BMW vs HONDA στις...... ΟΝ-OFF

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Το θέμα ξεκίνησε με αφορμή τη φωτογραφία του dj-xatzi που πόσταρε στο "Συμβαίνει τώρα" και τον απάντησα. Άμεσα έχουν εμπλακεί στη συζήτηση οι forester, ckalfas, yns, gsmaniac δλδ τρείς bmwδάκιδες κι ένας ktmάκιας......"αδέρφια" hοndaκιδες ....βοήθεια με πνίγουν :friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Το θέμα ξεκίνησε με αφορμή τη φωτογραφία του dj-xatzi που πόσταρε στο "Συμβαίνει τώρα" και τον απάντησα. Άμεσα έχουν εμπλακεί στη συζήτηση οι forester, ckalfas, yns, gsmaniac δλδ τρείς bmwδάκιδες κι ένας ktmάκιας......"αδέρφια" hοndaκιδες ....βοήθεια με πνίγουν :friendship:
το σκεφτομαι απο δω,το σκεφτομαι απο κει,ομως.......δεν μας παιρνει εμας τους χοντακηδες να κοντραρουμε τους μπεμβεδακιδες
θυμαμαι οταν ειχε βγει το αφρικα 650 αλλα και το 750 που καναν συγκριτικα τεστ με το bmw 1100gs και το bmw εβγαινε παντου καλυτερο
μολις προσφατα η χοντα εφτιαξε ενα αξιολογο μηχανακι (crf1000 africa) που μπορει να συγκριθει-κοντραριστει με τα bmw αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για
να αρχισουμε να κοκορευωμαστε στους μπεμβεδακιδες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το σκεφτομαι απο δω,το σκεφτομαι απο κει,ομως.......δεν μας παιρνει εμας τους χοντακηδες να κοντραρουμε τους μπεμβεδακιδες
θυμαμαι οταν ειχε βγει το αφρικα 650 αλλα και το 750 που καναν συγκριτικα τεστ με το bmw 1100gs και το bmw εβγαινε παντου καλυτερο
μολις προσφατα η χοντα εφτιαξε ενα αξιολογο μηχανακι (crf1000 africa) που μπορει να συγκριθει-κοντραριστει με τα bmw αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για
να αρχισουμε να κοκορευωμαστε στους μπεμβεδακιδες
Έπρεπε να τα ακούσει από έναν Hondakia.....για να τα καταλάβει, αν τα καταλαβε:D
Πέρα από την πλάκα, το νέο africa θα πάρει τα ηνία σε σύγκριση πάντα με το 800.
Νομίζω. ...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
το σκεφτομαι απο δω,το σκεφτομαι απο κει,ομως.......δεν μας παιρνει εμας τους χοντακηδες να κοντραρουμε τους μπεμβεδακιδες
θυμαμαι οταν ειχε βγει το αφρικα 650 αλλα και το 750 που καναν συγκριτικα τεστ με το bmw 1100gs και το bmw εβγαινε παντου καλυτερο
μολις προσφατα η χοντα εφτιαξε ενα αξιολογο μηχανακι (crf1000 africa) που μπορει να συγκριθει-κοντραριστει με τα bmw αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για
να αρχισουμε να κοκορευωμαστε στους μπεμβεδακιδες
Ειπα να μη γραψω τιποτα σ'αυτο το νημα-ψιλοτρολ αλλα μιας και τοποθετηθηκε ο Χριστοφορος, ας πω δυο λογια. Την εποχη μεχρι να βγει το 1200GS (2004), η BMW ειχε να προτεινει τα 1150GS και πριν το 1100GS και τα μεσαια 650GS με 19" και με 21" το Dakar. Η Χονδα ειχε το καρμπυρατερατο Βαρα, τα Αφρικα 750 / Τρανσαλπ 650 (απο το 2000) / Τρανσαλπ 600 (στα 1990's), το Dominator 650, και την σειρα των XR, συμπεριλαμβανομενου και του 650L. In my opinion, no contest για οποιον παει σοβαρουτσικο/σοβαρο χωμα, οχι για travel """enduro""" (βαζω το enduro σε τρια σετ εισαγωγικων, god make it..).

