BMW vs HONDA στις...... ΟΝ-OFF

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βαγγελη στην Ελλαδα ζουμε και μεγαλωσαμε...δεν ειχα και δεν εχω δει ποτέ απο κοντα NSX(αν και θα ηθελα...)Εχω δει απειρα civic ομως σαν αυτο που εβαλα στο "VS" και 2 φορες πιτσιρικάς την 2002 και με επιασε κομπος...γι'αυτο λεω οτι η συγκριση Honda VS BMW προσωπικα εχει να κανει με αυτα...και εχει μεινει ετσι στη μνημη...
Δε θα πω για τα TA400(τα πρασινα τα πρωτα στον Δριμαλα εισαγωγες) VS R100PR που ειχα δει απο κοντα και...παλι "σαν τα απο πανω αυτοκινητα"...
Γι'αυτο κ τα ανεφερα...δικην "γευσης" που εχει χαρακτει στη μνημη και τιποτα ουσιας VS...αλλωστε ποτέ δεν ειχα ταμπελες οταν ηθελα κατι να αγορασω
Θυμισου να σε παω μια βολτα ....να ξαναγινεις 20;)



spam off!!!!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ άδικη σύγκριση βρε Κωστή! Συγκρίνεις ένα τυπικό οικογενειακό sedan της εποχής με ένα Sport Coupe διθέσιο!!Το οποίο sedan το είχαμε στη δουλειά παρεπιπτόντως και έγραψε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς πρόβλημα!

Παντως σε τεχνολογία μοτέρ ειδικά η Honda την έχει την BMW με κλειστά μάτια! Απο τομείς απόδοσης μέχρι αξιοπιστίας.

Όσο για Honda Και συγκίνιση kai sport στοιχείο υπάρχει και μπόλικο. Και με τεράστιες διακρίσεις να θυμίσω σε κάθε είδους Motorsport..

ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ πως τον Ayrton Senna με Honda τον βλέπαμε να γράφει ιστορία..(ένα ενδεικτικό παραδειγμα μόνο)

Μοντέλα?

Να ξεχάσουμε το πισωκίνητο S2000 με απόδοση παγκόσμιο ρεκόρ για ατμόσφαιρα 120hp/lt?? Πότε είδε η BMW αυτή τη τεχνολογία?Με το Μ3 κατάφερε να αγγίξει τα 100 και κάτι άλογα στο λίτρο και μέχρι εκεί!



Να ξεχάσουμε το εξωτικό NSX ??



Το πανέμορφο όνειρο κάθε πιτσιρικά Integra Type r?



Η μήπως τη σφαίρα Civic V-tec 160hp Που 18 χρόνια μετά ακόμα τα βελτιώνουν και τα χαίρονται με 300-400.000km (??)



Και οι 2 εταιρείες έχουν πανέμορφα και αξιολογα μοντέλα, μην αδικούμε όμως τη Honda!! Άσχετα αν πολλές φορες αποδεικνύεται βαρετή και κοινή και σαν να βλέπουν οι σχεδιαστές της καθημερινά το κάστρο του Takesi!!
Η Honda έχει μείνει όμως στο τότε! Και στις μηχανές και στα αυτοκίνητα...ενώ οι υπόλοιποι προχωράνε, σαν τους Ελληνες ένα πράγμα που έχουνε μείνει στο τι έκαναν οι αρχαίοι...
 

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA
Το θέμα ξεκίνησε με αφορμή τη φωτογραφία του dj-xatzi που πόσταρε στο "Συμβαίνει τώρα" και τον απάντησα. Άμεσα έχουν εμπλακεί στη συζήτηση οι forester, ckalfas, yns, gsmaniac δλδ τρείς bmwδάκιδες κι ένας ktmάκιας......"αδέρφια" hοndaκιδες ....βοήθεια με πνίγουν :friendship:
Και σκεψου οτι εγω ως τεχνη αναφερομουν στη φωτο. Που θα μπορουσε να ειναι ειτε honda ktm ή bmw .....

