BMW R1250GS 2019

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για πες ένα παράδειγμα. Να σε καταλάβουμε κι εμείς. ;)
Βγαίνει το 1100. Προβλήματα τα πρώτα χρόνια, μιά χαρά το τελευταίο 1,5 ή 2 της παραγωγής.
Βγαίνει το 1150. ΟΚ μέχρι το μοντέλο με το σέρβο. Το ADV είχε θεματάκια με τον άξονα.
Βγαίνει το 1200. ΟΚ, αλλά "καλύτερα πάρτε χωρίς σέρβο" συμβουλή για μεταχειρισμένα, μετά βγαίνει με διπλούς εκκεντροφόρους "καλύτερα μην πάρετε της πρώτης χρονιάς". Οι πρώτες ηλεκτρονικές αναρτήσεις είχαν πρόβλημα.
Βγαίνει το 1200WC, το μοτέρ "καταργείται" την δεύτερη χρονιά παραγωγής και χρησιμοποιείται μόνο αυτό του ADV σε όλη την γκάμα, μετά αλλάζει και η μετάδοση και λεπτομέρειες στο κιβώτιο. Οι ηλεκτρονικές αλλάζουν ρυθμίσεις κάθε χρονιά (που δεν ξέρω αν περνούν και στα προηγούμενα μοντέλα μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού), ο κινητήρας βγάζει άλλο δυναμοδιάγραμμα κάθε χρονιά (ομοίως για τα προηγούμενα) και φέτος είναι η "χρυσή χρονιά" του WC, τώρα θα βγει το 1250VVC-WC και θα αρχίσει ο κύκλος από την αρχή.


Καθαρά προσωπική επιλογή, αν ήμουν στην φάση "ψωνίζω GS σήμερα" θα προτιμούσα το φετινό και το VVC μετά από δύο τρία χρόνια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βγαίνει το 1100. Προβλήματα τα πρώτα χρόνια, μιά χαρά το τελευταίο 1,5 ή 2 της παραγωγής.
Βγαίνει το 1150. ΟΚ μέχρι το μοντέλο με το σέρβο. Το ADV είχε θεματάκια με τον άξονα.
Βγαίνει το 1200. ΟΚ, αλλά "καλύτερα πάρτε χωρίς σέρβο" συμβουλή για μεταχειρισμένα, μετά βγαίνει με διπλούς εκκεντροφόρους "καλύτερα μην πάρετε της πρώτης χρονιάς". Οι πρώτες ηλεκτρονικές αναρτήσεις είχαν πρόβλημα.
Βγαίνει το 1200WC, το μοτέρ "καταργείται" την δεύτερη χρονιά παραγωγής και χρησιμοποιείται μόνο αυτό του ADV σε όλη την γκάμα, μετά αλλάζει και η μετάδοση και λεπτομέρειες στο κιβώτιο. Οι ηλεκτρονικές αλλάζουν ρυθμίσεις κάθε χρονιά (που δεν ξέρω αν περνούν και στα προηγούμενα μοντέλα μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού), ο κινητήρας βγάζει άλλο δυναμοδιάγραμμα κάθε χρονιά (ομοίως για τα προηγούμενα) και φέτος είναι η "χρυσή χρονιά" του WC, τώρα θα βγει το 1250VVC-WC και θα αρχίσει ο κύκλος από την αρχή.


Καθαρά προσωπική επιλογή, αν ήμουν στην φάση "ψωνίζω GS σήμερα" θα προτιμούσα το φετινό και το VVC μετά από δύο τρία χρόνια.
Φίλος, αυτά που λες είναι αλήθεια, αλλά συμβαίνουν σε κάθε μάρκα! Μόνο στις μοτο της BMW έκανες αυτή τη διαπίστωση;;; τι σχέση έχει το 1290 του 2015 με το σημερινό ας πούμε;;;
Ακόμα και η Αφρικα που έχω, έχει τελειώς διαφορετικά όσα λες από αυτές του 2016 και του 2017, συν ride by wire. Εχεις δει πόσο φθηνότερα πωλούνται τα μοδελάκια 2016 και 2017 των Αφρικα;;; ;)