(Απο σημερινη συνομιλια το πρωι με τον Χριστοφορο πριν γραψει στο νημα: "Πολυ ωραια μηχανακια τα μεγαλα GS, πανε παντου, αλλα οχι για να παμε στο χωμα οπως παμε 'μεις". Τα δε προηγουμενα 1100/1150GS εχουν αισθηση γκρεηντερ στο χωμα, φυσικα για μακρινα ταξιδια ειναι σαφως καλυτερα απο τα διαφορα Αφρικα και Τρανσαλπ αλλα σιγουρα οχι για τη χωματινη χρηση των πουροντουρων και οσων κανουν παρομοια χρηση στο χωμα.)

Το 1200GS αλλαξε το παιχνιδι το 2004 οπως και το F800GS το 2008 τι στιγμη που η Χονδα κοιταξε διαφορετικη αγορα με τα CB500X, NC700/750 και με το XTourer. Οπως εχω γραψει αλλου, η Χονδα εχασε τελειως την πραγματικη on-off μπαλα απο το 2008 και μετα, η BMW εβγαλε το F800GS και η Χονδα το ..Τρανσαλπ 700 :( το οποιο δεν ηξερε τι ητανε και το οποιο η αγορα που ητανε συνηθισμενη σε αλλου ειδους "πασπαρτου" Τρανσαλπ 600/650 απεριψε πανηγυρικα. Και ειλικρινα ακουγα για το καινουργιο Αφρικα τοσα χρονια αλλα δεν περιμενα οτι θα βγει γιατι νομιζα οτι η Χονδα ειχε ξεγραψει την κατηγορια, το οτι βγηκε και ειναι αυτο που φαινεται ητανε για μενα μια μεγαλη εκπληξη!

Η BMW εχει φτιαξει πολυ καλο image και αυτο δεν προκειται ν'αλλαξει. Αυτοι ομως που θελανε ενα πιο ..off μηχανακι on-off και μεχρι προσφατα ειχανε μονο τα μεγαλα ΚΤΜ σαν επιλογη, τωρα θα εχουνε και το Αφρικα το οποιο ειμαι σιγουρος οτι θα πουλησει πολυ απο αυτα που διαβαζω σε ευρωπαϊκα και αμερικανικα φορουμ, καθως πολυς κοσμος περιμενε ενα τετοιο μηχανακι ("ΚΤΜ" a la Japan).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ON-OFF... υπάρχουν οι εξής κατηγορίες λοιπόν..

1)Ψευδο-enduro μικρά (ως 400 κυβικά)

Εδώ η Honda παίζει μπάλα μόνη της όλα τα χρόνια και κυριάρχησε με τα XR 250-XR 400. Πλέον στην γκάμα της έχει ένα πιο ήπιο-πολιτισμένο CRF230L το οποίο όμως και πάλι είναι εξαιρετικό για γενική χρήση.

Honda-BMW=1-0

2)Ψευδο-enduro μεγάλα κυβικά (600-650cc)

Εδώ πάλι η Honda κερδίζει με το πολυ-αγαπημένο και ακόμα πανέμορφο XR 600 αρχικά και έπειτα XR 650 (ειδικά το DALLARA είναι πανέμορφο και πανίσχυρο). Η BMW ΄΄προσπάθησε΄΄ με το BMW 650X-Challenge αλλά το concept απέτυχε και αποσύρθηκε. Δεν δούλεψε ποτέ καλά η πίσω αερανάρτηση, η τιμή του ήταν υψηλή, για διάφορους λόγους δεν καθιερώθηκε και ακολούθησε την τύχη του G450X που απέτυχε σαν enduro αγωνιστικό.

Honda-BMW=2-0

3)Travel-Enduro μικρής κατηγορίας (ως 650cc)

Εδώ κονταροχτυπιέται το TA 650 με το F650GS με την διαφορά τους να είναι στο βάρος, στην διάταξη του κινητήρα. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του Transalp, εγώ προσωπικά νομίζω πως κερδίζει η BMW καθώς:

-όταν μιλάμε για χωμάτινο ταξίδι τί θα προτιμήσεις? F650GS DAKAR ή Transalp?? Για μένα 100% DAKAR ¨η στην πιο σύγχρονη εκδοχή του SERTAO.. Για αυτούς που προτιμάνε την μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο TA. Επειδή όμως κλάιν μάιν άσφαλτο προτιμάω DAKAR και μονοκύλινδρο με 1000!

