DAKAR 2024

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
δεν αντέχω άλλο την Άμμο ρε με τους μαλ@κες. Άμμο, Άμμο και πάλι Άμμο.
για τα λεφτά τα κάνουν ολα.
Πήξαμε στις εικόνες απο Άμμο και τα πληρωμένα σχόλια στα social οτι είναι απίστευτης ομορφιάς διαδρομές.
Ναι ρε φίλε για 1 Dakar καλό είναι, πάμε για το 5ο τώρα
Αν μιλάμε για τοπία και διαδρομές, από ότι έχει παίξει μέχρι τώρα η Λατινική Αμερική πρόσφερε μακράν τις πιο εντυπωσιακές εικόνες!
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Ο καιρός γαρ εγγύς!

Από αύριο ο Βασίλης, η Πνοή και το κουτί τους θα πρέπει να αγωνίζονται μαζί καθημερινά και για δεκαπέντε ημέρες,
ώστε να αποδείξουν ότι τους αξίζει να βρεθούν εκεί, δηλαδή στη ράμπα του τερματισμού.
Το Βασίλη δε τον φοβάμαι, άλλωστε είχε πέσει στη χύτρα με το μαγικό φίλτρο όταν ήταν μικρός...

أتمنى أن تحصل على نتيجة جيدة في الرالي يا صديقي بيلي #107 - استمتع بها على أكمل وجه.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Παίζει κάνα κανάλι που θα τα έχει live? Σαν τα wrc που πληρώνεις μια συνδρομή και βλέπεις τα κανάλια τους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα έχει ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθεί το παρακάτω…
Mason Klein out of Dakar 2024? “I’m here, everything is paid for, I just need a bike”
Ένας οδηγός πρώτης δεκάδας και βάλε. Ένα μηχανακι 2024 αγωνιστικό με το νέο μοτέρ 65 άλογα της KOVE και με τον ίδιο να δηλώνει ανεπίσημα πως είναι γρηγορότερο απο τα KTM βρίσκεται κολλημένο στο τελωνείο... Μάλιστα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απ ότι φαίνεται το όνειρο για τον Mason Klein δεν θα λήξει απο ένα κόπανο μεταφορέα



Ευτυχώς θα πω εγώ γιατί είναι ιστορική στιγμή για τη φίρμα. ¨Ενας παγκόσμιας κλάσης αναβάτης με το πρώτο καθαρά αγωνιστικό Rally της εταιρείας να χτυπηθεί στα ίσα (έτσι ελπίζουν) με τα μεγάλα ονόματα. Και να θυμίσω πώς δεν είναι καθαρή εργοστασιακή συμμετοχή αλλά συμμετοχή με εργοστασιακή υποστήριξη. Πιθανώς αυτό να έχει να κάνει με το καθεστώς στην Κίνα και το γεγονός πως ο KLEIN είναι Αμερικανός!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
RE Himalayan 450
RE Super Meteor 650
Απ ότι φαίνεται το όνειρο για τον Mason Klein δεν θα λήξει απο ένα κόπανο μεταφορέα



Ευτυχώς θα πω εγώ γιατί είναι ιστορική στιγμή για τη φίρμα. ¨Ενας παγκόσμιας κλάσης αναβάτης με το πρώτο καθαρά αγωνιστικό Rally της εταιρείας να χτυπηθεί στα ίσα (έτσι ελπίζουν) με τα μεγάλα ονόματα. Και να θυμίσω πώς δεν είναι καθαρή εργοστασιακή συμμετοχή αλλά συμμετοχή με εργοστασιακή υποστήριξη. Πιθανώς αυτό να έχει να κάνει με το καθεστώς στην Κίνα και το γεγονός πως ο KLEIN είναι Αμερικανός!
και υπάρχει και η εργοστασιακή συμμετοχή της COVE.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Βλέποντας το βίντεο από πάνω και επειδή έχω ζήσει την ασιατική κουλτούρα στις business θα πω...

Είναι καμιάς άλλης εταιρίας ο CEO στο πεδίο "μάχης"?
:clp::clp:
Και για εμένα δεν είναι απλά μια λεπτομέρεια, αλλά ολόκληρο statement από την εταιρία προς τρίτους.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό το βίντεο έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Πρώτον,αν και έχουμε συνηθίσει πλέον με τον Zhang δεν βλέπεις συχνά CEO πραγματικούς προπονητές και ηγέτες μέσα στη δράση. Συνηθως είναι κουστουματοι managers.

Δεύτερον δεν βλέπεις συνήθως ξεκάθαρα και με απόλυτα δομημένο και ορθό λόγο έναν ηγέτη μιας ομάδας να σου λέει ξεκάθαρα και ανθρώπινα την στρατηγική των αποφάσεων τους και να μοιράζεται τόσο ανθρώπινα τις σκέψεις του και τις αγωνίες του.