Σταλθηκε απο τον Επιχειρησιακο...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Και σκεψου οτι εγω ως τεχνη αναφερομουν στη φωτο. Που θα μπορουσε να ειναι ειτε honda ktm ή bmw .....

Σταλθηκε απο τον Επιχειρησιακο...
...Εσύ φταις για όλα......
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Κάποιοι προχωράνε όντως πολύ μπροστά...




:)





:)








Εντέλει το μελόν ειναι τα πουλιά !!!!!!!και με βυζαντινές αποχρώσεις !!!!!!!
 

ARGYDAKAR

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
VARADERO MK3
Το VARADERO το απαξιώνετε πολύ εύκολα και με ελαφρά την καρδία.Οκ το παραδέχομαι δεν είναι μηχανή off όπως την εννοείτε για χρήση εκτός δρόμου, αλλά θα ήθελα να ήξερα πόσοι από τους κατόχους της 1200GS και ADV έχουν φάει πραγματικά τα βουνά και τα χώματα.Νομίζω συγκρίνοντας την τιμή και των δυο , το VARADERO είναι ένα αξιοπρεπές on με λίγο off που είναι στην ικανότητα και στη διάθεση του κάθε αναβάτη να το πάει σε έναν βατό χωματόδρομο. Προς Θεού δε θέλω να παρεξηγηθώ με κανέναν μιας και όταν και αν θα αξιωθώ να αλλάξω μηχανή το 1200 GS ADV θα είναι η πρώτη μου επιλογή, αλλά μην ξεγράφετε τόσο εύκολα το VARADERO γιατί σε μακρινά ταξίδια φορτωμένος με όλη την πραμάτεια πραγματικά εκπλήσσει!!!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
το σκεφτομαι απο δω,το σκεφτομαι απο κει,ομως.......δεν μας παιρνει εμας τους χοντακηδες να κοντραρουμε τους μπεμβεδακιδες
θυμαμαι οταν ειχε βγει το αφρικα 650 αλλα και το 750 που καναν συγκριτικα τεστ με το bmw 1100gs και το bmw εβγαινε παντου καλυτερο
μολις προσφατα η χοντα εφτιαξε ενα αξιολογο μηχανακι (crf1000 africa) που μπορει να συγκριθει-κοντραριστει με τα bmw αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για
να αρχισουμε να κοκορευωμαστε στους μπεμβεδακιδες
Χριστόφορε ..... πονεμένη ιστορία. Όπως πιστεύω, η honda το διάστημα εκείνο έπαψε να της ενδιαφέρει το σκέλος της on-off οδήγησης με μοτοσυκλέτα και γι αυτό όλα τα χρόνια δεν είχαμε κάποιο αξιόλογο μηχανάκι. Απο την άλλη η bmw είχε ρίξει όλο το βάρος σε αυτού του είδους μοτοσυκλετισμό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός. Οι aprilia και η triumph αποδείχτηκαν "λίγες" μπροστά της. Η ΚΤΜ της τάραξε τα νερά και κατάλαβαν ότι μέχρι ένα σημείο τους παίρνει..........

(Απο σημερινη συνομιλια το πρωι με τον Χριστοφορο πριν γραψει στο νημα: "Πολυ ωραια μηχανακια τα μεγαλα GS, πανε παντου, αλλα οχι για να παμε στο χωμα οπως παμε 'μεις". Τα δε προηγουμενα 1100/1150GS εχουν αισθηση γκρεηντερ στο χωμα, φυσικα για μακρινα ταξιδια ειναι σαφως καλυτερα απο τα διαφορα Αφρικα και Τρανσαλπ αλλα σιγουρα οχι για τη χωματινη χρηση των πουροντουρων και οσων κανουν παρομοια χρηση στο χωμα.)
......πες τα χρισόστομε......

ON-OFF... υπάρχουν οι εξής κατηγορίες λοιπόν..

