CF MOTO 650MT to buy or not to buy ....

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
και ενα μικρο βιντεο απ την παρουσιαση στην αργεντινη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για μένα το 650 ήταν η πιο όμορφη μοτό της CF MOTO από άποψη σχεδίου. Ευτυχώς και το 700 στην ίδια γραμμή.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αξιοπιστια cf και συνεργεια...απο κατοχο 650 Νικο παπαγεωργιου αντιγραφω

21/12 Σήμερα.
Σαν σήμερα πριν 3 χρόνια (21/12/2020) αγόρασα το 650ΜΤ. Το σκεπτικό μου τότε, κρίνοντας το σήμερα, με δικαίωσε απόλυτα.
Σήμερα λήγει επίσημα και η 3ετής εγγύηση του CF μου. Μια μοτοσυκλέτα VFM, που κατάφερε μέσα σε 75Κ χλμ να μου χαρίσει περισσότερες στιγμές χαράς από την προηγούμενη “Versys 650, ‘08” που συνολικά έκανε 193Κ σε 12,5 χρόνια.
Μέσα σε αυτά τα 75000+ που έχω κάνει μέχρι και σήμερα θα σας εξηγήσω γιατί δικαιώθηκα προτιμώντας ένα φθηνό κινέζικο και σχετικά άγνωστο μέχρι τότε από ένα Ιαπωνικό μεταχειρισμένο ή ακόμα ένα καινούργιο με σχεδόν τα διπλάσια χρήματα.
Γιατί πολύ απλά, πόνταρα στην 3ετή εγγύηση και δικαιώθηκα. Μέχρι και σήμερα το after sales της CF στην Ελλάδα, για μένα προσωπικά, είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει. Τόσο από την αντιμετώπιση των συνεργείων, όσο και από την ίδια αντιπροσωπεία.
Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω τα ταξίδια, που έχω κάνει μαζί του. Κατά καιρούς ανεβάζω εδώ, και όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι κυριολεκτικά έχω πιεί το αίμα του CF με το καλαμάκι!
Οπότε αφού τους περισσότερους τους «νοιάζουν» άσχημα, θα σας αναφέρω κατά σειρά της «ζημιές/βλάβες» που ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ από την εγγύηση μέχρι και λίγες μέρες πριν!
· Ρουλεμάν τιμονιού (εγγύηση) – Συνεργείο αντιπροσωπείας 7Κ
· Αντλία βενζίνης (εγγύηση) – Ignatios Cfmoto15.6K
· Διαρροή αντλίας νερού, o-ring, τσιμούχες (εγγύηση)- Συνεργείο Αντιπροσωπείας 36,5Κ
· Πηνία (εγγύηση) – Minas Karalis 47Κ
· 2η Αντλία Βενζίνης (εγγύηση) – Smoto Stamatis Fokianos 74.3K
· Κλειδαριά τιμονιού (εγγύηση) – Smoto Stamatis Fokianos 74.6K
Τους ευχαριστώ όλους για την άριστη και άμεση αντιμετώπιση.
Επίσης, να διευκρινίσω πως δεν είμαι πελάτης σε κανένα συνεργείο, αλλά για τα θέματα που προέκυψαν, με αντιμετώπισαν σαν να έχουν το μηχανάκι μου από την πρώτη μέρα.
Τέλος, είμαι περίεργος να δω πλέον τι θέματα θα αντιμετωπίσω από εδώ και πέρα, καθώς και πόσο βαθιά θα βάλω το χέρι στην τσέπη, μιας πέρα από τα βασικά service και αναλώσιμα δεν έχω πληρώσει κάτι extra!
Πάντως για κάτι είμαι σίγουρος, το μηχανάκι θα παραδοθεί μόνο του ότι και να γίνει γιατί έχει να περάσει ακόμα περισσότερες στιγμές και χλμ μαζί μου!
Καλή συνέχεια σε όλους και καλές γιορτές!


