CF MOTO 650MT to buy or not to buy ....

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως κατέληξα από γνωστούς που παίρνουν κινέζικα πως αν είσαι τύπος που αλλάζεις μηχανή σύντομα έχεις την ίδια χασουρα με ένα αντίστοιχο ιαπωνικό..
Σε ποσοστό εννοείς η σε ποσο?
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Σε ποσοστό εννοείς η σε ποσο?
Σε ποσό..Έχω καταλήξει ότι το φθηνό τελικά είναι ακριβω..Η μέση λύση είναι η ιδανική..Κ αναλόγως τα ιαπωνικά(vstrom , tenere)μπορεί να μην χάσεις κ τίποτα σχεδόν με τις αυξήσεις που τσιμπάνε κάθε χρόνο..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ποσό..Έχω καταλήξει ότι το φθηνό τελικά είναι ακριβω..Η μέση λύση είναι η ιδανική..Κ αναλόγως τα ιαπωνικά(vstrom , tenere)μπορεί να μην χάσεις κ τίποτα σχεδόν με τις αυξήσεις που τσιμπάνε κάθε χρόνο..
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που θέτεις οικονομοτεχνικα. Δεν ξέρω αν ισχύει πάντα αλλά σίγουρα αν πάρεις σήμερα ένα transalp 12 χιλιάρικα σε δύο χρόνια παίζει να το πουλήσεις ξέρω γω 10.000€? Θα χάσεις 2 χιλιάρικα. Και αν πάρεις αντίστοιχα ένα cfmoto 800mt 10 χιλιάρικα παίζει να χάσεις και παραπάνω σε 2 χρόνια.

Νομίζω σίγουρα αν κάποιος πάρει μια Κινέζικη και έχει σκοπό σε ορίζοντα διετίας η λιγότερο να την αλλάξει θα χάσει μάλλον περισσότερα λεφτά από τις γνωστές μάρκες. Αυτό πάνω κάτω βέβαια γνωστό είναι για τη μεταπώληση.

Βέβαια κάποιος θα πει ανάλογα πόσο διαθέσιμο budget έχω, πόσες δόσεις αν κάνω διακανονισμό θα βάλω και πόσα θα δώσω σε τόκους, πόσο κοστίζουν τα σέρβις τα αναλώσιμα,ένα ενδεχόμενο πτώσης σε πλαστικά κλπ κλπ. Αλλά ναι ειδικά για κάποιον που κάνει σύντομα αλλαγές η χασουρα μάλλιν παίζει να είναι μεγαλύτερη σε μια κινέζικη μοτοσυκλέτα χωριά που μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να φύγει.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που θέτεις οικονομοτεχνικα. Δεν ξέρω αν ισχύει πάντα αλλά σίγουρα αν πάρεις σήμερα ένα transalp 12 χιλιάρικα σε δύο χρόνια παίζει να το πουλήσεις ξέρω γω 10.000€? Θα χάσεις 2 χιλιάρικα. Και αν πάρεις αντίστοιχα ένα cfmoto 800mt 10 χιλιάρικα παίζει να χάσεις και παραπάνω σε 2 χρόνια.

Νομίζω σίγουρα αν κάποιος πάρει μια Κινέζικη και έχει σκοπό σε ορίζοντα διετίας η λιγότερο να την αλλάξει θα χάσει μάλλον περισσότερα λεφτά από τις γνωστές μάρκες. Αυτό πάνω κάτω βέβαια γνωστό είναι για τη μεταπώληση.