1)Ψευδο-enduro μικρά (ως 400 κυβικά)

Εδώ η Honda παίζει μπάλα μόνη της όλα τα χρόνια και κυριάρχησε με τα XR 250-XR 400. Πλέον στην γκάμα της έχει ένα πιο ήπιο-πολιτισμένο CRF230L το οποίο όμως και πάλι είναι εξαιρετικό για γενική χρήση.

Honda-BMW=1-0

2)Ψευδο-enduro μεγάλα κυβικά (600-650cc)

Εδώ πάλι η Honda κερδίζει με το πολυ-αγαπημένο και ακόμα πανέμορφο XR 600 αρχικά και έπειτα XR 650 (ειδικά το DALLARA είναι πανέμορφο και πανίσχυρο). Η BMW ΄΄προσπάθησε΄΄ με το BMW 650X-Challenge αλλά το concept απέτυχε και αποσύρθηκε. Δεν δούλεψε ποτέ καλά η πίσω αερανάρτηση, η τιμή του ήταν υψηλή, για διάφορους λόγους δεν καθιερώθηκε και ακολούθησε την τύχη του G450X που απέτυχε σαν enduro αγωνιστικό.

Honda-BMW=2-0

3)Travel-Enduro μικρής κατηγορίας (ως 650cc)

Εδώ κονταροχτυπιέται το TA 650 με το F650GS με την διαφορά τους να είναι στο βάρος, στην διάταξη του κινητήρα. Πολλοί πίνουν νερό στο όνομα του Transalp, εγώ προσωπικά νομίζω πως κερδίζει η BMW καθώς:

-όταν μιλάμε για χωμάτινο ταξίδι τί θα προτιμήσεις? F650GS DAKAR ή Transalp?? Για μένα 100% DAKAR ¨η στην πιο σύγχρονη εκδοχή του SERTAO.. Για αυτούς που προτιμάνε την μεγαλύτερη άνεση στην άσφαλτο TA. Επειδή όμως κλάιν μάιν άσφαλτο προτιμάω DAKAR και μονοκύλινδρο με 1000!

Στην εξίσωση δεν μπορώ να βάλω Dominator 650 καθώς έχουν περάσει πολλά χρόνια και θα ήταν άδικο.

Honda-BMW=2-1

4)Travel Enduro Μεσαίας κατηγορίας (650-800cc)

Εδώ η Honda αγαπήθηκε με το XRV 750 αλλά περιμέναμε ΠΟΛΛΑ χρόνια για μια ανανέωση. Η BMW λάνσαρε το F800GS και ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ολοκληρωτικά. Σίγουρα είναι το πιο πετυχημένο και καλό μοντέλο της κατηγορίας.

HONDA-BMW=2-2

5)Μεγάλη κατηγορία (1000cc+)

Εδώ αρχίζει τώρα το μακελειό...

Για χρόνια η Honda είχε στην αγορά το varadero 1000 σαν μοναδικό εκπρόσωπο της και πραγματικά είναι αστείο να συζητάμε με αυτή τη μοτοσυκλέτα για χώμα.

Η BMW κυριάρχησε και αγαπήθηκε με το GS και ειδικά με την έκδοση Adventure...

Τώρα όμως η HONDA αντεπιτίθεται και κάνει την ανατροπή με το νέο AFRICA!!! Μια μοτοσυκλέτΑ με αυθεντικά χωμάτινα γονίδια και δυνατότητες που φαίνονται πολύ ανώτερες απο τον ανταγωνισμό(πλην KTM) και πολύ καλύτερο στο χώμα απο το GS Adventure..

Αυτό βέβαια πρέπει να αποδειχτεί στη πράξη. Και ΣΑΦΩΣ το GS δεν θα χάσει τις πωλήσεις του και την αγοραστική του δύναμη απο το AFRICA αλλά μπορεί σαφώς να χάσει την θέση του στη καρδιά του αυθεντικού on-off rider Που γράφει συστηματικά πολλά km χώμα και μπορεί να κάνει συμβιβασμούς στην άσφαλτο..