Στην εξίσωση δεν μπορώ να βάλω Dominator 650 καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια και θα ήταν άδικο.

Honda-BMW=2-1

4)Travel Enduro Μεσαίας κατηγορίας (650-800cc)

Εδώ η Honda αγαπήθηκε με το XRV 750 αλλά περιμέναμε ΠΟΛΛΑ χρόνια για μια ανανέωση. Η BMW λάνσαρε το F800GS και ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ολοκληρωτικά. Σίγουρα είναι το πιο πετυχημένο και καλό μοντέλο της κατηγορίας.

HONDA-BMW=2-2

5)Μεγάλη κατηγορία (1000cc+)

Εδώ αρχίζει τώρα το μακελειό...

Για χρόνια η Honda είχε στην αγορά το varadero 1000 σαν μοναδικό εκπρόσωπο της και πραγματικά είναι αστείο να συζητάμε με αυτή τη μοτοσυκλέτα για χώμα.

Η BMW κυριάρχησε και αγαπήθηκε με το GS και ειδικά με την έκδοση Adventure...

Τώρα όμως η HONDA αντεπιτίθεται και κάνει την ανατροπή με το νέο AFRICA!!! Μια μοτοσυκλέτΑ με αυθεντικά χωμάτινα γονίδια και δυνατότητες που φαίνονται πολύ ανώτερες απο τον ανταγωνισμό(πλην KTM) και πολύ καλύτερο στο χώμα απο το GS Adventure..

Αυτό βέβαια πρέπει να αποδειχτεί στη πράξη. Και ΣΑΦΩΣ το GS δεν θα χάσει τις πωλήσεις του και την αγοραστική του δύναμη απο το AFRICA αλλά μπορεί σαφώς να χάσει την θέση του στη καρδιά του αυθεντικού on-off rider Που γράφει συστηματικά πολλά km χώμα και μπορεί να κάνει συμβιβασμούς στην άσφαλτο..

Για μένα λοιπόν είμαστε προς το παρόν

Honda-BMW=2-3 αλλά περιμένω να δω την πραγματική αξία και πορεία του AFRICA..

Για να γίνει η ανατροπή!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
3)Travel-Enduro μικρής κατηγορίας (ως 650cc)

Εδώ κονταροχτυπιέται το TA 650 με το F650GS με την διαφορά τους να είναι στο βάρος, στην διάταξη του κινητήρα. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του Transalp, εγώ προσωπικά νομίζω πως κερδίζει η BMW καθώς:

-όταν μιλάμε για χωμάτινο ταξίδι τί θα προτιμήσεις? F650GS DAKAR ή Transalp?? Για μένα 100% DAKAR ¨η στην πιο σύγχρονη εκδοχή του SERTAO.. Για αυτούς που προτιμάνε την μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο TA. Επειδή όμως κλάιν μάιν άσφαλτο προτιμάω DAKAR και μονοκύλινδρο με 1000!

Στην εξίσωση δεν μπορώ να βάλω Dominator 650 καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια και θα ήταν άδικο.
Βαγγελη, μου αρεσε η αναλυση σου αλλα δεν θα συγκρινα το XRV750 με το F800GS, θα τοβαζα κι'αυτο στην προηγουμενη κατηγορια που θα πηγαινα μεχρι 750, εξ'αλλου οπως εχουμε κουβεντιασει αλλου και θα γραφει κι'εδω εν καιρω, η διαφορά XLV650/XRV650 ειναι πολυ μικρη. Η Χονδα δεν επαιξε ποτε στη μοντερνα (με ψεκασμο και αλογα) 800 κατηγορια. Με αλλα λογια θα χωριζα τις κατηγοριες με αλογα, οχι κυβικα.

