BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όταν έχεις αδύναμο μοτέρ ....αυξάνετε πολύ το βάρος
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Όλα αυτά τα θεωρητικά βάρη, φαίνονται στον δρόμο.
Τι να τα κάνω τα θεωρητικά 200 του Τ700, που στο χώμα μου φάνηκε 250?
Σου φάνηκε τόσα γιατί είναι ψηλά το κέντρο βάρους.ελα να σου δώσω το απριλια να δεις τι σημαίνει καλοστημένο με 200 κιλα
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Σου φάνηκε τόσα γιατί είναι ψηλά το κέντρο βάρους.ελα να σου δώσω το απριλια να δεις τι σημαίνει καλοστημένο με 200 κιλα
Σωστός ο παίκτης.

Απλά έρωτας


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κοιτωντας λιγο τα νουμερα, φαινεται οτι η μπεμβε αποφασισε (επιτελους) να γυρισει στα πιο συντηρητικα/ενδεδειγμενα νουμερα γεωμετριας. Μακρυτερο μεταξονιο, περισσοτερο ιχνος και καστερ σε σχεση με τα απερχομενα μοντελα. Αρκετα σοφη κινηση θεωρω.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Όπως οπτικά, έτσι και στη πράξη. Το νέο είναι πιο συμμαζεμενο και φαίνεται και πιο ελαφρύ. Αυτό που δεν μου άρεσε ,κάτι πλαστικά καπάκια/προστατευτικά που ετριζα κ έπαιζαν. Στο 1250 δεν υπάρχουν τέτοιες αστοχίες.


 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ε ναι. Στο 1250 τρίζει και παίζει όλο το κομμάτι βάσης και ζελατίνας.
Οκ ,θα το προσέξω αυτό,αλλά στο 1300 όλα τα πλαϊνά μαύρα προστατευτικά ,ακόμα και αυτά πάνω στους κυλίνδρους ,είχαν τζόγο περί το μισό εκατοστό. Δεν λέω για τα υπόλοιπα κομμάτια του Φέρινγκ που δειχνουν πραγματικά αψογα
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Αφήνω αυτό εδώ ήσυχα - ήσυχα...
Δεν νομιζω να ειναι φωτοσουπα!





 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Εντωμεταξύ φακός ευρυγώνιος, 16αρης, μπορεί και 14ρης, με το μηχανάκι καδραρισμένο στο κέντρο με αποτέλεσμα να φαίνονται αυτοί τεράστιοι και το μηχανάκι σαν παπί.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
Με λίγα λόγια λέει: αλλαγή άξονα στο 1300 κάθε 80.000 χλμ.
Με υποσημείωση ότι η αλλαγή εξαρτάται από την κατάσταση των εξαρτημάτων στα τόσα χλμ.

Μετά στο γερμανικό άρθρο εξηγεί γιατί η BMW πήρε αυτή την απόφαση (βλέπε αλλαγή στα 1200/1250) και ότι αυτή η αντικατάσταση πάει στα 500€ και επιβαρύνει τον οδηγό.
(πολυ επιγραμματικά, αλλιώς πρέπει να μεταφραστεί κάθε προταση)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Με λίγα λόγια λέει: αλλαγή άξονα στο 1300 κάθε 80.000 χλμ.
Με υποσημείωση ότι η αλλαγή εξαρτάται από την κατάσταση των εξαρτημάτων στα τόσα χλμ.

Μετά στο γερμανικό άρθρο εξηγεί γιατί η BMW πήρε αυτή την απόφαση (βλέπε αλλαγή στα 1200/1250) και ότι αυτή η αντικατάσταση πάει στα 500€ και επιβαρύνει τον οδηγό.
(πολυ επιγραμματικά, αλλιώς πρέπει να μεταφραστεί κάθε προταση)
Ένα λίγο πιο επεξηγηματικό άρθρο μεταφρασμένο στα αγγλικά:

Αναφέρει και το εκτιμώμενο κόστος αλλαγής για το 1300.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και κάπως έτσι πλεονεκτεί η αλυσίδα πάλι, δικαιώματα των συνωμοσιολογων να μιλούν για προγραμματισμό στην καταστροφή
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εδώ μπορεί να βοηθήσει ο μανιακ
Πόσα χλμ είχε κάνει αυτός που κυκλοφορεί με το σκύλο στο παλιό του βεστρομ με την ίδια αλυσίδα ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εδώ μπορεί να βοηθήσει ο μανιακ
Πόσα χλμ είχε κάνει αυτός που κυκλοφορεί με το σκύλο στο παλιό του βεστρομ με την ίδια αλυσίδα ?
Ο Μάρκος...?
Είναι θέμα νοοτροπίας όχι θέμα φθοράς στο δικό του...
Παρεμπιπτόντως έχει αλλάξει vstrom εδώ και ένα - δυο χρόνια.
Λες να έχει κρατήσει την ίδια αλυσίδα...? :rolleyes::thumbsdown::thinking:
 
Top Bottom