Ο άξονας είναι μόνο ένα κομμάτι της μετάδοσης. Μπορεί να έχει φθορά η γωνιακή μετάδοση, μπορεί να χαλάσει το καρέ του άξονα στο Πρες ντιρεκτ οπότε με 145 άλογα και επιθετική οδήγηση στις 80.000 θα θέλει ούτως ή άλλως εξονυχιστικό έλεγχο όλη η μετάδοση.
Αν συμβεί κάτι πριν τα 80.000 ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση σε ταξίδι και ειδικά στο εξωτερικό που τα εκεί συνεργεία δουλεύουν με εργατοώρες και σκίζουν κολους η εγγύηση τι καλύπτει? Γιατί τα 145 άλογα πόσο ήρεμα να τα πας? Δε γίνεται γιατί θα σε μπριζώνει.
Εντάξει είναι μοτοσυκλέτα για πολύ γεμάτα πορτοφόλια και για μετά την αγορά. Δηλαδή mobile care να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και κάνα φράγκο στην άκρη για να είναι πάντα ετοιμοπόλεμο το θηρίο.
Τουλάχιστον αυτη τη φορά η εταιρεία (βλέπε ακατονόμαστη) το ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως είναι για αρχοντους η μηχανή και όχι για τη πλέμπα.
Αν συμβεί κάτι πριν τα 80.000 ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση σε ταξίδι και ειδικά στο εξωτερικό που τα εκεί συνεργεία δουλεύουν με εργατοώρες και σκίζουν κολους η εγγύηση τι καλύπτει? Γιατί τα 145 άλογα πόσο ήρεμα να τα πας? Δε γίνεται γιατί θα σε μπριζώνει.
Εντάξει είναι μοτοσυκλέτα για πολύ γεμάτα πορτοφόλια και για μετά την αγορά. Δηλαδή mobile care να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και κάνα φράγκο στην άκρη για να είναι πάντα ετοιμοπόλεμο το θηρίο.
Τουλάχιστον αυτη τη φορά η εταιρεία (βλέπε ακατονόμαστη) το ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως είναι για αρχοντους η μηχανή και όχι για τη πλέμπα.