nasosrr
Μέλος
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν έχω ακόμα αγγελία να ποστάρω, γιατί βρίσκομαι στα πρώτα στάδια της συγκεκριμένης ιδέας, δεν την έχω επεξεργαστεί καλά στο μυαλό μου ακόμα...
Οπλιστείτε με λίγη υπομονή αν θέλετε και διαβάστε παρακάτω:
Έχω ένα CBR600RR 2007 μαύρο στο Ηράκλειο. Αγορασμένο Μάρτιο του 2007, δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη από τότε. Έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα (δεν ξέρω ακριβώς πόσα, αλλά θα μάθω σύντομα και θα συμπληρώσω το post. Θα καταλάβετε γιατί παρακάτω).
Απ' το 2011 λείπω απ' την Ελλάδα και το μηχανάκι το έχει ένας φίλος μου, χρόνια αναβάτης επίσης, και το φροντίζει και το κινεί πού και πού, για να μη βγάλει τίποτα φθορές από ακινησία. Τελευταία φορά που την κυκλοφόρησα σοβαρά εγώ, ήταν το καλοκαίρι του 2018, που έκανα μια ολιγοήμερη εκδρομή με τη γυναίκα μου στα Χανιά.
Να πω από τώρα ότι τα σέρβις της δεν έχουν γίνει στους σωστούς χρόνους, έχουν όμως γίνει στα σωστά χιλιόμετρα, ή μάλλον πιο συχνά απ' το πρόγραμμα συντήρησης της Honda σε χιλιόμετρα, αλλά δεν έχουν ακολουθήσει το μάξιμουμ χρονικό διάστημα που προτείνει ο κατασκευαστής, επειδή δεν έβλεπα λόγο με τόσο λίγη χρήση να το παρακολουθώ ευλαβικά. Θα φροντίσω να μου στείλει ο φίλος μου φωτογραφίες του βιβλιαρίου σέρβις, για να δω ακριβώς τι έχει γίνει, να θυμηθώ κι εγώ και να μπορώ να το περιγράψω σε κάποιον που ίσως ενδιαφέρεται.
Fast forward 2 χρόνια, Μάιο 2020, αγοράζεται στη Σουηδία μία μεταχειρισμένη CBF1000FA 2011, η οποία ήδη από την πρώτη βόλτα αποδεικνύεται πολύ πιο βολική και η γυναίκα τη λατρεύει αμέσως.
Παρενθετικά αναφέρω εδώ ότι ένα μήνα αργότερα, επειδή είμαι περίπου το ίδιο ώριμος όσο ένα 12-χρονο, βρήκα μία CBR600RR ακριβώς ίδια με τη δική μου, σε απίστευτη κατάσταση, με μόλις 5 χιλιάδες χιλιόμετρα, λίγο έξω απ' τη Στοκχόλμη και χωρίς να το σκεφτώ πολύ, ανέβηκα και την έφερα κι αυτή. Το αναφέρω αυτό γιατί έχει παίξει το ρόλο του στο να πάρω την απόφαση που περιγράφω εδώ.
Πάλι fast forward 2 χρόνια ακόμα, είμαστε στην άνοιξη του 2022 και προετοιμάζουμε το ταξίδι που ίσως έχετε δει στη βόρεια Ιταλία. Το να οργανώσουμε ένα τέτοιο ταξίδι από εδώ είναι αρκετά μεγάλη μανούρα και κυρίως πολύ πιο ακριβό, γιατί α) πρέπει να διασχίσουμε τη μισή Ευρώπη για να φτάσουμε σε μέρη με αποδεκτό καιρό (η Σουηδία είναι μια χώρα με κυριολεκτικά ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ φύση, αλλά οκ, για διακοπές θέλω κάτι διαφορετικό) και β) πρέπει να βρω κάποιον να κρατήσει το τετράποδο μέλος της οικογένειάς μας, που όσο κι αν έχω προσπαθήσει, δεν την έχω πείσει να βγάλει δίπλωμα για να μπορεί να μας ακολουθεί στα ταξίδια.
