BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από τις ελάχιστες φορές που έχω πει μετά από τέστ ραιντ ότι θέλω να υπογράψω στο δάνειο.




Είναι και ελαφρύ το χώμα, είναι και το μηχανάκι που απλά δεν έχει σχέση με τίποτα παλιό, είναι και κοροϊδία να πάρεις 1250 στην ίδια τιμή με αυτό, καμία σχέση σε κανέναν τομέα.
Αυτό δεν ήταν τεστ ραιντ.......πόσες χλδες χλμ έκανες ρε μπαγασα, για να έβγαλες τόσα συμπερασματα?
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Από τις ελάχιστες φορές που έχω πει μετά από τέστ ραιντ ότι θέλω να υπογράψω στο δάνειο.




Είναι και ελαφρύ το χώμα, είναι και το μηχανάκι που απλά δεν έχει σχέση με τίποτα παλιό, είναι και κοροϊδία να πάρεις 1250 στην ίδια τιμή με αυτό, καμία σχέση σε κανέναν τομέα.
Μια χαρά, αν υπολογίσεις και την τιμή του που είναι γύρω στα 4.600, είσαι σούπερ.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Από τις ελάχιστες φορές που έχω πει μετά από τέστ ραιντ ότι θέλω να υπογράψω στο δάνειο.




Είναι και ελαφρύ το χώμα, είναι και το μηχανάκι που απλά δεν έχει σχέση με τίποτα παλιό, είναι και κοροϊδία να πάρεις 1250 στην ίδια τιμή με αυτό, καμία σχέση σε κανέναν τομέα.
Ωχ ωχ ,χώμα βλέπω,δεν φαντάζομαι να είχε τίποτα κατηφόρες?:dnl:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σοβαρευτείτε κύριοι γιατί τα πράγματα είναι απλώς τρα-γι-κά για όσους θέλουν να πουλήσουν 1250. Ας οπλιστούν με μπόλικα κόλλυβα για το μνημόσυνο της τιμής που ζητάνε είτε με έξτρα είτε χωρίς, ας κάνουν δεήσεις στον όποιο θεό πιστεύουν ότι θα βοηθήσει την περίπτωσή τους. Θες GS σήμερα; ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ, έτσι απλά νέτα σκέτα πάρε 1300 και τέλος.

Το μεκανάκ έχει δύο κακά: Ο ήχος του δεν είναι ο πιο ερεθιστικός και το κιβώτιο ακόμα έχει μεγάλες διαδρομές που επηρεάζουν το πως δουλεύει το QS. Η πενφέ ξέρει να φτιάξει κιβώτια γιατί το άλλο τους μηχανάκι (ναι το XR λέμε) έχει κορυφαίο κιβώτιο, δεν ξέρω γιατί εδώ έγινε αυτή η δουλειά. Μικρό το κακό γιατί και το ένα και το άλλο θα σταματήσουν να είναι πρόβλημα σε ελάχιστο χρόνο. Α ναι, το τρίτο κακό της μοίρας του είναι ότι ο χειρισμός της οθόνης ΔΕΝ είναι τόσο απλός όσο ήταν λόγω των έξτρα πλήκτρων, θα μου πεις θα το μάθεις σε λίγα λεπτά, δεν το θεωρώ πραγματικό ελάττωμα.

