Continental TKC 80 VS Pireli MT21

ilias.ali

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
Ktm 690 Enduro
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες από συμφοριτες που έχουν χρησιμοποιήσει και τα δύο λάστιχα. Που υπερτερεί το ένα που χάνει το άλλο και σε γενική ποιο λάστιχο υπερτερεί. Να σημειωθεί ότι θα το βάλω σε Ktm 690 enduro και προορίζεται για το τροφυ

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ/ΟΙΚΙΑ ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
VARADERO 05 BLACK ABS
KTM640 ADV
Eβαλα τα mt21 προσφατα στο 640.
Πραγματικα το λαστιχο δαγκωνει σε ολα τα τεραιν λασπη κροκαλα παγολασπουρα.
Στην ασφαλτο οπως ολα τα τακουνατα.
Δεν εχω τυχει ακομα ασφαλτο βροχη.
Καλη τιμη 140€
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μπορείτε να βάλετε καπόιες φωτο
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Το tkc ειναι κορυφαιο λαστιχο για μενα σε ολα τα τεραιν.Ειδικα για μεγαλα ονοφ μηχανακια.Το μονο απαγορευτικο τον τελευταιο καιρο ειναι οτι παιζει το σετ στα 280+€ και απορω γιατι εχει εξτοξευτει τοοοοσο πολυ.
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
λοιπόν τα είχα και τα δύο
θεωρώ ότι είναι 50-50
στην λάσπη και για μένα είναι καλύτερο το πιρελι καθώς και στην μυστήρια πέτρα
στην άσφαλτο έχει παραπάνω θόρυβο από το τκσ και είναι υποδιαιστερο του
προσωπικά θα έβαζα το τκσ
από την άλλη ότι και να βάλεις στο 690 .....ξεμπαζωνει!!!!!!!
 

ilias.ali

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
Ktm 690 Enduro
λοιπόν τα είχα και τα δύο
θεωρώ ότι είναι 50-50
στην λάσπη και για μένα είναι καλύτερο το πιρελι καθώς και στην μυστήρια πέτρα
στην άσφαλτο έχει παραπάνω θόρυβο από το τκσ και είναι υποδιαιστερο του
προσωπικά θα έβαζα το τκσ
από την άλλη ότι και να βάλεις στο 690 .....ξεμπαζωνει!!!!!!!
Αν πω ότι σε κατάλαβα θα πω ψέματα. Από την άλλη θα πω ψέματα και θα πω ότι κατάλαβα για να μην φανώ χαζός

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Tα ΜΤ21 είναι πιο καλά στη λάσπη και σε δύσκολο χώμα από τα 80.

Στην άσφαλτο τα 80 είναι μερικά κλικ καλύτερα αλλά ποιος νοιάζεται για την άσφαλτο?
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν πω ότι σε κατάλαβα θα πω ψέματα. Από την άλλη θα πω ψέματα και θα πω ότι κατάλαβα για να μην φανώ χαζός

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τώρα τελευταία έχω ένα θέμα....
πάμε πάλι
πιρελι πολύ καλό στην λάσπη και σε παράξενη πέτρα ( μην με Ρωτάς την παραξενιά της πέτρας)
στην άσφαλτο θόρυβο και όχι καλό
τκς
άψογο παντού!!!λίγο υστερεί στην λάσπη
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Παιδια μηπως παιζει ρολο και σε τι μοτο τα φορατε;
Η αλλιως ποσο ρολο παιζει το βαρος της μοτοσυκλετας στη συμπεριφορα ενος ελαστικου;
Εγω στο αφρικα φοραω μπροστα enduro competition. Το οποιο ειναι κορυφαιο ελαστικο στα μικρα εντουρο. Δουλευει ομως το ιδιο καλα στο βαρυ αφρικα;
Η θα δουλευε καλυτερα ενα mt21.
Και μιλαω καθαρα και μονο για επιδοσεις και οχι για διαρκεια.
Μηπως λοιπον τα mt21 ειναι καλυτερα για μια ελαφρυτερη και τα tkc καλυτερα για μια βαρυτερη μοτοσυκλετα;;
 

rodouma

MeMeNTo MoRi
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος
Μοτό
CryptonX-CRF1000L-VFR1200F
Παιδια μηπως παιζει ρολο και σε τι μοτο τα φορατε;
Η αλλιως ποσο ρολο παιζει το βαρος της μοτοσυκλετας στη συμπεριφορα ενος ελαστικου;
Εγω στο αφρικα φοραω μπροστα enduro competition. Το οποιο ειναι κορυφαιο ελαστικο στα μικρα εντουρο. Δουλευει ομως το ιδιο καλα στο βαρυ αφρικα;
Η θα δουλευε καλυτερα ενα mt21.
Και μιλαω καθαρα και μονο για επιδοσεις και οχι για διαρκεια.
Μηπως λοιπον τα mt21 ειναι καλυτερα για μια ελαφρυτερη και τα tkc καλυτερα για μια βαρυτερη μοτοσυκλετα;;
Νομίζω ότι καθοριστικός παράγοντας, όσον αφορά στο βάρος της μηχανής, είναι ο load index του ελαστικού...