Βλέποντας λοιπόν πόσο μανούρα και πόσο πιο ακριβό είναι ένα μοτοταξίδι στα νότια κομμάτια της Ευρώπης, ξεκινώντας από εδώ, μου πέρασε μια σκέψη απ' το μυαλό:
Να βρω να ανταλλάξω τη CBR στο Ηράκλειο με μία πιο κατάλληλη για εκδρομές, ιδανικά ένα CBF ίδιο με αυτό που έχω εδώ (γιατί είμαι και άνθρωπος που όταν βρει κάτι καλό, δεν ζορίζεται απαραίτητα να το αλλάξει, καλή η ποικιλία, αλλά πιο καλή η οικειότητα και η σιγουριά), αλλά είμαι γενικά ανοιχτός σε προτάσεις. Δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω κάποια διαφορά εάν η αξία της μηχανής που θα πάρω είναι μεγαλύτερη, αλλά δεν θέλω να περάσει (η διαφορά) τα 1000 ευρώ +/- λίγα.
Η CBR ήταν η πρώτη σοβαρή μου μηχανή και την αγαπάω, όσο κι αν ακούγεται ανόητο σε κάποιους.
Δεν έχει πέσει και δεν έχει τρακάρει ποτέ, είναι σε γενικές γραμμές πολύ φροντισμένη, με εξαίρεση το ότι δεν έχει κινηθεί πάρα πολύ, αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι μειονέκτημα, καθώς σημαίνει ότι έχει λίγα χιλιόμετρα και το μοτέρ της είναι σχεδόν αδούλευτο. Κρίνοντας απ' αυτή που έχω εδώ, που είχε πάνω-κάτω την ίδια χρήση και λιγότερη μάλιστα, είναι και η κρητικοπούλα σε άψογη κατάσταση. Σύντομα θα της κάνουμε και σέρβις (θα την πάει ο φίλος μου στο εξουσιοδοτημένο της Honda στο Ηράκλειο, εκεί μόνο την πάω) και θα της φροντίσουμε ό,τι χρειαστεί.
Ανεβάζω εδώ και 2-3 φωτογραφίες, όχι πρόσφατες, απλά ως "ορεκτικό", για να σας τραβήξω την προσοχή.
Δεν αναφέρω τιμή κτλ, γιατί όλα είναι ανοιχτά. Δεν θέλω να την πουλήσω και να μην ξέρω πού θα πάει, ιδανικά θα ήθελα να την πάρει κάποιος που ξέρω ότι θα τη φροντίζει όσο της αξίζει. Πριν από 2 χρόνια νομίζω την είχα βάλει μια αγγελία για πούλημα και είχαν έρθει μια παρέα που την ήθελε από κοινού για track days. Ε και δεν την έδωσα, δεν θέλω να πέσει σε τέτοια χέρια, είναι κρίμα.
For full disclosure, έχει κάνει και 4-5 track days στα νιάτα της όπως και μερικά πολύ όμορφα ταξιδάκια, αλλά πάντα με φροντίδα και προδέρμ, καθώς εξ άλλου οι οδηγικές μου ικανότητες δεν επέτρεπαν ποτέ παρεκτροπές.
Edit: Κοιτούσα αγγελίες τώρα και είδα αρκετές ενδιαφέρουσες περιπτώσεις. Οπότε οκ, μπορώ να είμαι ανοιχτός και στο ενδεχόμενο πώλησης απλά, θα βρω κάτι να αγοράσω, είδα μία λευκή CBF ίδια με τη δική μου, κούκλα μην τη ματιάσω, φτου της.
Τέλος, ελπίζω αυτό το post να μην ξεφεύγει απ' το πνεύμα της θεματικής ενότητας. Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, ζητώ συγγνώμη και δέχομαι φυσικά να αποσυρθεί.
Καλή ανάσταση εύχομαι σε όλους και το νου σας, προσοχή στα αρνιά!
