Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Υπάρχει περίπτωση να είναι σχεδιαστικό πρόβλημα του κινητήρα και να δίνει παραπάνω πίεση στα λάδια απ' ότι πρέπει? Γιατί εγώ απ' όσα έχω δει αστόχησε ένα εξάρτημα,ένας σωλήνας,το καπάκι της αντλίας δε ξέρω. Η μοτοσυκλέτα δούλεψε αρκετά με λιγότερο λάδι και ο Sunier έδωσε κάπου 600ml. λάδι να συμπληρώσει ο Mason. Στα θετικά ότι παρότι δούλεψε χωρίς σωστή ποσότητα λαδιού δεν έσπασε το μοτέρ.
Η kove πάντως δεν μπορούσε να δώσει στον Mason το περσυνο μοντέλο που είναι ουσιαστικά αυτό που πουλάνε κιόλας. Μικρή απόδοση δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός. Του έδωσε το καινούργιο που είναι πραγματικό αγωνιστικό και όχι μοτοσυκλέτα παραγωγής οικονομική.
Η έλλειψη αντίστοιχα γρήγορου teanmate ήταν ολέθρια για τον mason σαφώς από την άλλη θα πω ότι και μόνο που βλέπεις έναν Αμερικανό σε Κινεζική εταιρεία έστω και Ντέμι εργοστασιακό είναι μια ιδιαίτερη στιγμή από μόνη της!