CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Γέλασα με το όνομα του επικεφαλής της Honda για το project Africa twin ο οποίος λέγεται Suzuki... :roflmao:
Νομίζω πως αυτό που το κάνει αστείο είναι η bold γραμματοσειρά και το γεγονός ότι έχει λινκ συνδεδεμένο στην ιστοσελίδα της Σουζούκι: Suzuki - Motos


Απαντώντας σε ερωτήσεις Ιταλών συναδέλφων μας, ο Shota Suzuki, επικεφαλής του project του Africa Twin στην Honda, μας διαφώτισε ως προς τον προσανατολισμό της Honda. Δήλωσε συγκεκριμένα: «O κινητήρας του Africa χαρακτηριζόταν πάντα από γενναιόδωρη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και με την επακόλουθη οδηγική απόλαυση. Με το νέο μοντέλο θέλαμε να βελτιώσουμε αυτό το χαρακτηριστικό, όπου είμαστε ήδη δυνατοί. Δεν μας ενδιαφέρει ο πόλεμος των αριθμών και αυτό διότι γνωρίζουμε ότι δεν είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες μας. Αν αυξήσεις την ισχύ, αυξάνεις και το βάρος και μειώνεις την ελαστικότητα. (...) Ξέρουμε ότι κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν πολύ μεγαλύτερη ισχύ. Μας ενδιαφέρει να είμαστε ανταγωνιστικοί στο κύριο φάσμα χρήσης των μοτοσυκλετών αυτών»

Ως προς τον προσανατολισμό και την ταυτότητα του μοντέλου, ο Suzuki είπε: «Η αλλαγή της κατεύθυνσης του μοντέλου ξεκίνησε από αυτό του 2020 όταν δουλέψαμε από μια προοπτική τουρισμού. Σκεφτόμενοι την τωρινή έκδοση μας φάνηκε λογικό να συνεχίσουμε σε αυτή την γραμμή και να το κάνουμε ακόμη πιο προσανατολισμένο για το δρόμο, με τον τροχό των 19 ιντσών. Είναι ένας τρόπος να κάνουμε την οικογένεια των Africa Twin πιο ελκυστική σε ένα ευρύτερο κοινό».
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Γτ προτείνει λιπαντικό 10W-30 ενω το καλοκαίρι πάει πάνω απο 30 η θερμοκρασία;
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γτ προτείνει λιπαντικό 10W-30 ενω το καλοκαίρι πάει πάνω απο 30 η θερμοκρασία;
Γιάννη ο τρόπος που αντιστοιχείς τα νούμερα στο ιξώδες του λιπαντικού είναι λανθασμένος.
Το 30 δεν συμβολίζει θερμοκρασία αλλά ιξώδες.

"To W προκύπτει από το αγγλικό Winter που σημαίνει Χειμώνας και υποδεικνύει πως το λιπαντικό καλύπτει προδιαγραφές ιξώδους για χρήση σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Το νούμερο που βρίσκεται μπροστά από το γράμμα W αντιστοιχεί στο ιξώδες του λιπαντικού σε χαμηλές θερμοκρασίες όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Όσο πιο χαμηλό το ιξώδες αυτό τόσο πιο λεπτόρρευστο το λάδι κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Αυτό θα βοηθήσει την γρήγορη και εύκολη κυκλοφορία του λιπαντικού στον κινητήρα ώστε να τον προστατέψει από τριβές.



Ο αριθμός που βρίσκεται στο τέλος είναι ο αριθμός ιξώδους σε κατάσταση και θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Το παχύρευστο λάδι σε αυτές τις θερμοκρασίες είναι καλό για τη διατήρηση της πίεσης και της λιπαντικής ικανότητας καθώς επίσης και τη χαμηλή κατανάλωση λιπαντικού.




Προφανώς οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν μικροτερες ανοχές που τους επιτρέπουν να λειτουργούν με πιο λεπτόρευστα λιπαντικά. ;)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τέτοιου πίνακες συνήθως δίνουν τα εργοστάσια για κάθε μοτοσυκλέτα που κατασκευάζουν και βρίσκονται στο βιβλιαράκι του ιδιοκτήτη.

Η Χόντα στα Άφρικα 1000 και 1100 δεν έχει πλέον τέτοιο πίνακα αλλά το παρακάτω.

Εγώ 10W 30 βάζω, ενώ πολλοί βάζουν 10W 40

Λογικά έχουν πιο "ήσυχο' μοτερ με πιο παχύρευστο και εγώ λίγο καλύτερη οικονομία καυσίμου και επιδόσεις με το 30άρι


Στάλθηκε από το SM-S901B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Τέτοιου πίνακες συνήθως δίνουν τα εργοστάσια για κάθε μοτοσυκλέτα που κατασκευάζουν και βρίσκονται στο βιβλιαράκι του ιδιοκτήτη.

Η Χόντα στα Άφρικα 1000 και 1100 δεν έχει πλέον τέτοιο πίνακα αλλά το παρακάτω.

Εγώ 10W 30 βάζω, ενώ πολλοί βάζουν 10W 40

Λογικά έχουν πιο "ήσυχο' μοτερ με πιο παχύρευστο και εγώ λίγο καλύτερη οικονομία καυσίμου και επιδόσεις με το 30άρι


Στάλθηκε από το SM-S901B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι εχεις δίκιο το θέμα για το 10-40 ειναι οτι καλοκαίρι χάνει απόδοση αλλα προστατεύει καλύτερα , ετσι που διάαβασα λίγο.

Ποιά λάδια βάζεις;
Τελευταια αλλαγη εβαλα Ipone katana 10-30 αλλα είναι μάπα για μένα
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Αν υπήρχε κάποιο θέμα στην αξιοπιστία η Χόντα θα πρότεινε 40άρι.

Το μοτερ είναι σχετικά χαμηλής συμπίεσης κ ιπποδύναμης και επιπλέον έχει μεγάλη ποσότητα λιπαντικού σε σχέση με άλλους.

Εγώ μέχρι τώρα βάzω Liqui Moli

Μάλλον στην επόμενη θα πειραματιστώ με ΕΝΕΟS

Γεγονός είναι ότι οι επιλογές στο 10 30 είναι σημαντικά λιγότερες...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κουλό μου φαίνεται αυτό!

Δηλαδή 5.3 λίτρα με αλλαγή φίλτρου?
Αν θυμάμαι καλά 4.8 έγραφε
Πάλι αν θυμάμαι καλά 4 έπαιρνε το ως το 23
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Αφιερωμένο ακρίδες (κόβω λίγο στη στροφή)

128 κόφτη Δευτέρα
160 κόφτη η Τρίτη στο δικό μου είδα τώρα .

τώρα αρχίζει ανοίγει και το μοτέρ , πάντως μαρεσει γιατί όπου κι να ανοίξεις το γκάζι είσαι μέσα στην δυναμη που έχει
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
128 κόφτη Δευτέρα
160 κόφτη η Τρίτη στο δικό μου είδα τώρα .

τώρα αρχίζει ανοίγει και το μοτέρ , πάντως μαρεσει γιατί όπου κι να ανοίξεις το γκάζι είσαι μέσα στην δυναμη που έχει
Πήγαινε το πίσω, θέλει χαρτογράφηση. :Watching:
 
Top Bottom