Δεν έχω ακόμα αγγελία να ποστάρω, γιατί βρίσκομαι στα πρώτα στάδια της συγκεκριμένης ιδέας, δεν την έχω επεξεργαστεί καλά στο μυαλό μου ακόμα...
Οπλιστείτε με λίγη υπομονή αν θέλετε και διαβάστε παρακάτω:
Έχω ένα CBR600RR 2007 μαύρο στο Ηράκλειο. Αγορασμένο Μάρτιο του 2007, δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη από τότε. Έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα (δεν ξέρω ακριβώς πόσα, αλλά θα μάθω σύντομα και θα συμπληρώσω το post. Θα καταλάβετε γιατί παρακάτω).
Απ' το 2011 λείπω απ' την Ελλάδα και το μηχανάκι το έχει ένας φίλος μου, χρόνια αναβάτης επίσης, και το φροντίζει και το κινεί πού και πού, για να μη βγάλει τίποτα φθορές από ακινησία. Τελευταία φορά που την κυκλοφόρησα σοβαρά εγώ, ήταν το καλοκαίρι του 2018, που έκανα μια ολιγοήμερη εκδρομή με τη γυναίκα μου στα Χανιά.
Να πω από τώρα ότι τα σέρβις της δεν έχουν γίνει στους σωστούς χρόνους, έχουν όμως γίνει στα σωστά χιλιόμετρα, ή μάλλον πιο συχνά απ' το πρόγραμμα συντήρησης της Honda σε χιλιόμετρα, αλλά δεν έχουν ακολουθήσει το μάξιμουμ χρονικό διάστημα που προτείνει ο κατασκευαστής, επειδή δεν έβλεπα λόγο με τόσο λίγη χρήση να το παρακολουθώ ευλαβικά. Θα φροντίσω να μου στείλει ο φίλος μου φωτογραφίες του βιβλιαρίου σέρβις, για να δω ακριβώς τι έχει γίνει, να θυμηθώ κι εγώ και να μπορώ να το περιγράψω σε κάποιον που ίσως ενδιαφέρεται.
Fast forward 2 χρόνια, Μάιο 2020, αγοράζεται στη Σουηδία μία μεταχειρισμένη CBF1000FA 2011, η οποία ήδη από την πρώτη βόλτα αποδεικνύεται πολύ πιο βολική και η γυναίκα τη λατρεύει αμέσως.
Παρενθετικά αναφέρω εδώ ότι ένα μήνα αργότερα, επειδή είμαι περίπου το ίδιο ώριμος όσο ένα 12-χρονο, βρήκα μία CBR600RR ακριβώς ίδια με τη δική μου, σε απίστευτη κατάσταση, με μόλις 5 χιλιάδες χιλιόμετρα, λίγο έξω απ' τη Στοκχόλμη και χωρίς να το σκεφτώ πολύ, ανέβηκα και την έφερα κι αυτή. Το αναφέρω αυτό γιατί έχει παίξει το ρόλο του στο να πάρω την απόφαση που περιγράφω εδώ.
Πάλι fast forward 2 χρόνια ακόμα, είμαστε στην άνοιξη του 2022 και προετοιμάζουμε το ταξίδι που ίσως έχετε δει στη βόρεια Ιταλία. Το να οργανώσουμε ένα τέτοιο ταξίδι από εδώ είναι αρκετά μεγάλη μανούρα και κυρίως πολύ πιο ακριβό, γιατί α) πρέπει να διασχίσουμε τη μισή Ευρώπη για να φτάσουμε σε μέρη με αποδεκτό καιρό (η Σουηδία είναι μια χώρα με κυριολεκτικά ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ φύση, αλλά οκ, για διακοπές θέλω κάτι διαφορετικό) και β) πρέπει να βρω κάποιον να κρατήσει το τετράποδο μέλος της οικογένειάς μας, που όσο κι αν έχω προσπαθήσει, δεν την έχω πείσει να βγάλει δίπλωμα για να μπορεί να μας ακολουθεί στα ταξίδια.
