DAKAR 2024

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Υπάρχει περίπτωση να είναι σχεδιαστικό πρόβλημα του κινητήρα και να δίνει παραπάνω πίεση στα λάδια απ' ότι πρέπει? Γιατί εγώ απ' όσα έχω δει αστόχησε ένα εξάρτημα,ένας σωλήνας,το καπάκι της αντλίας δε ξέρω. Η μοτοσυκλέτα δούλεψε αρκετά με λιγότερο λάδι και ο Sunier έδωσε κάπου 600ml. λάδι να συμπληρώσει ο Mason. Στα θετικά ότι παρότι δούλεψε χωρίς σωστή ποσότητα λαδιού δεν έσπασε το μοτέρ.

Η kove πάντως δεν μπορούσε να δώσει στον Mason το περσυνο μοντέλο που είναι ουσιαστικά αυτό που πουλάνε κιόλας. Μικρή απόδοση δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός. Του έδωσε το καινούργιο που είναι πραγματικό αγωνιστικό και όχι μοτοσυκλέτα παραγωγής οικονομική.

Η έλλειψη αντίστοιχα γρήγορου teanmate ήταν ολέθρια για τον mason σαφώς από την άλλη θα πω ότι και μόνο που βλέπεις έναν Αμερικανό σε Κινεζική εταιρεία έστω και Ντέμι εργοστασιακό είναι μια ιδιαίτερη στιγμή από μόνη της!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και φυσικά στα άλλα νέα της ημέρας η πολύ καλή πορεία της Honda! Αλλά και η μεγάλη μηχανική βλάβη της Sherco ενώ δούλευαν ένα χρόνο ολοκληρο ο Santolino πάνω στην αξιοπιστία. Οδήγησε σε εγκατάλειψη ενδεικτικό πόσο απαιτητικό είναι το ραλυ και πόσο δύσκολη μέρα ήταν σήμερα. Πολύ κρίμα για πολύ συμπαθες Ιταλικό εργοστάσιο που τα βάζει με τα μεγαθήρια.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
H Sherco ούτε καν ξέρω γιατί υπάρχει εκεί, αν και την συμπαθώ ιδιαίτερα, θα έλεγε κανείς ότι είναι μια ημι-εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. (όπως ήταν η Yamaha πχ. )

Για τον Mason, πιθανότατα άλλαξαν κινητήρα (δέιχνει 1 λεπτά Penalty). Ο συγκεκριμένος σωλήνας, αν είναι πιεστικός και ήταν απλά με κολιέ, είναι τραγικό σχεδιαστικό λάθος μιας και κολιέδες μπαίνουν μόνο στα νερού (Plumbing) και όχι στα πιέσεως που είναι συνήθως με banjo. Βασικά έφυγε ο κολιές απ την θέση του και ο Sunier του έδωσε όλο το καπάκι (οι ΟΕΜ κολιέδες μπαίνουν με ειδικό εργαλείο). Τουλαχιστον αυτή η πληροφόρηση υπάρχει μέχρι τώρα.
Το μοντέλο που τρέχει είναι πάντα διαφορετικό (καλό το μάρκετιγκ δεν λέω). Και η ΚΤΜ πουλάει factory replica αλλά δεν αγοράζεις το Red Bull για να τρέξεις. Είναι εργοστασιακό και το ίδιο θα περίμενα απο την ΚΟVE ότι και να λέει ο CEO της. Ότι και να γράφουμε, είναι λάθος να έχει ένας αναβάτης που είναι Top10 μια μοτοσυκλέτα και ο 2ος του εργοστασίου να είναι θέση 40 ξέρω γω. Είναι άκυρο, δεν κατεβαίνεις έτσι ούτε για πλάκα. Καλύτερα δυο top40s ή δύο Top10s. Έτσι το έκαναν πάντα, δεν ήταν ο water carrier του Despres τελευταίος, ούτε του Coma στους πρώτους 50. Ήταν κάποιοι που θα μπορούσαν να κερδίσουν το Dakar (και το έκαναν κάποιοι) με σαφές οδηγίες να είναι πίσω απο τους No1 αναβάτες. Πλέον ιδίως η ΚΤΜ έχει την τεράστια αβάντα να είναι το μισο grid water carrier. Παθαίνει το ίδιο πχ ο Toby, σταματάει ενας ιδιώτης, του δίνει τα ανταλλακτικά, και ακόμα και να εγκαταλείψει, θα τα βρει μετα. Δεν θα γίνει κάτι. Η KOVE, Sherco, TM, GasGas (όταν ήταν οι δυο τελευταίες) δεν έχουν αυτή την αβάντα και θα έπρεπε να έχουν άλλη πολιτική. Το ''πάμε μόνοι μας'' το έκανε στην αρχή η Honda και τερμάτισε ο Bam Bam με το τιμόνι στην μασχάλη τότε...