EDIT: Διορθώνω μιας και διαβάζοντας καλύτερα , είδα και λάθη!!!
-Στο μοντέλο με διπλούς εκκεντροφόρους, πού είδες το "καλύτερα μην πάρετε της 1ης χρονιάς";;; Ουσιασιτικά 2 χρόνια και κάτι παρήχθει , ακριβώς το ίδιο!!! (έχω της 1ης χρόνιας, γι αυτό σε λέω ;) )
-Καμιά ηλεκτρονική ανάρτηση δεν είχε πρόβλημα!!! Κάποιες παρτίδες αμορτισέρ της SHOWA έβγαλαν πρόβλημα, ανεξάρτητα από το ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό κομμάτι!!!
-Οι ηλεκτρονικές δεν αλλάζουν τπτ! Οι χαρτογραφήσεις ναι! Αλλάζουν! Στην ECU όμως, όχι στην ηλεκτρονική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φίλος, αυτά που λες είναι αλήθεια, αλλά συμβαίνουν σε κάθε μάρκα! Μόνο στις μοτο της BMW έκανες αυτή τη διαπίστωση;;; τι σχέση έχει το 1290 του 2015 με το σημερινό ας πούμε;;;
Τα 1290 R&S δεν υπήρχαν το 2015 αλλά και σήμερα δεν έχουν αλλαγές πέραν λεπτομερειών σε φωτιστικά, ανακλαστικά κλπ λόγω αμερικάνικης νομοθεσίας κυρίως (για τον ίδιο λόγο που έκανε ανάκληση η BMW στις ΗΠΑ). Το Τ βγήκε 2015 και 2016, σταμάτησε το 2017 και... ακόμα διαβάζω για στοκ μοντέλα με καλές εκπτώσεις στα έξω φόρα.

Η Άφρικα είχε όντως κάμποσα παιδικά, παρά το "Χόντα δεν χαλάει". Και ορθώς πωλούνται πιο φτηνά (όχι δεν έχω δει τιμές αλλά έχω ξαναδιαβάσει που το έγραψες, δεν έχω το συγκεκριμένο στην θεωρητική wish list) γιατί ο ιδιοκτήτης καλώς ή κακώς θα μπει σε έξοδα.

Μίλησα για "ρυθμίσεις" στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και στον κινητήρα, το ίδιο λέμε πρακτικά.

Ποιά ήταν με κάποια "ευαισθησία" στις κεφαλές; Τα τελευταία με τον μονό εκκεντροφόρο ή οι πρώτες παρτίδες με τον διπλό; Μικρή σημασία. Το θέμα είναι ότι το R1200GS είναι υπό διαρκή εξέλιξη από χρονιά σε χρονιά, πράγμα και καλό και κακό.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ολες οι μηχανές είναι υπό διαρκή εξέλιξη. Να αρχίσουμε να λέμε για φιλτροκούτια τώρα; Το αρνητικό είναι ότι σε μερικές περιπτώσεις ενώ δίνεις ένα σκασμό χρήματα, προκύπτουν θέματα ασφαλείας και όχι απλά κινδυνος ή υψηλή πιθανότητα κάποια βλάβης. Ωστόσο το 1200GS είναι ο απόλυτος άρχοντας της κατηγορίας γιατι τελικά η BMW βρήκε τη χρυσή τομή. Και γιατί η νοοτροπία των βαυαρών είναι efficiency εργονομία και άνεση...Μεταξύ μας αυτοί που θέλουν να κάνουν το γύρο του κόσμου και να πάνε σε αχαρτογράφητες περιοχές και μονοπάτια απάτητα δε θα επιλέξουν ούτε R1200GS ουτε 1290 ουτε Multistrada 1260. Το κάνουν με μεκανάκια συνολικού βάρους 150 κιλών, μαζί με τα υγρά της μηχανής.
άνθρωποι που βγάζουν αρκετά χρήματα για να μπορούν να διαθέσουν 25000 € για μια μηχανή και δεν τα κέρδισαν στο τζόκερ, δε θα πανε να πετάξουν τα λεφτά τους επηρεασμένοι μόνο από το μάρκετινγκ ή λόγω πρεστιζ...θα ρωτησουν θα μάθουν. η καθε εταιρια εχει το δικό της προφιλ. και η καθε εταιρια εχει θεματα σε καινουρια μοντελα. είτε είναι ιαπωνικής προέλευσης είτε ευρωπαϊκής είτε...Ο κανονας αγοράζω καινούριο μοντέλο 2-3 χρόνια μετά την πρώτη φουρνιά, δεν ισχύει μονο για τα πε εμ βε...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αμα είναι να κάνει και 30000 να το βράσω....
Ωχ!
Πούσουνασυ;;;;;

