Μα ποσο μπροστα! Βαζουν γυαλια σε Ευρωπαιους και Ιαπωνες!
Διπλο ντεποζιτο με ξεχωριστες αντλιες βενζινης και επιλογη με διακοπτη. Θες μεταφορα βαρους πισω για τεχνικο χωματακι/αμμο? Γεμιζεις και δουλευεις μονο το πισω. Δες στροφιλικι? Μονο το μπροστα. Θες ταξιδαρα φορτωμενος ? Γεμιζεις και τα δυο και πας 1000χλμ μονο με στασεις για τσιγαρο/κατουρημα...
47 αλογακια, 500κεκ. Να ζυγιζει 200κιλα φουλ γεματο με τα 37λιτρα του? Αν βγει Ευρωπη να κανει 7χιλιαρικα? Αυτο ΝΑΙ, ειναι φτηνο και καλο μηχανακι που εχει να προσφερει πραγματικες καινοτομιες.