giannis_transalp
Μέλος
Καλησπέρα.
Πρίν από λιγο καιρό είχα γράψει στο ποστ "transalp ανανεωση δισκων συμπλεκτη" για την εμπειρία μου σχετικά με την αλλαγή δίσκων συμπλέκτη honda , σε transalp 650.
Μετά την Αλλαγή, παρατήρησα αυξημένους κραδασμούς του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές. Αυτό παρατηρείται , είτε κατά την κίνηση της μοτοσυκλέτας, είτε σε στάση με νεκρά, είτε σε στάση με ταχύτητα μέσα και πατημένο συμπλέκτη.
Ίδια ακριβώς ποσότητα και συχνότητα κραδασμών. Έψαξα παντού στο Haynes manual και δεν αναφέρει κάτι. Επίσης έψαξα στο internet, όπου οι απόψεις είναι συγκεχυμένες, και οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν κάτι γιαυτό.
Την πρώτη φορά τοποθέτησα τους δίσκους με τυχαίο προσανατολισμό σε σχέση με τα σημάδια που έχουν οι δίσκοι με το φελλό (έχουν μια εγκοπή στο ένα τους νύχι). Επειδή η καδένα της τρόμπας λαδιού ήταν χαλαρή και δεν είχα ανταλλακτικό, συναρμολόγησα τη μοτο και παρήγγειλα το ανταλλακτικό.
Κατά τη χρήση παρατήρησα πρωτη φορά τους κραδασμούς. Έτσι έψαξα στο ιντερνετ, (είχα γράψει και εδώ) , και κάπου είδα σε ένα video, ότι τα σημάδια που ανέφερα πριν, πρέπει να είναι προσανατολισμένα στην ίδια κατεύθυνση και όχι τυχαία όπως τα είχα βάλει. Όμως δεν ήταν ξεκάθαρο (γερμανική γλώσσα στο video) προς τα πού, και σε σχέση με τι.
Τη δεύτερη φορά πριν από μια εβδομάδα που ξανάνοιξα τον κινητήρα για να περάσω την καινούρια καδένα, παρατήρησα πολύ προσεκτικά για σημάδια στην καμπάνα , και το μόνο που είδα ήταν ένα κύκλο με μια διαγώνια γραμμή . Αυτή τη φορά τοποθέτησα τους δίσκους με το φελλό προσσανατολισμένους με τα σημάδια τους, με το σημάδι της καμπάνας. Δυστυχώς το αποτέλεσμα το ίδιο.
Ξέρει κανείς κάτι για αυτό το θέμα?
Πρίν από λιγο καιρό είχα γράψει στο ποστ "transalp ανανεωση δισκων συμπλεκτη" για την εμπειρία μου σχετικά με την αλλαγή δίσκων συμπλέκτη honda , σε transalp 650.
Μετά την Αλλαγή, παρατήρησα αυξημένους κραδασμούς του κινητήρα μετά τις 4000 στροφές. Αυτό παρατηρείται , είτε κατά την κίνηση της μοτοσυκλέτας, είτε σε στάση με νεκρά, είτε σε στάση με ταχύτητα μέσα και πατημένο συμπλέκτη.
Ίδια ακριβώς ποσότητα και συχνότητα κραδασμών. Έψαξα παντού στο Haynes manual και δεν αναφέρει κάτι. Επίσης έψαξα στο internet, όπου οι απόψεις είναι συγκεχυμένες, και οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν κάτι γιαυτό.
Την πρώτη φορά τοποθέτησα τους δίσκους με τυχαίο προσανατολισμό σε σχέση με τα σημάδια που έχουν οι δίσκοι με το φελλό (έχουν μια εγκοπή στο ένα τους νύχι). Επειδή η καδένα της τρόμπας λαδιού ήταν χαλαρή και δεν είχα ανταλλακτικό, συναρμολόγησα τη μοτο και παρήγγειλα το ανταλλακτικό.
Κατά τη χρήση παρατήρησα πρωτη φορά τους κραδασμούς. Έτσι έψαξα στο ιντερνετ, (είχα γράψει και εδώ) , και κάπου είδα σε ένα video, ότι τα σημάδια που ανέφερα πριν, πρέπει να είναι προσανατολισμένα στην ίδια κατεύθυνση και όχι τυχαία όπως τα είχα βάλει. Όμως δεν ήταν ξεκάθαρο (γερμανική γλώσσα στο video) προς τα πού, και σε σχέση με τι.
Τη δεύτερη φορά πριν από μια εβδομάδα που ξανάνοιξα τον κινητήρα για να περάσω την καινούρια καδένα, παρατήρησα πολύ προσεκτικά για σημάδια στην καμπάνα , και το μόνο που είδα ήταν ένα κύκλο με μια διαγώνια γραμμή . Αυτή τη φορά τοποθέτησα τους δίσκους με το φελλό προσσανατολισμένους με τα σημάδια τους, με το σημάδι της καμπάνας. Δυστυχώς το αποτέλεσμα το ίδιο.
Ξέρει κανείς κάτι για αυτό το θέμα?