DAKAR 2024

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Και ο Michael Docherty έξω απο τον αγώνα...
Γενικά είναι απίστευτα νωρίς, είναι καινούργιοι οι κανονισμοί που δεν είναι εύκολο να γίνουν adapt οι ομάδες απο την μια μέρα στην άλλη.
O Mason για μένα ήταν ο νικητής της ημέρας. Πολύ γρήγορος, 20 λεπτά σχεδόν μπροστά (σε φυσικό χρόνο) απο τους πίσω του που ίσως να έχασαν και τελείως τα ίχνη του (στην έρημο σε κάνα δεκάλεπτο αναλόγως καιρού παίζει να νομίζεις ότι δεν έχει περάσει ούτε καμήλα). Aρα και ο δεύτερος (στην πίστα) στην ουσία πλοήγηση έκανε αν και όπως φαινόταν έπαιζαν αρκετά γκρουπάκια. Έχει ενα τεράστιο αρνητικό η τόσο μεγάλη διαφορά απο τον δεύτερο σε φυσικό χρόνο. Αν γίνει κάτι ο δεύτερος θα κάνει να σε φτάσει πολύ ώρα. (Πολύ σημαντικό που οι παλιές καραβάνες το έχουν στο μυαλό τους. Απο μηχανική βλάβη μέχρι σοβαρό ατύχημα). Ελπίζω να του βγει η τακτική (έχει μπόνους χρόνο που του δίνει η διοργάνωση αν αρχίσεις πρώτος και τερματίσεις πρώτος). Είναι πολύ νωρίς, ο αγώνας ξεκινάει περίπου σε έξι ημέρες. Santolino επίσης δυνατή παρουσία με την Shercο.

Ακολουθώ τον Lucci, Meoni και Arredondo (αρκετά παλιός, μαζί με τον Ullevalseter για χρόνια) και φυσικά τον Βασίλη. Είναι πολύ ενδιαφέρον φέτος, λόγω διαφόρων καταστάσεων (απο τους χρόνους, το ψηφιακό Roadbook κλπ). Αλλά μην προεξοφλούμε τίποτα. Έχεις πολλά να χάσεις τόσο νωρίς στον αγώνα και τίποτα να κερδίσεις. Απλά αν έκανε το stage win, θα βλέπαμε τα βεγγαλικά απο την Κίνα στο Φάληρο ίσως :p . Για μένα, ήταν ο νικητής της ημέρας, έχει εξαιρετική πλοήγηση και έχει εμπειρία με πολύ έμπειρους του χώρου στην Αμερική, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε την συνέχεια. Μιλώντας μαζί του πριν τον αγώνα, δυο πράγματα είπαμε. Σκοπός είναι να προσέχει τον εαυτό του και το μηχανάκι και να τερματίσει. Τα άλλα είναι απλά φτερά στο καπέλο του.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Έχετε υπόψη κάποιον/ους που να ανεβάζουν περιεχόμενο πέραν του κλασικού όπως ο Βασίλης;
Κάτι ανάλογο με αυτό που ανέβαζε και ο Poskitt δηλαδή, που να είναι κάπως πιο χορταστικό.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θυμάμαι ότι ζητούν κάποιο καθόλου μικρό ποσόν για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάμερα πλέον, οπότε... Στο YouTube έχει αρκετούς με σχόλια, λίγοι αναβάτες με περιεχόμενο.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
... Έχει ενα τεράστιο αρνητικό η τόσο μεγάλη διαφορά απο τον δεύτερο σε φυσικό χρόνο. Αν γίνει κάτι ο δεύτερος θα κάνει να σε φτάσει πολύ ώρα. (Πολύ σημαντικό που οι παλιές καραβάνες το έχουν στο μυαλό τους. Απο μηχανική βλάβη μέχρι σοβαρό ατύχημα). ...
:rolleyes: Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί είναι κακό, ο πρώτος να έχει μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο :rolleyes:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο στρατόπεδο της KOVE ο Mason Klein δυστυχώς αντιμετώπισε το πρώτο τεχνικό πρόβλημα. Νομίζω πράγματα αναμενόμενα σε ένα καινούργιο αγωνιστικό,καινούργιο μοτέρ με λίγους μήνες δοκιμή. Καμιά σχέση με την τριετή εξέλιξη του βασικού 450 rally.

Χαζό πρόβλημα με μια αστοχία στη γραμμή λαδιού από το εξωτερικό καπάκι με το σωλήνα μεταφοράς (ίσως και μετά από κάποια επαφή) αλλά αυτό σήμαινε ακινητοποίηση για κάποια ώρα και αναμονή του εργοστασιακού αναβάτη του Sunier να βοηθήσει με το δικό του εξάρτημα.

Αυτό σημαίνει με την βοήθεια του εργοστασιακού αναβάτη στον δορυφορικό πως ο Klein προφανώς και έχει την 100% στήριξη και ελπίδα του εργοστασίου επάνω του αλλά δεν είναι επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή για κάποιους λόγους. Επίσης σημαίνει πως ο προηγούμενος τραυματισμός του Sunier δεν τον αφήνει να είναι ανταγωνιστικός και η προσοχή για αποτέλεσμα είναι επάνω στον Klein.Μάλλον ένας συνδιασμός πως έγινε διαθέσιμος αργά και δεύτερον πως είναι Αμερικανός και δεν ήταν εύκολο έτσι κι αλλιώς τόσο σύντομα να κάνει παγκοσμιοποίηση η μάρκα με Αμερικανο!!

Η προσωρινή λύση στο πρόβλημα. R&D on the go..