παρατηρησεις απ μενα...
την αντλια νερου και τα πηνια ειναι κοινη βλαβη στο βερσους,μαλιστα το ειχε παθει και στο βερσους,πανω κατω στα ιδια χλμ και πηνια ειχε βαρεσει και του αδερφου μου..μαλιστα το κοστος πηνιων της cf ειναι πολυ χαμηλο σε σχεση με την καβασακι
τον ρωτησα για την αντλια καυσιμου,αν παιρνει αλλαγη φιλτρων πχ,μου ειπε οχι και το κοστος ειναι στα 100ε ολη κομπλε!!!!!
αυτα
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
αξιοπιστια cf και συνεργεια...απο κατοχο 650 Νικο παπαγεωργιου αντιγραφω

21/12 Σήμερα.
Σαν σήμερα πριν 3 χρόνια (21/12/2020) αγόρασα το 650ΜΤ. Το σκεπτικό μου τότε, κρίνοντας το σήμερα, με δικαίωσε απόλυτα.
Σήμερα λήγει επίσημα και η 3ετής εγγύηση του CF μου. Μια μοτοσυκλέτα VFM, που κατάφερε μέσα σε 75Κ χλμ να μου χαρίσει περισσότερες στιγμές χαράς από την προηγούμενη “Versys 650, ‘08” που συνολικά έκανε 193Κ σε 12,5 χρόνια.
Μέσα σε αυτά τα 75000+ που έχω κάνει μέχρι και σήμερα θα σας εξηγήσω γιατί δικαιώθηκα προτιμώντας ένα φθηνό κινέζικο και σχετικά άγνωστο μέχρι τότε από ένα Ιαπωνικό μεταχειρισμένο ή ακόμα ένα καινούργιο με σχεδόν τα διπλάσια χρήματα.
Γιατί πολύ απλά, πόνταρα στην 3ετή εγγύηση και δικαιώθηκα. Μέχρι και σήμερα το after sales της CF στην Ελλάδα, για μένα προσωπικά, είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει. Τόσο από την αντιμετώπιση των συνεργείων, όσο και από την ίδια αντιπροσωπεία.
Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω τα ταξίδια, που έχω κάνει μαζί του. Κατά καιρούς ανεβάζω εδώ, και όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι κυριολεκτικά έχω πιεί το αίμα του CF με το καλαμάκι!
Οπότε αφού τους περισσότερους τους «νοιάζουν» άσχημα, θα σας αναφέρω κατά σειρά της «ζημιές/βλάβες» που ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ από την εγγύηση μέχρι και λίγες μέρες πριν!
· Ρουλεμάν τιμονιού (εγγύηση) – Συνεργείο αντιπροσωπείας 7Κ
· Αντλία βενζίνης (εγγύηση) – Ignatios Cfmoto15.6K
· Διαρροή αντλίας νερού, o-ring, τσιμούχες (εγγύηση)- Συνεργείο Αντιπροσωπείας 36,5Κ
· Πηνία (εγγύηση) – Minas Karalis 47Κ
· 2η Αντλία Βενζίνης (εγγύηση) – Smoto Stamatis Fokianos 74.3K
· Κλειδαριά τιμονιού (εγγύηση) – Smoto Stamatis Fokianos 74.6K
Τους ευχαριστώ όλους για την άριστη και άμεση αντιμετώπιση.
Επίσης, να διευκρινίσω πως δεν είμαι πελάτης σε κανένα συνεργείο, αλλά για τα θέματα που προέκυψαν, με αντιμετώπισαν σαν να έχουν το μηχανάκι μου από την πρώτη μέρα.
Τέλος, είμαι περίεργος να δω πλέον τι θέματα θα αντιμετωπίσω από εδώ και πέρα, καθώς και πόσο βαθιά θα βάλω το χέρι στην τσέπη, μιας πέρα από τα βασικά service και αναλώσιμα δεν έχω πληρώσει κάτι extra!
Πάντως για κάτι είμαι σίγουρος, το μηχανάκι θα παραδοθεί μόνο του ότι και να γίνει γιατί έχει να περάσει ακόμα περισσότερες στιγμές και χλμ μαζί μου!
Καλή συνέχεια σε όλους και καλές γιορτές!


