένα ταπεινό cbf 250).
στο ασφάλτινο κομμάτι δεν έχεις τίποτα να σε φοβίζει. Πας άνετα με 130 σταθερά (δεν έχει νόημα και παραπάνω, προσωπική άποψη) και έχεις μια χαρά κατανάλωση (με έχει κατεβάσει Βόλο Αθήνα με 1 γέμισμα...). με μια σέλα, απλά δεν θα κατεβαίνεις από πάνω του. Υπάρχουν ζελατίνες που καλύπτουν και το ύψος σου ικανοποιητικά... και σίγουρα δεν θα έχεις κανένα θέμα με τα σέρβις και τα ανταλλακτικά του!
στο χωμάτινο, οκ προφανώς δεν είναι και το ιδανικό, αλλά με τα 50/50 λάστιχα που είχα πάνω (anake wild) πήγαινα μια χαρά (για τα δικά μου δεδομένα).
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Το χώμα με ενδιαφέρει αλλά κυρίως σε άσφαλτο θα το πηγαίνω. Εδώ που είμαι τώρα δεν έχω και πολλές off επιλογές αλλά θέλω να βγαίνω με την μηχανή Τρίκαλα (Αθήνα Τρίκαλα θα το κάνω συχνά) και αν έχω την ευκαιρία να πατάω και λίγο χώμα, χωρίς τίποτα extreme όμως. Ποσό καιρό μετά πέρασες στο Αφρικα;
Στον χρόνο επανω αλλαξα. Λιγο το μετάνιωσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το Dakar για πρώτο είναι μιά χαρά και ταξιδεύει σε νόμιμες ταχύτητες μιά χαρά. Σε φάση δεύτερο άνθρωπο επάνω και μεγάλες βόλτες... Ξέρω άνθρωπο που το έκανε και πέρασε μιά χαρά, εγώ (με το ξαδερφάκι τον πήγασο) δεν θα το προτιμούσα.

Οπότε αν μιλάμε για κάτι για κάμποση ΕΟ και (λόγω αναρτήσεων και βάρους) ικανό στο χώμα, είναι μιά χαρά ισορροπημένο. Δυστυχώς είναι κάμποσα που είναι "λιωμένα". Πονάει στο ABS, τους φτηνούς διακόπτες στο τιμόνι που καίγονται από τον ήλιο και στην μίζα, αν το δουλεύει κάποιος με πεσμένη μπαταρία χαλάει το κόμπλερ της και είναι ζημιά της τάξης του 500ρικου.

Επειδή έχεις τον όγκο να το κουλαντρίσεις, το Transalp δεν θα σε δυσκολέψει πολύ στο χώμα και πιθανώς θα ταξιδεύει λίγο πιο άνετα.

Σύμφωνα με το ΜΟΤΟ περιοδικό, το vstrom θα κάνει ό,τι κάνουν και τα άλλα, σε πιο αργό ρυθμό, ο οποίος δεν σε νοιάζει αφού δεν θα πας να κυνηγηθείς και είναι μακράν καλύτερο στο ταξίδι μονός ή διπλός.
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Δυστυχώς είναι κάμποσα που είναι "λιωμένα". Πονάει στο ABS, τους φτηνούς διακόπτες στο τιμόνι που καίγονται από τον ήλιο και στην μίζα, αν το δουλεύει κάποιος με πεσμένη μπαταρία χαλάει το κόμπλερ της και είναι ζημιά της τάξης του 500ρικου.
Επειδή έχεις τον όγκο να το κουλαντρίσεις, το Transalp δεν θα σε δυσκολέψει πολύ στο χώμα και πιθανώς θα ταξιδεύει λίγο πιο άνετα.
Από ότι κατάλαβα τα περισσότερα από τα θέματα που μπορεί να έχει είναι ηλεκτρολογικά. Με έναν καλό έλεγχο σε ηλεκτρολόγο πριν την αγορά θα φανούν αυτά; Η μπορεί να φανεί μια χαρά και μετά στο ξαφνικά να μου τα βγάλει όλα μαζί; Έτσι και αλλιώς υπολογίζω ότι θα πρέπει να ρίξω έξτρα λεφτά πάνω απλά θέλω ότι είναι να το κάνω στην αρχή και μετά να το χαρώ να μην τρέχω κάθε λίγο και λιγάκι σε μάστορα.

Το transalp μ αρέσει αρκετά αλλά αυτή η κατανάλωση είναι μεγάλο κομμάτι για μένα. Μπορεί να αποτελέσει ισχυρό αποτρεπτικό ψυχολογικό παράγοντα για μένα , ειδικά αν καίει πιο που από το fiesta μου... είναι κόλλημα
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Από ότι κατάλαβα τα περισσότερα από τα θέματα που μπορεί να έχει είναι ηλεκτρολογικά. Με έναν καλό έλεγχο σε ηλεκτρολόγο πριν την αγορά θα φανούν αυτά; Η μπορεί να φανεί μια χαρά και μετά στο ξαφνικά να μου τα βγάλει όλα μαζί; Έτσι και αλλιώς υπολογίζω ότι θα πρέπει να ρίξω έξτρα λεφτά πάνω απλά θέλω ότι είναι να το κάνω στην αρχή και μετά να το χαρώ να μην τρέχω κάθε λίγο και λιγάκι σε μάστορα.