Εξαιρώντας αυτά, απλά δεν ξέρεις ότι οδηγείς μπόξερ αν δεν κοιτάξεις κάτω. Το μοτέρ τραβάει από τις 3500 με 6η δυνατά, πιο χαμηλά θέλει λίγο υπομονή και στο δείχνει ότι δεν χαίρεται, αλλά δεν λέει όχι. Αεροδυναμική που μου έφερνε αέρα σε χέρια ώμους και μέση αλλά το κεφάλι δέχεται "καθαρή" ροή με την ζελατίνα τέρμα επάνω και είναι στα όρια του ταξιδεύω χωρίς ωτοασπίδες (επίτηδες δεν φόρεσα) ακόμα και με το όριο της ΕΟ (πιο ήσυχο από 1250ADV). Ζύγισμα εξαιρετικό στο σχεδόν σταματημένος σε φανάρι, ανάλαφρο στους ελιγμούς με μικρή ταχύτητα. Η ανάρτηση σε κάποιες φάσεις με κάθετα κοψίματα στον δρόμο δεν ακολουθεί και χτυπάει, πρακτικά δεν ένιωσα τίποτα που να προκαλεί ανασφάλεια πουθενά. Φρένα σε επίπεδα XR, τρόμαξα σε μιά φάση όπου δεν περίμενα τόση δύναμη, ίσως έκανε υπερδιόρθωση και το εμπρός ραντάρ. Επιταχύνοντας και κοιτάζοντας το κοντέρ διαπίστωσα ότι η ησυχία από τον αέρα και το μοτέρ ξεγελάει πάρα πολύ, είναι σβέλτο. Σέλα εμένα μου φάνηκε καλή, στον φίλο με το ADV που οδηγήσαμε διαδοχικά του φάνηκε σκληρή. Το ραντάρ πίσω οριακά άχρηστο στην κίνηση, το εμπρός... τέλος πάντων, old dog new tricks το πιθανότερο, δεν θα ήθελα να τα πληρώσω αν είχα την επιλογή. Φάουλ το ότι σε τεστ ράιντ μηχανάκι κανείς δεν πρόσεξε ότι το συνδετικό φις για το φωτάκι του καθρέφτη κρέμεται έξω από το κάλυμμα του. Επίσης αν δεν κατεβάσεις το ποδαράκι του διπλού σταντ βρίσκει η φτέρνα (είπαμε, φοράω 47-48 νούμερο ανάλογα την μάρκα παπουτσιού) και το όλο ηλεκτρομηχανικό σύστημα βοήθειας έχει πλάκα και απαιτεί απρόσμενα μικρή δύναμη. Το πιο απρόσμενο είναι ότι γενικά το νιώθεις πιο ελαφρύ από το 950, όχι στο ανέβασμα στο διπλό σταντ που στο 950 είναι δύσκολο, ακόμα και στο μπρος πίσω με τα πόδια ενώ ξέρουμε ότι είναι αρκετά πιο βαρύ. Πέρα από το χαμηλά τοποθετημένο μοτέρ είναι και οι μοχλοί που δίνει σωστοί (αν δεν είσαι 165). Μου φάνηκε λίγο πιο στριμωγμένο στα πόδια από το άλλο που καβαλήσαμε στατικά, πιθανώς το Τρόφι να έχει πιο ψηλή σέλα. Δεν κατάλαβα ζέστη (μποτάκι αστικής όψης δερμάτινο της TCX και απλό παντελόνι).

Το είπα και στον πωλητή, αν δεν είχα περάσει τρία χρόνια με XR και ήμουν ιδιοκτήτης παλιότερου GS ή κάποιας άλλης πιο "κανονικής" μοτοσικλέτας, υπογράφαμε παραγγελία χωρίς τύψεις και δεύτερες σκέψεις. Βασικά τώρα που το γράφω, είναι πραγματικά τόσο καλό που πάλι μπαίνω σε πειρασμό και εκπλήσσομαι γιατί ξέρουμε πόσο εύκολος άνθρωπος είμαι σε τέτοια πράγματα. Ειδικά γνωρίζοντας το ασφαλιστικό πακέτο που κάπως "εξασφαλίζει" την... επένδυση τρομάρα μας.

Ας γράψει και ο τιτάνας και το ιερατείο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα να μας πουν την έξπερτ οπίνιον τους, θα την διαβάσουμε με χαρά, αν ΔΕΝ γράψει ύμνο είναι ψεύτης, τελεία.


Τώρα το αν αξίζει παραπάνω από τα άλλα της κατηγορίας δεν με νοιάζει και πολύ, με την έννοια ότι αν κάποιος θέλει GS, δεν θα κοιτάξει ανταγωνισμό. Αν ψάχνεις το πιο VFM, δεν είναι κανένα από τα μεγάλα :p
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ίσως το πρώτο που πουλήθηκε Ελλάδα.