παρατηρησεις απ μενα...
την αντλια νερου και τα πηνια ειναι κοινη βλαβη στο βερσους,μαλιστα το ειχε παθει και στο βερσους,πανω κατω στα ιδια χλμ και πηνια ειχε βαρεσει και του αδερφου μου..μαλιστα το κοστος πηνιων της cf ειναι πολυ χαμηλο σε σχεση με την καβασακι
τον ρωτησα για την αντλια καυσιμου,αν παιρνει αλλαγη φιλτρων πχ,μου ειπε οχι και το κοστος ειναι στα 100ε ολη κομπλε!!!!!
αυτα
Δεν τα λες και λίγα τα θέματα που έβγαλε πάντως!
Και το κακό είναι ότι πχ η αντλία βενζίνης και τα πηνία σου χαλάνε ταξίδι, διακοπές, βόλτα, μένεις στο δρόμο δηλαδή.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Και ο λόγος που δεν μπήκε εδώ είναι ...;


πιο ενεργο θεμα το 800 και γινοταν κουβεντα με το after sale...
Δεν τα λες και λίγα τα θέματα που έβγαλε πάντως!
Και το κακό είναι ότι πχ η αντλία βενζίνης και τα πηνία σου χαλάνε ταξίδι, διακοπές, βόλτα, μένεις στο δρόμο δηλαδή.
για τα πηνια αντικειμενικα το παρατηρουμε σε αρκετα μοντελα,ανεξαρτητως κατασκευαστη..
για την αντλια θεωρω οτι θα εδινε σημαδια,φθηνο ανταλακτικο βεβαια ισοφαριζει το μικρο ευρος χλμ αναμεσα στις 2 αλλαγμενες(50000χλμ)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
πιο ενεργο θεμα το 800 και γινοταν κουβεντα με το after sale...

για τα πηνια αντικειμενικα το παρατηρουμε σε αρκετα μοντελα,ανεξαρτητως κατασκευαστη..
για την αντλια θεωρω οτι θα εδινε σημαδια,φθηνο ανταλακτικο βεβαια ισοφαριζει το μικρο ευρος χλμ αναμεσα στις 2 αλλαγμενες(50000χλμ)
Καλά το ότι βγάζουν 5 μηχανάκια μια βλάβη δεν σημαίνει ότι πρέπει να την περνάμε στο ντουκου.
Και το δικό μου μηχανάκι βγάζει πηνία και κακώς που δεν έκανε ανάκληση η μπεμβε.
Δεν είναι τα πηνία βέβαια τη ένσταση μου ,όσο οι δύο αντλίες βενζίνης που η καθεμία έβγαλε 35-40 κ χλμ
Επίσης το να σε προϊδεάζει 1-2 μέρες πριν δεν την κάνει λιγότερο σημαντική βλάβη.
Προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα όσο γίνεται πιο αντικειμενικά.σε ένα βαθμό το καταφέρνω αφού είμαι της ιαπωνικής σχολής και έχω γερμανικό μηχανάκι για την ώρα.
Δεν κράζω την σιεφ, αντιθέτως,την θεωρώ την πιο σοβαρή εταιρεία από τίς κινεζικες.
Μάλιστα καλό βλέπω ένα μηχανάκι της .
Το 650mt ήταν τσάμπα μηχανάκι πραγματικά και αν δεν περπάταγα καθόλου χώμα αυτό η το 700 πλέον θα ήταν στις πρώτες θέσεις αν κοίταξα για αγορά τώρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν τα λες και λίγα τα θέματα που έβγαλε πάντως!
Και το κακό είναι ότι πχ η αντλία βενζίνης και τα πηνία σου χαλάνε ταξίδι, διακοπές, βόλτα, μένεις στο δρόμο δηλαδή.
Πάντως για 75.000χλμ εγώ μια χαρά το βλέπω το Κινέζο. Τα σημαντικά δεν τα αναφέρουμε όμως! Μοτέρ, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις, όργανα όλα οκ. Καμία ανατίναξη?!!