Και φυσικά στα άλλα νέα της ημέρας η πολύ καλή πορεία της Honda! Αλλά και η μεγάλη μηχανική βλάβη της Sherco ενώ δούλευαν ένα χρόνο ολοκληρο ο Santolino πάνω στην αξιοπιστία. Οδήγησε σε εγκατάλειψη ενδεικτικό πόσο απαιτητικό είναι το ραλυ και πόσο δύσκολη μέρα ήταν σήμερα. Πολύ κρίμα για πολύ συμπαθες Ιταλικό εργοστάσιο που τα βάζει με τα μεγαθήρια.
Γαλλική δεν είναι η Sherco? :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μοτέρ Yamaha δεν είναι η Sherco?


Edit μπορεί να την μπερδεύω με την fantic, /ignore
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H Sherco ούτε καν ξέρω γιατί υπάρχει εκεί, αν και την συμπαθώ ιδιαίτερα, θα έλεγε κανείς ότι είναι μια ημι-εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. (όπως ήταν η Yamaha πχ. )

Για τον Mason, πιθανότατα άλλαξαν κινητήρα (δέιχνει 1 λεπτά Penalty). Ο συγκεκριμένος σωλήνας, αν είναι πιεστικός και ήταν απλά με κολιέ, είναι τραγικό σχεδιαστικό λάθος μιας και κολιέδες μπαίνουν μόνο στα νερού (Plumbing) και όχι στα πιέσεως που είναι συνήθως με banjo. Βασικά έφυγε ο κολιές απ την θέση του και ο Sunier του έδωσε όλο το καπάκι (οι ΟΕΜ κολιέδες μπαίνουν με ειδικό εργαλείο). Τουλαχιστον αυτή η πληροφόρηση υπάρχει μέχρι τώρα.
Το μοντέλο που τρέχει είναι πάντα διαφορετικό (καλό το μάρκετιγκ δεν λέω). Και η ΚΤΜ πουλάει factory replica αλλά δεν αγοράζεις το Red Bull για να τρέξεις. Είναι εργοστασιακό και το ίδιο θα περίμενα απο την ΚΟVE ότι και να λέει ο CEO της. Ότι και να γράφουμε, είναι λάθος να έχει ένας αναβάτης που είναι Top10 μια μοτοσυκλέτα και ο 2ος του εργοστασίου να είναι θέση 40 ξέρω γω. Είναι άκυρο, δεν κατεβαίνεις έτσι ούτε για πλάκα. Καλύτερα δυο top40s ή δύο Top10s. Έτσι το έκαναν πάντα, δεν ήταν ο water carrier του Despres τελευταίος, ούτε του Coma στους πρώτους 50. Ήταν κάποιοι που θα μπορούσαν να κερδίσουν το Dakar (και το έκαναν κάποιοι) με σαφές οδηγίες να είναι πίσω απο τους No1 αναβάτες. Πλέον ιδίως η ΚΤΜ έχει την τεράστια αβάντα να είναι το μισο grid water carrier. Παθαίνει το ίδιο πχ ο Toby, σταματάει ενας ιδιώτης, του δίνει τα ανταλλακτικά, και ακόμα και να εγκαταλείψει, θα τα βρει μετα. Δεν θα γίνει κάτι. Η KOVE, Sherco, TM, GasGas (όταν ήταν οι δυο τελευταίες) δεν έχουν αυτή την αβάντα και θα έπρεπε να έχουν άλλη πολιτική. Το ''πάμε μόνοι μας'' το έκανε στην αρχή η Honda και τερμάτισε ο Bam Bam με το τιμόνι στην μασχάλη τότε...