Τις φωτογραφίες μου τις έστειλε φίλος, γνωστός του ιδιοκτήτη από την παραλία Κιάτου .

Κατεύθυνση προς Θεσσαλία...


Στάλθηκε από το SM-S901B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ίσως το πρώτο που πουλήθηκε Ελλάδα.

Τις φωτογραφίες μου τις έστειλε φίλος, γνωστός του ιδιοκτήτη από την παραλία Κιάτου .

Κατεύθυνση προς Θεσσαλία...


Στάλθηκε από το SM-S901B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όλο το χαρτί , το κασέρι , τον μπερντε , το μαρούλι θα μαζέψει το εργαλείο
Κάνω ένα ριπιτ για να μην λέτε ότι δεν σας τα έλεγα


ΥΓ
Το εργαλείο είναι 10 χρόνια μπροστά
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Όλο το χαρτί , το κασέρι , τον μπερντε , το μαρούλι θα μαζέψει το εργαλείο
Κάνω ένα ριπιτ για να μην λέτε ότι δεν σας τα έλεγα


ΥΓ
Το εργαλείο είναι 10 χρόνια μπροστά
Ακομα δεν τελειωσε η προηγουμενη παρασταση, μας μπερδεψες...σου φου η τζου σου??? :rolleyes:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ακομα δεν τελειωσε η προηγουμενη παρασταση, μας μπερδεψες...σου φου η τζου σου??? :rolleyes:
Άλλο η τοποθέτηση μου για το τζιες οσο αφορά την προοπτική του και άλλο τι θα αγόραζα τώρα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μεγάλα λόγια διαβάζω, μικρά γκαράζ δεν βλέπω.

Ρε σεις, αλήθεια τώρα. Έγινε πανικός με τα... Πίσω φλασοφρενοφωτα του GS γιατί οι Γερμανοί είναι πηξες δηξες μυξες αηδία χωρίς φανάρι και μόνο οι Ινδοί με το χιμαλάιαν είναι πιστοί στην Τρου συνταγή και τεράστια βελτίωση και... Ώπα τι έχουν κάνει πίσω εκεί, δεν μπορεί να έχει τα ίδια φλασοφρενοφωτα με το GS, οφθαλμαπάτη θα είναι γιατί σε κανέναν δεν φάνηκε περίεργο. Πώς το λένε αυτό το bias, expensive bike h8 φαντάζομαι.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το ένα με το άλλο , ούτε τα ίδια λεφτά , άλλες απαιτήσεις . Στο gs περίμενες το τελειο , είναι ψηλά ο πήχης !
Εμένα δεν με χαλάνε πάντως
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλο το χαρτί , το κασέρι , τον μπερντε , το μαρούλι θα μαζέψει το εργαλείο
Κάνω ένα ριπιτ για να μην λέτε ότι δεν σας τα έλεγα


ΥΓ
Το εργαλείο είναι 10 χρόνια μπροστά
Το μπιντέ;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το ένα με το άλλο , ούτε τα ίδια λεφτά , άλλες απαιτήσεις . Στο gs περίμενες το τελειο , είναι ψηλά ο πήχης !
Εμένα δεν με χαλάνε πάντως
Είναι άθλια όταν φρενάρεις και έχεις και φλας.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το είδα εχθές στην περιοχή μου όπου έκανε τεστ ένας σύντροχος
Σταμάτησε μιλήσαμε όπου και αναφερε την γνώμη του κατά κάποιο τρόπο εκστασιασμένος
Από κοντά φενετε πολύ κόμπακτ, μασιφ θα έλεγα
Έχει άλλο θόρυβο ο κινητήρας από το απερχόμενο
Ήταν σε λαδί χρώμα και ο συντροχος ήδη πούλησε το δικό του και πλέει προς την απόκτηση του νέου
Αυτά από εμένα και σε άλλα με υγεία
 
Top Bottom