BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο άξονας είναι μόνο ένα κομμάτι της μετάδοσης. Μπορεί να έχει φθορά η γωνιακή μετάδοση, μπορεί να χαλάσει το καρέ του άξονα στο Πρες ντιρεκτ οπότε με 145 άλογα και επιθετική οδήγηση στις 80.000 θα θέλει ούτως ή άλλως εξονυχιστικό έλεγχο όλη η μετάδοση.

Αν συμβεί κάτι πριν τα 80.000 ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση σε ταξίδι και ειδικά στο εξωτερικό που τα εκεί συνεργεία δουλεύουν με εργατοώρες και σκίζουν κολους η εγγύηση τι καλύπτει? Γιατί τα 145 άλογα πόσο ήρεμα να τα πας? Δε γίνεται γιατί θα σε μπριζώνει.

Εντάξει είναι μοτοσυκλέτα για πολύ γεμάτα πορτοφόλια και για μετά την αγορά. Δηλαδή mobile care να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και κάνα φράγκο στην άκρη για να είναι πάντα ετοιμοπόλεμο το θηρίο.

Τουλάχιστον αυτη τη φορά η εταιρεία (βλέπε ακατονόμαστη) το ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως είναι για αρχοντους η μηχανή και όχι για τη πλέμπα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο άξονας είναι μόνο ένα κομμάτι της μετάδοσης. Μπορεί να έχει φθορά η γωνιακή μετάδοση, μπορεί να χαλάσει το καρέ του άξονα στο Πρες ντιρεκτ οπότε με 145 άλογα και επιθετική οδήγηση στις 80.000 θα θέλει ούτως ή άλλως εξονυχιστικό έλεγχο όλη η μετάδοση.

Αν συμβεί κάτι πριν τα 80.000 ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση σε ταξίδι και ειδικά στο εξωτερικό που τα εκεί συνεργεία δουλεύουν με εργατοώρες και σκίζουν κολους η εγγύηση τι καλύπτει? Γιατί τα 145 άλογα πόσο ήρεμα να τα πας? Δε γίνεται γιατί θα σε μπριζώνει.

Εντάξει είναι μοτοσυκλέτα για πολύ γεμάτα πορτοφόλια και για μετά την αγορά. Δηλαδή mobile care να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και κάνα φράγκο στην άκρη για να είναι πάντα ετοιμοπόλεμο το θηρίο.

Τουλάχιστον αυτη τη φορά η εταιρεία (βλέπε ακατονόμαστη) το ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως είναι για αρχοντους η μηχανή και όχι για τη πλέμπα.
Κόλους ......σκίζουν ....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο άξονας είναι μόνο ένα κομμάτι της μετάδοσης. Μπορεί να έχει φθορά η γωνιακή μετάδοση, μπορεί να χαλάσει το καρέ του άξονα στο Πρες ντιρεκτ οπότε με 145 άλογα και επιθετική οδήγηση στις 80.000 θα θέλει ούτως ή άλλως εξονυχιστικό έλεγχο όλη η μετάδοση.

Αν συμβεί κάτι πριν τα 80.000 ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην μετάδοση σε ταξίδι και ειδικά στο εξωτερικό που τα εκεί συνεργεία δουλεύουν με εργατοώρες και σκίζουν κολους η εγγύηση τι καλύπτει? Γιατί τα 145 άλογα πόσο ήρεμα να τα πας? Δε γίνεται γιατί θα σε μπριζώνει.

Εντάξει είναι μοτοσυκλέτα για πολύ γεμάτα πορτοφόλια και για μετά την αγορά. Δηλαδή mobile care να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και κάνα φράγκο στην άκρη για να είναι πάντα ετοιμοπόλεμο το θηρίο.

Τουλάχιστον αυτη τη φορά η εταιρεία (βλέπε ακατονόμαστη) το ξεκαθαρίσει απο την αρχή πως είναι για αρχοντους η μηχανή και όχι για τη πλέμπα.
Ξεκάθαρα....όλη η κατηγορία αυτών των χρημάτων.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μην τα λέτε αυτά έτσι άκριτα.

Ο teapot λέει ότι έχει την φτηνότερη συντήρηση. Δεν είχε υπολογίσει άξονες βέβαια, εννοούσε σέρβις.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τελικά θα βγει και εκδοση adventure ή οχι;
Θα βγει αλλά επειδή θα πονέσουν πολλοι γοφοί ,γλουτοί κλπ μέρη του σώματος θα έρθει σε τεύχη
Δηλαδή η μπροστά ρόδα η πίσω ρόδα το κορμί η σέλα κλπ.