Ένα πηνίο, 2 αντλίες σε 75.000χλμ. Μια χαρά. Όπως είπες στο 800 το δικό μας τα πηνία θεωρούνται δεδομένα σε κάποια χλμ. Αλλά είναι BMW οποτε δικαιολογείται? Ανορθωτές και πηνία σε κάποια Honda θεωρούνται αναλώσιμα ανα 50.000χλμ. Οκ υπάρχουν μοτοσυκλέτες που μπορεί να μην σε απασχολήσουν καθόλου σε αυτά τα χλμ αλλά απο την άλλη οκ ας δώσει όποιος θέλει τα 3-4-7-8 χιλιαρικα παραπάνω να τις πάρει. Και ΑΝ είναι όντως να μην του παρουσιάσουν τίποτα και ΑΝ η αντιπροσωπεία τους είναι σοβαρή να ασχοληθεί όπως πρέπει και ΑΝ έχει και διαθέσιμα ανταλλακτικά.

Εγώ σε αυτό το Review βλέπω ένα χρήστη 3 χρόνια και 75.000χλμ ευχαριστημένο και με μια αντιπροσωπεία που ότι και να προέκυψε το αντιμετώπισε άψογα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Πάντως για 75.000χλμ εγώ μια χαρά το βλέπω το Κινέζο. Τα σημαντικά δεν τα αναφέρουμε όμως! Μοτέρ, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις, όργανα όλα οκ. Καμία ανατίναξη?!!

Ένα πηνίο, 2 αντλίες σε 75.000χλμ. Μια χαρά. Όπως είπες στο 800 το δικό μας τα πηνία θεωρούνται δεδομένα σε κάποια χλμ. Αλλά είναι BMW οποτε δικαιολογείται? Ανορθωτές και πηνία σε κάποια Honda θεωρούνται αναλώσιμα ανα 50.000χλμ. Οκ υπάρχουν μοτοσυκλέτες που μπορεί να μην σε απασχολήσουν καθόλου σε αυτά τα χλμ αλλά απο την άλλη οκ ας δώσει όποιος θέλει τα 3-4-7-8 χιλιαρικα παραπάνω να τις πάρει. Και ΑΝ είναι όντως να μην του παρουσιάσουν τίποτα και ΑΝ η αντιπροσωπεία τους είναι σοβαρή να ασχοληθεί όπως πρέπει και ΑΝ έχει και διαθέσιμα ανταλλακτικά.