Βέβαια κάποιος θα πει ανάλογα πόσο διαθέσιμο budget έχω, πόσες δόσεις αν κάνω διακανονισμό θα βάλω και πόσα θα δώσω σε τόκους, πόσο κοστίζουν τα σέρβις τα αναλώσιμα,ένα ενδεχόμενο πτώσης σε πλαστικά κλπ κλπ. Αλλά ναι ειδικά για κάποιον που κάνει σύντομα αλλαγές η χασουρα μάλλιν παίζει να είναι μεγαλύτερη σε μια κινέζικη μοτοσυκλέτα χωριά που μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να φύγει.
Πολλοί θέτουν ως επιχείρημα αυτά που ανέφερες εσύ,τα σέρβις,τα φθηνά ανταλλακτικά κτλ..Αλλά τελικά τα γλιτώνουν? Γιατί Yamaha, honda ας πούμε έχουν μεγάλο δίκτυο κ βρίσκεις διάφορες τιμές σε σέρβις.Το cfmoto που ανέφερες έχω διαβάσει ότι με το καλημέρα θέλει αλλαγή η αλυσίδα.. Στο μόνο που πιστεύω ότι γλυτώνεις τελικά είναι σε ενδεχόμενη πτώση, γιατί η honda ας πούμε κοπαναει στα ανταλλακτικά..Εγω ας πούμε δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω 11000 για το cfmoto 800 ,θα πήγαινα είτε σε ιαπωνικό είτε στο Tuareg που παίζει πάλι προσφορά..Θα μου πεις έχεις λιγότερο εξοπλισμό..ΕΕ μπορώ να ζήσω κ χωρίς αυτό..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με το Tuareg δεν έχεις λιγότερο εξοπλισμό.

Έχουμε πληθωρισμό διψήφιο η σχεδόν, ανάλογα βέβαια ποιος πολιτικός μιλάει μπορεί και να μην έχουμε καθόλου τέλος πάντων, αλλά τα 10,000 του 2020 σε σημερινά λεφτά...


Value of 2020 Euro today
€10,000 in 2020
€11,903.36 in 2023

Και ανάποδα,

Value of 2020 Euro today
€8,400 in 2020
€9,999.61 in 2023

Αυτός που αγόρασε 10,000 και πουλάει σήμερα 10,000 δεν έχει χάσει σε λεφτά φαινομενικά, αλλά έχει χάσει 1600 σε πραγματική αξία.

Το αν θες σαν υποψήφιος αγοραστής να δώσεις τα χρήματα που ζητάει άλλο θέμα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παρακολουθω το νημα με τις απαντησεις που δινει το παιδι,το συγκρινει πολυ με το βερσυσ,αλλωστε ηταν κατοχος και ειχε κανει 193000 χλμ με το καβα,μεχρι που καρφωσε..και απανταει οτι στα ιδια χλμ(περιπου 80000χλμ) το καβα ειχε στοιχισει παρα πολυ περισσοτερο σε σχεση με το cf ...εκει ειχε αλλαξει 2 φορες πηνια!! καιαντλια καυσιμου 360ε...Τα πηνια καναν 400ε και μετα εβαζε περιελιξη 150ε.


edit!κοστος πηνιων cf 100ε!!!!μολις μου απαντησε το παιδι που τον ρωτησα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Σε ποσό..Έχω καταλήξει ότι το φθηνό τελικά είναι ακριβω..Η μέση λύση είναι η ιδανική..Κ αναλόγως τα ιαπωνικά(vstrom , tenere)μπορεί να μην χάσεις κ τίποτα σχεδόν με τις αυξήσεις που τσιμπάνε κάθε χρόνο..
Κάπως έτσι.... ο κόσμος αγοράζει καινούρια Κινέζικα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τις θεωρώ πολλές ζημιές
και αν ήταν και σε ταξίδι γμτ...
με 100ε που εχουν τα πηνια οπως εγραψα πιο πανω,καθε 40000χλμ θα εβαζα καινουρια!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
παρακολουθω το νημα με τις απαντησεις που δινει το παιδι,το συγκρινει πολυ με το βερσυσ,αλλωστε ηταν κατοχος και ειχε κανει 193000 χλμ με το καβα,μεχρι που καρφωσε..και απανταει οτι στα ιδια χλμ(περιπου 80000χλμ) το καβα ειχε στοιχισει παρα πολυ περισσοτερο σε σχεση με το cf ...εκει ειχε αλλαξει 2 φορες πηνια!! καιαντλια καυσιμου 360ε...Τα πηνια καναν 400ε και μετα εβαζε περιελιξη 150ε.
τα καβασάκια δεν είναι αξιόπιστα μηχανάκια και πολλοί έχουν κλλάψει πάνω από κεφαλές και άλλες χοντρές βλάβες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μανώλη και Βαγγέλη εσείς που μας τα έχετε πρηξει με τα κινεζικά...
δεν σας βλέπων να έχετε πάρει κανενα... :friend::friendship:
Ρε λύσσα κακια χαχαχα. Αν καποιος ασχολείται και ακολουθεί και παρακολουθεί το καινούργιο και το διαφορετικό πρήζει κάποιον? Αν είναι έτσι έχω πολύ συμμετοχή και στο θέμα του Himalayan που είναι Ινδικο και είμαι σίγουρος έχω πρήξει πολλές μπάλες για το πόσο εξαιρετικά μηχανάκια είναι το Tuareg και το strom 800 τα καλύτερα στη κατηγορία και σίγουρα θα έπαιρνα ένα strom 800 έναντι ενός cfmoto 800mt!!