Γαλλική δεν είναι η Sherco? :rolleyes:
Για τη Kove καλά τα λες αλλά ο Mason δεν ήταν στα σχέδια. Προέκυψε διαθέσιμος και τον τσίμπησαν. Ούτε καν εργοστασιακος δεν είναι. Το παλλικαρι έμεινε χωρίς μοτοσυκλέτα και βρήκε μια λύση εκεί. Και μετά τι να κανει? Ούτε το εργοστάσιο μπορούσε να του φέρει μεγάλο όνομα άλλο teanmate ούτε κάτι άλλο. Αυτοι δεν ενδιαφέρονται τώρα να κερδίσουν μη λέμε ότι θέλουμε, εμπειρίες θέλουν,βελτίωση και όσο γίνεται αναγνωρισιμότητα της μάρκας μη τρελαθουμε. O Klein ήταν ένα δώρο και τσάμπα. Του έδωσαν μια μοτοσυκλέτα,μια υποστήριξη τεχνική και τους δίνει τόση διαφήμιση που δεν θα την έπαιρναν με εκατομμύρια.

Η Sherco ναι σορυ Ιταλική είναι η TM
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ συμπαθητικό παλικάρι, έχει συχνές ενημερώσεις, αλλά μόνο ιταλικά και καταλαβαίνω το 1/10




Και το επίσημο



Και αν δεν με πάρει ο ύπνος... Το προηγούμενο επεισόδιο ήταν καλό, αυτό θα το δω το πρωί μάλλον

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολύ συμπαθητικό παλικάρι, έχει συχνές ενημερώσεις, αλλά μόνο ιταλικά και καταλαβαίνω το 1/10




Και το επίσημο



Και αν δεν με πάρει ο ύπνος... Το προηγούμενο επεισόδιο ήταν καλό, αυτό θα το δω το πρωί μάλλον

Ωραίος ο τυπακος. Πρέπει να είναι στημ ίδια κατηγορία με τον Μπουδρο χωρίς υποστήριξη μηχανικών.

Έχεις ένα θέμα με το roadbook, πιο μετά με τον συμπλέκτη και το αμορτισέρ. Γενικά η μέρα σήμερα ζορικη. Αλλά είπε πως είδε και έναν αναβάτη να του κάνουν καρδιακές μαλαξεις μετά από άσχημη πτώση για πολλά λεπτά και τον επηρέασε πολύ. Ελπίζει να είναι όλα καλά. Μάλλον αναφέρεται στον Ισπανό Carles Falcon

 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Για τη Kove καλά τα λες αλλά ο Mason δεν ήταν στα σχέδια. Προέκυψε διαθέσιμος και τον τσίμπησαν. Ούτε καν εργοστασιακος δεν είναι. Το παλλικαρι έμεινε χωρίς μοτοσυκλέτα και βρήκε μια λύση εκεί. Και μετά τι να κανει? Ούτε το εργοστάσιο μπορούσε να του φέρει μεγάλο όνομα άλλο teanmate ούτε κάτι άλλο. Αυτοι δεν ενδιαφέρονται τώρα να κερδίσουν μη λέμε ότι θέλουμε, εμπειρίες θέλουν,βελτίωση και όσο γίνεται αναγνωρισιμότητα της μάρκας μη τρελαθουμε. O Klein ήταν ένα δώρο και τσάμπα. Του έδωσαν μια μοτοσυκλέτα,μια υποστήριξη τεχνική και τους δίνει τόση διαφήμιση που δεν θα την έπαιρναν με εκατομμύρια.

Η Sherco ναι σορυ Ιταλική είναι η TM

Δεν είπε κανείς να κερδίσουν ρε συ.
Για αρχή δεν έγινε ακριβώς έτσι (αναφέρομαι στο έκατσε δώρο κλπ). Για δεύτερον, οι ομάδες συνήθως δεν λειτουργούν έτσι. Οπότε δεν λέμε ότι θέλουμε, λέμε ότι γίνεται τα τελευταία 20 χρόνια στο Dakar. Αν ήταν για την εμπειρία, ας έμενε ο Mason δίπλα στον Sunier να τερματίσουν σίγουρα και οι δύο. Ίσως να μην με κατάλαβες. Δεν είπα να φέρουν τον Coma να τον βοηθήσει. Είπα ότι οι αναβάτες πάνε παρέα. Αλλιώς αν δεν τους ενδιέφερε κιόλας η καλή απόδοση, ας άφηναν τον Sunier να συνεχίσει και να τελειώσει εκεί ο Mason. Γιατί έληξε το Dakar του Sunier κι έφαγε και 27 ώρες καπέλο ? Γιατί προφανώς το κουτσό το άλογο βοηθάει το άλογο κούρσας (κουτσό τώρα γιατί είναι γρήγορος ο Sunier). Θέλουν να έχουν επιτυχίες, τελεία. Κι αν μπορούν θα το προσπαθήσουν και τώρα. Και καλά θα κάνουν. Απλά το λάθος είναι λάθος. Δεν είναι κακό, ούτε κατακριτέο ούτε κάτι άλλο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγνώμη που ποσταρω συνέχεια με την Kove αλλά το level επικοινωνίας τους και ο τρόπος που έχουν επιλέξει να επικοινωνούν με τους φιλάθλους είναι ένα κεφάλαιο από μόνο του! Είναι σαν να ζεις μαζί τους τον αγώνα!!