Για μένα λοιπόν είμαστε προς το παρόν

Honda-BMW=2-3 αλλά περιμένω να δω την πραγματική αξία και πορεία του AFRICA..

Για να γίνει η ανατροπή!!
Α ν α λ υ τ ι κ ό τ α τ ο ς ....

BMW vs Honda...:cool:
τελευταια φορα που μπηκα στο "τριπακι¨ ηταν σε μια αλλη ηλικια...:oops:απο τοτε μού εμεινε ενα πραγμα για τις δυο εταιρειες...αυτο που ειδα και τοτε



η BMW εμεινε στο μυαλο ως συγκινησιακη οδηγικα ενω η Honda ως αδιαφορη αλλά και αξιοπιστη...καπου στην πορεια αλλαξανε λιγο αλλά ακομα μενω σε αυτο...:)
ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ άδικη σύγκριση βρε Κωστή! Συγκρίνεις ένα τυπικό οικογενειακό sedan της εποχής με ένα Sport Coupe διθέσιο!!Το οποίο sedan το είχαμε στη δουλειά παρεπιπτόντως και έγραψε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς πρόβλημα!

Παντως σε τεχνολογία μοτέρ ειδικά η Honda την έχει την BMW με κλειστά μάτια! Απο τομείς απόδοσης μέχρι αξιοπιστίας.

Όσο για Honda Και συγκίνιση kai sport στοιχείο υπάρχει και μπόλικο. Και με τεράστιες διακρίσεις να θυμίσω σε κάθε είδους Motorsport..

ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ πως τον Ayrton Senna με Honda τον βλέπαμε να γράφει ιστορία..(ένα ενδεικτικό παραδειγμα μόνο)

Μοντέλα?

Να ξεχάσουμε το πισωκίνητο S2000 με απόδοση παγκόσμιο ρεκόρ για ατμόσφαιρα 120hp/lt?? Πότε είδε η BMW αυτή τη τεχνολογία?Με το Μ3 κατάφερε να αγγίξει τα 100 και κάτι άλογα στο λίτρο και μέχρι εκεί!



Να ξεχάσουμε το εξωτικό NSX ??



Το πανέμορφο όνειρο κάθε πιτσιρικά Integra Type r?



Η μήπως τη σφαίρα Civic V-tec 160hp Που 18 χρόνια μετά ακόμα τα βελτιώνουν και τα χαίρονται με 300-400.000km (??)



Και οι 2 εταιρείες έχουν πανέμορφα και αξιολογα μοντέλα, μην αδικούμε όμως τη Honda!! Άσχετα αν πολλές φορες αποδεικνύεται βαρετή και κοινή και σαν να βλέπουν οι σχεδιαστές της καθημερινά το κάστρο του Takesi!!
Είπαμε..... όχι ερείπια .... νομίζω για εδώ είστε ....... :pointu: :friend:



Από τα χέρια μου πέρασαν αρκετές και διάφορες μοτοσυκλέτες. Η καθεμιά είχε και τη χάρη της ανάλογα με την χρήση. Π.χ. είμαι Hondaκιας αλλά για enduro δεν θα έπαιρνα μηχανάκι Honda......(ανάλυση σε άλλο θρεντ).
Βλέποντας τους ποδοσφαιρόφιλους (αν μπορώ να τους πω έτσι)τι άγχος βγάζουν όταν δεν μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα και τι μίσος στους "απέναντι" φιλάθλους όταν κερδίζουν, που τόσα χρόνια ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί πάνε στο γήπεδο.
Πέραν του σοβαρού και του αστείου εδώ μέσα είμαστε μια κοινότητα που φτιάχτηκε απο μοτοσυκλετιστές για.... μοτοσυκλετιστές και δεν έχει να κάνει με τις εταιρείες που χρησιμοποιούμε. Αυτές τις έχουμε για τα "πειράγματα" μας και την ενδυνάμωση της φιλίας μας.........και φυσικά για τις μοτοψυχοθεραπείες μας. Γιατί τα λεφτά μας τα δίνουμε σε "συνεδρίες" με φίλους και όχι σε ψυχολόγους.... αυτοί είναι στα γήπεδα !!!!