Αφού πρέπει να δώσω κάποια διαπιστευτήρια ορίστε

Πριν από 6 μήνες έδωσα και πήρα κούτα ένα βαθειά Κινεζικο σκούτερ. Taro motors. Πωλείται στη Ελλάδα από τον Γκουντουφα σαν Thrust motor alexone



Και αφού τώρα απέδειξα πως έχω δώσει και ζεστό χρήμα στον Κινέζο και μπορώ να ασχολούμαι λίγο πάμε και σε ένα άλλο ζήτημα. Στην Ελλάδα του 2023 αντικειμενικά βάσει εισοδημάτων η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών μπορεί να διαθέσει ένα ποσό καπου ανάμεσα στα 3 με 7-8 χιλιάρικα. Και με κάποιο μαγικό τρόπο αυτή τη στιγμή στην επικαιρότητα βρίσκονται κυρίως προτάσεις από την Κίνα που πέφτουν μέσα σε αυτό το διάστημα. Και προσωπικά έχω βαρεθεί να συζητάω για μεταχειρισμένα δεκαετίας. Τα έχουμε καλύψει. Υπάρχουν συζητήσεις άπειρες.

Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα να συζητάμε μόνο για Norden expedition και ducati desert x αλλά αν δεν έχεις παρατηρήσει ούτε ένας Χριστιανός δεν έχει αγοράσει ένα τέτοιο τουλάχιστον εδώ μέσα συνεπώς τα θέματα που έχουν κίνηση είναι θέματα με κάτι voge 300 rally και κάτι cfmoto 650mt και τα kove που ήδη κάποιοι έχουν κάνει προπαραγγελια τα 450 rally.

Επίσης βαριέμαι να συζητάω στη θεωρία τι ωραία που είναι ένα desert x γ@ματο ενώ στη πράξη ελάχιστοι αν κανένας εδώ μέσα θα πάει να τα σκάσει να το πάρει όταν η τιμή τους είναι πάνω από το μέσο ετήσιο εισόδημα του Έλληνα.

Όπως το βλέπω λοιπόν εγώ τουλάχιστον μοτοσυκλέτες οπως το cfmoto 450mt, RE Himalayan, voge 525dsx κάπου εκεί στα 6 χιλιάρικα είναι αυτά που ρεαλιστικά μπορεί και μπορούμε σαν Έλληνες να κοιτάζουμε αυτή τη στιγμή με πρακτική δυνατότητα να τα πάρουμε κιόλας. Συνεπώς αν βγουν και ενδιαφέροντα και καλά έχουμε κάτι να ασχολούμαστε και με την δυνατότητα να τα αγοράσει κόσμος.

Χωρια που πραγματι ο Κινέζος έχει ανακινήσει και κατηγορίες που οι άλλοι δεν ασχολούνταν οπότε και αυτό από μόνο του δίνει ενα ενδιαφέρον.

Όταν λοιπόν έρθουν με το καλό και τα kove 800x τα 450mt και άλλα ενδιαφέροντα μοντέλα και τα οδηγήσω και κάποιο μου αρέσει τόσο ώστε να αλλάξω το 800gs θα το δω. Με ανοιχτό όμως μυαλό και επί του πρακτεου. Δεν θα πάω να πάρω όμως κάτι σε Κινέζικο που δεν με καλύπτει μέχρι τότε απλά για να αποκτήσω μια βάση να μιλάω και εξάλλου άμα πάλι τότε μίλαγα θα έλεγες εσύ και κάποια άλλα παιδιά πως Ε καλά τώρα που έχεις κινέζικο μιλάς για να τα υποστηρίξεις. Άκρη πάλι δε θα βγάλουμε!