Γουελκαμ μπακ φίλος! Πες και κανά review στο αντίστοιχο θέμα για το νέο απόκτημα ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
170 πίσω τροχός και 120 μπροστά με 250 κιλά και χωρίς συμβατικό πιρούνι μπαίνει στο χώμα απλά για να κάνει ασφαλείς και αργά πέραζματα
Το έχουν μετρήσει οι Γερμανοί, το 99, 5% των πελατών τους κάνουν άσφαλτο και ζούνε νοητά τον μύθο του μάρκετινγκ με χώματα κλπ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
170 πίσω τροχός και 120 μπροστά με 250 κιλά και χωρίς συμβατικό πιρούνι μπαίνει στο χώμα απλά για να κάνει ασφαλείς και αργά πέραζματα
Το έχουν μετρήσει οι Γερμανοί, το 99, 5% των πελατών τους κάνουν άσφαλτο και ζούνε νοητά τον μύθο του μάρκετινγκ με χώματα κλπ
Στέκεσαι στη θεωρία Στέργιο....
Διάβασες το mega test? Δες τι γράφουν για το 1200 LC/ADV. Το 1250 δεν αλλάζει παρά μόνο +15 άλογα και 5 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αυτό δεν το κάνει πιο ασφάλτινο από το υπάρχον μοντέλο. Ότι κάνουν όλα τα μεγάλα on/off , θα κάνει κι αυτό (και καλύτερα από όλα πλην 1290 μάλιστα!!!)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στέκεσαι στη θεωρία Στέργιο....
Διάβασες το mega test? Δες τι γράφουν για το 1200 LC/ADV. Το 1250 δεν αλλάζει παρά μόνο +15 άλογα και 5 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αυτό δεν το κάνει πιο ασφάλτινο από το υπάρχον μοντέλο. Ότι κάνουν όλα τα μεγάλα on/off , θα κάνει κι αυτό (και καλύτερα από όλα πλην 1290 μάλιστα!!!)
Τεο αν θέλεις πραγματικά να κάνεις πραματα παίρνεις μέχρι αντε και το 790 που βγάζει η σκατεμ τα υπόλοιπα είναι για να σου ανέβαζουν την ψυχολογία ότι κάπου κάποτε θα μπεις σε μια χωμάτινη φλαταδουρα και θα αισθανθείς παγκοσμιως
Είναι μια πραγματικότητα μικρό ποσοστό αγοράζει μηχανή συνειδητά όσο αφορά της ανάγκες του, όλοι αγοράζουν για να καλύψουν κάτι το φανταστικά αδιευκρινιστο μεταξύ μύθου μάρκετινγκ και μη επιτευξιμων φιλοδοξιών τους
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μ.αυτα που λες (μεχρι 790 ας πουμε) δεν κανω οσα θελω με ενα μηχανακι. Πρεπει να εχω 2.
Εφοσον μπορω να εχω μονο ενα, προτιμω αυτο που εχω με τους οποιους συμβιβασμους.
Εντουρο, ταχυτητες κι αλματα στο χωμα και μονοπαταδες, δεν ηταν στο ρεπερτοριο μου ποτες, ετσι κι αλλιως ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι η κάθε εταιρία, μπορεί και όχι, αλλά σίγουρα η BMW, όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις τιμολογιακα οι διαφορές είναι αισθητές. Οταν ανέβηκα στο F650GS το δικυλινδρο κατάλαβα ότι σε σχέση με το F650GS το μονοκυλινδρο είμαι μια κατηγορία πάνω. Οταν μετά ανέβηκα στο F800gs ηταν το ίδιο σε σχέση με το F650GS το δικυλινδρο. το ιδιο θα συνεβαινε πιστευω αμα ανεβαινα σε r1200gs σε σχεση με το F800GS. το R1200GS είναι η ναυαρχίδα της Motorrad κι αυτό πρέπει να επιβεβαιώνεται με κάθε τρόπο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τεο αν θέλεις πραγματικά να κάνεις πραματα παίρνεις μέχρι αντε και το 790 που βγάζει η σκατεμ τα υπόλοιπα είναι για να σου ανέβαζουν την ψυχολογία ότι κάπου κάποτε θα μπεις σε μια χωμάτινη φλαταδουρα και θα αισθανθείς παγκοσμιως
Είναι μια πραγματικότητα μικρό ποσοστό αγοράζει μηχανή συνειδητά όσο αφορά της ανάγκες του, όλοι αγοράζουν για να καλύψουν κάτι το φανταστικά αδιευκρινιστο μεταξύ μύθου μάρκετινγκ και μη επιτευξιμων φιλοδοξιών τους
To βασικό κακό με όλα αυτά τα μεγάλα είναι... το πέσιμο.