Τωρα σχετικα με τα μονοκυλινδρα F650GS (απλο και Dakar, το Sertao δεν το ξερω), τα ξερω πολυ καλα καθως ο μπατζανακης μου ειχε το απλο (με ακτινες και 19") και φιλοι ειχανε/εχουν το Dakar πχ Vagelis64. Απο στησιμο σε σχεση με τα Τρανσαλπ(/Αφρικα) καμια σχεση στο χωμα μαμα και ουτε και οταν φταχτουν, btw το μπροστινο των μονοκυλινδρων F650GS ειναι απαραδεκτο απο μαμα και για καποιο λογο δεν γινεται ποτε πολυ καλο, οτι και να του κανεις. Στου μπατζανακη μου αλλαξαμε ελατηρια, παιξαμε με τα λαδια, και τελικα τοδωσε και πηρε Τρανσαλπ 650 (πηγαιναμε μαζι χωματαδες ;)) - το οποιο εδωσε και πηρε XTourer το οποιο εδωσε και πηρε F700GS δικυλινδρο. Ο δε μονοκυλινδρος Rotax στην εκδοση αυτη της BMW εχει απαισιο ηχο :thumbsdown: Εκει που σαφως υπερτερει ειναι η καταναλωση και ειναι και ελαφροτερο κατα 15 κιλα αλλα δεν εχει με τιποτα την αρχοντικη βελουδινη αισθηση των δικυλινδρων Χονδα σε ταξιδια στην ασφαλτο. Κατα τη γνωμη μου, και τη γνωμη των περισοτερων απ'αυτα που εχω ακουσει, no contest.

EDIT: Και φυσικα σ'αυτη την κατηγορια παιζει και το Domi που παει τις χωματινες δυνατοτητες αλλου αλλα φυσικα υστερει στο ταξιδι.

:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
ON-OFF... υπάρχουν οι εξής κατηγορίες λοιπόν..

1)Ψευδο-enduro μικρά (ως 400 κυβικά)

Εδώ η Honda παίζει μπάλα μόνη της όλα τα χρόνια και κυριάρχησε με τα XR 250-XR 400. Πλέον στην γκάμα της έχει ένα πιο ήπιο-πολιτισμένο CRF230L το οποίο όμως και πάλι είναι εξαιρετικό για γενική χρήση.

Honda-BMW=1-0

2)Ψευδο-enduro μεγάλα κυβικά (600-650cc)

Εδώ πάλι η Honda κερδίζει με το πολυ-αγαπημένο και ακόμα πανέμορφο XR 600 αρχικά και έπειτα XR 650 (ειδικά το DALLARA είναι πανέμορφο και πανίσχυρο). Η BMW ΄΄προσπάθησε΄΄ με το BMW 650X-Challenge αλλά το concept απέτυχε και αποσύρθηκε. Δεν δούλεψε ποτέ καλά η πίσω αερανάρτηση, η τιμή του ήταν υψηλή, για διάφορους λόγους δεν καθιερώθηκε και ακολούθησε την τύχη του G450X που απέτυχε σαν enduro αγωνιστικό.

Honda-BMW=2-0

3)Travel-Enduro μικρής κατηγορίας (ως 650cc)

Εδώ κονταροχτυπιέται το TA 650 με το F650GS με την διαφορά τους να είναι στο βάρος, στην διάταξη του κινητήρα. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του Transalp, εγώ προσωπικά νομίζω πως κερδίζει η BMW καθώς:

-όταν μιλάμε για χωμάτινο ταξίδι τί θα προτιμήσεις? F650GS DAKAR ή Transalp?? Για μένα 100% DAKAR ¨η στην πιο σύγχρονη εκδοχή του SERTAO.. Για αυτούς που προτιμάνε την μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο TA. Επειδή όμως κλάιν μάιν άσφαλτο προτιμάω DAKAR και μονοκύλινδρο με 1000!

Στην εξίσωση δεν μπορώ να βάλω Dominator 650 καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια και θα ήταν άδικο.

Honda-BMW=2-1

4)Travel Enduro Μεσαίας κατηγορίας (650-800cc)

Εδώ η Honda αγαπήθηκε με το XRV 750 αλλά περιμέναμε ΠΟΛΛΑ χρόνια για μια ανανέωση. Η BMW λάνσαρε το F800GS και ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ολοκληρωτικά. Σίγουρα είναι το πιο πετυχημένο και καλό μοντέλο της κατηγορίας.

