Dakar 2023

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Μετά από χρόνια, ασχολήθηκα και διάβασα χθες λίγο για το πως έχει γίνει πλέον το dakar, το 2023.
Μια μεγάλη απορία μου δημιουργήθηκε, και αναρωτιόμουν, πώς και η BMW δεν έχει μηχανές / δεν ασχολείται, με τον εν λόγο αγώνα.

Με τόσα GS ADV να κυκλοφορούν και να μοσχολοπουλάνε λες και έχουν 3k, πως και δεν μπαίνει στην πρίζα να σκαρώσει ένα ωραίο R&D, να βγάλουν ένα 450cc. :rolleyes:
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Έχοντας ήδη διανυθεί το μισό μέρος του αγώνα, η ελληνική συμμετοχή συνεχίζει σθεναρά.

Οι Βαγγέλης Μπερσής και Φώτης Κουτσουμπός #761 ,

μετά τον τερματισμό της 8ης/14 ειδικής στην 32η/85 θέση,
κατατάσσονται στην 45η/85 θέση της κατηγορίας classic.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά από χρόνια, ασχολήθηκα και διάβασα χθες λίγο για το πως έχει γίνει πλέον το dakar, το 2023.
Μια μεγάλη απορία μου δημιουργήθηκε, και αναρωτιόμουν, πώς και η BMW δεν έχει μηχανές / δεν ασχολείται, με τον εν λόγο αγώνα.

Με τόσα GS ADV να κυκλοφορούν και να μοσχολοπουλάνε λες και έχουν 3k, πως και δεν μπαίνει στην πρίζα να σκαρώσει ένα ωραίο R&D, να βγάλουν ένα 450cc. :rolleyes:
Είχαν 450, το παράτησαν γιατί δεν το πίστεψαν.

Τελευταία νίκη ήταν με το 650 το ροταξ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
:ha
Καλό ήταν αυτό!!!!
:ha
Για πες...
Γιατί και η σειρά των G650 ήταν σωστή αλλά σε λάθος χρόνο, τώρα πιστεύεις ότι δεν θα πουλούσε, πιθανώς πιο καλά από το χλιαρό 310;
Η triumph κάνει το βήμα για καθαρά εντούρο από βίτσιο ή γιατί έχει χρήμα η αγορά;

Είναι μεγάλη συζήτηση (και άσχετη με τον αγώνα) αλλά μεγάλο κρίμα που το βλέπουν λίγο επιπόλαια οι εταιρείες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η bmw, εξαργυρώνει εδώ και χρόνια τα δικά της Dakar !
Όσο πάνε καλά οι πωλήσεις της, δεν σκοπεύουν να μπουν εκ νέου σε.... έξοδα!!!!
Δεν ξέρω αν πιο κερδισμένοι είναι οι της ΚΤΜ που το έχουν "σημαία" ή οι άλλοι.

Η σχέση με τα Ντακάρ είναι σε επίπεδο ιστορικής αναφοράς πλέον, κάποτε το κάναμε με μοντέλο R80 παραγωγής κλπ, όπως τα παλιά ΧΤ.

Είναι περίεργο μάρκετινγκ οι αγώνες, δεν καταλαβαίνω πως αποφασίζει η εταιρεία το που "αξίζει" να επενδύσει. Δυσκολεύομαι πχ να πιστέψω ότι το S1000RR φέρνει πιο πολλά έσοδα από την χωμάτινη σειρά της και επενδύει στις πίστες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω αν πιο κερδισμένοι είναι οι της ΚΤΜ που το έχουν "σημαία" ή οι άλλοι.

Η σχέση με τα Ντακάρ είναι σε επίπεδο ιστορικής αναφοράς πλέον, κάποτε το κάναμε με μοντέλο R80 παραγωγής κλπ, όπως τα παλιά ΧΤ.