Εγώ σε αυτό το Review βλέπω ένα χρήστη 3 χρόνια και 75.000χλμ ευχαριστημένο και με μια αντιπροσωπεία που ότι και να προέκυψε το αντιμετώπισε άψογα.
Αν διαβάσεις το επόμενο μήνυμα μου,θα καταλάβεις αν τα πηνία στο 800 τα θεωρώ νορμάλ ή όχι.
Και εκεί απαντώ και στο θέμα vfm που το συγκεκριμένο μηχανάκι νομίζω είναι ο ορισμός του.
Δεν αναφέρομαι σε αντιπροσωπεία , αντιμετώπιση κλπ,μιας και ποτέ δεν έχω πάρει καινούργιο όχημα και δεν έχω άποψη.
Αναφέρομαι αποκλειστικά στο θέμα των βλαβών που παρουσίασε στο συγκεκριμένο review .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν διαβάσεις το επόμενο μήνυμα μου,θα καταλάβεις αν τα πηνία στο 800 τα θεωρώ νορμάλ ή όχι.
Και εκεί απαντώ και στο θέμα vfm που το συγκεκριμένο μηχανάκι νομίζω είναι ο ορισμός του.
Δεν αναφέρομαι σε αντιπροσωπεία , αντιμετώπιση κλπ,μιας και ποτέ δεν έχω πάρει καινούργιο όχημα και δεν έχω άποψη.
Αναφέρομαι αποκλειστικά στο θέμα των βλαβών που παρουσίασε στο συγκεκριμένο review .
Απλά σε αυτό που είπες οτι δεν έβγαλε και λίγα, ίσως είναι πως το βλεπει ο καθένας αλλά εμένα μου φάνηκε πως είναι πολυ λίγα. Η συνήθης ρητορική απέναντι στα Κινέζικα είναι πως έχουν μέταλλα κατώτερων προδιαγραφών και σε κινητήρες πλαίσια ζάντες κλπ. Συνεπώς απο μηχανολογική αστοχία σε 75.000χλμ να μην έχει καμία μου φάνηκε επιτυχία. Μπορεί και να έχω λάθος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ τουλάχιστον όταν σκεφτομαι αστοχία και κακή ποιότητα και αποτυχία σκέφτομαι κάτι τέτοιο που έβαλε στο σχετικό νήμα ο amyrou τις προάλλες


Μπορώ να ζήσω με μια αντλία και ένα πηνίο. εύκολα. Το κάνω εξαλλου ήδη με το 800gs
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ από την ανασκόπηση των 75.000 κρατάω την άψογη υποστήριξη καθώς βλέπω ότι καλύφθηκαν όλες οι "αδυναμίες" από διαφορετικά συνεργεία εντός εγγύησης χωρίς μα και μου.
Δευτερευόντως για εταιρείες που -εγώ- θεωρώ αναπτυσσόμενες ελπίζω ότι τέτοια "θέματα" μπορούν εύκολα να βελτιωθούν -έστω και με μια επιρροή στον τιμοκατάλογο- καθώς πρόκειται για τμήματα που προέρχονται από τρίτους προμηθευτές.
Προσωπικά είναι από δύσκολο έως αδύνατο να γίνει κάποιο Κινέζικο δικό μου -για άλλους λόγους- αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα θετικά δε πρέπει να αναγνωρίζονται με μια καθαρή ματιά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
75000χλμ είναι "ικανοποιητική" απόσταση. Όντως τα προβλήματα ήταν τέτοια που... Εύκολα τα συναντάμε σε γνωστές αξιόπιστες και ακριβές μάρκες.

Βέβαια είμαι λίγο της λογικής ότι ένα ίσον κανένα, αλλά φαντάζομαι ότι αν όντως "διαλύονταν" θα το ξέραμε.