HONDA-BMW=2-2

5)Μεγάλη κατηγορία (1000cc+)

Εδώ αρχίζει τώρα το μακελειό...

Για χρόνια η Honda είχε στην αγορά το varadero 1000 σαν μοναδικό εκπρόσωπο της και πραγματικά είναι αστείο να συζητάμε με αυτή τη μοτοσυκλέτα για χώμα.

Η BMW κυριάρχησε και αγαπήθηκε με το GS και ειδικά με την έκδοση Adventure...

Τώρα όμως η HONDA αντεπιτίθεται και κάνει την ανατροπή με το νέο AFRICA!!! Μια μοτοσυκλέτΑ με αυθεντικά χωμάτινα γονίδια και δυνατότητες που φαίνονται πολύ ανώτερες απο τον ανταγωνισμό(πλην KTM) και πολύ καλύτερο στο χώμα απο το GS Adventure..

Αυτό βέβαια πρέπει να αποδειχτεί στη πράξη. Και ΣΑΦΩΣ το GS δεν θα χάσει τις πωλήσεις του και την αγοραστική του δύναμη απο το AFRICA αλλά μπορεί σαφώς να χάσει την θέση του στη καρδιά του αυθεντικού on-off rider Που γράφει συστηματικά πολλά km χώμα και μπορεί να κάνει συμβιβασμούς στην άσφαλτο..

Για μένα λοιπόν είμαστε προς το παρόν

Honda-BMW=2-3 αλλά περιμένω να δω την πραγματική αξία και πορεία του AFRICA..

Για να γίνει η ανατροπή!!

Πωωω πωω πωωωωω!!! :woot:

Αυτο ηταν ασσος ημιχρονο, διπλο τελικο....:p:laugh:

Ωραια αναλυση!! :friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγελη, μου αρεσε η αναλυση σου αλλα δεν θα συγκρινα το XRV750 με το F800GS, θα τοβαζα κι'αυτο στην προηγουμενη κατηγορια που θα πηγαινα μεχρι 750, εξ'αλλου οπως εχουμε κουβεντιασει αλλου και θα γραφει κι'εδω εν καιρω, η διαφορά XLV650/XRV650 ειναι πολυ μικρη. Η Χονδα δεν επαιξε ποτε στη μοντερνα (με ψεκασμο και αλογα) 800 κατηγορια. Με αλλα λογια θα χωριζα τις κατηγοριες με αλογα, οχι κυβικα.

Τωρα σχετικα με τα μονοκυλινδρα F650GS (απλο και Dakar, το Sertao δεν το ξερω), τα ξερω πολυ καλα καθως ο μπατζανακης μου ειχε το απλο (με ακτινες και 19") και φιλοι ειχανε/εχουν το Dakar πχ Vagelis64. Απο στησιμο σε σχεση με τα Τρανσαλπ(/Αφρικα) καμια σχεση στο χωμα μαμα και ουτε και οταν φταχτουν, btw το μπροστινο των μονοκυλινδρων F650GS ειναι απαραδεκτο απο μαμα και για καποιο λογο δεν γινεται ποτε πολυ καλο, οτι και να του κανεις. Στου μπατζανακη μου αλλαξαμε ελατηρια, παιξαμε με τα λαδια, και τελικα τοδωσε και πηρε Τρανσαλπ 650 (πηγαιναμε μαζι χωματαδες ;)) - το οποιο εδωσε και πηρε XTourer το οποιο εδωσε και πηρε F700GS δικυλινδρο. Ο δε μονοκυλινδρος Rotax στην εκδοση αυτη της BMW εχει απαισιο ηχο :thumbsdown: Εκει που σαφως υπερτερει ειναι η καταναλωση αλλα δεν εχει με τιποτα την αρχοντικη βελουδινη αισθηση των δικυλινδρων Χονδα σε ταξιδια στην ασφαλτο. Κατα τη γνωμη μου, και τη γνωμη των περισοτερων απ'αυτα που εχω ακουσει, no contest.

EDIT: Και φυσικα σ'αυτη την κατηγορια παιζει και το Domi που παει τις χωματινες δυνατοτητες αλλου αλλα φυσικα υστερει στο ταξιδι.