Συχνά κατηγορουμε τους Κινεζους για αντιγράφεις αλλά εδώ διδάσκουν ένα καινούργιο τρόπο επικοινωνίας αλλά και marketing.

Ο μάγκας κατέβασε την ομάδα με ένα συγκεκριμένο όραμα. Καταρχήν πρόλαβε και ετοίμασε το μοντέλο Rally 2024 με την βελτιωμένη απόδοση σε όλα. Όμως δεν έπεσε στην παγίδα να το φέρει με την ομάδα βασισμένη σε αυτό και να ρισκαρει επάνω του όλη την φήμη της εταιρείας.

Έφερε 3 μοτοσυκλέτες ίδιες με κάποιες βελτιώσεις όπως έτρεξαν περισυ το dakar. Και έβαλε σε αυτές δύο Γάλλους έμπειρους αναβάτες για να προσπαθήσει να κερδίσει το στοίχημα πως αυτή η μοτοσυκλέτα μπορεί να μπει στην 20αδα του Dakar αξιοποιώντας την ταχύτητα και την εμπειρία πιο έτοιμων αναβατών.

Την τρίτη περσινή μοτοσυκλέτα την έδωσε σε ένα νέο ταλέντο Κινέζο με σαφή εντολή να τερματίσει και να μάθει και να μη ρισκάρει.

Τι κερδίζει έτσι? Ότι και να γίνει με τα νέα αγωνιστικά βασίζεται στην αξιοπιστία των βασικών μοντέλων για να τον βγάλουν ασπροπροσωπο και φέτος να τερματίσουν. Ταυτόχρονα δεν αποστασιοποιει τα μοντέλα που αγοράζει μαζικά ο κόσμος από αυτά που τρέχουν στους αγώνες!

Ταυτόχρονα έδωσε στο μεγαλύτερο ταλέντο που έχει τον Sunier (όποιος παρακολούθησε περισυ θα είδε πως ήταν ο πιο γρήγορος αναβάτης της Kove με διάφορα και ο νεότερος σε ηλικία) το νέο αγωνιστικό και του είπε πήγαινε το τάπα και ότι γίνει. Αν κάτι πάει στραβά έχουμε τα προηγούμενα μοντέλα να καθαρίζουν για το όνομα μας και την αποτυχία θα την ρίξουμε αν είναι μηχανική σε δοκιμαστική φάση ενός νέου κινητήρα και αγωνιστικού!

Τέλος κανει το Colpo grosso και βάζει ως μη εργοστασιακό αναβάτη αλλά με εργοστασιακή υποστήριξη τον Mason Klein ένα μεγάλο ταλέντο Αμερικανό που ξέρει πως θα κυνηγήσει την τριάδα με όλο του το είναι! Αν πετύχει κατάταξη θα δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα θρύλο! Μια μισοεργοστασιακη Κινεζική αγωνιστική μοτοσυκλέτα στη πρώτη της εμφάνιση με ένα αναβάτη 21 ετών! Αν πάλι δεν κάνει κάτι φοβερό κανείς δε θα πει πωπω αποτυχία. Έτσι κι αλλιώς δεν περιμένεις από αυτούς τη μεγάλη διάκριση!

Ο τύπος είναι ένας μάγος της στρατηγικής και της προώθησης αλλά και ένας πιστός της μηχανολογίας παρόν μπροστά σε κάθε βήμα και βάζοντας χέρι και στη τελευταία βίδα.

Οι γραφιαδες managers με τα νύχια με μανικιούρ ας ξεστραβωθουν και ας πάρουν παράδειγμα οι εταιρείες όπως τέτοιοι άνθρωποι μπορούν να πάνε τις εταιρείες μπροστά και να τους βγάλουν μπροστά. Βαρεθηκαμε λογισταδες και γραφιαδες να αποφασίζουν τι μηχανές καβαλαμε. Τέτοιοι αληθινοί άνθρωποι με βρώμικα από γρασα χέρια και κοφτερό μυαλό και ξεκάθαρο όραμα και λογική είναι οι άνθρωποι που μπορούν να σε κάνουν να αγαπήσεις μια μάρκα και να την εμπιστευτείς. Γιατί θα το αξίζει όχι γιατί έχουν καλούς διαφημιστές και καλό χρηματοδοτικό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Αυτό το βίντεο έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Πρώτον,αν και έχουμε συνηθίσει πλέον με τον Zhang δεν βλέπεις συχνά CEO πραγματικούς προπονητές και ηγέτες μέσα στη δράση. Συνηθως είναι κουστουματοι managers.