Το transalp μ αρέσει αρκετά αλλά αυτή η κατανάλωση είναι μεγάλο κομμάτι για μένα. Μπορεί να αποτελέσει ισχυρό αποτρεπτικό ψυχολογικό παράγοντα για μένα , ειδικά αν καίει πιο που από το fiesta μου... είναι κόλλημα
Το τρανσαλπ μέχρι τα 120 καίει 5-5,5 από εκεί και πάνω τρώει πολύ
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Από ότι κατάλαβα τα περισσότερα από τα θέματα που μπορεί να έχει είναι ηλεκτρολογικά. Με έναν καλό έλεγχο σε ηλεκτρολόγο πριν την αγορά θα φανούν αυτά; Η μπορεί να φανεί μια χαρά και μετά στο ξαφνικά να μου τα βγάλει όλα μαζί; Έτσι και αλλιώς υπολογίζω ότι θα πρέπει να ρίξω έξτρα λεφτά πάνω απλά θέλω ότι είναι να το κάνω στην αρχή και μετά να το χαρώ να μην τρέχω κάθε λίγο και λιγάκι σε μάστορα.

Το transalp μ αρέσει αρκετά αλλά αυτή η κατανάλωση είναι μεγάλο κομμάτι για μένα. Μπορεί να αποτελέσει ισχυρό αποτρεπτικό ψυχολογικό παράγοντα για μένα , ειδικά αν καίει πιο που από το fiesta μου... είναι κόλλημα
Και γω ειχα αυτο το θεμα με την καταναλωση αλλα στην τελικη καλυτερα να καιει κατι παραπανω σε βενζινες παρα σε συνεργεια...!!εκει να δεις ποσο αποτρεπτικος παραγοντας ειναι!τα κουτια εννοειται ειναι πιο οικονομικα συνηθως αλλα γιαυτο ειναι κουτια

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Το τρανσαλπ μέχρι τα 120 καίει 5-5,5 από εκεί και πάνω τρώει πολύ
Εμενα και τα 2 τρανσαλπ που ειχα σε αυτες τις ταχυτητες το 6αρακι το χα ανετα...τωρα βεβαια δεν το χα ψαξει και παρα πολυ...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Mπορει να πω χαζομαρα τωρα και να πεσετε να με φατε αλλα απτην ωρα που εγω σκεφτομουν να παρω f650 μονοκυλινδρο θα δινα λιγα παραπανω λεφτα και θα παιρνα κανα husqvarna tr 650!!βεβαια δεν ειχα ψαχτει για ανταλλακτικα και τετοια τι παιζει αφου αγοραστηκε απο ktm και αν υπαρχει υποστηριξη αλλα παιρνεις με 3500 χιλιαρικα πολυ πιο συγχρονο και ωραιο(για μενα) μηχανακι..ειχα βρει κανα 3 αγγελιες τοτε..βεβαια εχω κανει ενα καρο χαζες αγορες οποτε μπορει να ηταν αλλη μια...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Εμενα και τα 2 τρανσαλπ που ειχα σε αυτες τις ταχυτητες το 6αρακι το χα ανετα...τωρα βεβαια δεν το χα ψαξει και παρα πολυ...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι να καίει 6 στα 120 και λίγο λιγότερο στα 90-100 (και με το αυτοκίνητο σπάνια πάνω 120 μ αρέσει η χαλαρή οδηγηση) τότε είναι οκ
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Αν είναι να καίει 6 στα 120 και λίγο λιγότερο στα 90-100 (και με το αυτοκίνητο σπάνια πάνω 120 μ αρέσει η χαλαρή οδηγηση) τότε είναι οκ
Ε ναι μην νομιζεις οτι καιει κατι τρελο...δεν αντεχεται μετα τα 130-140...εγω με μικτη οδηγηση (επαρχιακο και λιγο εθνικη)δικαβαλος με χαλαρες ταχυτητες 90-100 καιω ελαχιστα κατω απο 6!και ειμαστε κοντα στα 170 κιλα και οι δυο..

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εμενα και τα 2 τρανσαλπ που ειχα σε αυτες τις ταχυτητες το 6αρακι το χα ανετα...τωρα βεβαια δεν το χα ψαξει και παρα πολυ...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι να καίει 6 στα 120 και λίγο λιγότερο στα 90-100 (και με το αυτοκίνητο σπάνια πάνω 120 μ αρέσει η χαλαρή οδηγηση) τότε είναι οκ
Ε ναι μην νομιζεις οτι καιει κατι τρελο...δεν αντεχεται μετα τα 130-140...εγω με μικτη οδηγηση (επαρχιακο και λιγο εθνικη)δικαβαλος με χαλαρες ταχυτητες 90-100 καιω ελαχιστα κατω απο 6!και ειμαστε κοντα στα 170 κιλα και οι δυο..

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
λοιπον τρελλα αγορια και τα δυο....
με γραναζωμα 16-43 και γυρω στις 5.500-5.800 στροφες , εχετε ταχυτητα γυρω στα 130 και καταναλωση μεταξυ 5,7 και 6 ανα 100χλμ....
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
λοιπον τρελλα αγορια και τα δυο....
με γραναζωμα 16-43 και γυρω στις 5.500-5.800 στροφες , εχετε ταχυτητα γυρω στα 130 και καταναλωση μεταξυ 5,7 και 6 ανα 100χλμ....
Α ωραία. Πρέπει να ψάξω για συγκεκριμένης χρονιάς 650 η συγκεκριμένο εύρος ετών που για κάποιο λόγο έχει βγει καλύτερο;
 
Top Bottom