Τώρα που το σκέφτομαι μπορώ να το παίξω και ιδιοκτήτης bmw και να λέω άσε ρε μπατηριδες με τα κινέζικα. Κάτσε να ρουφήξω μια τζούρα από το πούρο μου και δεν ασχολούμαι με τη πλεμπα! Θα το σκεφτώ. Ίσως το γυρίσω σε τέτοια φάση!
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Πριν από 6 μήνες έδωσα και πήρα κούτα ένα βαθειά Κινεζικο σκούτερ. Taro motors. Πωλείται στη Ελλάδα από τον Γκουντουφα σαν Thrust motor alexone

Καλοβολτη η υπηρέτρια,ενα ένα μας τα λες ,
εσύ είσαι χειρότερος από μένα :friend:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πες και κανα 2 λογάκια για το σκούτερ Βαγγέλη
Φοβάμαι λίγο!! Κοίτα είναι ένα όμορφουλι κατά τη γνώμη μου,τίμιο,ευρύχωρο και ευχάριστο σκουτερακι πόλης. 125 είναι αερόψυκτο δεν έχει τρελό γκάζι προφανώς αλλά για τη πόλη καλά πάει. Σίγουρα ιδιαίτερο στη κατηγορία του επειδή έχει διαστάσεις mega scootee ουσιαστικά και κάθεσαι αρχοντικά.

Άλλαξα ένα σετ αμορτισέρ πίσω έβαλα yss γιατί κοπαναγε λίγο όπως κατά βάση όλα τα σκούτερ σχεδόν με διπλό αμορτισέρ πισω,βελτιώθηκε. Μου άλλαξαν έναν αισθητήρα λάμδα στην εγγύηση ήταν ελλατωματικος και έκανε κάτι κολπακια. Καίει κάπου 3 λίτρα και έχει φρενάρες. Δεν χω αλλάξει ακόμα λάστιχα έχω τα κινεζικα γιατί μου αρέσει να ζω επικίνδυνα! Αυτά!

Και πολύ φτηνό σε αγορά νομίζω. 2390€ το έχουν κατάλογο τώρα. Από τη στιγμή που είχα 10 χρόνια έναν εργάτη παπί κινέζικο daytona και δεν μου έβγαλε ποτε τίποτα 75.000χλμ και το άφηνα και όλου ήθελα χωρίς να αγχώνομαι είπα να συνεχίσω την ίδια τακτική απ το να πάρω κάνα medley η κάνα pcx και να πρέπει να το βλέπω όπου το παρκάρω μη κάνει φτερά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Φοβάμαι λίγο!! Κοίτα είναι ένα όμορφουλι κατά τη γνώμη μου,τίμιο,ευρύχωρο και ευχάριστο σκουτερακι πόλης. 125 είναι αερόψυκτο δεν έχει τρελό γκάζι προφανώς αλλά για τη πόλη καλά πάει. Σίγουρα ιδιαίτερο στη κατηγορία του επειδή έχει διαστάσεις mega scootee ουσιαστικά και κάθεσαι αρχοντικά.

Άλλαξα ένα σετ αμορτισέρ πίσω έβαλα yss γιατί κοπαναγε λίγο όπως κατά βάση όλα τα σκούτερ σχεδόν με διπλό αμορτισέρ πισω,βελτιώθηκε. Μου άλλαξαν έναν αισθητήρα λάμδα στην εγγύηση ήταν ελλατωματικος και έκανε κάτι κολπακια. Καίει κάπου 3 λίτρα και έχει φρενάρες. Δεν χω αλλάξει ακόμα λάστιχα έχω τα κινεζικα γιατί μου αρέσει να ζω επικίνδυνα! Αυτά!

Και πολύ φτηνό σε αγορά νομίζω. 2390€ το έχουν κατάλογο τώρα. Από τη στιγμή που είχα 10 χρόνια έναν εργάτη παπί κινέζικο daytona και δεν μου έβγαλε ποτε τίποτα 75.000χλμ και το άφηνα και όλου ήθελα χωρίς να αγχώνομαι είπα να συνεχίσω την ίδια τακτική απ το να πάρω κάνα medley η κάνα pcx και να πρέπει να το βλέπω όπου το παρκάρω μη κάνει φτερά.
Έπαθα πλάκα με το θρόνο που έχει για σέλα. Κάθονται άνετα 4 άτομα πάνω.
 
Top Bottom