Πας με ένα μηχανάκι σαν το 690 χώμα, θα πέσει, το σηκώνεις. Πας με το GS-ADV θα πέσει και... (όπου GS-ADV βάλε οτιδήποτε άλλο μεγάλο γιατί τα 270 που το μετράνε με τα 240 που είναι τα άλλα δεν έχουν διαφορά στο σήκωμα. Και το ένα και τα άλλα ασήκωτα είναι)


Ακόμα παθαίνω ένα μικρό "σοκ" με την διαφορά των 30 κιλών που έχει το fazer με τον πήγασο και πόσο πιο μανιτζέβελο είναι το ελαφρύ σε όλες τις συνθήκες. Γενικά πάντως, ΚΑΠΟΥ θα συμβιβαστείς. Είτε στο δικάβαλο και φόρτωμα είτε στο πόσο δύσκολο χώμα θα κάνεις. Προφανώς διαλέγεις, ιδανικά παίρνεις δύο και "ησυχάζεις".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το οτι θεωρειται κριτηριο η πληρωμενη κριτικη ενος περιοδικου με ξεπερναει παντως
Το διάβασες και το λες;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To βασικό κακό με όλα αυτά τα μεγάλα είναι... το πέσιμο.

Πας με ένα μηχανάκι σαν το 690 χώμα, θα πέσει, το σηκώνεις. Πας με το GS-ADV θα πέσει και... (όπου GS-ADV βάλε οτιδήποτε άλλο μεγάλο γιατί τα 270 που το μετράνε με τα 240 που είναι τα άλλα δεν έχουν διαφορά στο σήκωμα. Και το ένα και τα άλλα ασήκωτα είναι)


Ακόμα παθαίνω ένα μικρό "σοκ" με την διαφορά των 30 κιλών που έχει το fazer με τον πήγασο και πόσο πιο μανιτζέβελο είναι το ελαφρύ σε όλες τις συνθήκες. Γενικά πάντως, ΚΑΠΟΥ θα συμβιβαστείς. Είτε στο δικάβαλο και φόρτωμα είτε στο πόσο δύσκολο χώμα θα κάνεις. Προφανώς διαλέγεις, ιδανικά παίρνεις δύο και "ησυχάζεις".
Για αυτό τον λόγο πας χώμα με τα αγόρια του advride.... Πέφτεις έρχονται και στο σηκώνουν τσακ μπαμ!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To βασικό κακό με όλα αυτά τα μεγάλα είναι... το πέσιμο.

Πας με ένα μηχανάκι σαν το 690 χώμα, θα πέσει, το σηκώνεις. Πας με το GS-ADV θα πέσει και... (όπου GS-ADV βάλε οτιδήποτε άλλο μεγάλο γιατί τα 270 που το μετράνε με τα 240 που είναι τα άλλα δεν έχουν διαφορά στο σήκωμα. Και το ένα και τα άλλα ασήκωτα είναι)


Ακόμα παθαίνω ένα μικρό "σοκ" με την διαφορά των 30 κιλών που έχει το fazer με τον πήγασο και πόσο πιο μανιτζέβελο είναι το ελαφρύ σε όλες τις συνθήκες. Γενικά πάντως, ΚΑΠΟΥ θα συμβιβαστείς. Είτε στο δικάβαλο και φόρτωμα είτε στο πόσο δύσκολο χώμα θα κάνεις. Προφανώς διαλέγεις, ιδανικά παίρνεις δύο και "ησυχάζεις".
Δεν ξέρω τις ικανότητες του καθενός, πάντως εμένα μου παίρνει 8-10'' να το σηκώσω. Και δε μ αρέσει να μιλάω θεωρητικά, αλλά με ότι έχω κάνει, ή είδα να γίνεται μπροστά μου.

