Σου φάνηκε τόσα γιατί είναι ψηλά το κέντρο βάρους.ελα να σου δώσω το απριλια να δεις τι σημαίνει καλοστημένο με 200 κιλαΌλα αυτά τα θεωρητικά βάρη, φαίνονται στον δρόμο.
Τι να τα κάνω τα θεωρητικά 200 του Τ700, που στο χώμα μου φάνηκε 250?
Σωστός ο παίκτης.Σου φάνηκε τόσα γιατί είναι ψηλά το κέντρο βάρους.ελα να σου δώσω το απριλια να δεις τι σημαίνει καλοστημένο με 200 κιλα
ΑναστημαΟ σωστός ο παίκτης που δεν γκρινιάζει για χαμηλή ανάρτηση και σέλα. Είδωλο.
http://instagr.am/p/Cy6bULnrNIA/
Οκ ,θα το προσέξω αυτό,αλλά στο 1300 όλα τα πλαϊνά μαύρα προστατευτικά ,ακόμα και αυτά πάνω στους κυλίνδρους ,είχαν τζόγο περί το μισό εκατοστό. Δεν λέω για τα υπόλοιπα κομμάτια του Φέρινγκ που δειχνουν πραγματικά αψογαΕ ναι. Στο 1250 τρίζει και παίζει όλο το κομμάτι βάσης και ζελατίνας.
Μας δουλεύεις έτσι;Αφήνω αυτό εδώ ήσυχα - ήσυχα...
Δεν νομιζω να ειναι φωτοσουπα!
Εντωμεταξύ φακός ευρυγώνιος, 16αρης, μπορεί και 14ρης, με το μηχανάκι καδραρισμένο στο κέντρο με αποτέλεσμα να φαίνονται αυτοί τεράστιοι και το μηχανάκι σαν παπί.
Ένα λίγο πιο επεξηγηματικό άρθρο μεταφρασμένο στα αγγλικά:Με λίγα λόγια λέει: αλλαγή άξονα στο 1300 κάθε 80.000 χλμ.
Με υποσημείωση ότι η αλλαγή εξαρτάται από την κατάσταση των εξαρτημάτων στα τόσα χλμ.
Μετά στο γερμανικό άρθρο εξηγεί γιατί η BMW πήρε αυτή την απόφαση (βλέπε αλλαγή στα 1200/1250) και ότι αυτή η αντικατάσταση πάει στα 500€ και επιβαρύνει τον οδηγό.
(πολυ επιγραμματικά, αλλιώς πρέπει να μεταφραστεί κάθε προταση)
Ο Μάρκος...?Εδώ μπορεί να βοηθήσει ο μανιακ
Πόσα χλμ είχε κάνει αυτός που κυκλοφορεί με το σκύλο στο παλιό του βεστρομ με την ίδια αλυσίδα ?