:friendship:
Όσο αφορά την σύγκριση φίλε Γιώργο F650gs και Transalp το αφήνω στους ειδικούς, δηλαδή εσένα και άλλους κατόχους αυτών των μηχανών καθότι δεν έχω γράψει χλμ στο χώμα με αυτές τις μηχανές και η τοποθέτηση μου είναι μονάχα βάσει προδιαγραφών. Αν καταφέρνει το TA και είναι πιο αποτελεσματικό στο χώμα και απολαυστικό απο ένα F650 DAKAR τότε είναι επιτυχία της Honda και τραγική αποτυχία της BMW!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
BMW vs Honda...:cool:
τελευταια φορα που μπηκα στο "τριπακι¨ ηταν σε μια αλλη ηλικια...:oops:απο τοτε μού εμεινε ενα πραγμα για τις δυο εταιρειες...αυτο που ειδα και τοτε



η BMW εμεινε στο μυαλο ως συγκινησιακη οδηγικα ενω η Honda ως αδιαφορη αλλά και αξιοπιστη...καπου στην πορεια αλλαξανε λιγο αλλά ακομα μενω σε αυτο...:)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
BMW vs Honda...:cool:
τελευταια φορα που μπηκα στο "τριπακι¨ ηταν σε μια αλλη ηλικια...:oops:απο τοτε μού εμεινε ενα πραγμα για τις δυο εταιρειες...αυτο που ειδα και τοτε



η BMW εμεινε στο μυαλο ως συγκινησιακη οδηγικα ενω η Honda ως αδιαφορη αλλά και αξιοπιστη...καπου στην πορεια αλλαξανε λιγο αλλά ακομα μενω σε αυτο...:)
Αυτό ήταν χτύπημα πολύ κάτω από την ζώνη. ....:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγελη, μου αρεσε η αναλυση σου αλλα δεν θα συγκρινα το XRV750 με το F800GS, θα τοβαζα κι'αυτο στην προηγουμενη κατηγορια που θα πηγαινα μεχρι 750, εξ'αλλου οπως εχουμε κουβεντιασει αλλου και θα γραφει κι'εδω εν καιρω, η διαφορά XLV650/XRV650 ειναι πολυ μικρη. Η Χονδα δεν επαιξε ποτε στη μοντερνα (με ψεκασμο και αλογα) 800 κατηγορια. Με αλλα λογια θα χωριζα τις κατηγοριες με αλογα, οχι κυβικα.

Τωρα σχετικα με τα μονοκυλινδρα F650GS (απλο και Dakar, το Sertao δεν το ξερω), τα ξερω πολυ καλα καθως ο μπατζανακης μου ειχε το απλο (με ακτινες και 19") και φιλοι ειχανε/εχουν το Dakar πχ Vagelis64. Απο στησιμο σε σχεση με τα Τρανσαλπ(/Αφρικα) καμια σχεση στο χωμα μαμα και ουτε και οταν φταχτουν, btw το μπροστινο των μονοκυλινδρων F650GS ειναι απαραδεκτο απο μαμα και για καποιο λογο δεν γινεται ποτε πολυ καλο, οτι και να του κανεις. Στου μπατζανακη μου αλλαξαμε ελατηρια, παιξαμε με τα λαδια, και τελικα τοδωσε και πηρε Τρανσαλπ 650 (πηγαιναμε μαζι χωματαδες ;)) - το οποιο εδωσε και πηρε XTourer το οποιο εδωσε και πηρε F700GS δικυλινδρο. Ο δε μονοκυλινδρος Rotax στην εκδοση αυτη της BMW εχει απαισιο ηχο :thumbsdown: Εκει που σαφως υπερτερει ειναι η καταναλωση αλλα δεν εχει με τιποτα την αρχοντικη βελουδινη αισθηση των δικυλινδρων Χονδα σε ταξιδια στην ασφαλτο. Κατα τη γνωμη μου, και τη γνωμη των περισοτερων απ'αυτα που εχω ακουσει, no contest.

EDIT: Και φυσικα σ'αυτη την κατηγορια παιζει και το Domi που παει τις χωματινες δυνατοτητες αλλου αλλα φυσικα υστερει στο ταξιδι.