Σίγουρα πιο σωστή μαρτυρία από την άλλη που συζητήθηκε "κάναμε 6000χλμ και δεν χάλασε".
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Απλά σε αυτό που είπες οτι δεν έβγαλε και λίγα, ίσως είναι πως το βλεπει ο καθένας αλλά εμένα μου φάνηκε πως είναι πολυ λίγα. Η συνήθης ρητορική απέναντι στα Κινέζικα είναι πως έχουν μέταλλα κατώτερων προδιαγραφών και σε κινητήρες πλαίσια ζάντες κλπ. Συνεπώς απο μηχανολογική αστοχία σε 75.000χλμ να μην έχει καμία μου φάνηκε επιτυχία. Μπορεί και να έχω λάθος.
Δεν κρίνω με δύο μέτρα και σταθμά την αξιοπιστία μιας μοτοσυκλέτας, ανάλογα της χώρας προέλευσης.
Οι κινεζικες νέες μάρκες έχουν χαμηλές τιμές κυρίως λόγω του ότι δεν έχουν ένα εγνωσμένης αξίας brand name.
Σε λίγα χρόνια νομίζω πως δεν θα έχουν τόση μεγάλη διαφορά τιμής με τις πείρα εταιρείες όση έχουν τώρα.
Δεν λέω ότι είναι μπουρουχι,απλά επειδή παρουσιάστηκε σαν να μην έχει βγάλει τίποτα γιατί αντίστοιχες ζημιές έχουν βγάλει κι άλλες μοτοσυκλέτες.
Ε υπάρχουν κι άλλες που δεν έχουν βγάλει.
Είναι πως το βλέπει κανείς.
Τεσπά ίσως έχω καλομαθει γιατί το μόνο. μηχανάκι που κράτησα πολλά χρόνια και για πολλά χλμ ήταν το στρώμ και δεν είχε βγάλει πραγματικά καμία ζημιά.
Ξαναλέω,την σιεφ την συμπαθώ και πιθανόν να με κάνει να βάλω αγγελία το φ800 για μηχανάκι της, σύντομα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν κρίνω με δύο μέτρα και σταθμά την αξιοπιστία μιας μοτοσυκλέτας, ανάλογα της χώρας προέλευσης.
Οι κινεζικες νέες μάρκες έχουν χαμηλές τιμές κυρίως λόγω του ότι δεν έχουν ένα εγνωσμένης αξίας brand name.
Σε λίγα χρόνια νομίζω πως δεν θα έχουν τόση μεγάλη διαφορά τιμής με τις πείρα εταιρείες όση έχουν τώρα.
Δεν λέω ότι είναι μπουρουχι,απλά επειδή παρουσιάστηκε σαν να μην έχει βγάλει τίποτα γιατί αντίστοιχες ζημιές έχουν βγάλει κι άλλες μοτοσυκλέτες.
Ε υπάρχουν κι άλλες που δεν έχουν βγάλει.
Είναι πως το βλέπει κανείς.
Τεσπά ίσως έχω καλομαθει γιατί το μόνο. μηχανάκι που κράτησα πολλά χρόνια και για πολλά χλμ ήταν το στρώμ και δεν είχε βγάλει πραγματικά καμία ζημιά.
Ξαναλέω,την σιεφ την συμπαθώ και πιθανόν να με κάνει να βάλω αγγελία το φ800 για μηχανάκι της, σύντομα.
Έτσι είναι, αν έχεις μηχανακι που χρόνια ολόκληρα δεν σε έχει απασχολήσει καλομαθαίνεις συμφωνώ. Τώρα βέβαια και μια ζημιά που έρχεται εξαρτάται και που σε βρίσκει και τί γευση σου αφήνει. Αν σου χαλάσει ένα πολυήμερο ταξίδι θες να βαλεις φωτια να το κάψεις. Αν σου δώσει ένδειξη και το πας στο σερβις και δεν μείνεις λες οκ κλαιν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Παρακαλώ να φτιαχτεί νήμα με αλγόριθμο το οποίο να συγκρίνει αναλογία κόστους αγοράς μοτοσυκλέτας / ζημιές / κοστολογιο ζημιών /ταλαιπωρία αναβατη / βάρος / τρίγωνο αναβάτη, γωνία γονάτων / ιπποδύναμη / ροπή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παρακαλώ να φτιαχτεί νήμα με αλγόριθμο το οποίο να συγκρίνει αναλογία κόστους αγοράς μοτοσυκλέτας / ζημιές / κοστολογιο ζημιών /ταλαιπωρία αναβατη / βάρος / τρίγωνο αναβάτη, γωνία γονάτων / ιπποδύναμη / ροπή.
Πουλιιιιιιιιιι...
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Εγώ πάντως κατέληξα από γνωστούς που παίρνουν κινέζικα πως αν είσαι τύπος που αλλάζεις μηχανή σύντομα έχεις την ίδια χασουρα με ένα αντίστοιχο ιαπωνικό..
 
Top Bottom