Είναι περίεργο μάρκετινγκ οι αγώνες, δεν καταλαβαίνω πως αποφασίζει η εταιρεία το που "αξίζει" να επενδύσει. Δυσκολεύομαι πχ να πιστέψω ότι το S1000RR φέρνει πιο πολλά έσοδα από την χωμάτινη σειρά της και επενδύει στις πίστες.
Από την ημέρα που αποφασίστηκε να γίνει χωμάτινος αγώνας επιδόσεων, ΚΤΜ μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Το γνωρίζουν όλες οι εταιρείες ότι στο χώμα δεν υπάρχει αντίπαλος και για αυτό κάνουν όλοι πίσω.
Μακάρι να μην φύγει και η χονδα, όπως είπε ο Δημήτρης
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είναι περίεργο μάρκετινγκ οι αγώνες, δεν καταλαβαίνω πως αποφασίζει η εταιρεία το που "αξίζει" να επενδύσει. Δυσκολεύομαι πχ να πιστέψω ότι το S1000RR φέρνει πιο πολλά έσοδα από την χωμάτινη σειρά της και επενδύει στις πίστες.
Γενικότερα είναι αρκετά πολύπλοκο το θέμα μάρκετινγκ, και έχει πάρα πολλές παραμέτρους, και σε αρκετούς τομείς!
Δεν είναι εύκολο να πιάσεις το "σφυγμό" της αγορας, και να μπορέσεις παράλληλα να "δημιουργήσεις" ανάγκες για τους πελάτες σου!!!
Να διατηρήσεις το πελατολόγιο σου, να προσελκύσεις νέο και άλλα πολλά!!!
Το να καταλάβουμε τις όποιες αποφάσεις τους, είναι τρομερά δύσκολο από μεριάς μας. Δεν έχουμε άλλωστε όλα τα "δεδομένα" και την δικιά τους πείρα!
Απλά, παρακολουθούμε τις εξελίξεις!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY


Μετά από 30 ώρες ειδικών διαδρομών αγώνα για τους πρώτους και αρκετές ώρες περισσοτερες για τους πίσω οι 3 πρώτοι αναβάτες είναι σε μια διαφορά 13sec και οι 6 πρώτοι κάτω από 3 λεπτά.. Έχουν λήξει αγώνες F1 με μεγαλύτερες διαφορές δηλαδή wtf!
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
100χλμ μόνο με το στεφάνι :D :D



Ο Barreda σημερα έπεσε στο 16ο χλμ της ειδικής και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με πόνους στην πλάτη.. 6η εγκατάληψη σε 13 dakar.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Ο Ισπανός δεν είναι φέτος εργοστασιακος οδηγός για την Honda.
Δεν υπάρχουν λόγια για αυτόν.
Γράφει μια δική του ιστορία στο Dakar.
Πολυνικης ειδικών και δεν έχει κερδίσει μαραθώνιο.
Συμμετέχει σε 13 Dakar και έχει εγκαταλείψει στα 6.

Παρακάτω ο Simon Marcic ετρεξε 100 χλμ με την ζάντα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Μέισον Κλάιν είχε την στιγμή του, συνεχίζει με πόνους διάβασα από συναθλητή.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ο Μέισον Κλάιν είχε την στιγμή του, συνεχίζει με πόνους διάβασα από συναθλητή.
Την έπεσε με πολύ μεγάλη ταχύτητα πίσω από τον Adrian van Beveren (20 χλμ πριν το τέλος), είχαν μεγάλη σύγκρουση.

1:20 (παρεπιμπτόντως το κανάλι Honda Racing Global βγάζει highlights της Honda σχεδόν καθημερινά)



Κι εδω στο 3:42 εξηγεί το περιστατικό και δείχνει το μελανιασμένο του χέρι:

 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
O Loprais αποσυρθηκε οικειοθελώς καθώς χτύπησε με το φορτηγό του εναν 69χρονο θεατή ο οποίος μετά απο κάποια ώρα έχασε το ζωή του απο ανακοπή :(

 
Top Bottom