Γι' αυτό........βαράτε αλύπητα είμαι HONDAκιας αντέχω !!!

:friendship::friendship::biker::biker:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γι' αυτό........βαράτε αλύπητα είμαι HONDAκιας αντέχω !!!

:friendship:
Ρε Ηλια...γιατι να σε βαρεσει καποιος;...Εισαι Hondakias...δεν αρκει αυτο;...Θες κι αλλο πονο;:roflmao::roflmao::roflmao::friend:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Χριστόφορε ..... πονεμένη ιστορία. Όπως πιστεύω, η honda το διάστημα εκείνο έπαψε να της ενδιαφέρει το σκέλος της on-off οδήγησης με μοτοσυκλέτα και γι αυτό όλα τα χρόνια δεν είχαμε κάποιο αξιόλογο μηχανάκι. Απο την άλλη η bmw είχε ρίξει όλο το βάρος σε αυτού του είδους μοτοσυκλετισμό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός. Οι aprilia και η triumph αποδείχτηκαν "λίγες" μπροστά της. Η ΚΤΜ της τάραξε τα νερά και κατάλαβαν ότι μέχρι ένα σημείο τους παίρνει..........



......πες τα χρισόστομε......


Α ν α λ υ τ ι κ ό τ α τ ο ς ....





Είπαμε..... όχι ερείπια .... νομίζω για εδώ είστε ....... :pointu: :friend:



Από τα χέρια μου πέρασαν αρκετές και διάφορες μοτοσυκλέτες. Η καθεμιά είχε και τη χάρη της ανάλογα με την χρήση. Π.χ. είμαι Hondaκιας αλλά για enduro δεν θα έπαιρνα μηχανάκι Honda......(ανάλυση σε άλλο θρεντ).
Βλέποντας τους ποδοσφαιρόφιλους (αν μπορώ να τους πω έτσι)τι άγχος βγάζουν όταν δεν μπαίνει η μπάλα στα δίχτυα και τι μίσος στους "απέναντι" φιλάθλους όταν κερδίζουν, που τόσα χρόνια ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί πάνε στο γήπεδο.
Πέραν του σοβαρού και του αστείου εδώ μέσα είμαστε μια κοινότητα που φτιάχτηκε απο μοτοσυκλετιστές για.... μοτοσυκλετιστές και δεν έχει να κάνει με τις εταιρείες που χρησιμοποιούμε. Αυτές τις έχουμε για τα "πειράγματα" μας και την ενδυνάμωση της φιλίας μας.........και φυσικά για τις μοτοψυχοθεραπείες μας. Γιατί τα λεφτά μας τα δίνουμε σε "συνεδρίες" με φίλους και όχι σε ψυχολόγους.... αυτοί είναι στα γήπεδα !!!!

Γι' αυτό........βαράτε αλύπητα είμαι HONDAκιας αντέχω !!!

:friendship::friendship::biker::biker:
Καλημέρα Ηλία...μαζί σου και γω!
Ολες οι μηχανες καλες ειναι αρκει να ειναι HONDA!!!!;):ok::hailbig:
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
παιδιά γενικά το θέμα είναι το εξής ποιο είναι ποιο καλό;
αυτό χαρακτηρίζεται ατομικά απο κάθε αναβάτη και συγκεκριμένα ποσο τον ευχαρισει τον ίδιο
φορτωμένος μέχρι πάνω ;
φορτωμένος στο χωμα;
εντουροβολτα;
να πάει στη δουλειά;
ότι και να κάνει και τον γεμίζει
έχει την καλύτερη μηχανη.
 
Top Bottom