Βγήκε το boss, ανέλαβε ΕΥΘΕΩΣ την ευθύνη για τον Mason Klein,εξηγεί τους λόγους, δείχνει ακριβώς τι χάλασε και πως το επισκεύασαν και βασικά δείχνει μια ηθική για το προϊόν του που εμένα μου θυμίζει παλιά Ιαπωνία.

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο στο Facebook
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Συγνώμη που ποσταρω συνέχεια με την Kove αλλά το level επικοινωνίας τους και ο τρόπος που έχουν επιλέξει να επικοινωνούν με τους φιλάθλους είναι ένα κεφάλαιο από μόνο του! Είναι σαν να ζεις μαζί τους τον αγώνα!!

Βγήκε το boss, ανέλαβε ΕΥΘΕΩΣ την ευθύνη για τον Mason Klein,εξηγεί τους λόγους, δείχνει ακριβώς τι χάλασε και πως το επισκεύασαν και βασικά δείχνει μια ηθική για το προϊόν του που εμένα μου θυμίζει παλιά Ιαπωνία.

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο στο Facebook
Ωραίος !! Αυτός έχει την kove ?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραίος !! Αυτός έχει την kove ?
Τώρα το ιδιοκτησιακό καθεστώς δεν το ξέρω, αυτός ουσιαστικά έιναι ο CEO της εταιρείας. Δεν ξέρω απο άποψη ιδιοκτησιάς πόσο απο το μετοχικό κεφάλαιο έχει ας το πούμε έτσι!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Μια χαρά τα πάει η KOVE.Τολμάει και ας μην νικάει.Η συμμετοχή παίζει ρόλο.Ας το κάνουν και άλλες εταιρείες,με πολύ βαρύτερα ονόματα.Καλο για όλους θα είναι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μια χαρά τα πάει η KOVE.Τολμάει και ας μην νικάει.Η συμμετοχή παίζει ρόλο.Ας το κάνουν και άλλες εταιρείες,με πολύ βαρύτερα ονόματα.Καλο για όλους θα είναι.
Δεν είναι ίδια τα κριτήρια για όλους.....η χοντα και η γιαμαχα δεν πανε για την συμμετοχη......πανε μόνο για τη νίκη......δεν πανε να κανουν ονομα ουτε να παρουν εμπειρια....τα κανανε πριν 40 χρονια αυτά....η κοβε εννοείται ότι καλα κανει γιατι μονο ετσι θα μαθει και θα κανει καλά μηχανάκια..........βεβαια με την ΚΤΜ να κατεβαίνει με τρείς ίδιες ομάδες είναι λίγο σικέ το παιχνίδι γιατί έχει τριπλάσιες πιθανότητες να δεί βάθρο σε σχέση με τις άλλες ομάδες αλλά τι να κάνουμε......εγω πιστεύω ότι για να ξαναδούμε πολλές ομάδες στο ντακαρ πρέπει να ανεβασουν τα κυβικά για να μπορεί η κάθε εταιρεία να το πουλήσει μετά σε μηχανές ευρείας παραγωγής το look ντακαρ..........όχι να επιτρέπονται μόνο καθαρά 450 μοτοκροσ μηχανάκια με μεγάλα ντεπόζιτα μπροστά........γιατί έτσι αναγκάζεις να κατέβουν στον αγώνα μόνο εταιρείες που έχουν καθαρά μοτκροσσ μηχανάκια....δηλαδή γιατί να μην ξαναδούμε BMW στο ντακαρ, η ΑΠΡΙΛΙΑ ??? Εξάλλου υποτίθεται ότι ειναι ραλλυ οχι supercross........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Δυστυχώς εγκατάλειψη του Sunderland

