CRF300L vs TENERE700

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω το CRF300L ίσως είναι η μόνη επιλογή έτσι όπως το θέρεις και υπολόγισε και κάνα χιλιάρικο σε βελτιώσεις κυρίως αναρτήσεις.

Παρόλα αυτά επειδή θα σε τρομάξει το γκάζι μετάβαση απο το tenere να πάς σε μερικά σχολεία πρώτα..:Watching:. Είναι πολλά τα άλογα.
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Γίνεται να πάρεις αναρτήσεις από enduro

Έψαξα και ΚΤΜ690....δεν υπάρχει αφενός ούτε καινούργιο ούτε μεταχειρισμένο και αφετέρου το έχω δεί αυτό το μηχανάκι και είναι και αυτό αρκετά γομάρι......πολύ πιο ελαφρύ από το ΤΕΝΕΡΕ αλλά και πάλι μοιάζει με το ΧΤ δεν το λές και enduro.......το CRF300 θεωρητικά είναι 140κιλά και αμα αρχίσεις το ξήλωμα απο εξάτμιση κλπ,κλπ, το πάς στα 135κιλά πρακτικά εύκολα
Ανάλογα τι θες να κάνεις με το μηχανάκι! το δικο μου για παράδειγμα 690 με καύσιμο και τους σάκους έτοιμο για ταξίδι ( +εξοπλισμός καμπιγκ) το μετρήσαμε στα 168 κιλά!! Στην παρέα αντίστοιχα υπάρχει το crf250L που είναι μόλις 7 κιλά κάτω έτοιμο για ταξίδι με 45hp κάτω ! Η διαφορά σε αναρτήσεις και fun είναι χαοτική !!! Εαν βρεις 690 δεν υπαρχει γυρισμός !!!


 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ανάλογα τι θες να κάνεις με το μηχανάκι! το δικο μου για παράδειγμα 690 με καύσιμο και τους σάκους έτοιμο για ταξίδι ( +εξοπλισμός καμπιγκ) το μετρήσαμε στα 168 κιλά!! Στην παρέα αντίστοιχα υπάρχει το crf250L που είναι μόλις 7 κιλά κάτω έτοιμο για ταξίδι με 45hp κάτω ! Η διαφορά σε αναρτήσεις και fun είναι χαοτική !!! Εαν βρεις 690 δεν υπαρχει γυρισμός !!!


Καλά εσύ το έχεις κάνει τούμπανο...ωραία αυτοκόλλητα....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η πράξη έχει δείξει πως όσοι επένδυσαν σε πολιτικό μηχανάκι (απο τα τελευταία) για να το χρησιμοποιήσουν για μονοπάτι είτε το πουλησαν μετα να πάνε σε αγωνιστικό είτε το παράτησαν το σπορ.

Τα πιο παλια και ελαφριά και ικανά τύπου XR250-400, TTR250, DR250-350 συντήρησαν για κάποιους το ενδιαφέρον για κάποια χρόνια.

Στη πράξη αν θες να κάνεις δύσκολα, μονοπάτι και τέτοια δες κάνα δίχρονο που δεν κρατάει 2 χρόνια και έχει εύκολη συντήρηση.
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Καλά εσύ το έχεις κάνει τούμπανο...ωραία αυτοκόλλητα....
Η αλήθεια είναι ότι ο προηγούμενος είχε κάνει τρελή δουλειά !!!! Με παρά πολλά έξτρα στο μηχανάκι από μικρά πράγματα μέχρι αναρτήσεις κτλ !! Εγώ περιμένω τώρα ένα πυργο από Aurora για να ολοκληρωθεί ο μονόκερος μου !!! Εάν σκέφτεσαι για μονοπάτια κτλ ίσως κοιτάς λάθος ! Και εννοώ ότι όχι δεν θα πάει , θα πάει και με το παραπάνω απλά είναι κρίμα να έχεις το «απόλυτο» για μένα travel enduro που δεν θα πει όχι σε ότι και να πετύχεις μπροστά και να το κουράζεις και εσένα σε μονοπάτια !
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Παίζει πολύ τρολιά τώρα τελευταία στα ραδιοκύματα η μου φαίνεται;
Χαχα