Βλέποντας λοιπόν πόσο μανούρα και πόσο πιο ακριβό είναι ένα μοτοταξίδι στα νότια κομμάτια της Ευρώπης, ξεκινώντας από εδώ, μου πέρασε μια σκέψη απ' το μυαλό:
Να βρω να ανταλλάξω τη CBR στο Ηράκλειο με μία πιο κατάλληλη για εκδρομές, ιδανικά ένα CBF ίδιο με αυτό που έχω εδώ (γιατί είμαι και άνθρωπος που όταν βρει κάτι καλό, δεν ζορίζεται απαραίτητα να το αλλάξει, καλή η ποικιλία, αλλά πιο καλή η οικειότητα και η σιγουριά), αλλά είμαι γενικά ανοιχτός σε προτάσεις. Δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω κάποια διαφορά εάν η αξία της μηχανής που θα πάρω είναι μεγαλύτερη, αλλά δεν θέλω να περάσει (η διαφορά) τα 1000 ευρώ +/- λίγα.
Η CBR ήταν η πρώτη σοβαρή μου μηχανή και την αγαπάω, όσο κι αν ακούγεται ανόητο σε κάποιους.
Δεν έχει πέσει και δεν έχει τρακάρει ποτέ, είναι σε γενικές γραμμές πολύ φροντισμένη, με εξαίρεση το ότι δεν έχει κινηθεί πάρα πολύ, αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι μειονέκτημα, καθώς σημαίνει ότι έχει λίγα χιλιόμετρα και το μοτέρ της είναι σχεδόν αδούλευτο. Κρίνοντας απ' αυτή που έχω εδώ, που είχε πάνω-κάτω την ίδια χρήση και λιγότερη μάλιστα, είναι και η κρητικοπούλα σε άψογη κατάσταση. Σύντομα θα της κάνουμε και σέρβις (θα την πάει ο φίλος μου στο εξουσιοδοτημένο της Honda στο Ηράκλειο, εκεί μόνο την πάω) και θα της φροντίσουμε ό,τι χρειαστεί.
Ανεβάζω εδώ και 2-3 φωτογραφίες, όχι πρόσφατες, απλά ως "ορεκτικό", για να σας τραβήξω την προσοχή.
Δεν αναφέρω τιμή κτλ, γιατί όλα είναι ανοιχτά. Δεν θέλω να την πουλήσω και να μην ξέρω πού θα πάει, ιδανικά θα ήθελα να την πάρει κάποιος που ξέρω ότι θα τη φροντίζει όσο της αξίζει. Πριν από 2 χρόνια νομίζω την είχα βάλει μια αγγελία για πούλημα και είχαν έρθει μια παρέα που την ήθελε από κοινού για track days. Ε και δεν την έδωσα, δεν θέλω να πέσει σε τέτοια χέρια, είναι κρίμα.
For full disclosure, έχει κάνει και 4-5 track days στα νιάτα της όπως και μερικά πολύ όμορφα ταξιδάκια, αλλά πάντα με φροντίδα και προδέρμ, καθώς εξ άλλου οι οδηγικές μου ικανότητες δεν επέτρεπαν ποτέ παρεκτροπές.
Edit: Κοιτούσα αγγελίες τώρα και είδα αρκετές ενδιαφέρουσες περιπτώσεις. Οπότε οκ, μπορώ να είμαι ανοιχτός και στο ενδεχόμενο πώλησης απλά, θα βρω κάτι να αγοράσω, είδα μία λευκή CBF ίδια με τη δική μου, κούκλα μην τη ματιάσω, φτου της.
Τέλος, ελπίζω αυτό το post να μην ξεφεύγει απ' το πνεύμα της θεματικής ενότητας. Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, ζητώ συγγνώμη και δέχομαι φυσικά να αποσυρθεί.
Καλή ανάσταση εύχομαι σε όλους και το νου σας, προσοχή στα αρνιά!
Τελευταία επεξεργασία: