Μόλις σκάσουν μύτη και τα δούμε και τα οδηγήσουμε θα ξέρουμε! Το καλό είναι πως θα είναι κάτω από την ίδια στέγη!κάπως έτσι ....
αν και παίζει ο Ινδός να είναι καλύτερος σε όλα εκτός από τις υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομους ....
Μόλις σκάσουν μύτη και τα δούμε και τα οδηγήσουμε θα ξέρουμε! Το καλό είναι πως θα είναι κάτω από την ίδια στέγη!κάπως έτσι ....
αν και παίζει ο Ινδός να είναι καλύτερος σε όλα εκτός από τις υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομους ....
κάτι άκουσα και αρχές Μαρτίου για την εν λόγο Κινέζα ....Μόλις σκάσουν μύτη και τα δούμε και τα οδηγήσουμε θα ξέρουμε! Το καλό είναι πως θα είναι κάτω από την ίδια στέγη!
Αν έρθει σε αυτην την τιμη θα πουλήσει πολύ αυτό το μοντέλο.Aanmelden of registreren om te bekijken
Bekijk berichten, foto's en meer op Facebook.www.facebook.com
Aanmelden of registreren om te bekijken
Bekijk berichten, foto's en meer op Facebook.www.facebook.com
Βλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.Αν έρθει σε αυτην την τιμη θα πουλήσει πολύ αυτό το μοντέλο.
Για να κερδισεις τι, την εγγυηση? Αφου δεν χαλαει, λεμε...Βλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.
Από την άλλη δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω συμβιβασμό στο περισσότερο βάρος, λιγότερη ιπποδύναμη και χειρότερες αναρτήσεις που έχει το 450 ΜΤ.
Όχι δεν το λέω από θέμα αξιοπιστίας αλλά ανανέωσης. Σίγουρα ένα αποστράπτον φωτοβόλο ζελατινάτο μηχάνημα που μυρίζει καινουργίλα και ακούς το τσικ τσικ τσικ της εξάτμισης κάθε φορά που το σβήνεις, ε είναι μια αναζωογόνηση, πως να το κάνουμε.Για να κερδισεις τι, την εγγυηση? Αφου δεν χαλαει, λεμε...
Κρατα το 690....Εγώ δεν θα το σκεφτομουν καν, αλλα εσυ ξέρειςΒλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.
Από την άλλη δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω συμβιβασμό στο περισσότερο βάρος, λιγότερη ιπποδύναμη και χειρότερες αναρτήσεις που έχει το 450 ΜΤ.
Ααα, νομιζα οτι θα το πας και βολτα...Όχι δεν το λέω από θέμα αξιοπιστίας αλλά ανανέωσης. Σίγουρα ένα αποστράπτον φωτοβόλο ζελατινάτο μηχάνημα που μυρίζει καινουργίλα και ακούς το τσικ τσικ τσικ της εξάτμισης κάθε φορά που το σβήνεις, ε είναι μια αναζωογόνηση, πως να το κάνουμε.
Τώρα που μπήκες στην οικογένεια.....να περιμένεις να βγάλει 490Βλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.
Από την άλλη δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω συμβιβασμό στο περισσότερο βάρος, λιγότερη ιπποδύναμη και χειρότερες αναρτήσεις που έχει το 450 ΜΤ.
Κερδίζεις άνεση στα ασφαλτινα χλμ,κ ένα μηχανάκι με 0 μηδέν χλμ κ εγγύηση.ναι εντάξει καλύτερο το 690 στο χώμα,πολύ διασκεδαστικο το γκάζι του ,αλλά το cf είναι άλλη τελείως κατηγορίαΓια να κερδισεις τι, την εγγυηση? Αφου δεν χαλαει, λεμε...
Από μένα είναι ναι.πουλας κ το σκούτερ κ μ ένα μηχανάκι τα κάνεις ολαΒλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.
Από την άλλη δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω συμβιβασμό στο περισσότερο βάρος, λιγότερη ιπποδύναμη και χειρότερες αναρτήσεις που έχει το 450 ΜΤ.
Αλλη κατηγορια ειναι και το σκουτερ, αυτο δεν πα να πει πως ειναι καλυτερο για τη χρηση που του κανει ο Γιαννης...ετσι που εχει φτιαξει το 690Κερδίζεις άνεση στα ασφαλτινα χλμ,κ ένα μηχανάκι με 0 μηδέν χλμ κ εγγύηση.ναι εντάξει καλύτερο το 690 στο χώμα,πολύ διασκεδαστικο το γκάζι του ,αλλά το cf είναι άλλη τελείως κατηγορία
Απάντησες στην ερώτηση σου....από την αλληΒλέπω αυτό το μηχανάκι και μπαίνω σε σκέψεις να αντικαταστήσω το 690 με κάτι σύγχρονο στα σχεδόν ίδια χρήματα.
Από την άλλη δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω συμβιβασμό στο περισσότερο βάρος, λιγότερη ιπποδύναμη και χειρότερες αναρτήσεις που έχει το 450 ΜΤ.
Θεωρητικά ένα μονοκυλινδρο ταξιδεύει με περισσότερους κραδασμούς από ένα δικύλινδρο.και καλώς ή κακώς φαίνεται το 450 μια full size μηχανή. Πρέπει βέβαια να το δούμε από κοντά.Αλλη κατηγορια ειναι και το σκουτερ, αυτο δεν πα να πει πως ειναι καλυτερο για τη χρηση που του κανει ο Γιαννης...ετσι που εχει φτιαξει το 690
σοβαρα, υπολειπεται σε κατι του 450, που βεβαια, πριν το δουμε το ασχολιαζουμε, που λεει κι ο Ζηκος...