Το VOGE δεν ειναι απλά άσχημο......δεν μοιάζει με μηχανάκι...περισσότερο με ψησταρία υγραερίου μοιάζει σε διαστάυρωση με σόμπα κουμτελ
NikosRE Συγνώμη, δηλαδή εσύ τώρα μπορείς να αγιάσεις :laugh::roflmao::roflmao:
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Σκέφτομαι να χωρίσω με το ΤΕΝΕΡΕ εδώ και καιρό. Απίστευτα ικανό στο χώμα.....απόλαυση στις φλαταδούρες, αλλά δεν σε αφήνει να μπείς στα δύσκολα.....σε τρομάζει το βάρος.....Δεν θέλω να μπλέξω με καθαρά γιατί δεν πρόκειται ποτέ να εκμεταλευτώ τις δυνατότητές τους.....επιπλέον τα καθαρά είναι ακριβά πλέον και έχουν ημερομηνία λήξεως (τα 2χρονα 2χρόνια και τα 4χρονα 4χρόνια....!!!!).

Υπάρχει άνθρωπος που να έχει καβαλήσει το CRF300L να μας πεί εντυπώσεις ? Ξέρω ότι οι αναρτήσεις του είναι για πέταμα.........αλλά αυτό άντε πες το φτιάχνεις.....το μοτέρ του τι λέει ??? Αντέχει ζόρια, γιατί αυτό τέρμα γκάζι θα το πάς κάθε μέρα......Στο χώμα την παλεύει ??? Δηλαδή με μια επέμβαση στις αναρτήσεις το μηχανάκι έχει προοπτική????
Εγώ πάντως μετά από 5 μήνες χρήσης, βρήκα κάτι θετικό σε αυτή την αναθεματισμένη πίσω ανάρτηση. Το ότι είναι τόσο μαλακή με βοηθάει στη μέση μου. Κατά τα άλλα, με τη στοκ ανάρτηση και τα στοκ λάστιχα το έχω πάει σε βουνό, ήτοι σε δασικούς δρόμους με φυτευτές πέτρες, νερωφαγώματα, σαθρά χώματα κτλ και δεν μάσαγε πουθενά, καθώς έχει ροπή και το μαμίσιο γρανάζωμα είναι ιδανικό. Μετά τη μία ώρα όμως, αρχίζει και σε ταλαιπωρεί η μαλακή ανάρτηση. Τώρα αν το θες για γερές εντουράδες και μονοπάτια, θες λάστιχα και πίσω ανάρτηση (περίπου ένα χιλιάρικο) και θα σε πάει, απλά μην περιμένεις αποδόσεις καθαρού. Τσέκαρε πάντως και το VOGE γιατί λένε ότι οι αναρτήσεις του είναι ιδανικές, έχεις κάποια προστατευτικά στον στάνταρ εξοπλισμο και σώζεις 2 χιλιάρικα περίπου (από το CRF 300L).
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
bmw320is
Ημουν στο ιδιο διλλημα με σενα Ητοι να αγορασω μεταχειρισμενο Τ700 ή crf300l
Δυο μοτοσυκλετες στην ιδια κατηγορια χρησης, αυτην της ον οφ, διαφορετικες ομως εντελως σε ολα τους και αρα και με εντελως διαφορετικες συνειδητες υποχωρησεις που πρεπει να κανει καποιος προκειμενου να μπορει να πει οτι εκανε μια επιτυχημενη αγορα
Η εμπειρια μου των τελευταιων χρονων με βαρυ και κυριως ψηλοβαρο ον οφ οπως το τενερε καθως και το λιγο που το οδηγησα μου ειπαν οτι σε δυσκολα χωματινα περασματα αντι να το ευχαριστιεμαι θα αγχωνομαι Και πειδη τα δυσκολα χωματινα περασματα ειναι πολυ συχνα οταν καποιος εχει ογκωδες και ψηλοβαρο μηχανακι ετεινα οσο περνουσε ο καιρος προς το μικρο crf Τελικα βρηκα (μου το βρηκε αλλος) και ενα καινουριο σε τιμη ...μεταχειρισμενου και κλειδωσα εκει