 
Reactions: bag

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
τα είχα φορέσει σε 640 αντβε και τα δύο
το τκς στο 1200 gs άπλο και adve είναι άψογο !!!!!
 

ilias.ali

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
Ktm 690 Enduro
τα είχα φορέσει σε 640 αντβε και τα δύο
το τκς στο 1200 gs άπλο και adve είναι άψογο !!!!!
Στο 640 ποιο θεωρεις καλύτερο ?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στα βαριά μηχανάκια όταν έχουμε να κάνουμε με άσφαλτο θέλουν ταχύτητες μέχρι 120 βία κάτι τις παραπάνω γιατί μετά λιώνουν σαν βούτυρο!!!!
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στο 640 ποιο θεωρεις καλύτερο ?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τκς δαγκωτό αλλά πάντα εκφράζω προσωπική άποψη
 

ilias.ali

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
Ktm 690 Enduro
Τώρα με έκοψες . Και ήμουν για πιρελι

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τώρα με έκοψες . Και ήμουν για πιρελι

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
περίμενε να γράψουν και άλλοι την γνώμη τους
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Αφού ρε Ηλία στο είπα και εγώ...Tkc80...Με τα mt21 μέχρι να φτάσουμε Τρίκαλα δεν θα έχει μείνει ούτε τακούνι για δείγμα...Και μετα βλέπω πάλι να λες ότι φταίνε τα λάστιχα για να δικαιολογησεις την κουλαμαρα σου στην χωμάτινη οδήγηση....
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Εγώ έχω δοκιμάσει 2-3 ζευγάρια mt21 και σε ελαφρύ εντουρο και στο ttr 600 που είχα. Με μικτή χρήση και με ταξιδάκια στο 600 θες ένα μπροστινό για 8.000χλμ πες και μέχρι εκεί 2 πισίνα, αλλαγή δηλαδή στα 400πχλμ το πίσω. Καλά στο χώμα δε λέω, όχι σαν mx λάστιχο αλλά αξιοπρεπεστατα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Μονο MT21 εβαζα στο 640
Στο τρανσαλπ τα εχω βαλει πολλες φορες και τα δυο Αρα συγκριση μπορω να κανω μονο οσον αφορα το ΤΑ (καμια 50αρια κιλα βαρυτερο απο το enduro LC4)
Παντως σε αντιθεση με τους υπολοιπους που λενε οτι το ΜΤ21 ειναι υποδεεστερο στην ασφαλτο απο το ΤΚC80 εγω προτιμω το ΜΤ21 Μιλαω για χρηση πολης και επαρχιακο με στραμπουλιχτες στροφες Στην εθνικη λογω λιγοτερου θορυβου αλλα kai ελλειψης της ασαφειας που εχουν τα τακουνατα ΜΤ21 φυσικα ειναι καλυτερα τα ΤΚC80
Το μπροστινο ΜΤ21 γατζωνει πολυ καλυτερα απο το ΤΚC80 κατα το αποτομα φρεναρισμα στην ασφαλτο Επισης θεωρω οτι τα ΜΤ21 εχουν μεγαλυτερο περιθωριο πλαγιασματος, ειδικα το μπροστινο, αρκει να ξεπερασει καποιος την ασαφεια λογω των τακουνιων
ΠΡΟΣΟΧΗ Μιλαω για στεγνη ασφαλτο!!!!! Στα νερα τα θεωρω εως και επικiνδυνα (οπως ολα τα τακουνατα φανταζομαι)
Τωρα στο χωμα τα πραγματα κατα την δικη μου αποψη εχουν ως εξης:
Στην λασπη φυσικα τα ΤΚC80 χανουν κατα κρατος Σε ολες τις αλλες περιπτωσςεις ομως δεν με εχουν προβληματισει πουθενα Σε σημειο να ξεχναω οτι φοραω ενα οχι 50-50 λαστιχο (ως 50-50 θα χαρακτηριζα το ΜΤ21) Το παραδοξο δε ειναι οτι στην κυλιομενη πετρα καθως και σε γενικα σαθρα το ΤΚC80 μου φαινεται καλυτερο!
Το μπροστα ΤΚC80 βγαζει πολααααααααααααα χλμ Το εχω αφησει πανω (κακως) μεχρι και 24000 χλμ και ακομα ειχε μπολικο τακουνι για χωματινες διελευσεις Το πισω φθειρεται φυσιολογικα οπως ολα του ειδους του Ετσι ενω τα ΤΚC80 ειναι πιο ακριβα απο τα ΜΤ21 δεδομενου οτι καποιος θα αλλαξει 2 πισω και ενα μπροστα ισως τελικα απο οικονομικης αποψης να συμφερει
Απο την αλλη το ΜΤ21 δεν εχει δεικτη φορας οποτε μπορει καποιος το μπροστινο να το γυρισει απο την αλλη πλευρα και να βγαλει και με αυτο αρκετες χιλ χλμ
 
Top Bottom