Δεν είναι ίδια τα κριτήρια για όλους.....η χοντα και η γιαμαχα δεν πανε για την συμμετοχη......πανε μόνο για τη νίκη......δεν πανε να κανουν ονομα ουτε να παρουν εμπειρια....τα κανανε πριν 40 χρονια αυτά....η κοβε εννοείται ότι καλα κανει γιατι μονο ετσι θα μαθει και θα κανει καλά μηχανάκια..........βεβαια με την ΚΤΜ να κατεβαίνει με τρείς ίδιες ομάδες είναι λίγο σικέ το παιχνίδι γιατί έχει τριπλάσιες πιθανότητες να δεί βάθρο σε σχέση με τις άλλες ομάδες αλλά τι να κάνουμε......εγω πιστεύω ότι για να ξαναδούμε πολλές ομάδες στο ντακαρ πρέπει να ανεβασουν τα κυβικά για να μπορεί η κάθε εταιρεία να το πουλήσει μετά σε μηχανές ευρείας παραγωγής το look ντακαρ..........όχι να επιτρέπονται μόνο καθαρά 450 μοτοκροσ μηχανάκια με μεγάλα ντεπόζιτα μπροστά........γιατί έτσι αναγκάζεις να κατέβουν στον αγώνα μόνο εταιρείες που έχουν καθαρά μοτκροσσ μηχανάκια....δηλαδή γιατί να μην ξαναδούμε BMW στο ντακαρ, η ΑΠΡΙΛΙΑ ??? Εξάλλου υποτίθεται ότι ειναι ραλλυ οχι supercross........
Αν έχω καταλάβει καλά αυτή τη στιγμή τρέχει ένα αντίπαλο δέος στα Rally με πρωταγωνιστές yamaha-Aprilia σε κατηγορία Tenere-tuareg
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!

Δυστυχώς εγκατάλειψη του Sunderland



Αν έχω καταλάβει καλά αυτή τη στιγμή τρέχει ένα αντίπαλο δέος στα Rally με πρωταγωνιστές yamaha-Aprilia σε κατηγορία Tenere-tuareg
Σιγά το δέος το τουαρεγκι τους καθαρισε στο Africa Eco Race .
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Bmw και απρίλια δεν θα δούμε Ντακάρ γιατί δεν έχει κανένα εμπορικό ενδιαφέρον για αυτές τις εταιρείες ο συγκεκριμένος αγώνας αφού δεν έχουν κανένα προϊόν το οποίο να μπορεί να τον στηρίξει


Η απρίλια κατέβηκε φέτος στο africa eco race, θα μπορούσε του χρόνου με το καινούργιο f900gs να κάνει το ίδιο και η bmw φαντάζομαι μέσω ιδιωτών και όχι ως εργοστασιακής συμμετοχής για να ενισχύσει την σπορ πλευρά που πάει να εισάγει (και γιατί το κάνουν ΟΛΟΙ οι άλλοι, ακόμα και η Χάρλεϊ).
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
O Mason ωστόσο μετά το WP19 έχει μηχανικό πρόβλημα με όλους τους αναβάτες της Kove να τον έχουν προσπεράσει. Ο Sunier είναι τουλάχιστον 20 λεπτά μπροστά του.

Επίσης σημαντικό, 10άδα Svitko και Price. Overall Price No7 23 λεπτά πίσω. Μια χαρά θα έλεγε κανείς. Πολύ δυνατή η Honda που με καινούργιο μηχανάκι δεν έχει κανένα ηλεκτρικό πρόβλημα προς το παρών :p , κρίμα για την Hero που είχε αλλη μια εγκατάλειψη σήμερα. Βασίλης ήρεμη δύναμη, έχει άλλο ενα WP και μετά τέρμα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ρε παιδιά ο δικός μας που πήγε στο ντακαρ με συνεργασία την dna παίζει σε άλλη κατηγορία ;;; Δεν έχω πάρει χαμπάρι πως λειτουργεί ακριβώς
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απ' ότι φαίνεται τα προβλήματα νεότητας του kove δεν άντεξαν τον Mason Klein!! Φοβερό πάντως πόσο πιο απαιτητικός είναι πάντα ο αγώνας από κάθε είδους προετοιμασία ειδικά μικρή!

Αρκετές εγκαταλείψεις ήδη για τόσο νωρίς στον αγώνα πάντως.

Ρε παιδιά ο δικός μας που πήγε στο ντακαρ με συνεργασία την dna παίζει σε άλλη κατηγορία ;;; Δεν έχω πάρει χαμπάρι πως λειτουργεί ακριβώς
Ο δικός μας παίζει σε μια κατηγορία που είναι αναβάτες ιδιωτες χωρίς υποστήριξη ομάδας μηχανικών. Θα έλεγα μάλλον η πιο τρελή κατηγορία του Ντακάρ!
 
Top Bottom