amyroukai
Big Membered Wunderkind
Βγαίνει το 1100. Προβλήματα τα πρώτα χρόνια, μιά χαρά το τελευταίο 1,5 ή 2 της παραγωγής.Για πες ένα παράδειγμα. Να σε καταλάβουμε κι εμείς.
Βγαίνει το 1150. ΟΚ μέχρι το μοντέλο με το σέρβο. Το ADV είχε θεματάκια με τον άξονα.
Βγαίνει το 1200. ΟΚ, αλλά "καλύτερα πάρτε χωρίς σέρβο" συμβουλή για μεταχειρισμένα, μετά βγαίνει με διπλούς εκκεντροφόρους "καλύτερα μην πάρετε της πρώτης χρονιάς". Οι πρώτες ηλεκτρονικές αναρτήσεις είχαν πρόβλημα.
Βγαίνει το 1200WC, το μοτέρ "καταργείται" την δεύτερη χρονιά παραγωγής και χρησιμοποιείται μόνο αυτό του ADV σε όλη την γκάμα, μετά αλλάζει και η μετάδοση και λεπτομέρειες στο κιβώτιο. Οι ηλεκτρονικές αλλάζουν ρυθμίσεις κάθε χρονιά (που δεν ξέρω αν περνούν και στα προηγούμενα μοντέλα μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού), ο κινητήρας βγάζει άλλο δυναμοδιάγραμμα κάθε χρονιά (ομοίως για τα προηγούμενα) και φέτος είναι η "χρυσή χρονιά" του WC, τώρα θα βγει το 1250VVC-WC και θα αρχίσει ο κύκλος από την αρχή.
Καθαρά προσωπική επιλογή, αν ήμουν στην φάση "ψωνίζω GS σήμερα" θα προτιμούσα το φετινό και το VVC μετά από δύο τρία χρόνια.