Βαγγελη, μου αρεσε η αναλυση σου αλλα δεν θα συγκρινα το XRV750 με το F800GS, θα τοβαζα κι'αυτο στην προηγουμενη κατηγορια που θα πηγαινα μεχρι 750, εξ'αλλου οπως εχουμε κουβεντιασει αλλου και θα γραφει κι'εδω εν καιρω, η διαφορά XLV650/XRV650 ειναι πολυ μικρη. Η Χονδα δεν επαιξε ποτε στη μοντερνα (με ψεκασμο και αλογα) 800 κατηγορια. Με αλλα λογια θα χωριζα τις κατηγοριες με αλογα, οχι κυβικα.
Τωρα σχετικα με τα μονοκυλινδρα F650GS (απλο και Dakar, το Sertao δεν το ξερω), τα ξερω πολυ καλα καθως ο μπατζανακης μου ειχε το απλο (με ακτινες και 19") και φιλοι ειχανε/εχουν το Dakar πχ Vagelis64. Απο στησιμο σε σχεση με τα Τρανσαλπ(/Αφρικα) καμια σχεση στο χωμα μαμα και ουτε και οταν φταχτουν, btw το μπροστινο των μονοκυλινδρων F650GS ειναι απαραδεκτο απο μαμα και για καποιο λογο δεν γινεται ποτε πολυ καλο, οτι και να του κανεις. Στου μπατζανακη μου αλλαξαμε ελατηρια, παιξαμε με τα λαδια, και τελικα τοδωσε και πηρε Τρανσαλπ 650 (πηγαιναμε μαζι χωματαδες
) - το οποιο εδωσε και πηρε XTourer το οποιο εδωσε και πηρε F700GS δικυλινδρο. Ο δε μονοκυλινδρος Rotax στην εκδοση αυτη της BMW εχει απαισιο ηχο
Εκει που σαφως υπερτερει ειναι η καταναλωση αλλα δεν εχει με τιποτα την αρχοντικη βελουδινη αισθηση των δικυλινδρων Χονδα σε ταξιδια στην ασφαλτο. Κατα τη γνωμη μου, και τη γνωμη των περισοτερων απ'αυτα που εχω ακουσει, no contest.
EDIT: Και φυσικα σ'αυτη την κατηγορια παιζει και το Domi που παει τις χωματινες δυνατοτητες αλλου αλλα φυσικα υστερει στο ταξιδι.