Αρα κατα την γνωμη μου πρωτα θα πρεπει να ξεκαθαρισεις τι θελεις να κανεις Θελεις αρχικα περισσοτερο ασφαλτο απο χωμα;
Αν περισσοτερο χωμα τοτε τι χωμα Θελεις; Φλαταδουρες γκαζια και ντριφταρισματα; Θελεις μονοπατι; Τι μονοπατι; Μονοπατι που θα εισαι σπρωξε τραβα ή μονοπατι με καποια ροη; Θελεις να γυρισεις την Ελλαδα απο ακρη σε ακρη χωματινα ή θελεις να βγεις εθνικη οδο και να μπεις χωμα πχ μετα απο, ξερω γω 500 χλμ; Και αλλα πολλα...
Οταν ξεκαθαρισεις με σχετικη ακριβεια τα θελω σου τοτε θα ξερεις αν θα κρατησεις το τενερε ή αν θα το σαντικαταστησεις με το crf
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
bmw320is
Ημουν στο ιδιο διλλημα με σενα Ητοι να αγορασω μεταχειρισμενο Τ700 ή crf300l
Δυο μοτοσυκλετες στην ιδια κατηγορια χρησης, αυτην της ον οφ, διαφορετικες ομως εντελως σε ολα τους και αρα και με εντελως διαφορετικες συνειδητες υποχωρησεις που πρεπει να κανει καποιος προκειμενου να μπορει να πει οτι εκανε μια επιτυχημενη αγορα
Η εμπειρια μου των τελευταιων χρονων με βαρυ και κυριως ψηλοβαρο ον οφ οπως το τενερε καθως και το λιγο που το οδηγησα μου ειπαν οτι σε δυσκολα χωματινα περασματα αντι να το ευχαριστιεμαι θα αγχωνομαι Και πειδη τα δυσκολα χωματινα περασματα ειναι πολυ συχνα οταν καποιος εχει ογκωδες και ψηλοβαρο μηχανακι ετεινα οσο περνουσε ο καιρος προς το μικρο crf Τελικα βρηκα (μου το βρηκε αλλος) και ενα καινουριο σε τιμη ...μεταχειρισμενου και κλειδωσα εκει

Αρα κατα την γνωμη μου πρωτα θα πρεπει να ξεκαθαρισεις τι θελεις να κανεις Θελεις αρχικα περισσοτερο ασφαλτο απο χωμα;
Αν περισσοτερο χωμα τοτε τι χωμα Θελεις; Φλαταδουρες γκαζια και ντριφταρισματα; Θελεις μονοπατι; Τι μονοπατι; Μονοπατι που θα εισαι σπρωξε τραβα ή μονοπατι με καποια ροη; Θελεις να γυρισεις την Ελλαδα απο ακρη σε ακρη χωματινα ή θελεις να βγεις εθνικη οδο και να μπεις χωμα πχ μετα απο, ξερω γω 500 χλμ; Και αλλα πολλα...
Οταν ξεκαθαρισεις με σχετικη ακριβεια τα θελω σου τοτε θα ξερεις αν θα κρατησεις το τενερε ή αν θα το σαντικαταστησεις με το crf
Ορθά τα είπε απουπάνου. Και τα δυο έχουν παραχωρήσεις στην κίνηση εντός και εκτός δρόμου. Το ερώτημα είναι εσύ τι θες να κάνεις. Αν είσαι αποφασισμένος ότι το βάρος του Τ7 σου είναι πολύ (που είναι), αλλά θα μπορείς να πηγαίνεις πιο αργά στα σφάλτινα κομμάτια με το "μικρό" τότε προχώρα άφοβα. Απλά κανένα δεν είναι τέλειο, κάπου θα χάσεις κάπου θα κερδίσεις, όπως είπε και ο Κώστας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
περισσότερο με ψησταρία υγραερίου μοιάζει σε διαστάυρωση με σόμπα κουμτελ
Σιγά μην πίνει και Ολύμπιο νερό ρε γείτονα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μετά από όλη αυτή την αναλυτική συζήτηση είναι πλέον εύκολο να αποφασίσει ποιο θα πάρει και ποιο θα αφήσει...:wacky:
 
Top Bottom