Το 2024 Νοέμβριο και πέρα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα ξεκίνησαν τα ωραία τεστ





Χάρη στον Φοίνικα τώρα μαθαίνουμε και πότε θα ακριβύνουν τα σημερινά 1250 πάλι: Νοέμβριο 2024 θα τσιμπήσουν δυοτρία χιλιάρικα ακόμα ώστε να πουλήσουν το παλιό όσο έχει το καινούριο, όπως κάνουν σήμερα. Σαξές στόριζ παντού.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το πήρε ο teapot.
(πόσο αστεία τα γένια του που ανεμίζουν κάτω από το κράνος)

Δεν έχω κάτσει να δω όλοκληρο review απο κανέναν, εχω μπουχτήσει να βλέπω παντού για το 1300 o_O:wacky:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ας έβγαζε και η Χόντα και η Τραιουμφ μηχανάκια στο δρόμο, βγάλανε βίντεο, τιμές (έξω, όχι εδώ) και... Όλα τα λεφτά προπέλες που έχει προϊόν στην έκθεση.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ε ας έβγαζε και η Χόντα και η Τραιουμφ μηχανάκια στο δρόμο, βγάλανε βίντεο, τιμές (έξω, όχι εδώ) και... Όλα τα λεφτά προπέλες που έχει προϊόν στην έκθεση.
Μάλλον η honda, έχει υιοθετήσει το "μετά το transalp το χάος" :ha.......
Τι μηχανάκι να βγάλει μετά από αυτό;;;;;
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
easy lift. Εαν ισχυει, η εστω βοηθαει σε φουλ φορτωμενο μηχανακι θα ειναι υπεροχο gatget..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
easy lift. Εαν ισχυει, η εστω βοηθαει σε φουλ φορτωμενο μηχανακι θα ειναι υπεροχο gatget..
Η αλήθεια είναι, ότι μας έλειπε ένα ακόμα μοτεράκι στις σύγχρονες μηχανές!!! :wacky:
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Λυνεται ετσι το λυπηρο θεαμα του να χτυπιεσαι σκαρφαλωμενος στο διπλο σταντ σε βαριες μηχανες που ειναι φορτωμενες τριβαλιτζο.Ειδικα αν φορας κανα αθλητικο παπουτσι , δεν το προσπαθεις καν..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Επιτρεψε μου να σου πω,ότι αν το μαμα διπλο σταντ ειναι μελετημένο όπως πρέπει, δε χρειάζεται να χτυπιέσαι καθόλου, και εχω κατα νου εμπειρίες με παλια μηχανάκια.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Λυνεται ετσι το λυπηρο θεαμα του να χτυπιεσαι σκαρφαλωμενος στο διπλο σταντ σε βαριες μηχανες που ειναι φορτωμενες τριβαλιτζο.Ειδικα αν φορας κανα αθλητικο παπουτσι , δεν το προσπαθεις καν..
Κοίτα, όλα τα προβλήματα έχουν τις λύσεις τους. Όλα!!!!
Οι οποίες λύσεις, δημιουργούν άλλα προβλήματα. Νόμος!!!!
Και πάει λέγοντας....
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Επιτρεψε μου να σου πω,ότι αν το μαμα διπλο σταντ ειναι μελετημένο όπως πρέπει, δε χρειάζεται να χτυπιέσαι καθόλου, και εχω κατα νου εμπειρίες με παλια μηχανάκια.
Ετσι πρεπει να ειναι. Αρα συναγεται οτι ,η η BMW δεν εχει μελετησει καλα το διπλο σταντ στο 1300, η πως γενικοτερα τα μεγαλα on of με το υψηλο κεντρο βαρους εχουν δυσκολοτερο lifting απο τα π.χ street,η οτι το easy lift ειναι ενα αχρηστο γκατζετ εντυπωσιασμου με επιπροσθετο βαρος .Παρεμφερες esy lift εχει και το Multistrada v4 επι τη ευκαιρια αλλα στο μονο σταντ.Στο διπλο οταν το μηχανακι ειναι φορτωμενο απλα ειναι ασηκωτο.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ετσι πρεπει να ειναι. Αρα συναγεται οτι ,η η BMW δεν εχει μελετησει καλα το διπλο σταντ στο 1300, η πως γενικοτερα τα μεγαλα on of με το υψηλο κεντρο βαρους εχουν δυσκολοτερο lifting απο τα π.χ street,η οτι το easy lift ειναι ενα αχρηστο γκατζετ εντυπωσιασμου με επιπροσθετο βαρος .Παρεμφερες esy lift εχει και το Multistrada v4 επι τη ευκαιρια αλλα στο μονο σταντ.Στο διπλο οταν το μηχανακι ειναι φορτωμενο απλα ειναι ασηκωτο.
Μαλλον το πρόβλημα σου είναι οτι δε μπορείς να κουμανταρεις ευκολα μηχανάκι στατικά που λεμε...
Δουλεψε το αρκετά, θα κερδίσεις στο τέλος
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Μαλλον το πρόβλημα σου είναι οτι δε μπορείς να κουμανταρεις ευκολα μηχανάκι στατικά που λεμε...
Δουλεψε το αρκετά, θα κερδίσεις στο τέλος
ok εγω θα δουλψω το σηκωμα στο διπλο αλλα για τα υπολοιπα που εξεθεσα εχεις τιποτα να σχολιασεις ;
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
ok εγω θα δουλψω το σηκωμα στο διπλο αλλα για τα υπολοιπα που εξεθεσα εχεις τιποτα να σχολιασεις ;
Δεν το είδα δε το ξέρω,τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δε με ενθουσιάζουν, οπότε δεν είμαι κατάλληλος να τα κρίνω
Αυτά.
 
Top Bottom