:friendship:
Να συμπληρώσω κάτι..

Διανύουμε το έτος 2016..

Διακοπή παραγωγής Transalp 650.. 2007 (9 χρόνια πριν).

Και αντικαταστάθηκε απο τότε απο το TA 700 το οποίο αντικειμενικά θυσίασε πολλά απο τα χωμάτινα γονίδια του 650 και κατα βάση δεν προτιμάται σχεδόν απο κανένα για χωμάτινη χρήση..

Την στιγμή που η BMW επιμένει στο 650GS και μάλιστα έχει και στην αγορά την πιο χωμάτινη έκδοση SERTAO. Όπως και να χει πρέπει να κρίνουμε μια εταιρεία κυρίως απο το σήμερα και το σήμερα της Honda στην κατηγορία είναι ένα Transalp 700 με λίγο καλύτερες χωμάτινες επιδόσεις απο ένα Versys! Πάντως όχι ικανό για χωμάτινο τουρισμό με αξιώσεις! Ποντάκι λοιπόν εδώ στη BMW.

Και επίσης αρνητικός πόντος και στις 2 εταιρείες η πλήρης εγκατάλειψη (τουλάχιστον στις δικές μας αγορές) των μονοκύλινδρων μεσαίων On-Off, ουσιαστικά τη πιο σπουδαία κατηγορία για το είδος. Μονοκύλινδρα, εντουροειδή με 600 κυβικά

Πάνε τα XR 650, πάνε τα X-Challenge και γενικά εγκατάλειψη στην κατηγορία προς όφελος των βαριών 2κύλινδρων On-Off με πολύ περιορισμένες ικανότητες στο χώμα. Οι καιροί αλλάζουν.. Σε κάποια πράγματα προς το χειρότερο!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
BMW vs Honda...:cool:
τελευταια φορα που μπηκα στο "τριπακι¨ ηταν σε μια αλλη ηλικια...:oops:απο τοτε μού εμεινε ενα πραγμα για τις δυο εταιρειες...αυτο που ειδα και τοτε



η BMW εμεινε στο μυαλο ως συγκινησιακη οδηγικα ενω η Honda ως αδιαφορη αλλά και αξιοπιστη...καπου στην πορεια αλλαξανε λιγο αλλά ακομα μενω σε αυτο...:)
ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ άδικη σύγκριση βρε Κωστή! Συγκρίνεις ένα τυπικό οικογενειακό sedan της εποχής με ένα Sport Coupe διθέσιο!!Το οποίο sedan το είχαμε στη δουλειά παρεπιπτόντως και έγραψε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς πρόβλημα!

Παντως σε τεχνολογία μοτέρ ειδικά η Honda την έχει την BMW με κλειστά μάτια! Απο τομείς απόδοσης μέχρι αξιοπιστίας.

Όσο για Honda Και συγκίνιση kai sport στοιχείο υπάρχει και μπόλικο. Και με τεράστιες διακρίσεις να θυμίσω σε κάθε είδους Motorsport..

ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ πως τον Ayrton Senna με Honda τον βλέπαμε να γράφει ιστορία..(ένα ενδεικτικό παραδειγμα μόνο)

Μοντέλα?

Να ξεχάσουμε το πισωκίνητο S2000 με απόδοση παγκόσμιο ρεκόρ για ατμόσφαιρα 120hp/lt?? Πότε είδε η BMW αυτή τη τεχνολογία?Με το Μ3 κατάφερε να αγγίξει τα 100 και κάτι άλογα στο λίτρο και μέχρι εκεί!



Να ξεχάσουμε το εξωτικό NSX ??



Το πανέμορφο όνειρο κάθε πιτσιρικά Integra Type r?



Η μήπως τη σφαίρα Civic V-tec 160hp Που 18 χρόνια μετά ακόμα τα βελτιώνουν και τα χαίρονται με 300-400.000km (??)



