Θα ξεκινουσα απο ελεγχο ελαστικων και ζαντων.
Αγι...για τρέμουλο ,Ναι.
Αλλά για τράβηγμα ; (δηλ κακή ευθυγράμιση)
Νομίζω ,τετοιου είδους αντίδραση ,μόνο σε περίπτωση μη σωστου πατήματος (ζανταρισμα) σε ολόκληρη την μία πλευρά του εμπρός ελαστικού ,θα μπορούσε να συμβεί.
Σχεδόν αδύνατο να συμβεί σε πολλά καινούργια ,κ να μη γίνει αντιληπτό με το μάτι.
Συνήθως ,ένα στραβό λάστιχο (ελατωμα σκελετού) ή λάθος τοποθετηση (ά-σκαστο περιμετρικά) δημιουργεί τρέμουλο κ όχι αλλαγή σταθερής πορείας
Στραβή ζάντα ,πάλι τρέμουλο θα βγάλει ,μπορεί κ αλλαγή πορείας ,αλλά μαζί με τρέμουλο.
Αν υπάρχει κάτι ,που μπορεί -ίσως- να ενοχοποιήσει μια καινούργια ζάντα ,για αλλαγή πορείας της μοτ/τας ΧΩΡΙΣ ταυτόχρονο τρέμουλο
τότε αυτό -θεωρώ- θα μπορούσε να είναι η μη ευθυγράμμιση των ρουλεμάν του εμπρός τροχού
(κακό πάτημα - κακή εφαρμογή - στραβό κέλυφος - λάθος χυτευμένες έδρες ρουλεμάν στα κέντρα)
ΣΠΑΝΙΟ αν όχι αδύνατον.(νομίζω)