Δεύτερον δεν βλέπεις συνήθως ξεκάθαρα και με απόλυτα δομημένο και ορθό λόγο έναν ηγέτη μιας ομάδας να σου λέει ξεκάθαρα και ανθρώπινα την στρατηγική των αποφάσεων τους και να μοιράζεται τόσο ανθρώπινα τις σκέψεις του και τις αγωνίες του.

Συχνά κατηγορουμε τους Κινεζους για αντιγράφεις αλλά εδώ διδάσκουν ένα καινούργιο τρόπο επικοινωνίας αλλά και marketing.

Ο μάγκας κατέβασε την ομάδα με ένα συγκεκριμένο όραμα. Καταρχήν πρόλαβε και ετοίμασε το μοντέλο Rally 2024 με την βελτιωμένη απόδοση σε όλα. Όμως δεν έπεσε στην παγίδα να το φέρει με την ομάδα βασισμένη σε αυτό και να ρισκαρει επάνω του όλη την φήμη της εταιρείας.

Έφερε 3 μοτοσυκλέτες ίδιες με κάποιες βελτιώσεις όπως έτρεξαν περισυ το dakar. Και έβαλε σε αυτές δύο Γάλλους έμπειρους αναβάτες για να προσπαθήσει να κερδίσει το στοίχημα πως αυτή η μοτοσυκλέτα μπορεί να μπει στην 20αδα του Dakar αξιοποιώντας την ταχύτητα και την εμπειρία πιο έτοιμων αναβατών.

Την τρίτη περσινή μοτοσυκλέτα την έδωσε σε ένα νέο ταλέντο Κινέζο με σαφή εντολή να τερματίσει και να μάθει και να μη ρισκάρει.

Τι κερδίζει έτσι? Ότι και να γίνει με τα νέα αγωνιστικά βασίζεται στην αξιοπιστία των βασικών μοντέλων για να τον βγάλουν ασπροπροσωπο και φέτος να τερματίσουν. Ταυτόχρονα δεν αποστασιοποιει τα μοντέλα που αγοράζει μαζικά ο κόσμος από αυτά που τρέχουν στους αγώνες!

Ταυτόχρονα έδωσε στο μεγαλύτερο ταλέντο που έχει τον Sunier (όποιος παρακολούθησε περισυ θα είδε πως ήταν ο πιο γρήγορος αναβάτης της Kove με διάφορα και ο νεότερος σε ηλικία) το νέο αγωνιστικό και του είπε πήγαινε το τάπα και ότι γίνει. Αν κάτι πάει στραβά έχουμε τα προηγούμενα μοντέλα να καθαρίζουν για το όνομα μας και την αποτυχία θα την ρίξουμε αν είναι μηχανική σε δοκιμαστική φάση ενός νέου κινητήρα και αγωνιστικού!

Τέλος κανει το Colpo grosso και βάζει ως μη εργοστασιακό αναβάτη αλλά με εργοστασιακή υποστήριξη τον Mason Klein ένα μεγάλο ταλέντο Αμερικανό που ξέρει πως θα κυνηγήσει την τριάδα με όλο του το είναι! Αν πετύχει κατάταξη θα δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα θρύλο! Μια μισοεργοστασιακη Κινεζική αγωνιστική μοτοσυκλέτα στη πρώτη της εμφάνιση με ένα αναβάτη 21 ετών! Αν πάλι δεν κάνει κάτι φοβερό κανείς δε θα πει πωπω αποτυχία. Έτσι κι αλλιώς δεν περιμένεις από αυτούς τη μεγάλη διάκριση!

Ο τύπος είναι ένας μάγος της στρατηγικής και της προώθησης αλλά και ένας πιστός της μηχανολογίας παρόν μπροστά σε κάθε βήμα και βάζοντας χέρι και στη τελευταία βίδα.

Οι γραφιαδες managers με τα νύχια με μανικιούρ ας ξεστραβωθουν και ας πάρουν παράδειγμα οι εταιρείες όπως τέτοιοι άνθρωποι μπορούν να πάνε τις εταιρείες μπροστά και να τους βγάλουν μπροστά. Βαρεθηκαμε λογισταδες και γραφιαδες να αποφασίζουν τι μηχανές καβαλαμε. Τέτοιοι αληθινοί άνθρωποι με βρώμικα από γρασα χέρια και κοφτερό μυαλό και ξεκάθαρο όραμα και λογική είναι οι άνθρωποι που μπορούν να σε κάνουν να αγαπήσεις μια μάρκα και να την εμπιστευτείς. Γιατί θα το αξίζει όχι γιατί έχουν καλούς διαφημιστές και καλό χρηματοδοτικό.
Έτοιμος για σενάριο στον ΑΝΤ1 είσαι μωρη κουφάλα
 
Top Bottom