(Να παίρνουμε και ιδέες. Συρματάκι)

 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
:rolleyes: Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί είναι κακό, ο πρώτος να έχει μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο :rolleyes:
Όταν είσαι 20 λεπτά μπροστά στην ''πίστα'' , τότε ο απο πίσω σου (άσε τους άλλους αναβάτες 'δωρητές' ) θα κάνει να σε φτάσει 20 λετπά σε περίπτωση κολλήματος. Safety in numbers είναι το motto στο Dakar και όχι τυχαία. Απλά τα τελευταία χρόνια επειδή έγινε WRC, αφήσαμε τους water carriers και πήγαμε σε άλλο επίπεδο. Δεν μιλάω για περίπτωση ατυχήματος που 20 λεπτά μπορεί να είναι μοιραία.


Στο Eco Race η απρίλια τους δέρνει πολύ... άγρια !
Μια σημείωση εδώ, ότι τους δέρνει ο Jacopo. Πολύ δυνατή παρουσία το απρίλια, δεν λέω, αλλά είναι ο αναβάτης που κάνει την διαφορά και δείχνει την άλλη κλάση που έχουν αυτοί οι αναβάτες. ο τέτατρος ξέρω γω είναι 2 ώρες πίσω σε άλλο αγώνα...

Για τον Mason, ατυχία, για λαδιού είπαν όντως, φαίνεται σαν σωληνάκι που ελέγχει την πίεση λαδιού ή breather. Κρίμα για εναν κολιέ να φας τέτοιο πακέτο. Έχει κάνει δυνατή προετοιμασία στο safety wire (οι άλλες βίδες ήταν ήδη τρυπημένες) αλλά άντε να φανταστείς τον κολιέ. Ιδίως αν ήταν τύπου που θέλει εργαλείο και όχι οι κλασσικοί με την βίδα.
Το θέμα που πρέπει να δούμε εδώ, είναι ότι επι τεράστιων ονομάτων του χώρου (Coma, Despres) είχαν απο πίσω και κοντά τους εναν αναβάτη της ίδιας ομάδας για δότη. Πάντα. Τώρα ο Mason να περιμένει τον Sunier. Άντε γειά. Το ότι ο Mason δεν ήταν ΚΤΜ ή Honda έχει γίνει μπαράζ κουβέντας και το έχει αναφέρει και ο Mason (λόγω του νεαρού της ηλικίας του ίσως) στα προβλήματα που είχε με το συμβόλαιο της ΚΤΜ και για το γιατί δεν τον προσέγγισε η Honda. Είναι νεος και το PR είναι τελείως διαφορετικό στην ηλικία του. Κάτι το οποίο μου αρέσει ιδιαίτερα καθώς τα λέει όπως του συμβαίνουν χωρίς ''φίλτρα''.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Η ατυχία είναι ότι ο Sunier έχει χτυπήσει τον ώμο του αλλιώς θα ήταν πιο κοντά
Ήταν γνωστό όμως απο πριν αυτό. Το θέμα είναι ότι ο Mason έχει μπει σχεδόν σφήνα στην ομάδα και δεν έχει κάποιον να μπορεί να μείνει κοντά του. Και τον ώμο του να μην είχε χτυπήσει, θα ήταν αρκετά πίσω του. Το τεραίν ήταν απίστευτο εχθές, και σίγουρα δεν προετοιμάστηκε κόσμος για τόση απίστευτη πέτρα. Αυτό που πρέπει οι ομάδες να κάνουν, με κάθε κόστος είναι να κρατήσουν τους οδηγούς με χαλινάρια, όσο πιο πολύ γίνεται. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις τους αναβάτες να μείνουν λίγο πίσω και ας δώσουν γκάζι μετά την πρώτη εβδομάδα. (άσχετο με την βλάβη του Mason). Κατόπιν εορτής αλληλούια, αλλά ότι έχεις εναν αναβάτη με απίστευτες δυνατότητες και δεν του δίνεις το παλιό ή δεν δίνεις στον Theric το καινούργιο (ήταν δίπλα στον Klein και σήμερα, τερμάτισε 57 λεπτά πίσω του εχθές), θα κάνει Backfire στην στρατηγική τους. Αυτό που έκανε η Kove, δεν είναι η πρώτη εταιρία που το κάνει, ούτε να βαράμε παλαμάκια για το σκεπτικό τους. Το έκανε και η ΚΤΜ όταν έβγαλε το διαστημόπλοιο και κάποιο έτρεξαν με το παλιό όσο κάποιοι άλλοι είχαν το καινούργιο (εργοστασιακοί εννοώ) και είναι πάγια τακατική και σε άλλες ομάδες (Honda). Απλά όταν έγινε με τον Mason το deal, έπρεπε να αναδιοργανωθεί όλη η ομάδα. Πάντα κάτα την δική μου οπτική. Ο Mason ¨επρεπε να πάρει μοτοσυκλέτα που έχει τεσταριστεί (i.e. περσινή). ¨Οχι να σκάσει με καινούργιο, και κάτσε να δούμε τι γραμμή ήταν αυτή γιατί αν όντως ήταν λαδιού υπο πίεση, ο σχεδιαστής πρέπει να είναι κάπου στα μεγάλα βάθη της Κίνας τώρα που μιλάμε.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο βίντεο πάντως φαίνεται ότι ξέρει για την πιθανότητα αστοχίας, άλλαξε εκκεντροφόρους "στην εκκίνηση" μόνο στην υποψία ότι μπορεί κάτι να μην πάει καλά.

Πολλές οι ημέρες, ο Κλάιν καλός, θα το βρουν.
 
Top Bottom