Και οι 2 εταιρείες έχουν πανέμορφα και αξιολογα μοντέλα, μην αδικούμε όμως τη Honda!! Άσχετα αν πολλές φορες αποδεικνύεται βαρετή και κοινή και σαν να βλέπουν οι σχεδιαστές της καθημερινά το κάστρο του Takesi!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
για μενα θα επρεπε να βγει απο οποιαδηποτε εταιρια ενα 800αρι σε μεγεθος 1200gs (το απλο) και με λιγο ποιο χωματινα χαρακτηριστικα (οπως 800gs 950/990)... δηλαδη να πηγαινεις ανετος στο χωμα και κυριος στο ταξιδι..

εγω πριν παρω το δικο μου ημουν αναμεσα σε 800gs και στο 990... επελεξα το 990 για εναν και μονο λογο.. να ειναι ποιο ανετα η συνοδηγος! πιστευω δεν βγαζεις ακρη μεταξυ τους το 800 ειναι πιο ελαφρυ το 990 πιο στημενο, το ενα καιει πιο πολυ το αλλο ειναι πιο ακριβο... ισοπαλια σχεδον με ελαχιστα + στο κτμ (επειδη το εχω!):friendship:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Βαγγελη στην Ελλαδα ζουμε και μεγαλωσαμε...δεν ειχα και δεν εχω δει ποτέ απο κοντα NSX(αν και θα ηθελα...)Εχω δει απειρα civic ομως σαν αυτο που εβαλα στο "VS" και 2 φορες πιτσιρικάς την 2002 και με επιασε κομπος...γι'αυτο λεω οτι η συγκριση Honda VS BMW προσωπικα εχει να κανει με αυτα...και εχει μεινει ετσι στη μνημη...
Δε θα πω για τα TA400(τα πρασινα τα πρωτα στον Δριμαλα εισαγωγες) VS R100PR που ειχα δει απο κοντα και...παλι "σαν τα απο πανω αυτοκινητα"...
Γι'αυτο κ τα ανεφερα...δικην "γευσης" που εχει χαρακτει στη μνημη και τιποτα ουσιας VS...αλλωστε ποτέ δεν ειχα ταμπελες οταν ηθελα κατι να αγορασω
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...πιστευω δεν βγαζεις ακρη μεταξυ τους το 800 ειναι πιο ελαφρυ το 990 πιο στημενο, το ενα καιει πιο πολυ το αλλο ειναι πιο ακριβο... ισοπαλια σχεδον με ελαχιστα + στο κτμ (επειδη το εχω!):friendship:
Μεγαλη "ιστορια" αυτη η συγκριση...και μιλω "εκ των εσω" ως κατοχος και των 2...
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ολα αυτα τα sport μοντελα της honda δεν συγκρινονται με m3 m6 και λοιπους πυραυλους της bmw!!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
πραγματικα ειχα καψει το κεφαλι μου 5 μηνες ωσπου μια στιγμη ειπα τελος... δεν διαβαζεις αλλο δεν κοιτας αλλα, ποιο σ αρεσε? το κτμ? τελειωσε το θεμα αυτο θα παρεις και οτι γινει!! χαχα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγελη στην Ελλαδα ζουμε και μεγαλωσαμε...δεν ειχα και δεν εχω δει ποτέ απο κοντα NSX(αν και θα ηθελα...)Εχω δει απειρα civic ομως σαν αυτο που εβαλα στο "VS" και 2 φορες πιτσιρικάς την 2002 και με επιασε κομπος...γι'αυτο λεω οτι η συγκριση Honda VS BMW προσωπικα εχει να κανει με αυτα...και εχει μεινει ετσι στη μνημη...
Δε θα πω για τα TA400(τα πρασινα τα πρωτα στον Δριμαλα εισαγωγες) VS R100PR που ειχα δει απο κοντα και...παλι "σαν τα απο πανω αυτοκινητα"...
Γι'αυτο κ τα ανεφερα...δικην "γευσης" που εχει χαρακτει στη μνημη και τιποτα ουσιας VS...αλλωστε ποτέ δεν ειχα ταμπελες οταν ηθελα κατι να αγορασω
Ίσως φταίει που εσύ μεγάλωσες και έβλεπες τα 2002 και εγώ τα S2000..:friend:

Εντάξει 2002 respect δεν το συζητώ και για μένα η αγαπημένη ever M3 E46.. :pc:
 
Top Bottom