Δες εδώ από το 3:30'' έως το 3:50'' και μέτρα μόνος σου πόσο χρειάστηκα.


Το μόνο που έπαθε από την τούμπα, το απαθανάτησε ο @gsmaniac Κώστας





Το μηχανάκι τπτ δεν έπαθε, ούτε καν καθρέφτης δεν ξερυθμίστηκε. Το προστατευτικό κυλίνδρου κοπάνησε κι ακόμα με τα παράσημα είναι ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για αυτό τον λόγο πας χώμα με τα αγόρια του advride.... Πέφτεις έρχονται και στο σηκώνουν τσακ μπαμ!
κάποιοι δεν χρειαζόμαστε ούτε κι αυτό ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το διάβασες και το λες;
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να το διαβασω για να ξερω οτι οτιδηποτε αλλο περα σχολιασμο για χρηση δρομου ειναι κοροιδια. Δεν ειναι αναγκη να τα δοκιμασουμε ολα, δεν ειναι αναγκη να τα οδηγησουμε ολα, για να ξερουμε τι κανει μια μηχανη 260 κιλων σε χωμα.

Οι μοτοσυκλετες αυτες, ολες της κατηγοριας, ξεκινησαν ρεαλιστικα σαν τουρινγκ μοτοσυκλετες που απλα μπορουσαν να περασουν απο χωματοδρομο βατο ωραια και ηρεμα. Εξελιχθηκαν σε sport touring, μιας και η χρηση τους ειναι μονο δρομου, οπου απεκτησαν σφηχτες αναρτησεις και δυνατα στριταδικα μοτερ. Οι τροχοι το μονο που κανουν ειναι απλα να προσδιδουν μια ψευδαισθηση χωματινων δυνατοτητων που απλα θα ικανοποιησει το εγω του εκαστοτε αναβατη. Στην ουσια ομως δεν ειναι τιποτα λιγοτερο απο ενα fjr, zzr με λιγο ψηλοτερες αναρτησεις και ορθια θεση οδηγησης. Οποιοσδηποτε αλλος πιστευει κατι διαφορετικο γινεται απλα θυμα του μαρκετινγκ που πλασαρει η καθε εταιρει(ktm, bmw ducati etc)
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να το διαβασω για να ξερω οτι οτιδηποτε αλλο περα σχολιασμο για χρηση δρομου ειναι κοροιδια. Δεν ειναι αναγκη να τα δοκιμασουμε ολα, δεν ειναι αναγκη να τα οδηγησουμε ολα, για να ξερουμε τι κανει μια μηχανη 260 κιλων σε χωμα.
OK, αφού δεν το έχεις διαβάσει (στο mega test αναφέρομαι) αλλά πιστεύεις όσα γράφεις εκ πεποιθήσεως, μου αρκεί.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φιλε μου δεν ειναι αναγκη να το διαβασω για να ξερω οτι οτιδηποτε αλλο περα σχολιασμο για χρηση δρομου ειναι κοροιδια. Δεν ειναι αναγκη να τα δοκιμασουμε ολα, δεν ειναι αναγκη να τα οδηγησουμε ολα, για να ξερουμε τι κανει μια μηχανη 260 κιλων σε χωμα.

Η μοτοσυκλετες αυτες, ολες της κατηγοριας, ξεκινησαν ρεαλιστικα σαν τουρινγκ μοτοσυκλετες που απλα μπορουσαν να περασουν απο χωματοδρομο βατο ωραια και ηρεμα. Εξελιχθηκαν σε sport touring, μιας και η χρηση τους ειναι μονο δρομου, οπου απεκτησαν σφηχτες αναρτησεις και δυνατα στριταδικα μοτερ. Οι τροχοι το μονο που κανουν ειναι απλα να προσδιδουν μια ψευδαισθηση χωματινων δυνατοτητων που απλα θα ικανοποιησει το εγω του εκαστοτε αναβατη. Στην ουσια ομως δεν ειναι τιποτα λιγοτερο απο ενα fjr, zzr με λιγο ψηλοτερες αναρτησεις και ορθια θεση οδηγησης. Οποιοσδηποτε αλλος πιστευει κατι διαφορετικο γινεται απλα θυμα του μαρκετινγκ που πλασαρει η καθε εταιρει(ktm, bmw ducati etc)
Εισαι υπερβολικός.... Αλλα οκ!
 
Top Bottom